Fiat Stilo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Re: geometrie
Ja mam tiez 5 dverove stilo s 1.6 tkou, dokonca vo vybave dynamic, takze este par kg navyse. Mam pneu Dunlop 205/65R16 a kontroloval som to uz 2x, nie su vobec "sjete". Je ale fakt ze v zime sa jazdilo na zimnych Matadoroch a auto ma este len 13 tisic km.
Moj nazor je tiez ze ta 1.6 asi nemoze byt tazka ?!! -
« Re: geometrie
to mbe: To samozřejmě netvrdím, nicméně na polském fóru o Stilu si několik lidí stěžovalo, že auta s motory JTD mají špatně dimenzované přední tlumiče a při prudkém brždění na hodně nerovné cestě má auto tendenci "škrtnout spodkem" o zem. Nevím, těžko soudit, JTD je těžší (?). Je to divné - servis v rámci předprodejní kontroly udělá geometrii, při měření je vše OK a gumy jsou sjeté. Babo, raď :o))) Ať Vám to všem jezdí. -
« Re: geometrie
to r.c.: tož to je mi líto, ale snad to bude OK. jeden kolega mi říkal (podotýkám, že není Stilař ani Fiaťák), že by to mohlo být těžkým motorem 1.6, takže se to projeví až při jízdě a geometrie je OK. Nicméně nevím. Šéf má najeto stejně - a gumy má OK (ale má 1.2). Poté, co mi v Brně udělali geometrii prý dokonce 2x a nic nenašli, prohodili kola a - jezdím na tom už 3 tisíce km a zatím to vypadá, že sjíždění přestalo ... Fakt nevím, co si mám myslet. Jen se lehce bojím, že až koupím zimní gumy, ať je za zimu "neoddělám". Ať se daří - a někdy bychom mohli dát ten sraz na Shellce ... třeba by se i někdo z okolí se Stilem přidal :o)) -
« geometrie
ohledně převodovky radil mbm. No, ale co hlavní. Byl jsem v servisu. Hučí pravé přední kolo při rychlosti mezi 50-70 km/hod. Projel se se mnou technik, zkontroloval gumy a ejhle. Je třeba udělat geometrii. Sjíždí se guma zevnitř. Tak jak to popisoval Zdenek_C a jiní. Akorát je to na začátku. Gumy šoupnou zepředu dozadu udělaj geometrii a uvidí se. Stojí to 600 usmlouval jsem to na 400,- Doporučuji všem ať si zkontrolujou přední pneumatiky. Bude to asi mínus u STIL. Pneomatiky mám pireli r6. Podle ceníku stojí 3500,- a už jsou takové ošoupane. Mám najeto 15 000 km. Jako bych stále přetáčel kola. Ale to se neděje. Jezdím opravdu opatrně. Takže to vypadá, že gumy vydrží maximálně ještě příští sezonu. Myslel jsem, že to vydrží tak 40 000 km. Otec už je měl před 10 lety na Oplu a opravdu tak hodně vydržely. Ale jak jsem to dnes viděl tak nevím!!!
Zdravím Zdenek_C: tak bohužel i u mě je už chyba. Samozřejmě doufám, že je to jenom geometrií. Ať se ti daří. -
« Re: převodovka
Hmm! Třeba u našeho Tipa když člověk zmáčkne spojku a dá tam zpátečku tak to jde přes zuby a když zmáčkne spoku počká cca 2sec a dá zpátečku tak to taky trochu škrtne! Na druhou stranu auto má najeto přes 200tis. km a spojka, převodovka, homokinetické klouby jsou původní... -
« Re: převodovka
to r.c. : zdravím po delší době, to co Tobě se mi stává tak jednou do týdne, ale jen to velmi lehounce škrtne. Jinak jsem dnes kolem poledne potkal v Ostravě SW v "mojí" barvě červená Tiziano. Byl nádherný. A Stil opravdu pomalu přibývá, naštěstí (?) jsme stále ještě hoooodně netuctoví. Ať Ti to jezdí. Z -
« Re: převodovka
Tohle mi dela taky. Komicky je, ze jsem se ptal v servisu a ten technik to prede mnou proste nedokazal nasimulovat a to se rozjel, zastavil a hned zpatecku a nic. Asi neumim radit :-) No, ale da se to resit bud tak, ze kdyz zastavis, tak zmacknes spojku a dve vteriny pockas a pak zaradis, tak je to OK. Ja pouzivam variantu ze zastavim, soupnu tam dvojku a hned zpatecku a ani si nedrhnu. Tohle funguje spolehlive. -
« převodovka
Při řazení zpátečky často zadrhnu. V manuálu je psano vyřadit počkat 2s a řadit zpátečku. I tak přesto to jde přes zuby. Dávám si pozor, abych měl pořádně zmáčknutou spojku, šaltrpáka, aby byla pořádně vpravo, abych pořádně zvedl prstenec na páce. Ale i přesto to někdy zadrhne. Má někdo podobný problém?
