Fiat Stilo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Re: Re: Re:
Co sa tyka Idei pisal som o slovenskom trhu, tu vo fiate mi potvrdili tie slabe predaje, ale cena je zatial dost vysoka { u nas okol 490 tisic}. Chcel som len naznacit, ze napriek krasnemu dizajnu a super motorom si Idea tiez velmi tazko hlada zakaznika. Mne osobne sa zda, ze na Slovensku sa fiaty predavaju lepsie ako v Cechan, neviem...Pandy a Punta su tu doslova vidiet vsade, Stil po tych akciach je tiez vidiet viac, ale samozrejme dominuju skodovky s vw. -
« Re: Re:
Maxi, už jsem to tady psal - Stilo má dle mého švih pouze v 3dveřové verzi - 5dv. + MW podle mě nic moc není. Ta auta mají velkou užitnou hodnotu, o zpracování nepochybuji, ale když jsem se posadil do Stila z Bravy, tak mi to auto přišlo fádní. Tím nechci říct, že by to auto bylo špatné nebo nekvalitní - týká se jen a pouze designu. Idea má podle mě šmrnc, to auto mě přijde čistě udělané (ale každá liška chválí svůj ocas, že...). Ale to vše jsou mé subjektivní náhledy na věc, nic víc
Idea se začíná prodávat i na českém trhu (btw, podle všeho se jí loni v Itálii prodalo víc než krátkých Stil) - v prosinci měla stejné prodeje jako měla Meriva - takže bych ty prodeje tak špatně neviděl. Marná sláva, lidi si auto vybírají podle "Cena od..." a Idea ji má vyšší než přímá konkurence. Že tam je ten milion drobností, které u konkurence je nutné tvrdě zaplatit (a bez kterých auto tohoto formátu nemá smysl kupovat) a výsledná cena je vyšší než u Idey, lidé často nezjistí. Když Fiat cenu snížil, prodeje vylétly nahoru - tuším 96 aut za loňský rok, nějakých 35 z toho je listopad a prosinec... -
« Re:
Nerozumiem, vkus mozeme mat rozny, ale aby tu niekto pisal, ze dizajn Stila je sedivy, vo vsetkych testoch mu skutocne vycitali vsetko, ale dizajn hlavne 3D sa pacil vsetkym {5D po facelifte je tiez pekne} a ze neni dost taliansky tak to uz je naozaj smiesna vytka, podobne auto ako 3D na uliciach neuvidite a tu bude niekto pisat, ze to auto vyzera ako Passat... Ja som dokonca cital testy, kde mu vycitali moc extravagantny taliansky dizajn. Prave kvoli tomu talianskemu dizajnu som si to auto kupoval. Napr. taka Idea je velmi pekne auto a tie predaje su nazaj biedne, ale z pohladu niektorych diskutujucich by som ten dizajn tiez neoznacil ako typicky taliansky, ale co je potom taliansky dizajn? To je vec nazoru, ale aj v beznych rozhovoroch, alebo aj na ulici som sa nestretol s nikym komu by sa to auto nepacilo. Jedine vacsinou ludom vadi, ze je to Fiat a casto sa stretavam s nazorom, ze Fiat nechcu lebo je kazovy. Ani jeden s tych ludi vsak Fiat nevlastnili. Rozpraval som sa s jednym talianom, ktori si kupil Megan a ten mi tiez povedal, ze fiaty su zle auta {nikdy vsak ani jeden nevlastnil a za ten 2 rocny Megan TDI vysolil cca 16 tisic euro}. Neviem ci som na spravnom disk. fore..... -
"-- skrytý --" 13.01.05 07:26
« Re.Re:Re:Re: Interier
Mě se osobně interiér také líbí, navíc jsem si jej obohatil navigací, takže když někoho vezu a nebo si někdo vozidlo prohlíží, je velice překvapen pohledností a uspořádáním palubní desky. Akorát se hrozí mnoha lačítek a páček - mám i tempomat. Musím zaklepat na dřevo, ale zatím (1,5 roku v provozu) mi vše lícuje. Kritizovanou "kvaltpáku" jsem si nechal vyměnit za tu příplatkouvou, která je kratší a velmi elgantní (myslím že se tak i jmenuje). Dále jsem si ješte nechal dát hliníkové pedály, tak že to působí i sportovně. Zatím jsem se setkal jen s kladným ohlasem (pokud ovšem nešlo o nějaké "pochlebování", ale nevím proč). Rovněž se připojuji k názoru, že interiér nejen působí velkým dojmem, ale i opět názor těch co jsem vezl, byli velmi překvapeni, kolik je tam místa a to i v oblasti nohou na zadních sedadlech. Takže i interiér byl jeden z hledisek, které jsem kromě technické vybavenosti posuzoval (mám Dynamic 1,8 ). Zatím jsem spokojen až na jednu vadu, kterou jsem již dříve popisoval, ale pořád doufám se jí podaří odstranit (za chladného počasí svítí kontrolka ESP a ASR, včetně zápisu na displeji). V pondělí to přistavuji do jiného servisu, tak jsem pln očekávání. Jinak na tuto závadu jsem to měl minimálně 5x v "domovském" servisu a tam nebyli schopni závadu odstranit. Tento "nový" servis mi dává naději a opravy se nebojí. Tak uvidím. -
« Re: Re: Re:
Nevím, interiér Stila mě za srdce nechytil (tím nevrdím, že by byl ošklivý, nepraktický, nebo něco takového). Po přesednutí z Bravy mě prostě přišel bez nápadu - nic víc.
