Fiat Stilo

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.03.05  13:38

    « Jake pojisteni?

    Ahoj, tak mam nove Stilo MW na celnim sklade a ted vybiram vhodne pojisteni. Co doporucujete? Jen prosim ne Kooperativu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.03.05  12:40

    « SM

    Hlavne ten test v SM me definitivne utvrdil v tom, ze nema smysl SM kupovat. Hledani chyb na autech je ucelem testu, zajimave je, kdyz uz se ale autor odvazil na nejakou upozornit na Oktavii, hned to "napravoval" tim, ze psal, ze je to vlastne jedno, ze to neni podstatny problem, pripadne ze oktavka to vyvazi necim jinym, obvykle velikosti kufru. Cely je to uplne nesmyslny, kritizujou tam jizdni vlastnosti Stila v zatackach atd, coz beru, je to vyssi auto, ale neberou v potaz to, ze proste je to dan za stavbu karoserie. Stilo MW si nekoupi nikdo kdo chce zavodit, je to rodinne kombi, se spoustou mista a je logicke ze podle toho je postaveno. Je to otazka preferenci. Tedy chtit kombi s 500l kufrem a zaroven auto na zavodeni je nesmyslne. Mnohem vetsi problem u kombi je dle me schod ktery je u oktavky v kufru, na ktery sice upozornili ale nevidi ho jako velky problem. Podle me, kdyz si nekdo koupi kombi, tak ho kupuje za ucelem prevozu veci a ten schod v kufru je dost velky problem, na rozdil toho jestli muzu zatacku projet ve 120 nebo 80 km/h. Chci rict, ze k tomu pristupujou opravdu divne a je na nich sakra videt, kdo je nejvetsi inzerent. Na vsech autech upozornovali na kde co, ale oktavka je proste nejlepsi na svete. Nechci rict, ze je to spatny auto, to vubec ne, mozna ze z tech testovanych je i nejlepsi, ale ten nekriticky obdiv je smesny. Kdyby vedle sebe postavali BMW7 a oktavku, tak budou schopny napsat, ze BMW ma sice par veci navic, ale v konecnym dusledku oktavka vlastne staci a je v mnoha ohledech i lepsi a o 2 miliony levnejsi :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.05  13:54

    « Re: stilo 1,6 mw

    To r.c. : Koupil jsem si před časem Svět motorů - bylo tam porovnání kombíků - Stilo MW, Focus, Opel Caravan, O2 Combi a mimo jiné tam byly uvedeny i ceny některých ND a u Stila bylo u destiček jednoznačně nejvíc 4831+200 Kč výměna. U ostatních aut byl průměr tak 2500 Kč. Tak nevím proč jsou u Stila tak drahé.... 8-s Ten SM jsem si kupoval právě kvůli Stilu MW a tohle mě na tom překvapilo. Taky tam jsou uvedeny náklady na servisní prohlídky a u Stila MW po 60000km je tam 4000Kč. (20.000km 3500Kč, 40.000km 6000Kč).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.05  13:33

    « Re: stilo 1,6 mw

    No, uprimne, je to vysoka castka. Bez konkretniho rozpisu polozek se to da ale tezko vyhodnotit.
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.02.05  23:08

    « stilo 1,6 mw

    Zdravím,
    ještě k té prohlídce po 60 000km. Také nevím jestli byla nutná výměna chladící kapaliny. Nevím jak je to u vás ostatních. A kolik jste platili peněz za tu prohlídku? Já 11 686,- Dost silné kafe. Otec má nisan almera 2d a nejvíce platil kolem 6000,- No ale co jsem měl dělat. Ještě se musím podívat na ty brzdové destičky. Ty stály nejvíc 1900 předek + 1900 zadek. A to jezdím myslím si velmi slušně. Žádná brzda, plyn.
    Tak nevím.
    Čau.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.02.05  14:02