Jó a zdravím Golf_IV. -
« Re: Vada laku
to rands: I já se připojuji ke gratulaci, že ti vyměnili vadné auto. Jak si čtu, ale znova první větu tak nevím jestli se mám smát nebo brečet. Oni ti prodají auto ve špatné kvalitě a ty musíš prosit,aby ti ho vyměnili. Píše se rok 2003, chceme do EU, konkurence na každem kroku. To tak mohlo být možná před revolucí, né!!! Na FIATu by sis měl na toho dealere pořádně postěžovat a jméno toho "dobrého" člověka z FIATu nám prozradit. Člověk nikdy neví. A co vůbec říkal na tvou situaci? Tak snad se teď budeš dělit jen o samé pozitiva. Šťastné kilometry. -
wolff 30.09.03 12:52
« Bez nadpisu
Ne jedna paní povídala. Mám s tímhle motorem svoje zkušenosti. Sice ne z Golfa, ale z Octavky. Přiznám ti solidní výkon (fakt je ten, že to jede i 200), ale ve všem ostatním je ten motor *. Za 6,9 se s tím sice dá jet, ale to musíš jet fakt bez brzd a po okresce max. 90. Mnohem lepší je ten motor s turbem, kde však je problém s životností toho turba a jeho cena případně opravy. Je možný, že měníš po těch 15 000, ale to ten olej je už na minimu... Hodně šťastných kilometrů... -
« Re: to wolff
Jedna pani povidala, ze? Rad bych ti to auto nekdy pujcil. Rika se ledacos. Pravda je, ze delsi streky jezdim klidne za 6,7. Po Praze si vezme 9,0. Kdyz smazim D1 v prumeru 140 km/h vezme si 9,5. Olej proste nezere, na tom trvam. Leju tam ovsem syntetiku. -
« Re: Vada laku
to Rands: Pokud ti nepomůže Fiat ČR, tak už zbývává napsat přímo do Turína. Myslím, že v nějakém starším příspěvku to tak někdo udělal. Je to v pytli, že v dnešní době, kdy je tak velká konkurence tě může dealer takhle odbýt. Nebo co tak postrašit občanským joudou? Nova by měla hezké téma a ty jak už nic, tak jim uděláš aspoň špatnou reklamu. Snad k tomu nedojde a vyjdou ti vstříc. Postraš je pacholky. Ať ti to dobře dopadne. Čus. -
"-- skrytý --" 24.09.03 15:51
« Re: Vada laku
Tak to vypada, ze Golf ma mozna pravdu. Oni se mnou chteji vazne vybehnout! Uz jsem opravdu musel psat i top managementu FIAT CR, protoze prozatimni telefonicke vyjadreni str. managementu je STRIKAT auto. Prodejce se nevyslovil zatim vubec. Je mi z toho dost smutno. Pripadam si, jak kdybych si koupil nejakou drobnost, a ne auto za 400k. -
« Re: Vada laku
Drahy Golfe (to je vystizne :-), bez si svoje problemy s FIATem resit nekam jinam a nech nas blazny jezdici v autech, ktere jsou produkovany romanskym narodem, at si tu v poklidu resime svoje problemy. Bud od te dobroty. FIATa nemas, nejezdis s nim, tak co tu vlastne prudis. -
« Re: Vada laku
Urcite zalezi na dealerovi, jak u VW, tak kdekoliv jinde. Ale jelikoz je vyskyt chyb typu vadny lak apod u aut, ktere produkuji romanske narody nekolikanasobne vyssi, je i logicky resistence dealeru vetsi. Tim padem se lze casteji setkat s neochotou, jak ji popisuje RANDS a dalsi. Mrknete treba na rubriku Peugeot. To je prece des, ne? RANDS se uz skoro neozyva, zrejme nema cas se tu zastavit, nebot jej travi psanim dopisu na Fiat a dealerovi. Je to tak RANDSi? :-)) -