Jinak Fiat interiéry poměrně podstatně ztmavil - mám Ideu vyrobenou v říjnu 2004 a spodní část je výrazně tmavší než měly demo vozy (z února 2004). Na druhou stranu světlý interiér opticky zvětšuje. Při zkoušení aut jsem během 2 hodin seděl v různých autech a přesednout ze světlého interiéru do tmavého byla změna k horšímu. -
"-- skrytý --" 12.01.05 19:47
« Re: Re:
souhlas, bohuzel jsem byl nucenej jit taky do svetlyho interieru u 5-ti dverovy verze (ano, ja vim, 3dv je hezci :roll: ) a moc prakticky to tedy neni. Jinak po namontovani loketni operky (mam 1.6 Active) nemam k interieru jako takovemu moc pripominek. (licovani neni vsude na 100%, ale to jsem ani necekal :-) ) Ano, saltpaka mi zprvu pripadala silene dlouha, ale mam ji v kuzi, takze jsem si zvykl pomerne rychle. -
"-- skrytý --" 12.01.05 14:45
« Re:
Souhlas, interier stila je super (rozhodne lepsi nez exterier zvlast u 5dv. verze :'-( ). Mam jen dve drobny vytky, moc se mi nelibi soucasny svetly design na dverich a sedadlech a taky by mohla byt o neco kratsi a hezci radici paka (neco jako je v abarthu se selespeedem). -
« Bez nadpisu
Podla mna je Stilo v interieri najkrajsie auto v segmente. Sedel som aj v 307 aj v Meganovi (co bol tiez kandidat na kupu) ale prave Megane sa mi vo vnutri moc nepacil a bol mi maly.
Ujo ma Bravu, takze mozem trochu porovnavat a Stilo je podla mna vo vnutri stale "italsky" prijemne a utulne ale zaroven dospelejsie a elegantnejsie. Za interier ma u mna 1. Inac kladne hodnotenia interieru dostalo Stilo zatial od kazdeho koho som viezol.
Inac s autom som uplne spokojny, kupu nelutujem, uz sa tesim na Stilo II. Pri vybere rozhodol faktor value for money zial nie az tak design ako bolo u Fiatu zvykom.
VW, SKODA vypadli kvoli motorom, interieru, miestu, P307 bol drahy a Megane co bol jediny vazny kandidat sa mi tak nepacil a na moje rozmery mi bol pritesny. -
« Bez nadpisu
Stilo má podle mě zajímavou jen záď 3dv. verze - zbytek je šeď, Multiwagon také nepatří mezi krásná kombi. Brava/o bylo výrazné ze všech stran, uvnitř vypadalo podle mě lépe než Stilo (bavím se teď o tvarech). U Stila se nejdřív musím podívat na logo, abych poznal, že to je "ital". Osobně zde vidím nízké počty na italském trhu. Tím v žádném případě netvrdím, že to je špatné auto, jen že ho trh (italský) nepřijal... A podle mých odhadů ten odstup Stila od Golfu je větší než 1 000 aut.
A Idea? Nemyslím si, že by se prodávala nějak špatně - vzhledem k tomu, že auto zadané do výroby 2.9. 2004 a upřesněné někdy 20.9. 2004 se na pás dostalo až 27.10., tedy téměř po 2 měsících, tak mi nepřijde, že by výrobní linka čekala na objedávky. I prodeje Idey v Itálii jsou prakticky stejné jako u Merivy, po započtení dvejčete Lancia Musa suveréně vévodí své třídě (v Itálii).
Fakt je ten, že (jestli se nepletu) v souvislosti s Ideou padlo číslo 100 000 aut za rok, ve výrobě je od podzimu 2003 a na konci října jich bylo vyrobeno necelých 67 000. Jestli to byla plánovaná výroba první rok, jestli to je jen Idea, nebo i Musa, to si už nevybavuji. Jinak, doporučuji, je to fajn auto. -
« Bez nadpisu
> prodeje Stila vs Golf V v itálii - to je podle mě naprostá tragédie
Uplny suhlas, ked uz taliani nekupuju Fiat, je to tragedia. Nemci su ovela ovela vacsi patrioti, zahranicne znacky maju u nich max 2-3%. Ale fakt nepochopim, ako sa v Taliansku moze Golf predavat lepsie ako Stilo, podla mna ma este o dost sterilnejsi design. -
JTF 11.01.05 12:01
« Bez nadpisu
1.6 Dynamic: s tím designem jsi to vystihl naprosto přesně. Nemyslím že Stilo je špatné, ale ten design je takový fádní. Já sám jsem velkým příznivce Fiatu. Nyní mám Mareu Weekend a ještě starou Regatu. A v minulosti jsem vysřídal cca 7 Fiatů. Na Stilo jsem se hrozně těšil, ale první fotky zvláště 5dv. mě hoodně zklamaly. A ty celkové prodeje Stila vs Golf V v itálii - to je podle mě naprostá tragédie, protože prodeje Stila zahrnují 3,5dv. plus Multiwagon, zatímco Golf V se prodává pouze 3 a 5dv. Ve své třídě je Stilo(3,5dv) většinou až třetí. První je GOLF a druhá AR147. V kombi se střídá Multiwagon s Focusem Kombi o první příčku. Moc se těším na nové Punto - podle prvních fotek to bude fakt pecka. Fiat tentokrát nespoléhal na své designéry ale nechal si ho navrhnout Giugiarem(Ital design) - navrhoval Punto I v roce 93. -
« Designe
Tiez si myslim, ze za neuspechom Stila je hlavne design. Prislo na trh asi pol roka po 307 a v tej dobe to bol absolutny hit, proti ktoremu nemalo Stilo so svojim ponemcenym designom sancu. Predna maska sa az prilis podobala na Passat. Celkova silueta Stila ci uz 3dv alebo 5dv je velmi vydarena, ale v detailoch si to viem aj krajsie predstavit. Je to vidiet aj na tych kresbach Stila II, vyzeralo ovela lepsie. -