    « Re: Re: Pylový filtr

    U me je to jednoznacne zasekla klapka privodu horkeho vzduchu na leve strane. Bezuspesne reklamuju od leta.
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.02.05  13:51

    « Re: Pylový filtr

    Zdravím, mám občas úplně stejný problém, ale jen při nastavení klimy do AUTO MONO a teplotě 17 - 19 stupňů. U mne chladí, na druhé straně hřeje. Na examinéru to hlásilo zanesené čidlo, po vyčištění se to sporadicky objevovalo zase. Jinak je vše podle examinéru OK, po uplynulých velkých mrazech se to "spravilo samo". Pylový filtr měním v rámci garanček.
    Krásný víkend.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.02.05  11:07

    « Re:

    Záruka na karoserii je akorát marketingovej trik. Byl jsem po 6 letech s Bravem v servisu, aby to prohlídli, případně opravili a prodloužili záruku. Záruku neuznali, protože podle nich se musí jít na opravu neprodleně s každám škrábancem, co na autě je. Jako pražák bych tam byl 2x týdně. Dopad jsem tak v Imofě ď u Dojáčka, kam jsem to jel zkusit potom.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.02.05  10:19

    « Pylový filtr, regulace klima

    Mám dotaz, jak se dostanu k pylovému filtru u Stila.
    Netrápí někoho z Vás regulace klimatizace? Občas se mi stává, že na straně u řidiče jde horký vzduch naplno, zatímco pravá strana reguluje dobře. Pomůže jen vypnutí zapalování a nový start. Servis si neví rady.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.02.05  21:02

    « Bez nadpisu

    Desky na většině aut měním tak po 25-30 tkm, ale je to jízdou na dálnici.Navíc po zkušenostech měním za orig. nebo po výměně kotoučů (cca 50-80 tkm)za desky od stelného výrobce.Olej a většinu ost. v rámci orig. servisů s ohledem na záruku a začíná to již vycházet cenově podobně.Pozor u Fiatu na kontrolu karoserie v předepsaném rozmezí a pokud dokoupíte záruku, tak stejně servis je u nich nutný.Příplatkovou záruku mají postavenou celkem solidně.
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.02.05  19:10

    « STILO 1.2 16V 11/2001 86000km/výmena dielov v servise

    Auto mám od novoty, jeden z prvých kusov na Slovensku.Predné przdové doštičky mi menili po 61 000 km ( ešte by vraj vydržali asi tak 5 000km) ale bol som v servise na prehliadke tak ich menili. Zadné som si dal už vymeniť sám mimo značkový servis po 80 000km, boli už KO - rozhodla už cena.Sviečky mi menili vždy po 40 000km.Neviem prečo Ti menili chladiacu kvapalinu >:-[] , po dvoch rokoch mi ešte menili brzdovú kvapalinu. Peľový filter som si vymenil sám za 10 min, kúpil som si ho mimo fiatu za menej ako polovicu ( asi 400 sk ) a bol ešte aj talianský >:D .Zdravím všetkých STILÁKOV >:D a prajem veľa šťastných km...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.02.05  08:33

    « Re: Re: stilo 1,6 mw

    Mám někdy pocit, že autorizované servisy vyměňují díly podle tabulek a ne podle potřeby. U Bravy mi tvrdili, že mi musí vyměnit tlumiče - jel jsem si je změřit a výsledek byl, že byly OK a vydržely ještě 2 roky...
    Takže tak...
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 23.02.05  23:38

    « Re: stilo 1,6 mw

    Brzdove platnicky na Stile tak malo vydrzia? Na Toyote Corolle mi ich menili po 90 000 km (este nebolo treba, ale pre istotu) , na P307 menili len predne po 80 000 km. Ale je to mozno aj sposobom jazdy alebo castym jazdenim v meste.
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.02.05  21:47