« Re: Vada laku
Jak jsem psal minule - doporučuju jim ukázat platný zákon. Je to tam řečeno jasně. Dvojí výklad je v podstatě nemožný. Záleží už jen benevolenci kupujícího, jestli nebude trvat na výměně zboží. Stačí jen, aby byla závada uznána jako záruční a nárok je jasný. GOOD LUCK! -
« Re: Vada laku
Zkus se zeptat někoho, kdo kdy něco reklamoval ve Škodovce a pak kritizuj. Tyhle problémy nejsou o značce, ale o dealerovi konkrétně. Osobně taky vím, kde bych si novýho fiata určitě nekupoval. Stejně tak ale vim, kde bych nikomu nedoporučil kupovat VW... -
« Re: Vada laku
To jsem přesně očekával. Francouzi a Italové jsou na tohle super. Na jednom fóru jsem četl story o reklamaci Laguny a chtělo se mi brečet. Jasná taktika: dej nízkou cenu, prodej a uteč. Vsadím se, že ti nabídnou lakovnu nebo nic. Ani náhradní auto zdarma z nich nevyrazíš... -
"-- skrytý --" 23.09.03 12:48
« Re: Vada laku
Panove stale cekam na rozhodnuti dealera podlozene FIATem CR. Ani jedna z techto spolecnosti se zatim nevyjadrila. Oba slibene terminy jiz byly bez omluvy poruseny. Ja jsem ten, kdo stale vola a dozaduje se svych prav. Zacinam byt ze zn. FIAT docela znechuceny. -
« antiabrazivne folie
to: Zdenek - tie folie na prahy mi objednali minuly tyzden, dnes mali prist a neprisli. Vraj nie su ani na centralnom sklade. To som zvedavy kedy budu .. Inac pozeral som sa na dalsie 2 stila, co parkuju u nas v meste a obidve maju poskodeny lak na zadnych prahoch. Zaujimave je ze viac na pravej strane, asi je tam na kraji cesty viac kamienkov. Ozaj tie folie existuju aj pre stilo 3D ale su inak tvarovane, zasahuju viac dopredu. -
« Vada laku
Jak čtu, tak tvrdy rozbroj, co se týka poškozeného laku. Já, kdybych měl v takovém stavu nové auto, tak bych ho šel také reklamovat. Druhá věc je, jaké vemeno je ten dealer. I on by měl mít snahu si udržet dobré jméno a vše vyřešit ku prospěchu obou stran. Auto, bych si také nenechal nově stříkat. To by mi museli dát výraznou slevu a to ještě nevím, jak bych reagoval. Jak se odlupuje lak po měsící, tak co potom po zimě? To by pak byla nová barva. Pozinkovaný plech:-)
No nezávidím a přeji šťastné pořízení a nenechat se odbýt a hrozit Fiatem ČR. -
« Re: AF> este nieco ...
Převzít ho nemusí, ale pokud ho nepřevezme, veze ho přepravce Hoedlmayr zpátky do Jenče a oprava probíha v jeho režiji pod dohledem technika z Fiatu. Po opravě se auto vrací šupem k dealerovi. Tahle cesta se ale moc nepoužívá, protože pokud lakuje dealer tak je mu proplácena faktura, a jak známo každá bankovka dobrá... -
« Re: AF> este nieco ...
