Fiat Stilo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Re: Re: Pruduch
Zapomněl jsem dodat, že ředitele u Fiat Vavřinec. Nicméně nynější majitel potřebuje servis pro svý americký káry - viz. Navatyp Palác Vltava - např. Infiniti. Takže aby to časem nebyla snůška oprav všech možných značek na úkor Fiatu ... Pak bude asi potřeba se poohlédnout jinde. -
« Re: Stilo 1.6 5dv. Active
Zdravím, mám tohle Stilo od 04/03. Najeto 43 tkm. Palubka zatím nevrzá vůbec, jen párkrát vrzl průduch pod předním oknem. hlavně v horku a naplno puštěné klimě. Trochu (ale oprqavdu jen trochu a na nerovnostech) vržou 5 dveře, prý je to tření zámku, po namazání to na chvíli zmizí. Mám ale stálý problém s těsněním PP dveří - při 100 + km/h profukuje vzduch. Těsnění bylo už měněné, dveře všelijak dopasovávané, ale zatím nic. No, uvidíme při příští návštěvě servisu. Jinak je to auto opravdu velmi tiché a pokud jede klima na 4 a víc dílků (automat), spolehlivě "zahluší" motor nejen na volnoběh. -
« Re: Re: Re: 1.6Active 5dv. - dobra volba?
Uz som to tu pisal, aj ini pisali o svojich autach. Niekomu to vrzga niekomu nie. Ja mam najazdenych nieco vyse 28 tkm a drnciacu palubku poznam len z kolegovej Fabie a z Leona ruhe kolegu ;-) Auto je velmi tichucke, to iste pisu aj nemci na stilo.org, podla nich je v Stile vrzgania urcite menej ako v Golfe. -
"-- skrytý --" 09.08.04 08:32
« Re: Re: 1.6Active 5dv. - dobra volba?
Diky za odpoved. Snad jen posledni stin pochybnosti: vrzani a dilenske zpracovani....mam za sebou zkusebni jizdu a to samozrejme nepozna clovek nic, oproti velmi dobremu pocitu....
Takze dotaz: projevuje se nejak vrzani a "horsiů dilenske zracovani po par desitkach tisic km? -
« Re: 1.6Active 5dv. - dobra volba?
Ja mam 1.6 Dynamic, 5dv. ale co sa tyka motora, mozem doporucit, je tichy a taha velmi dobre, moj dojem je ze taha lepsie ako vacsina konkurencie (octavia, leon, golf ..)
O vyhodach 5 dverovej karoserie Stila sa asi rozpisovat nemusim, je to GIGANT, najpriestrannejsie auto v kategorii (dlzka interieru 197cm) najvacsie a najpohodlnejsie sedacky, clovek sedi a ma vyhlad ako z poschodoveho autobusu. Makucke perovanie a auto sedi ako pribite, vydareny podvozok bol prebraty ako zaklad aj pre poslednu Astru.
Rozhodne si co najskor prelep prahy vzadu, co tu vidim ine Stila vsetky maju prahy obite az na zakladnu farbu ..
Inac Renault tu u nas na SK prelepuje prahy vzadu na vsetkych Meganoch, Scenicoch atd. este v pred predajom. Toyota takisto. -
"-- skrytý --" 03.08.04 20:50
« Re: A4 Avant vs. Stilo
Cit.: "Narust vykonu turbomotoru neni harmonicky, redaktorum chcipal pri rozjezdu.
Vsichni ridici se shodli, ze ctyrvalec je hlucny, bruci a duni. (Haha PD)"
- Ta samá osobní zkušenost (A4 PD 96 kW): "Dole mrtvo", pak krátce všechno, nahoře opět mrtvo. Od světel jsem napřed zahrábl (aby mi to nechcíplo, jako několikrát předtím); pak mohutně zakouřil (z výfuku) poté, co zasáhl ASR; následně jsem se mohl uřadit (6-ti kvalt); a přesto ta posra.. japonská benzínová patnásctistovka, co jela vedle mne, stále držela krok, navíc evidentně v o dost větší pohodě (řidiče i vozu)... No nekupte to, za ty peníze! Vždyž je to přece AUDI!!! -
« A4 Avant vs. Stilo
Cau, jsem tu novy, auto bych mel dostat tento tyden. Bude to JTD115 MW. Uz se tesim jaq svin. Procetl jsem si tay to forum a jsem rad, ze jsem nakonec vybral Stilo. Mel jsem jeste moznost Focus TDDi.