« Bez nadpisu
Rozdiel medzi predajom Golfu a Stila je za minulí rok cca 1000 kusov, ale je to prirodzené veď došiel nový model, dva roky pred tým to bolo naopak /Golf IV/. Samozrejme v Taliansku by sa patrilo aby to bolo naopak. Že by bolo dizajnovo šedá myš? Problém bude asi v tom, že 5D asi veľa ludí neoslovilo a 3D je skôr "štýlové" auto s malou úžitkovou hodnotou, ktoré napriek peknému dizajnu /určite to neni šedá myš!/ nemá potencionálne veľkú klientelu. Pozrime si koľko 3D Golfov, Meganov a Citroenov sa predá! Najskôr sa fiatu vyčíta, že je dizajn príliš extravagantný, teraz naopak, že je konzervatívny, tak potom neviem... Neporovnávajme preboha doby výroby spred takmer 20 rokov!! Vtedy bolo úplne bežné, že sa auto vyrábalo aj 10 rokov! Veď aj tak úspešné auto ako Golf IV sa vyrábal necelých 6 rokov /98-2003, ku nám došiel 2004/. Brava-o sa vyrábal od roku 1995, ale v marci 2001 už bolo predstavené v Ženeve Stilo, takže zase nič nové. Väčší problém je naopak s IDEOU, tá sa nepredáva takmer vôbec, a je to naozaj pekné autíčko. Ten problém je asi globálny, celkovo recesia predaja nových automobilov+problémy Fiatu. Ale Fiat dominuje naopak v predaji malých automobilov /Panda, Punto/, kde iný výrobcovia také dobré výsledky nedosahujú /predáva sa napr. Lupo, Inca ako Panda?/ Každý výrobca má ten "svoj segment". Preto si napr. myslím, že ani nová Croma nebude nejaké terno, keď platforma na ktorej je postavená /Opel Signum/ tiež nejaké veľké úspechy nežne. -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: prodeje
Maxi, myslím si, že v Turíně nejsou spokojeni s tím, že na domácím trhu přepustilo Stilo své místo Golfu (který loni měnil model a třeba Variant je ještě ve staré verzi). Také umístění Stila v žebříčku nejprodávanějších dieselů v Itálii není podle mě takové, jak si Fiat Group představuje. A to navzdory tomu, jaké Stilo je.
Nevím, přijde mi, že Italové dost dají na design aut a Stilo je dnes (ve srovnání třeba s Méganem, ale i Ideou, první verzí Punta II a teď nově i Citroënem C4) docela šedá myš.
Nemyslím si, že by tady někdo beztrastně šířil o nějakém autě, že to je šrot. Spíš se zamýšlíme nad tím, proč se Stilo v Itálii neprodává až tak dobře. Neznám kalkulace Fiatu a podle mě počítali s tím, že Idea nějaké potenciální zákazníky Stilu sebere, ale otázkou zůstává, kolik aut sebrala Idea ostatním výrobcům. Přesná čísla nemám, takže tu pouze spekulujeme s tím málem, co máme k dispozici. -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: prodeje
Každý model sa vyrába cca 5-6 rokov, čiže je to prirodzené a nielen u Stila, ak má byť predstavený na jeseň 2006, tak sa skôr ako v roku 2007 u nás neobjaví. Bravo-a sa vyrábali tiež cca 6 rokov čiže nič nové. Do konca roka 2003 sa predalo cca 350000 Stíl ak sa len v Taliansku predalo za minulý rok 49 000 tak tie predaje nie sú až také zlé. Vzhľadom na to, že sa jednalo na rozdiel od konkurentov o úplne nový model predsa nikto nemohol čakať, že sa bude predávať ako napr.Golf! A to nehovorím už o ohovaraní fiatu novinármi a vytváraní obrazu doslova šrotu. -
JTF 09.01.05 18:02
« Re: Re: Re: Re: Re: prodeje
Přesně tak, Fiat je dle italských periodik velmi nespokojen s prodeji Stila, proto nástupce má být již v roce 2006. Pravidelně se tento rok objevuje v italském časopise Quattroruote, když se zabývají novými modely Fiatu do budoucna - měl by být představen v roce 2006 na podzim. Bravo/a se prodávali výrazně lépe. -
« Re: Re: Re: prodeje
V tej druhej tabulke /nižšia stredná trieda/ je Stilo v roku 2004 na štvrtom mieste v tesnom závese za Golfom /rozdiel tisíc kusov/ cca 49000 kusov, čo si nemyslím, že je nejaké tragické na tento nabytý segment. Čo sa týka nástupcu Stila na www.italiaspeed.com aj www.channel4.com sa všade uvádza rok 2007, neviem si predstaviť, že by v priebehu tohto roku v rekordnom čase vyvinuli nové Stilo, keď napr. fotky zamaskovaného Punta III boli uverejnené už koncom roku 2003 a prezentovať by sa malo až tento rok. Uvidíme... -
« Re: Re: prodeje
Tak bližší pohled je ještě zajímavější - Fiat prodal v Itálii 462 906 aut. Když odečtu všechna auta, která se dostala to TOP TEN (včetně Stilo MW to je 431 825 aut), tak na Barchettu, Pandu 4x4 a Stilo 3/5 dv. zbylo nějakých 31 081 aut. Takže krátkých Stil se prodalo nějakých 30 000, což opravdu není číslo, které by chtěl Fiat vytrubovat do světa. -
« Re: Re: prodeje
Díky za odkaz, jsou tam i další zajímavá čísla. Díval jsem se i na jiné zprávy, tam je Stilo čtvrtý nejrodávanější diesel v Itálii, konkrétně s 44 667 prodanými kusy (za Focusem, Puntem a Méganem).