Si naprosto odtržený od reality, a co si asi myslíš že se s těma autama dělá, když sou poškozené??? Sešrotují se??? Mám jistou provázanost s jedním dealerem a vše co sem napsal je realita a to je vše co jsem s tebou ochoten dál řešit, je škoda, že v podobných diskuzích se vždy najde nějaký inteligent, kterému když dojdou argumenty tak se uchýlí k podobným hláškám typu víš o tom * apod. Opravdu smutné, ale já s tím žít nemusím... -
« AF> este nieco ...
uz si niekedy pocul o strate zaruky na lak a karoseriu v pripade, ze auto bolo lakovane ale nejestvuje ziaden zaznam/doklad kde to auto bolo lakovane? uz chcem vidiet ako predajca auta ktore sa pri prevoze poskodia prelakuje a preda to zakaznikovi ako nove auto bez chyb (!), ten pride o 1/2 roka reklamovat nejaku vadu na laku a garancny technik mu to neuzna, pretoze auto bolo lakovane a vtedy sa mozno zakaznik dozvie o podvode, ktory bol na neho usity... -
« Re: lak
V Jenči je sklad pro hodně značek, ale pokud se poškodí auto při převozu z Jenče k dealerovi, tak se to lakuje u něj, zpátky už se to nevozí.Lak se opravuje u hodně aut, to je pravda, většinou však de o mechanické poškození buď ze skladu, nebo z přepravy, např. při nakládání a vykládání vagonů se z tím nikdo nesere... -
« Re: to AF>
Co se tyka spatneho laku na aute RANDSe tak doufam ze vas tady vsechny nenapadaze to byla vyrobni vada... Pokud si pamatuju tak rikal ze tam byla jeste mokra barva a to by asi nevydrzelo celou cestu z Italie ze??? :)))
Mimochodem obvykle auta ktera se cestou poskodi nelakuje dealer ale lakuji se na celnim sklade Hodelmeier v Jenci u Prahy, tam ty auta odvoskovavaji davaji tam manualy a povinnou vybavu a treba u Berlinga tam montovali ty prepazky na odpocet.
takz epokud nasel mokre kapky laku tak to bylo asi prave z Jence....
Ale dealer by se mnel pozastvit nad tim ze to nenasel na predprodejnim servisu.
Vozil jsem jsem tam povinne vybavy a tam mi rikali ze se lakuje casti u cela hodne aut...
A to neni celni sklad jen pro FIAT ale taky pro Citroen, Kia. a jeste nejaka znacka to uz si nepamatuju... -
« Re: to AF>
Nevím jakého podvodu by se měl dopouštět, je to normální předprodejní servis. Pokud bys o tom měl aspoň trochu tucha, tak bys věděl že cca každé desáté auto nepřežije cestu z fabriky bez újmy a přelakovávání u dealera je běžná věc, konkrétně škodovky chodí v dost ubohém stavu.To co považuješ za stříkání do zástřiku, je taky něco uplně jiného, ale jak sem řekl, nemám chuť ti tady vysvětlovat tech. postupy lakování... -
« Re: to AF>
;o)
dobry lakyrnik je len ten, pre ktoreho je to jeho kazdodenny chleba, v znackovych servisoch aj ked su dobry lakovnici seru na to, ale fusky striekaju spickovo, poznam to velmi dobre
neviem co si myslel pod tym "se stříká vždy do zástřiku", ale standardne ked sa lakuju napriklad poskriabane dvere alebo kapota, tak sa to lakuje po hranu a na hrane sa v podstate starti prechod medzi novou farbou na vrchnom diely a starou farbou. pri mensich poskodeniach laku je mozne robit aj zastrek, ale to uz musi byt lakyrnik fakt extra-trieda aby to vedel tak streknut a nasledne zalestit aby to nebolo poznat. ja poznam jedneho takeho ktory to dokaze, ma v tom prax, mesacne spravi vyse 50 aut.