Ted co mne zaujalo v novem Autotipu c. 16. Je tam test 100tkm Audi A4Avant 1,9 TDI 96kW. Cely clanek ma nadpis "Chybami se clovek uci"
Cituji par veci z hodnoceni:
Auto je moderni, rychle, usporne.
Kritika smeruje ke stisnenemu prostoru pro nohy cestujicich vzadu.
Aretace dveri nedrzi dostatecne, dochazelo k priskripnuti nohou.
Pri sviznejsi jizde se spokoji s osmi litry nafty.
Cena testovaneho vozu 991.800,-
Zakladni cena 805.000,-
Priplatek za elektrony 28.535,- (Stilo 3.279,-)
Pro ctyrclennou rodinu s kocarkem je kufr maly. (1.184l / 1.480 Stilo MW)
Priplatek za stresni lyziny 9.558,- (Stilo zdarma)
Pod prednimi sedadly jsou lapmicky pro osvetleni prostoru pro nohy cestujicich vzadu. Sponky jsou slabe a svitilny vypadavaji.
Narust vykonu turbomotoru neni harmonicky, redaktorum chcipal pri rozjezdu.
Vsichni ridici se shodli, ze ctyrvalec je hlucny, bruci a duni. (Haha PD)
Odchazejici zarovky parkovacich svetel.
Elektromotor v zrcatku ochromil centralni zamykani.
Cidla davala nespravne signaly, ridici jednotky samocinne klimatizace a navigacniho systemu musely byt vymeneny, radio se necekane vypinalo, spinace selhavaly... (Citace vcetne tech 3 tecek :))))
Ted perla: " Dalsi mozny zdroj chyb, telematicky system SOS za priplatek 47.100,-, byl z vozu odstranen. Kdyz se totiz v redakci Auto Bildu opakovane objevovali technici Audi, nechali nasi nemecti kolegove zarizeni pri prvni servisni prohlidce vymontovat. Rozsahle vybaveni je tedy prijemne, ale take poruchove. Presto vsak stale plati, ze chabami se clovek uci. A v Ingolstadtu se jak znamo uci velice rychle". Konec citatu.
Porizovaci cena 998.300,- Odhadni cena po 100tkm 630.000,-
Dost mne to pobavilo -
« Re: Re: Pruduch
martinac: neboj, vrzani neni v zadnem pripade problemem pouze u Fiatu. Mam Octavii, celkove skripe min, vyrazne min pri naklonu auta v podelne ose. Rekl bych to tak, ze celkove je sice Octavie min skripava, zatimco Fiat se skladal z vice lepe snesitelnych slabsich pazvuku, v Octavii mam hlavne v zime par intenzivni pazvuku z palubky. -
« Re: Pruduch
a to je právě to, co mě na to Fiatu sere. Prostě hoši italský nedbají na maličkosti, i když pouhým pohledem muselo být jasný, že takto zkonstruovaná palubovka s tolika částmi z různých plastů bude muset časem začít vrzat. Jen by mě zajímalo, jestli se v tomto ohledu něco změnilo u aut r.v. 03 či 04 ? -
"-- skrytý --" 02.08.04 13:52
« Re: Pruduch
Doufam, ze si Autotyp neponechal vykonneho reditele. Vloni v zari jsem ho pri reseni reklamace skolil ze zakladnich znalosti obcanskeho prava. Taky by mu neskodil kurz prodejnich dovednosti, protoze moji reklamaci komentoval: "Pane, co chcete, koupil jste si italsky auto..." -
« Pruduch
Tak jsem se o vikendu maximalne vytocil. Zase mi zacal vrzat ten pruduch pod prednim oknem, ale tentokrat to vypada, ze se to pri dovolene ve vedrech nejak zkroutilo, protoze na jedne strane se to nejak zacalo ohybat. O vikendu to vrzalo tak, ze to neprehlusilo ani radio a myslel jsem, ze to vzteky vyrvu. Vcera se to nejak uklidnilo, ale pres to jsem se rano objednal do servisu. Jezdim k Vavrincovi na Prahu 9 a pri te prilezitosti jsem zjistil, ze uz to neni Vavrinec, ale ze to prodal a je to Autotyp. Nekteri zamestnanci zustali, neco je nove, tak uvidime jak jim to pujde. -