    « stilo 1,6 mw

    Zdravím přátele Stila. Nebyl jsem tady přes půl roku: Proč? Nevím, nebyl čas.?! Než se tady trochu z orientuji a přečtu vaše příspěvky (celý půlrok asi nebudu číst) tak něco k mému autu.
    Mám najeto 61 000 km. rok Výroby 4/03. Dnes jsem byl na garanční prohlídce. Vše ok. Akorát ta cena 11 465,- Měnili brzd. a chlad. kapalinu, vzduch. a pylový filtr, přední i zadní brzd. destičky. Svíčky měnili už při 20 tis. Auto jede zatím super. Spotřeba 7,5l při 70% jízdy ve městě.
    Tak jdu číst.
    A zdravím Zdenka z Havířova. Žiješ?
    R.
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.02.05  20:21

    « Re: Re: Re: škrticí klapka

    @ rands: dopis odešel, byl dlouhý a barvitý ;-)
    A teď je to jako v pohádce:
    ... a čekal a čekal a čekal a čekal ... až mu skončila záruka >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.02.05  17:59

    « Bez nadpisu

    Skrtici klapku mi cisti v servisu docela pravidelne. Problem nastane az mi za 3 mesice skonci zaruka. O skrtici klapce jsem se dozvedel, kdyz jsem v servisu reklamoval mizernej tah u studenyho motoru pri jizde do kopce. 200 m od baraku mame dost prudkej kopec (cca 15% stoupani) a navic je to do zatacky. Kde bezne jezdim s Fabii 44 kW ve trech lidech na dvojku, tak u 3d Stila 76 kW se to na dvojku dusi a musim radit jednicku.
    Po nasteve servisu, kde vycistili klapku to bylo uplne v pohode. Bohuzel to vydrzelo tak 3 dny a potom se to opakovalo. U zahratyho motoru neni zadnej problem.
    Jinak s tou spotrebou si muzes gratulovat, ja pri takovymhle stilu jizdy mivam spotrebu 9 - 10 l/100 km a to jezdim vetsinou sam.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.02.05  16:08

    « Re: Re: škrticí klapka

    A co je noveho s prednimi rameny???
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.02.05  11:52

    « Re: škrticí klapka

    tož to jsem zvědav, kdy mi taky odejde >:D
    zatím mi odešla indukční cívka na 4 válci (na Slovensku, ale asistence byla naštěstí vcelku připravena), ale po výměně mi po třech dnech odešla další >:-[]
    servis nakonec vyměnil všechny (1+3), takže zase jezdím :-! a čekám ... :shock:
    jinak servis musím velmi pochválit NORDEX v Havířově ... jsou to hoši zlatí ;-) a já jsem jejich noční můra >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.02.05  09:34

    « Re: Skrtici klapka

    Mne klapka uplne odesla na 40.000. Mam 1,6. Po vymene to nejede spatne, ale takto skvelych hodnot spotreby nedosahuju...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.02.05  08:52

    « Re: Skrtici klapka

    To rozhodně není "zajímavá zkušenost", ale naprosto běžná věc! Ovšem kdo vůbec ví, že škrticí klapku třeba pravidelně čistit...?
    PS: Týká se to prakticky všech vozů se vstřikováním paliva, které mají alespoň trochu vyspělou řídící elektroniku. Na problém "špinavosti klapky" ovšem většinou poukáže až "absence volnoběhu" po nějakém problému s akumulátorem...
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.02.05  08:07

    « Skrtici klapka

    Zdravim. Mam zajimavou zkusenost, mel jsem problem, ze mi auto nedrzelo dobre volnobeh a kolisalo. Dal jsem do servisu a prisli s tim, ze byla zanesena skrtici klapka. Prej hodne, nechapali jak je to mozny po 35tkm. No vycistili a musim rict, ze jsem mel dojem, jako by mi dali jinej motor. Auto tahlo citelne lepe a na dalnici jelo jako blazen. Jel jsem ve 3 lidech asi 300 km, ted v mrazu, hodne jsem to hnal, misty az 190, bezne 150, no a spotreba 7,7 litru, coz mi pri tomhle tempu prijde velmi solidni. Docela me to prekvapilo. Mam 1.6, 5 dveri.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.02.05  16:14