kazdopadne na mieste toho cloveka s poskodenym lakom by som trval na vymene auta, nekupil si predsa NOVE auto na to aby ho mal hned prelakovane kvoli vyrobnej chybe. okrem toho keby to predajca resp. importer zistil skor prelakoval a preval ako nove auto sam by sa vystavoval riziku vedomeho podvodu, pretoze ani on tie nesmie predat napr. naburane auto s tym ze je to fungl-nove.
kontrolu hrubky laku robia pri vykupe auta v kazdom lepsom bazare dokaze to vela napovedat o tom, co s tym autom bolo -
« Re: to AF>
Velmi nerad bych se pouštěl do diskuzí o něčem, v čem si nejsem stopro jistý, ale u aut co už mají něco za sebou se stříká vždy do zástřiku, a nikdy do hrany. Pokud se bude lakovat auto které je nové a prodávat se bude třeba za 3 roky, není při kvalitní práci lakýrníka možné poznat lakování. Viděl sem několik havárek u kterých si dal lakýrník záležet a poznat nebylo nic. Nemíním se pouštět do odborných dizkuzí o tech. postupu lakování ale stojím si za tím co jsem napsal. Pokud nebude lakování odfláklé, není důvod měřit hloubku laku a podobné nesmysly, to jsem opravdu např. v bazaru ještě neviděl. Navíc co je na tom že bylo auto bourané??? 80% aut bylo někdy bouraných a problém je vždy pouze v tom, jakým způsobem proběhla oprava, samotný fakt, že auto bylo po raně by mě jako potencionálnímu kupci ojetiny nevadil, pokud zjistím že je spraveno kvalitně. Např. kdysi jsem prodával bouranou Pandu, která byla slušně spravená a měl jsem fotky jak vypadala bouraná ( přes střechu ) a ani jeden kupec co se na ni byl dívat se nad tím nepozastavil, každého zajímal aktuální stav auta... -
« to AF>
chcem vidiet tu lakovnu, ktora dokaze auto prestriekat tak dokonale ze sa to nebude dat zistit ;o)
taka lakovna totiz neexistuje pointa v prelakovani auta je v tom, ze sa zbrusi vrchna vrstva laku tzn. nie az na plech a na to sa nanasa nova farba, ktora ma podstatne vacsiu hrubku nez ta ktoru dokazu naniest roboti na montaznej linke
okrem toho na kazdom prelakovanom aute spoznas ze bolo lakovane, pretoze auto sa lakuje po hranu a nikdo nebude pri lakovani dveri rozoberat komplet cele dvere vyberat ich z auta a striekat samostatne z vonkajsej aj vnutornej strany.
suma sumarum, lakovanie auta sa vzdy pozna nic sa neda spravit tak dokonale aby to poznat nebolo a minimalne merac hrubky laku odhali vsetko
pri predavani prelakovaneho auta je vzdy problem a nikto tomu cloveku nemusi verit ze to bolo z vyroby dodrbane a potom prelakovane, skratka bolo to prelakovane a ludom to vadi. -
« Re: Panda
AF> jak jsem slysel, tak prodavam, vic o tom nevim. Co jsem ovsem vcera zjistil me nadzvedlo. Stale resim opravu sve cvakajici spojky a doslo to tak daleko, ze budou menit celou spojku. Co je ovsem neskutecne je, ze ji objednali jako urgent dodavku 1.8.2003 (videl jsem PC a v nem zaznam objednavky), spojka mela prijit 16.9.2003 (to uz je podle me neskutecna lhuta) a jeste ke vsemu vcera neprisla a termin byl posunut na 23.9.2003. Mam hruzu az to zborim a pak budu cekat 2 mesice na dily. To mi prijde fakt sileny a hodlam nekoho na FIATu CR pekne sprcat, protoze tohle me fakt sere. Omlouvam se, za ten vylev, ale musel jsem si ulevit. -
« Re: Panda
MBE: nevím kde chdíš na ty info, ale Panda nemá lakovaný vnitřek motorového prostoru, pouze záladní lak + lehce poprášeno odstínem kastle.Chtěl bych vidět dealera, který bude u nového auta vyhazovat motor a lakovat...