« Re: náprava, záruka a jiné
ad 1:vynulovat servis se dá jen přes examiner
ad 2: myslím, ře záruka se vztahuje i na provedenou práci, tak snad nevadí že se žádný díl neměnil. Já sem tohle zažil u Punta, kde něco pořád vzadu vrzalo a nakonec sem zjistil, že to byl lanovod ruční brzdy, který vrzal o průchodku na ramenu.U Stila naštěstí nic nevrže... S palubovkou sem problém měl, vrzalo to kolem průduchu ventilace, spraveno na poprvé, teď se mi objevuje nový zvuk, když mám stáhlé okno řidiče a pok ho vytáhnu, tak to okno v zatáčkách vrže, jako by špatně sedělo, ale když na něj zatlačím rukou, tak tam žádná vůle není, po nějakém čase to přestane, do doby než zase stáhnu okno, tak nevím... A asi dvakrát se mi stalo, že nefungoval park. senzory, nevím, jestli to bylo zašpiněním auta, že by ale nefungovaly všechna čidla naráz se mi nezdá, ale málem sem díky tomu naboural při parkování. -
« náprava, záruka a jiné
Poradíte mi? je to týden co mi skončila záruka Stila 3d. Někdy v květnu jsem reklamoval pár závad, konk. vrzání zadní nápravy, palubovky a aj. A jako na potvoru je to začalo opětovně objevovat až nyní po záruce. Ohledně nápravy mi v květnu řekl technik že to prý (stilo) není nultá serie kde se měnila celá náprava, a že to promazali silikonem a OK. Ale já si myslím, že to zakamufluje problém jen na dobu než se ten silikon smyje. A co teď? když to budu reklamovat, co s tím udělají? Mám nárok na opravu zdarma? Kdyby to byla vyměněná věc tak to asi jo, ale takhle? Jakou máte vůbec zkušenost s povrzáváním zadní nápravy? Něco podobného se mi začalo ozývat i od pravého předního kola, zvl. při zhoupnutí nebo při průjezdu po kruhovém objezdu, na normálních nerovnostech nic.
Stejně tak palubovka - snad je lepší to nechat bejt, aby to nebylo jen horší...
tak díky za názory... -
« Re: Re: Re: To RANDS
Je blbost napsat, že někdo nabízí největší slevy, nákupní ceny jsou pro všechny stejné, a je to vždy jen o konkrétním jednání a konkrétním autě. Pokud budeš kupovat skladové auto, které jim tam stojí rok, tak je jasné, že sleva bude vysoká, protože na to auto může být nějaká dodatečná podpora.Pokud se budeme bavit o autě do výroby, nikdo ti ho nedá za nákup, leda by sis u nich sjednal leasing a zvlášť pojistky aby z toho byla provize, takže se dá říct, že ty slevy budou velmi podobné, jak sem napsal, výrazné rozdíly můžou být jen u skladovek. Všeobecně si myslím, že je lepší koupit u menšího dealera, víc si tě tam hledí protože těch aut prodají míň.Je také velmi vhodné servisovat tam, kde koupím. -
« Re: To RANDS
Ceníková cena 1.4 Active je 445k, takže předpokládám, že je tam ještě metalíza. Ofic. sleva je 37.000,- takže ti dávají 13k ze svého, což je spolu se spoluúčastí na ofic. slevě cca 2/3 z marže. Tak z nich vytáhni ještě koberce, lékárnu a žárovky a je to v pohodě.
Ladis: rozdíl v hmotnosti je v cela jiném motoru, 1.8 má variabilní časování, když se na ten motor podíváš, tak už od pohledu je výrazně větší, další kila jsou výbava: airbagy, ESP to všechno něco váží a je kolem toho hodně kabeláže, čidel apod... -
-
"-- skrytý --" 20.07.04 19:25
« Re: RE: 2.4 20v Abarth & 2.4 20v Abarth selespeed...