    « 1,6 16V a chip

    Ahoj, myslíte, že má cenu dělat chip na Stilo 1,6 16V? Možná blbá otázka, ale nedá mi to. Dík
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.02.05  09:45

    « Re: Re: Re: Re: Hlášky závad Stila

    Mám taky Kerscher a Examiner hlásí "Přeplňovací tlak". Jedu příští týden do Brna a budeme to ladit online.
    Když tam mám Engine Fault a neuberu, spadne do nouzového režimu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.02.05  08:50

    « Re: Re: Re: Hlášky závad Stila

    Kejml: Ten chip mám od Kerschera ( dělal mi to v Brně ATX ). Na examineru jsem byl - řídicí jednotce se nezdá množství nasávaného vzduchu. Chyba ale není způsobena váhou vzduchu ( měl jsem na zkoušku novou váhu vzduchu )- možná je to změnou datové mapy v řídící jednotce. Když přidávám plyn postupně, tak to chybu nenahlásí. Když to nahlásí chybu a dále držím plym, tak to po několika sekundách nahlásí chybu znovu, ale nic jiného se neděje ( necítím žádný pokles výkonu ). Závada není příliš častá, tak to raději neřeším.
    Smile: Neřekl bych, že je diesel ve Stilu příliš tichý. Na můj vkus by měl být mnohem tišší.
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.02.05  13:20

    « Bez nadpisu

    Diesel ve Stilu je fakt žůžo. Velmi velmi tichý. Ale trochu drahý. A ne tak zábavný jako benzín. Mám zkušenosti s čipem v Puntu 1.2 16V. Zajímavý to bylo hlavně v nízkých otáčkách, kdy auto znatelně ožilo a při městském provozu dokonce klesla spotřeba. Na dálnici to líp táhlo v kopci, ale víc to žralo. Výsledkem byla zlepšená dynamika a v průměru stejná spotřeba. Mohu vřele doporučit. Je pravda, že diagnostika palubního počítače u Punta nebyla tak složitá jako u Stila. Další drobností je, že auto nekomunikovalo s examinerem >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.02.05  10:54

    « Bez nadpisu

    Diky za rozumný názor.Do této chvíle jsem nenechával padnout ot.motoru pod 2.500 ot/min(pokud to šlo).No musím říci ,že točit motor neodpovídá mému naturelu.Měl jsem vzít naftu(příště) >:D Přesto na 7423 ujetých km ještě není nic zkaženo ? :?:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.02.05  10:39

    « Re: Re: Hlášky závad Stila

    tom5613: Od koho máš chip? Byl jsi s tím na examineru, aby Ti zjistili, co je to za chybu? Co se stane, když držíš plyn dlouho a je tam Engine Fault? Díky za odpověď, třeba i na mail kejml@bigfoot.com
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.02.05  23:12

    « Bez nadpisu

    Baterie pro JTD má kapqcitu o 50% větší jak pro benzín a psal jsem o problémech v zímě, kdy kapacita bateri je 50% léta.
    Pro majitele 1.2 benzínu. Auto je schopné jet cca 190, ale je nutné jej v prvních 5tkm točít na maximum.Kdo hledí na palubnípočítač a jede na spotřebu udělá z motoru plečku.
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.02.05  14:55