Co se týká odřených prahů, ze začátku výroby se tam pak lepila nějaká spec. fólie, ale nemyslím, že by se to dalo koupit jako náhradní díl.Co se týká vad laku, postup FIATu bude dle mého ten, že ti nabídnou přelakování dílu, pokud dealer spolupracuje s nějakou slušnou lakovnou, nikdo to v budoucnosti nemá šanci poznat. Pokud by se na to přišlo před prodejem, postup by byl stejný, jen bys o tom nevěděl... -
« Stilo
Nazdar hoši Stilisté.
Někdo tady psal, že se jeho sousedovi na Golf IV. vysypala převodovka! Mohl by si mi k tomu napsat něco víc??? Vždyť je to přece všemi chválený VW group :-))))
S tim olejem! Z toho si opravdu nic nedělejte! Nemůže dojít k zadření dnešní vozy na to mají ochranu, když přestane mazat! Ale problém je v tom, že u dnešních motorů je málo oleje, i když je na MAX! Samozřejmě je to správně a je to odzkoušené! Třeba jak je u 1.3-16v 2,75L oleje tak já mám u svého Tipa skoro 5l! A to je pak rozdíl, když mě ubyde litr a půl tak jedu, jenže když se to stane u dněšních motorů :-)) Ale je fakt, že motory v kterých je méně oleje tak se v nich klikovka nemusí brzdit o tuto zátěž!
Stilům a Fiatům ZDAR!§§ -
« Re: Vada laku II.
My už tu máme platný zákon převzatý z EU, podle kterého se závady projevené do 6 měsíců od koupě považují za předprodejní a lze si svobodně vybrat, jestli chci opravu nebo výměnu toho vadného zboží. Ten zákon bohužel nebo bohudík nijak nespecifikuje to zboží, tu vadu apod. Teoreticky tak můžu vrátit úplně všechno, co si koupím. Neznám auto, které by nemělo alespoň drobnou chybičku. Kdyby např. auto mělo špatný lak na více místech, většina rozumně uvažujících lidí by ho nechtěla poslat znovu do lakovny, ale chtěla by jiný kus - to dá rozum. Navíc lakování auta bude dovozce stát možná víc, než by byla sleva při second hand prodeji auta s vadným lakem :-) -
"-- skrytý --" 17.09.03 13:19
« Re: Vada laku II.
Hmm, tak vidim, ze v tom nejsem sam. Ja ale zatim citim jeden zasadni problem. Koupil jsem vadne zbozi, okamzite jej reklamoval a uz druhy tyden cekam na rozreseni. To mne vadi. Doufam, ze mi v patek nabidnou reseni, se kterym budu spokojeny. Cely auto ale strikat nenecham. -
« Re: Vada laku II.
Kolega ma Seat Leon Cupra R, auto za milion skk. Prave predne dvere maju na spodnej hrane po celej dlzke "rampouchy" po slovensky kvapance, na obidvoch prednych blatnikoch mu celkom vpredu na spicke odisla farba. Bol to reklamovat a nepochodil, vraj je to mechanicka zavada. Pritom stacilo kupit korekcnu tuzku za 200sk a urobit mu to. Rad by som videl tie 2 kamienky co sa trafia presne na spicku obidvoch blatnikov. Okrem toho mu za tych 7 mesiacov menili 2x prerusovac smeroviek a chladic, lebo tiekol, ma to motor a chladic z Audi S4 .. to je koncern VW nie ? -
« Re: Vada laku II.