Prodeje Idey mě překvapily - je nutné k tomu přičíst i "luxusní" verzi Lancia Musa, takže se dostaněš nad 45 000 aut...
No jo, tady jsem exot, v Itálii bych měl běžné auto... -
JTF 08.01.05 21:12
« prodeje
Je to tak a dokonce o cca 15 tisíc. Je tam poznámka, že to jsou provizorní data, ale zásadně se to asi lišit nebude. Italové mají rádi "malý auta" a Stilo nejde moc dobře ani v itálii, proto plánují již na rok 2006 nástupce. www.unrae.it - dati statistici - top ten per carrozzeria. -
« Re:
Jo, auto zapůjčili, ale dalo to práci, na můj vkus docela dost fuška, omluva byla, řekl bych formální - mluvím o reakci Fiatu ČR, na přístup prodejce od nádraží Praha-Vyšehrad (modří už vědí:-))) si nemůžu stěžovat ani v nejmenším.
Zadní plato je špatně řešené, ale to jsem věděl předem.
Světlý interiér - jel jsem dvěma novinářskými vozy, které měly najeto 15000 až 20000 km, a ukázalo se, že se to dá snadno vyčistit. Navíc, aktuální verze jsou tmavší a v jiném odstínu - unifikace s Lancií Musa. Sedadla jsou OK, srovnatelné s Bravou (měl jsem předtím), navíc jsem si vzal bederní opěrky na obě přední sedadla - záda jsou spokojená. Signalizace pásů se prý dá vypnout - mě nevadí, poutám se vždy, zejména od té doby, kdy jsme s tátou vyvrátili s Trabantem značku i s betonovým základem (rok 1978). My byly v pohodě, ale prasknul polorám, na kterém držel motor... -
"-- skrytý --" 06.01.05 18:20
« Re: Re: Stilo a 40.000 km
Auto mám po třech dnech zpátky ze servisu s tímto výsledkem:
- netěsní výfukové potrubí před zadním tlumičem * Snad utěsněno, neměl jsem zatím šanci ověřit jak dobře.
- výměna palubní desky (zkroutila se, 3 měs. jsem čekal na ND) + odstranění drnčení * Nová deska namontována, bohužel po estetické stránce je to teď mnohem horší. Nová deska nenavazuje na původní plastové díly. Na více místech jsou škvíry a nerovné přechody. Budu reklamovat.
- drnčí zadní sedačky nebo něco vzadu * Stále něco poklepává.
- drnčí PZ reproduktor nebo něco v jeho okolí * Opraveno.
- vrzání při otevírání L dveří (vlivem zdeformovaného těsnění) * Těsnění pouze promazáno. Vydrží to tak měsíc.
- občas nefunkční regulace klima (chyba v paměti počítače nalezena, čekalo se na současnou výměnu palubní desky) * Prý je vše OK.
- úbytek chladicí kapaliny (1l/měsíc) * Mám vadný chladič - teče. NEopraveno. Nový přijde za 2 týdny.
- studený motor netáhne, mění se otáčky při volnoběhu, počítač hlásí trvale chybu * Výměna škrtící klapky, teď OK. Závada se mj. projevovala také tak, že auto vůbec netáhlo za studena.
- vrzání náprav * Něco promazali, stále to ale vrže.
- prodřená manžeta řadicí páky * Manžeta objednána. -
« Bez nadpisu
Ok, po upřesnění je to jasnější, to že má FIAT ČR nějaký problém, mě naopak nezaráží vůbec :-( Takže předpokládám, že ti po dobu kdy jsi nemohl používat svoje auto kvůli jejich chybě poskytli náhradní vozidlo a omlouvali se až do stropu... >:D Idea je fajn, jen mě vadí ten světlý interier, viděl sem teď dva roky staré Punto se světlým interierem a byla to dost hrůza, já osobně bych to měl zaprasené po stu km. Jo a ještě mi přijde, že sou tam dost měkké sedadla a příšerné je zadní plato. A taky mě dost štve signalizace nezapnutí pásů, je to dost otravné, ale to dělá i nové Stilo a Doblo. -
« Re:
Ad homologace Fiatu Idea Dualogic: je vhodné uvést několik dat: auto závazně objednáno 18.9., vyrobeno 27.10., 11.11. konečně opustilo Turín a 24.11. stálo u dealera na dvoře. 30.11. Fiat ČR zjistil, že nemůže vydat techničák, takže to 1.12. homologoval a vydal techničák. 2.12. to auto na Magistrátu nebylo ve standardní databázi, ale pouze v informaci o nově homologovaných vozech. Kdybych tu historii neznal, tak se paní nepodívala a já bych pendloval mezi dealerem a Bohdalcem jak jojo.