    « Bez nadpisu

    Dobrý nedělní den všem Stilařům.
    Rád bych taky přidal pár "chytrostí" >:D
    Musím připomenout, že Stilo s motorem 1.2 a 1.4 nejsou špatnou volbou pro ekonomicky uvažující řidiče, řidičky nebo taky pro pohodáře. Motory jedou tak do 90-100 a pak už to je vlažný. Takže trhání silnic a překonávání rychlostních rekordů nehrozí. Faktorů ovlivňující rychlost kromě motoru je víc, např. hmotnost :-( , rozměry vozidla (aerodynamika), šířka pneu, převodovka atd. Takže u Stila mnoho záporů najednou :x
    ALE nezapomínejte že Stilo je Ital - točit točit točit znamená nešetřit ho a frčet!!! Ta 1.4 je hodně zvláštní motor - dole úplně mrtvá ale vrchol je fakt zajímavej (ale neúspornej a trochu hlučnej). 7500 km to je pořád nezajetý motor :idea: . Doporučuju zatím netrat rekordy z kopečka, ale motor pořádně zajet. Nechat ohřát a pohybovat se v rozmezí 3500 - 6000, často řadit a učit motor vyšším teplotám. Ideální trasa LBC - Harrachov. Po pár stovkách km bych znovu zkusil rovinky mezi LBC a MB. Určitě to pojede o trochu líp. ( S 1.2 jsem jel z kopce na Brno téměř 200 >:-[] ) Tím šnečím tempem 50 km/h po městě ty motory prostě krní 8-s
    P.S. Jezdím 1.6 3dv. frčí to líp, ale spotřeba je +- 8 l normal, na dálnici při max.speed >:-[] taky 16-17 l. :'-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.02.05  09:24

    « TO jacek:

    ohledně té rychlosti a spotřeby :
    Mám Stilo 5D 1.2, ale ten motor je podobný, má jen jiný objem.
    Max Speed se dosahuje opravdu velmi těžko, zatím jsem to nezkoušel, ale potenciál k dosáhnutí v-max tam je - doporučuju točit, točit, točit ;-)
    Jinak spotřeba závisí na stylu jízdy, já v létě jezdím klidně za 5,5 l/100 s větším podílem mimo město, teď v zimě se jezdí jen takové popojížďky, navíc na zimních gumách, takže 6,5 l/100 - hodnota přesně udávaná výrobcem.... (najeto 15000)
    *** visit www.stilo.org ( diskuzní forum ) ***
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.02.05  20:16

    « Bez nadpisu

    STILO 1.4
    Engine fault se mi objevila dvakrát,a to než jsem si našel polohu spojky při rozjezdu u funglovky a motor zhas.Od té doby nikdy.
    Dvojí zobrazení - má na něco vliv?
    Mám dotaz na přichitření.
    V údajích o výkonech je max.r. u 1.4 180 Km.Včera (18.02.) jsem zkusil prohnat auto na max.,z Lbc do Boleslavi.Víc jak 170 nešlo a prům.spotřeba podle palub.PC je cca 8.3 l/100 Je něco špatně?
    Mám najeto 7.400Km.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.02.05  11:50

    « Re: Hlášky závad Stila

    Auto ( Stilo 3D 1.9 JTD ) jsem měl odstavené cca 2 měséce, kdy jsem byl v zahraničí a při startu jsem neměl žádné problémy. Také jsem nikdy neměl žádné problémy s chybovými hláškami systému při startu. Jediné chybové hlášení, které mám je "Engine fault" - to je ale způsobené přečipováním motoru a stává se jen při teplotě pod -10 a při rychlém sešlápnutí plynu naplno a jedině při 5. rychl. stupni když se motor pomaleji dostává do otáček( tuto zimu jsem ho měl 3 x ).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.02.05  08:30

    « Re: Re: FIAT servis

    Moje zkušenosti s Autotypem jsou veskrze pozitivní ( bývalý Vavřinec ) ...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.02.05  23:09

    « Hlášky závad Stila

    Nesmyslné hlášky Stila v zimě jsou asi dána odběrem v klidovém stavu 50-100mA, které zatěžují baterii.Při otočeni klíčku odběr při vlastním testování dosahuje 2-3A ještě před nastartováním.Pokud nastartujete ve fázi testování, dojde k poklesu na baterii na 8-9V,dojde k vyvolání hlášky poruchy airbegu.Dále doporučuji nenechávat auto stát víc jak 3 týdny, nebo máte po baterii.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.02.05  07:55