S tim rezavenim to asi opravdu nebude tak horke, nicmene kosmeticka vada = opryskany lak u noveho auta asi nikoho nepotesi. U VW jsem se s timto fakt nesetkal, hlavne se mnou u reklamaci vzdy jednali slusne a na urovni odpovidajici obratu, ktery jsem jim nakupem auta vytvoril. -
« Re: abrazivne poskodenie laku na podbehu
to 1.6dynamic: Diky za info. Problem jen Polska, CR a SR to urcite neni, protoze ja jsem auto prebiral 10.4.2003 a od te doby sterk nikde nesypali :o))) Na tu folii jsem zvedavy, snad to pomuze. Link dat nejde, musi se to najit - forum strana 71, 50 a mozna i jinde. At to jezdi ... -
« Re: Spotřeba oleje
to R.C. taky si myslim ze o neni normalni ale mluvil jsem o tom s tatou (ma Bravu se stejnym motorem 1,2)a ten rikal ze take doleje litr na 20 tis. tak nevim... Uvidim co bude dnes v noci odjizdim do Frankfurtu na IAA tak uvidim az se vratim kolik toho oleje ubilo. Hlavne mi vadi ze spotrebe 1 litr oleje na 20 t km pri objemu oleje v motoru 2,75 l oleje je dost riskantni...
A neverim ze kazdej jako ja kontrojuje olej..
Hlavne ty zensky co potkavam v tech krasavcich
:-))At se dari M. -
« abrazivne poskodenie laku na podbehu
to Zdenek_C: tak som bol dnes rano v servise. "Dozvedel" som sa toto, vraj je to len problem polska, cr a sr v krajinach eu sa vraj cesty v zime solia, takze tam tento problem nepoznaju. Dalej mi technik povedal, ze predne zasterky na mojom aute nechal namonotvat predchadzajuci majitel az dodatocne, ked si vsimol tie dobky. Dohodli sme sa ze mi to opravia, cena je okolo 4000Skk,- vraj je mozne poskytnut nejaku zlavu, neviem kolko. Zaroven mi objednali antiabrazivne folie na zadne podbehy, je to teraz novinka fiat konecne zareagoval, mali by prist asi v piatok. Vcera som si vsimol, ze presne na rovnakych miestach plus na zadnych dverach ma take priesvitne folie nalepena aj nova toyota avensis.
Tak len dufam, ze po oprave laku bude problem vdaka kombinacii predne zasterky plus foie definitivne vyrieseny.
Hovoril som im, ze v polsku to uznavaju ako vyrobnu vadu, ale moc mi neverili. Mozno budes mat viac stastia. Mozno keby si sem hodil link z toho polskeho fora, kde to presne pisu .. -
« Re: Vada laku II.
Sanmozrejme, problem s lakem je k vzteku a urcite majitele nepotesi, ale holt se to stat muze. Kdyby to meli vsichni, tak je to problem, takhle se to proste stalo u nejake serie. Mimochodem, udajne prvni serie Pandy se soudruhum v Italii take jaksi nepovedla. Pry jim v nekde v procesu vypadlo lakovani motoroveho prostoru a dealer to musi u techto prvnich kusu dodelavat rucne :-) -
« Re: Vada laku II.
To Jacek. Daji se ty Loyds statistiky stahnout nekde na webu? To poradi je zajimave. Jeste k tomu laku, prevodovkam atd. Zavady maji naprosto vsechny znacky. Kamaradce treba odesla ridici elektronika na tyden stare Toyote. Jde o to, jak se postavi k reklamaci. Tzn. jaka bude delka opravy, jestli poskytnou nahradni auto atd. JE to hodne citlive u auta, ktery mate par dni, nebo jen hodin. -
« Re: Vada laku II.
Golfe IV, velmi málo ke kvalitě sasíků:
soused od vedle si pořídil G IV a nestačil dojet ani domů.Jen tak mimochodem se vysypala převodovka!!! Najeto 23Km(dvacettři).Styděl se .
Já osobně mám Fiat Brava 1.2 (110.000Km)bez problémů.Co se laku týče zřejmně technologická chyba.
P.S. nevěř TÜV,sežeň si statistiky pojištovny Loyds(prodává záruky na auta).Budeš překvapen!
1)Mazda 2)Fiat Bra./Bro. 3)Toyota ......7)VW G IV !!
A tak se modlím, aby to nedopadlo jako u mého Punta, kdy s narůstajícím počtem km narůstalo též povrzávání. To vážně člověka naštve, když jinak fajn auto vrže. A tak se ptám - jaké máte zkušenosti s povrzáváním v interiéru Stila, zhoršuje se to časem a řešíte to, např. v rámci záruky?