To af, to dunlop: Díky za info, pár dní jsem tu nebyl. Nikde ne webu jsem k tomu nic nenašel... Nevíte někdo proč je mezi 1.6 a 1.8 takový váhový rozdíl (u 3D 1.6 1150kg a 1.8 1240kg)=90kg? Něco dělá výbava navíc, ale i tak mi to přijde docela dost. Už se ta 1.8 skoro blíží k naftě 1.9JTD 1265kg.... -
« Re: Re: Uvazuju o Stillu
S tou slevou je to pravda, vím o kombíku s motorem 115 JTD na kterém je možná sleva 100.000,- ale nabízí ho se slevou 80.000,- aby bylo nějaké místo, kdyby se zákazník cukal >:D Takže se dá říct, že všechny slevy, které dealeři nabízí se dají ještě pěkně skecat... -
"-- skrytý --" 20.07.04 14:22
« Re: Uvazuju o Stillu
Klidne jdi do Stila a nezapomen stlacit prodejce na max. slevu. Neni problem mit cenu nizsi az o 70.000 oproti ceniku. Ja se takhle vesel s 1,6 Activ s dig. klimou, 4x abg., CD radio a zamkem razeni do 400k. Mam najeto 25.000 a v pohode, nemenil bych... -
« Re: Uvazuju o Stillu
Stilo ziskalo v crash testoch 4 hviezdicky, 5 bolo na dohlad. Aspon takuto formulaciu pouzili na adac.de. Podrobne vysledky su na fiat.mysteria.cz
Stratilo body za tvrde "struktury" v oblasti kolien pred soferom a za vyssie zatazenie hrudnika od pasov, asi ma fiat obmedzovace bezpecnostnych pasov nastavene na vyssiu hodnotu.
Inac neviem to isto, ale si myslim, ze farba interieru je volitelna, medzi povodnou tmavou a touto bielou co bola zavedena az po facelifte. -
« Uvazuju o Stillu
akorat nevim jak dopadl v testech euro ncap - brava dopadla dost hrozne. Nemate nekdo nahodou nejaky link, kde by se dalo o bezpecnosti auta neco precist. Jo a taky jsem uz jel novym modelovym rokem a desne me stve ten bily interier. Vzdyt nemuzu dozadu posadit dite - bude to hned spinave:-( pamatuju si jak prvni co kluk udelal, ze den po nakupu fabie vylil na sedivy potah oranzovy dzus. Nebylo to na te sedi moc videt,ale co by se stalo v bilem fiatu???? -
« CD menic
CD menic mam. Dodaval to promo servis pres FIAT i s tim montaznim prvkem. Dava se do palubky a je to 5CD Blaupunkt, takovej ten co ma primo 5 sachet na CD, takze se nemusi tahat ven takova ta plastova silenost co se do ni potom loadujou CD. Funguje OK, ale nema rad zimu. Mam vyzkouseno, ze pri teplotach pod nulou se mi pravidelne zasekne CD v 5te pozici a nejde ven. Az na jednu vyjimku si dal rict a po nejake dobe jsem ho dostal ven (menic samozrejme neslo behem te doby pouzivat) a jednou jsem s tim musel do servisu. Uz to nemam v zaruce. Nabizeli mi sice, ze to vyndaji a poslou na servis do Blaupunktu, ale obavam se, ze by to nebylo k nicemu. Zatim jsem se k tomu neodhodlal a snazim se v zime nepouzivat 5tou pozici. -
« elektrické stahování oken - fiat tipo
Chci se zeptat, vysralo se mi el. otvírání oken, vim v čem je problém, jen mám dotaz, jestli se ten mechanismus musí koupit vcelku, nebo je možný někde sehnat jen ty malý kousky do toho....na vrakovišti mě docela odbyli že akorát vcelku, tak nevim, a jak to tam vlastně funguje, nedají se tam namontovat univerzální sady na stahování, popřípadě z jinýho auta? nebo tam pasuje jen orig. fiat?...díky za info -
"-- skrytý --" 12.07.04 08:53
« Re:
Ahoj, servisuji jen u Dojáčka v Praze. Sami bez technika s Fiatu udělali prahy. Po zimě, když jsem měnil zimní za letní gumy, tak mi jen sdělili, že mám gumy nové. Včera jsem zjistil, že mám nestejnoměrně sjetou zadní levou pneu. Jedu to nechat seřídit a uvidíme. Asi si nechám i vyměnit brzdové destičky. Mám najeto 50 tis. a už by asi za chvilku byloy sjeté. Při 40 tis. mi říkali, že na nich najedu tak 2 500. -
« Bez nadpisu
@levapd: Tak to jste VELMI šťastný muž. Já jsem z FIATu vyrazil jen 1/4 ceny nástřiku prahů a to jen proto, že jsem byl velmi zlý. O nových gumách si mohu nechat jen zdát. Jinak FULL AUTO se dost čast (aspoň u mne) nastavuje kromě středu i na dolní průduchy. Bohužel na horní prakticky vůbec, což vadí, když se mlží okna. A jestli se mohu zeptat - ty prahy a gumy Vám dělal sám dealer (který ???), nebo to schvaloval technik z FIATu ??? -
"-- skrytý --" 08.07.04 12:56
« Re:
Ahoj, mě se na Full Auto nelíbí, že se okamžitě nastaví jen střední průduchy. Tak to po rozjetí chladného vzduch přepnu na další průduchy a nechám jen Auto. Jinak jsem jeden stěch šťasnejch, komu udělali prahy v záruce a dali mi i nový gumy za sjeté vinou špatné geometrie. -
« Re: Spojka
Tak ja sa na moje Stilo nemozem stazovat. Mam najzdene 26tkm a pocet problemov 0. Len raz zastavka v zime na 20 minut v servise, hlasilo poruchu airbagov. A samozrejme obite prahy, ale to uz sme tu preberali - problem odstraneny. Nic nevrze, drnciacu palubku poznam len z kolegovej Fabie. Vela zabavy !! -
« Re: automatická klima
Já jsem s automatickou klimou spokojený NAPROSTO :-! Většinou ji nastavuju na 19 - 21 (podle počasí) v režimu MONO. Nicméně, když jsem párkrát jel s manželkou v noci a jí na mých 19 bylo zima, nastavila si 22 a byla v pohodě. A rozdíl v tepotě vzduchu z výdechů byl patrný. O funkci rozmrazování předního skla ani nemluvím. Vyhřívání je sice samozřejmě lepší, ale v uplynulé zimě jsem neškrábal sklo ANI JEDNOU ;-) a jen jsem se smál udiveným pohledům ostatních škrábalů >:D
Celkově hodnotím SUPER :-! :-! 8) -
"-- skrytý --" 02.07.04 12:41
« Automaticka klima
Panove, jak jste spokojeni s aut. klimou ve Stilu? Mam pocit, ze nefunguje nejlip prave proto, ze ma jen jedno centralni cidlo teploty pod tou malou mrizkou mezi tlacitky. Ani mi neni moc jasne, jak muze tedy byt dualni. Abych se subjektivne citil v aute dobre, musim dost casto menit teplotu cca od 20 - 22 C. Jak je to u Vas? PS. Na reklamaci u Dojacka vubec nereagovali. -
« Re: Spojka
V tom případě mám já ten druhý "stoletý" (5dv Active 1.6, 04/2003). Jak už jsem tady psal - hlavní problémy geometrie, havárie elektroniky. Elektroniku vychytali :roll: nicméně omezovače dveří byly měněné taky, 2x měnili těsnění PP dveří (nad 100 km/h profukuje) - nedořešeno, stříkal jsem prahy (FIAT přispěl 1/4), dotahovali rukojeť ruční brzdy. Teď se objevil olej dole na motoru (39 tkm) a geometrie je taky nějaká divná :x . Uvidíme >:-[] >:-[] >:-[] -
« Spojka
Mám MW 1.8 od mája 2003. Spojkový pedál mi začal vŕzgať po dvoch mesiacoch. Reaguje na teplotu. Ak teplota v kabíne stúpne nad cca. 25 stupňov začne vŕzgať. Už menili aj spojkový valček, ale nepomohlo to. Prístup dovozcu k tejto problematike je veľmi zaujímavý. Že k vŕzganiu dochádza vzhľadom na konštrukciu spojkového pedála a valčeka. Vraj ju treba pravidelne mazať. V servise sa nad týmto konštatovaním len pousmiali.
Okrem spojkového pedálu mi vŕzgajú aj nápravy. Predné aj zadné. Menili mi už aj predné tlmiče. Po dvoch mesiacoch vŕzgajú opäť.