Minimálně bylo od 27.10. jasné, že to auto skončí v ČR a že jej někdo bude chtít přihlásit. Že trvalo dovozci měsíc, než tomu autu zajistil techničák, mě zaráží.
Ale jinak je to fajn auto. -
« Bez nadpisu
Pokud budete někdo chtít zjistit přesný datum výroby, tak podle VIN vám to v pohodě zjistím. Co se týká homolagací, tak problém má paní na evidenci vozidlel a jejich registr, že nemají v databázi Ideu s automatem, určitě se nehomologuje každé přivezené auto, dealer spíš čekal, až mu auto přivezou z celního skladu. -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybové hlášení u Fiat Stilo
No, já nemám Stilo, ale Ideu s Dualogicem (to je tak, když ti prodejce doporučí lehce jetý vůz s automatem z půjčovny, ty si na něj zvykneš a nástupce už s automatem není:-).
Zatím najeto 1160 km, přes vánoce na horách (sníh, voda...) a mám jen jediný problém - u rádia nefunguje funkce SVC (automatická úprava hlasitosti podle rychlosti/hluku).
Je to naprostý unikát - zatím jediné takové auto v ČR... -
-
"-- skrytý --" 03.01.05 22:17
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybové hlášení u Fiat Stilo
Viktore, projeď to v dešti a dej vědět, jestli budeš mít v lavoru na rezervě cenťák vody, jako jsem měl já. No nic, U seřadiště to "vykytovali" prý nějaká škvírka na levým zadním tlumičem....a zdá se, že ok.
No, jinak to auto mám od 4/10/2004, najeto přes 5000 a ....jede to :) -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybové hlášení u Fiat Stilo
Podle mě se to dá zjistit z databáze VIN kódů, takže mě datum výroby sdělil pan Huleš - měli jsme dohodu, že auto dostanu do 14 dnů po vyrobení, nezávazně na konci října. Takže byl docela rád, že mě může uklidnit, že auto je už od 27.10. vyrobené a tedy na cestě do ČR. Že pak trvalo do 1.12., než dovozce byl schopen auto dovézt do ČR a homologovat (až poté, co bylo na území ČR, totiž Fiat ČR zjistil, že nabízejí něco, na co nemají homologaci!!! - že při přihlašování auta tuto homologaci ještě paní na Magistrátu neměla k dispozici, je již jen taková veselá epozodka), je už jiná story. -
"-- skrytý --" 03.01.05 17:27
« Re: Vrzani palubky
Palubka se mi zkroutila - viz. prispevek nize, po jednom servisnim zasahu, pred kterym jsem reklamoval jeji vrzani v okoli okennich pruduchu. Mechanik palubku dotahl hlavnimi masivnimi srouby a nanestesti doslo k jejimu posunuti k prave strane, kde se vlivem tlaku na A sloupek zkroutila, lepe receno udalala se na ni takova vlnka. Technik z Fiatu CR rozhodl o vymene vrchni casti palubky. Takze opatrne.... -
« Bez nadpisu
Pánové, někdo tady psal o tom jak se zbavit (dočasně) vrzání náprav. teď je zima a já mám klid, ale až se oteplí, co mám postříkat a čím?
Jo, a jak se zbavit vrzání v palubce - vím skoro jistě že to je něco s topením/ventilací...ale stříkat se mi tam nic moc nechce - jak vyjmout blok originálního rádia aniž bych něco urval?
Dík
:-( Auto bohužel už po záruce...ale jinak jede bez problémů... -
Adyn 03.01.05 14:48
« Re: Stilo a 40.000 km
Máš smůlu. Hnidopich reklamuje drnčení a pocitové věci. Úbytek chladící kapaliny a zkroucená palubka jsou konkrétní a jasně měřitelné nedostatky.
P.S.: Pak ještě existuje jedna skupina reklamujících krom hnidopichů a smolařů a to jsou tzv. "hlupáci". Toto jsem vysledoval na fóru Peugeot 307, které sleduji již hódně dlouho, a kde jsou hoši, kteří i po přečtení fóra jdou a to auto si koupí s vírou, že ostatní jsou hnidopiši a že případné nedostatky již výrobce vychytal... A pak reklamují a reklamují... -
"-- skrytý --" 03.01.05 14:18
« Stilo a 40.000 km
Dnes jsem Stilo 1,6 zanechal v servisu s nasledujícím výčtem záručních vad:
- netěsní výfukové potrubí před zadním tlumičem
- výměna palubní desky (zkroutila se, 3 měs. jsem čekal na ND) + odstranění drnčení
- drnčí zadní sedačky nebo něco vzadu
- drnčí PZ reproduktor nebo něco v jeho okolí
- vrzání při otevírání L dveří (vlivem zdeformovaného těsnění)
- občas nefunkční regulace klima (chyba v paměti počítače nalezena, čekalo se na současnou výměnu palubní desky)
- úbytek chladicí kapaliny (1l/měsíc)
- studený motor netáhne, mění se otáčky při volnoběhu, počítač hlásí trvale chybu
- vrzání náprav
- prodřená manžeta řadicí páky
Mám smůlu nebo jsem "hnidopich" ?? :-) -
"-- skrytý --" 02.01.05 19:43
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybové hlášení u Fiat Stilo
No jestli ta 1.4 staci to jeste netusim, ale dlouho jsem porovnaval papirove udaje prave mezi fabii 1.4 55kW a stilem 1.4 a horsi by to snad byt nemelo. Dravec to pochopitelne neni, ale vzhledem k tomu, ze i ta brava kdyz se toci docela jede tak to snad nebude tak hrozny 8) -
"-- skrytý --" 02.01.05 19:28
« Re: Re: Re: Re: Re: Chybové hlášení u Fiat Stilo
Jo jo, slevy u Fiatu jsou fajn. Myslím, že co se týká bezpečnosti je na tom Stilo mnohem líp jak Fabka. Stačí ta 1.4 do MW? Já jezdím momentálně taky Fabkou, chtěl bych MW 1.6 nebo 1.8, takže zřejmě podobný přechod. Před Fabkou bylo Tipo a kdysi nevlastní F600 a F850. Hodně spokojenosti s šťastných km... -
"-- skrytý --" 02.01.05 19:11
« Re: Re: Re: Re: Chybové hlášení u Fiat Stilo
No já jsem starej fiatista měl jsem od una, přes punto a teď mám ještě bravu. Tohle stilo je 1.4 MW , který je jako náhrada za manželky fabii combi, kterou totálně zbořila, naštěstí bez následků. Sice chtěla opět fabii, ale vzhledem k aktuálním slevám na fiaty nebylo moc co řešit. Máme zatím najeto 29km takže zkušenosti zatim žadný. Co se týče prvních dojmů, tak rozhodně maximální spokojenost. -
"-- skrytý --" 02.01.05 18:58
« Re: Re: Re: Chybové hlášení u Fiat Stilo
To derbiman: Nooo pravidlem to asi nebude, muselo by být 2/5 zmetků což asi není...
Četl jsem to někde ve dvou různých článcích nezávisle na sobě, bylo to vztaženo na všechny automobilky, ne speciálně na Fiat. Tak jsem přemýšlel jestli by se nenechalo "nějak obejít"... :-!
Třeba tvé Stilo vyrobili až v pondělí večer a nebo doháněli plán a tak měli pracovní víkend.... >:D
3 dny staré Stilo, jaké? Z čeho jsi "přešel"? Jaké jsou pocity? Pokud budeš mít čas a chuť můžeš sem časem písnou něco o svých zkušenostech s autem... Plusy mínusy atd. My - teprve vybírající si to rádi přečteme.... ;-) ;-) (můžou i jiní ne jenom derbimen :-! ) -
"-- skrytý --" 02.01.05 18:56
« Re: Re: Re: Re: Chybové hlášení u Fiat Stilo
U meho byla prelepena pres dekl akumulatoru, ale je to jen takovej velky papir na kterem je specifikovana vybava , trh pro ktery je vuz urcen spousty dalsich kodu o kterych vubec netusim co znamenaji atd.. osobne si ale myslim, ze ji mel prodejce odstranit pri predprodejnim servisu, takze bych na jeji pritomnost moc nespolehal ;-) . -
"-- skrytý --" 02.01.05 14:59
« Re: Chybové hlášení u Fiat Stilo
To xromik: Odkud máš tyto informace? Ví se kdy to bude k dispozici u nás? A co při výrobě - to jako když bude auto určené pro Egypt tak bude mít nastavenou jinou toleranci u snímačů a když bude pro Norsko tak také jinou? Nebo to bude až na prodejcích?
Ještě otázka do diskuze - podle průzkumu a sledování je nejvíce problémů u aut vyrobených v pondělí a v pátek... Neví někdo zasvědcený od Fiatu jestli se třeba nechá ovlivnit výběrem výbavy kdy se bude jeho auto vyrábět? Např. Jestli auta se Sky Window se nevyrábějí třeba jen ve středu a tím tedy je větší pravděpodobnost, že bude auto OK... >:D >:D
Jinak nejsem zatím majitelem Stila, ale hodně o něm uvažuju tak sháním co nejvíce informací abych "dobře vybral" :). -
« Re: rozšířená záruka
Pokud máte zájem si sjednat prodlouženou záruku, důkladně si předem pročtěte všeobecné podmínky. Upozorňuji hlavně na zásadní rozdíl mezi vadou a běžným opotřebením. Nechte si podrobně specifikovat soubor skupin a podskupin součástek, kterých se záruka týká. Tato poznámka není proti záruce zn.Fiat, ale jako zkušenost se zárukami, poskytovaných nezávislými pojišťovacími společnostmi.např.Carlife, Allianz,atd. -
« Chybové hlášení u Fiat Stilo
Vámi popisované problémy s chybovou hláškou při startech pouze při nižších teplotách jsou způsobeny poklesem napětí na chipech v řídící/ch/ jednotce/kách/. Tato chyba nemá žádné negativní následky, nicméně není příjemná. Výrobce na základě zpětné vazby jednotlivých trhů provádí úpravy software, který může být na počkání do vozidla aplikován. Jelikož je na trhu velké množství modelů s různými specificikými výbavami, které tyto řídící jednotky řídí a kontrolují, není možné daný software unifikovat jako "jeden pro všechny". -
"-- skrytý --" 30.12.04 10:27
« RE: Kontrolky
Už jsem to tu psal taky asi před rokem:
Stilo 5D 1.2 Actual, ABS, EBD, ASR, MSR
při nastartování v zimě (zatím max. teplota +7) a zároveň když je takové to sychravé počasí (vlhké...) tak nahlásí chybu ABS, ASR, EBD (zajímavé že ne vždy všech 3, nebo možná jsem si toho jen nevšiml), Engine Fault, Stop Engine. Takže to chvílí pípá, zobrazí se hlášení, ale pak všechno zhasne a po rozjezdu všechno funguje (teda zkoušel jsem ABS a ASR).