Čudujem sa, že tu nikto nepíše o vŕzgajúcich dverách. Mne vŕzgali od začiatku a skončilo to v servise výmenou všetkých vymedzovačov dverí. Po dvoch spokojných mesiacoch vŕzgajú opäť.
Neviem pochopiť, že takéto drobnosti nevie FIAT odstrániť.
Moje ďalšie problémy :
- zriedkavé a nepravidelné zhasínanie motora počas jazdy po vyradení rýchlosti do neutrálu
- zriedkavé a nepravidelné kolísanie otáčok na voľnobehu
- pískanie a rezonovanie bŕzd pri cúvaní
- pri poklese teploty pod -8 stupňov sa samovoľne spúšťa alarm
- nerovnomerné zjazdievanie pneumatík (geometriu už robili 2-krát)
- problematické zatváranie 5-tych dverí
- otlčené prahy pri zadných dverách
Budem rád ak máte podobné problémy a podarilo sa Vám ich už odstrániť napíšte ako. -
« Spojka
Mel jsem a vlastne porad mam podobny problem. Menili kde co, nakonec celou spojku, vcetne pedalu a porad to tam trochu je, ne moc, uz to ani nevnimam, ale je. Mam 1.6 vyroba nekdy zacatek 2002. Pokud se to zase nezhorsi, tak to neresim. Ale je fakt, ze je to minimalni. Pred tim to bylo dost hrozny. Nevim co to muze delat. -
« 1.2 16V 11/2001
Už zasa ma jeduje spojkový pedál :-( Už ho menili tri krát a teraz to bude 4 -krát (72 000km ). Pedál opäť vŕzga a má tak 1,5 cm vôlu, zhoršuje sa to počasím, keď je vonku teplejšie ( nad 23°C ) je to horšie. Auto mám už po záruke , ale reklamujem originál diel vymenený vo fiat - servise je tam záruka 1 rok. Naposledy mi ho menili v októbri 2003, keď to pôjde takto ďalej tak ten zapráskaný pedál budú meniť asi dovtedy dokedy sa nerozpadne auto...!!! Na to už netreba komentár...
Aké máte skúsenosti so spojkou ? Ďakujem, >:-[] >:-[] >:-[] Stilár z Bratislavy. >:-[] -
« Bez nadpisu
No to sme na tom stejne, jde o to ze Stilo ma pomerne neobvkle tvary a na nasich silnicich je jich docela malo. Ftipnou prihodu mam ja ze svym Stilem (tmavy folie, zluta, bez znacku vepredu na masce a vzadu, ani na kolech - takze neni poznat co to je). Nejakej chlapek u Hypernovy - Pane to je nejaky novy italsky auto ne? Neni to to maly Ferrari - to sem vubec nepochopil - jaky maly Ferrari - dyt zadny maly neni, ten chlapek se v autech asi moc nevyznal, ale chtel vypadat jako machr. Kazdopadne sem se docela zasmal a rekl mu ze je to Fiat. Ono to bude taky tim ze od fiatu asi nejvic lidi v cechach zna jenom punto. -
"-- skrytý --" 28.06.04 11:25
« Re: Stilo
JE to otazka vkusu. Mel jsem uz hromadu aut, ale nikdy se mi nestavalo, aby mi lidi na parkovisti okukovali auto, jako ted, kdyz mam 3D Stilo. Taky vsichni, kdo si do nej vlezli byli s interierem spokojeni. Urcite hraje roli pomer cena/design.... -
« Re: Stilo MW
ja mam stilo MW stredna vybava kupene min. rok 6mes. a zatial bez problemov len na kufri my vymenili tesnenie nic viac zle doliehalo a tazko sa zatvaral kufor. Inac uplna spokojnost len vcera som si vsimol ,ze uz dovazaju nove modeli a je tam trochu zmenena vybava aj interier napr. prieduch do zadu k spolucestujucim zmizol neveim ako to je u dyn, ale asi tam je a far. odtiene uz su ine. Ja by som ho vrele odporucal jedine co neviem posudit je moto mam benzin ale nepocul som nikoho sa stazovat. minule som sa aj s jednym dizlom pretekeal som isiel 210 km a on my este ubzinkol >:D tiez to bol stilo MW 1.9 115k