@MH : Jestli ti to nefunguje, taky bych apeloval na servis...
Holt máme Italský auto a Italové nemají takové zimy... :x -
"-- skrytý --" 29.12.04 08:36
« RE: Kontrolky
Děkuji za informaci, u mne tento názor přetrvává již rok, ale v servisu to nechtějí vzít na vědomí. Přece, když se to projevuje jen v zimě a v létě to "fachčí", tak je to buď ve zvýšené citlivosti jednoho nebo všech čidel. Nevím, když je to v záruce a na počítači to žádnou chybu nenapíše, proč se tomu servis tak brání čidla, třeba postupně po jednom vyměnit. Úvaha o nižší kapacitě baterie se mi moc nezdá, alespoň v mém případě, neboť mám auto garážované a mohu klidně ujet 200, 300 km v jednom zátahu, tedy baterie je určitě dobita, motor zahřátý a když je "zima" a vozidlo nastartuji, tak mi to na displeji píše "Avaria ESP, ASR" a tak jak jsem napsal, trvale mi svítí žlutá kontrolka s trojúhelníčkem a nefunguje tlačítko vypnutí ASR, které v je v létě plně funkční.
Uvedený názor si vezmu do servisu po novém roce jako podpůrný argument.
Všem diskutujícím přeji hodně zdaru v novém roce, hodně kilometrů bez nehod a bez různých technických závad. -
« kontrolky
Úplně stejný problémy s chybovým hlášením ABS jsem měl u Bravy - při teplotách pod nulou kontrolka ABS pořád svítila a ABS nefungovalo. Při zahřátým motoru to občas zmizelo. Na diagnostice to ukázalo závadu na čidlu, po jeho demontáži a očištění kontaktů je všechno OK >:D .
to fido: Zdá se mi divný, že by to bylo softwarem - leda, že by udělali nějakou úpravu, která by zvětšila rozmezí odporů pro načtení čidel. -
« Re: Re: Re: RE: Vady a rozšířená záruka od "fido"
Moje skusenosti su tiez som mal problem ,ze v noci ked mrzlo tak rano pri prvom starte sa my objavila hlaska abs ebd failure pokusil som sa znova nastartovat a bez problemov bez hlasok stalo sa my to v zime minul. rok asi tak 3 x 4 viac nie tento rok zatial nie vysvetlenie zo servisu dunato dun. streda pokles nap. v baterii vyvolalo tuto hlasku. Vzhladom k tomu ,ze hlaska uz neobjavila nechal som to tak inac tiez sa zaujmam o rozsirenie zaruky nevie niekto o tom blizsie info pripadne uz to niekto urobil? -
"-- skrytý --" 28.12.04 14:15
« Re: Re: RE: Vady a rozšířená záruka od "fido"
No možná se zeptám blbě, ale nemůže ona chyba ABS,EBD hned po startu skutečně souviset pouze s nižším napětím baterie v zimě ? Zkoušel jste někdo nastartovat v silném mrazu třeba s pomocí nabíječky jestli problém přetrvá ? Dík za info. -
« Re: RE: Vady a rozšířená záruka od "fido"
Informaci o novem softu mam od autoservisu Dojacek v Praze, takze bych jim veril, i kdyz na druhou stranu muzou nakvakat zakaznikum prakticky cokoliv. Pokud ve vasem pripade zluta kontrolka nezhasne po par vterinach i pri chybovem hlaseni, pravdepodobne asi opravdu pujde o poruchu, protoze jak at me, tak 80 % ostatnich uzivatelu to sice chybu zahlasi, ale kontrolka zmizi. To same u Dojacka radili - pri zahlaseni poruchy ABS a EBD vypnout motor a startovat znova. Takto se pak uz hlaseni neobjevi. Ale moje zkusenost pravi - cim vetsi mraz, tim nechat chvili motor bezet, treba minutu, dve a pak vypnout a znovu start. Dost me ale stve, ze si tak tlucu baterii, protoze vlastne v souctu mam 2x vic startuu a pokud jezdim po meste na kratkych usecich, baterie ma sotva kdy cas se dobit, alespon myslim. Problem s vasi navigaci neporadim, nemam navigaci:) Mam tu nejocesanejsi verzi.
PS: rekord pri hlaseni poruchy ABS a EBD mam +8 stupnu celsia:) Ted jak je kolem nuly, to kupodivu nehlasi, ale jakmile to sleze dolu, je to doma:/ -
« Stilo 1.2 16V 2001 hlásenie ABS, EBD failure
Auto mám od novoty (83 500 km ) teraz už štvrtú zimmnú sezónu. V predchádzajúcich rokoch túto hlášku vypísalo ojedinele , len keď bolo hlboko pod nulu , ale tento rok to vypisuje každý deň po naštartovaní aj keď je nad nulou 5 °C. Ale nesvieti mi žiadna kontrolka ,hneď po štarte hláška zmizne. >:D -
"-- skrytý --" 27.12.04 07:04
« RE: Vady a rozšířená záruka od "fido"
Na Vaší připomínce mne nejvíce zaujalo chybné hlášení ABS EDB. Já jsem o tom psal skoro před rokem a nikdo na to nereagoval. Zajímalo by mne, jak se to projevuje dále. Píšete jen po startu. U mne se to objevuje jen v zimě, teplota pod +4°C, kdy mi to hlásí poruchu "ESP, ASR" a to po celou dobu provozu, svítí žlutá kontrolka signalizující poruchu a v tomto období nejde ani vypínačem ASR vypnout. Jedná se defakto o období od prvních mrazů v listopadu, až po oteplení v dubnu, kdy celou dobu je toto zařízení zřejmě mimo provoz >:-[] . V létě je vše OK >:D . V servisu to již několikrát měřili a stále nic. Zajímalo by mne, od koho máte informaci o novém SW, který by to měl odstranit. Teď po novém roce ro zkusím dát opět do servisu (již jiného) a pokud to opět neodstraní, tak uvažuji o odstoupení od kupní smlouvy z důvodu neopravitelné závady (podle mne je vadné nějaké čidlo, reagující na teplotu a umístění někde ve snímači výše uvedených brzdných systémů, ale servis hraje mrtvého brouka. Již přeprogramovali řídící jednotku a stejně to nepomohlo). Mám ještě jednu "grafickou" závadu a to, že na navigaci mi svítí jen chvíli po startu stupnice signálu mobilního operátora a po chvíli zhasne - nic méně telefon funguje, ale i to u mne zasívá semínko nedůvěry k zařízení jako takovému. Zajímalo by mne, zda se někdo také s takovým problémem setkal. Děkuji za informace. -
« Vady a rozšířená záruka
Mno, musim říct, že za tu rozšířenou záruku budu docela rád, taky mi to přišlo poštou, protože před pár týdny jsem měl garančku po 1 roce a krom vysvětlení, že neustálé chybové hlášení ABS a EBD při startu se nedá opravit a musí se čekat na dodání nového firmware od Fiatu v polovině roku 2005, se začalo oběvovat i hlášení Engine fault, taky při startu, a praskání v reprácích. Psycho. Za záruku budu fakt rád. -
« Stilo MW 1,6
Mam 1,5 roka cca 30tis. a zatial velmi spokojny pravdu povediac (3x som si zaklopal) >:D som nemal nic co by sa nedalo odstranit asi moja najvaznejsia porucha bola nefungujuci zadny ostrekovac zacvaknuta hadicka inac vsetko OK
Prajem stastne a vesele aj tym nasim tatosom :D -
JTF 10.12.04 22:54
« Multiwagon 1.9 MJ 16V
Tak jsem si dnes zařídil téměř nový multiwagon s tímto motorem. Fakt bomba - zátah jako blázen už z nízkých otáček a co mě překvapilo byla minimální hlučnost. Zkoušel jsem krátkodobě i maximálku - tachometrově přes 220km/h. Škoda že mi zrovna nezbývaj nějaký drobný.... -
« Re: Re: Re: ORiginalni autoradio na CD -jak dodelat MP3 a ne
Nasel jsem reseni mp3:
[odkaz]
Compact Drive MP3 od Blaupunktu ma stejne tachnicke parametry pripojeni jako cd menic09 -tedy ovladani na radiu pujde (potrvrdil mi to i technik od Blaupunktu) jenom, nevim zdali budou na radiu videt nazvy skladeb. Zkousel nekdo uz toto reseni? -
« Re: Re: ORiginalni autoradio na CD -jak dodelat MP3 a nebo m
Dojáček mi odečetl 1.000,- Kč za vyndání rádia s MC. Nechal jsem si tam dát panel bez rádia s ISO dírou a namontovat rádio s MP3. Přišlo mi to nejjednodušší a nejpohodlnější. Další výhoda je, že si tam můžeš nát co chceš. Nevýhody - originál rádio mi tam přijde hezčí, je propojené s displejem u budíků a asi se nekrade. -
« Re: ORiginalni autoradio na CD -jak dodelat MP3 a nebo menic
www.conrad.cz prodává redukci - 3,5mm Jack na jedné straně, na druhé pak je konektor do autorádia Blaupunkt (jestli se nepletu, Blaupunkt vyrábí rádia i do Stila). Cena je kolem 200 Kč. Katalog teď v ruce nemám, takže se ti nepodívám na objednací číslo.
BTW, bráchovi teď originál rádio ze skladového Stila vyndali a odpočítali jeho cenu. -
"-- skrytý --" 03.12.04 08:00
« Re: Čelní sklo
Ahoj, ptal jsem se na to, když jsem uvažoval o pojistce čelního skla a u Dojáčka mi řekli že cca 12 000,- i s prací. Teď, když se s Kooperativou dohaduji o ceně za totálně zrušené Stilo MW, tak mi to spočítali na 7 500,-. Dost jsem byl překvapený, protože já jsem si platil pojistku na 15 000,-. Tedy bacha, jak zní pojistná smlouva. Něco jiného je si plati pojistku a něco jiného, kolik doopravdy dostanu. -
-
« Re: MP3
Tak toto som nasiel na stilo.org, davam to sem, kedze uz tu bol dotaz na pripojenie externych zdrojov signalu.
Citat:
nebo si pripoj jakykoliv externi mp3-prehravac, nebo treba PDA pres TEL-LINE IN zdirku. je to myslim nejlepsi moznost, resi ji hodne clenu u nas v nemeckem forum.