    « Tak to je sila....

    silne mi to zacina pripominat potrebu upgrade biosu v IT svete >:D No mame se na co tesit. FIAT je jedna z prvnich automobilek , ktera hodla zacit pouzivat Windows Automotive ;-) Kazdopadne jestli je to tak , tak gratuluju k odstarneni zavady 8)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.02.05  07:09

    « Pochvala servisu

    Vážení kolegové,
    dnes mám velkou radost >:D a musím pochválit servis DUDA Náměšť nad Osl. :!: Jak jsem již několikrát popisoval své problémy (podotýkám od pořízení nového auta v 10/2003 až po včerejšek) se signalizací závady na ESP a ASR a tedy i jejich nefunkčnosti, tak tento servis se k problému postavil přímo a dá se říci, že během 14 dnů závadu detekoval a odstranil (že jsem se na něj obrátil dříve!). Samozřejmě by byli schopni to odstranit ještě rychleji, ale protože auto s jejich počítačem nějak nekomunikovalo, museli si objednat nový software. Po jeho dodání zjistili, o jakou závadu jde, ale i tak ji nemohli napoprvé odstranit a tak zajišťovali ještě další úroveň software a potom dlouhodobou závadu, kterou domovský servis nebyl shopen skoro 1,5 roku odstranit :-( , odstranili ze dne na den >:D . A teď zjednodušeně, co bylo příčinou - v technické dokumentaci (rodném listě) mého vozu byl uváděn brzdový systém ABS Bosch 7 - tedy verze v době výroby mého auta zcela normální, ale nový SW (viz výše) zjistil, že mám již vyšší verzi, tedy ABS Bosch 8 a v tom byl údajně celý problém nemožnosti odstranění závady, protože počítač v těchto bezpečnostních systémech s mým vozem nechtěl komunikovat a i když závadu nakonec objevil, tak ji neuměl odstranit. Takže ještě jednou pochvala servisu DUDA Náměšť nad Osl. >:D za velmi přívětivý přístup k zákazníkovi a hledání závady za každou cenu i přes překážky. Svítá se na lepší časy :idea: .
  • 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 11.02.05  13:23

    « servis

    Před lety jsem jezdil s Puntem do Fiat servisu Roškota Janoušek. Je to u Prahy v Křenicích a byl jsem spokojenej.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.02.05  11:14

    « Re: Re: FIAT servis

    Svoji Bravu jsem dával do Autoklempířství Šafář-Říha (Praha 4, Kavčí Hory), nedělají jen Fiaty. Rovnou řekli, co jsou schopni udělat a co ne, co udělali, udělali dobře. Jednak jsem to měl blíž, jednak měli lepší přístup. V žádném značkovém servisu mi nebyli schopni/ochotni odhadnout, co by bylo dobré vyměnit - Š+Ř byli v odhadech docela přesní, co se týče dílů, používají optimální variantu. Standardně tedy mají orig. díly nebo od prvovýrobců, podle toho, co je levnější. Je zajímavé, o kolik může být orig. díl levnější, když se bere u Auto Goldstein (čelní sklo na Bravu cca za 50%)
    Na Dojáčka si v podstatě nemůžu stěžovat, ale tátovi předchozí Punto nalakovali tak, že to je docela dost vidět (teď ho používají U seřadiště jako služební, červené Punto I, pozornost věnujte pravému zadnímu blatníku). Mě Bravu nalakovali dobře, tak nevím, co je u nich standard. Taky u nich nemám jistotu, že technik, který vše opravil naprosto perfektně, tam bude i za půl roku - pánové Š+Ř tam buď budou, nebo zavřou krám. Také objednací doba na cca 10minutový úkon (výměna pneu letní za zimní) 14 dnů mi přijde dost dlouhá (navíc u auta, které jsem měl přes ně půjčené od Fiat ČR, neb moje Idea putovala do Prahy jak Švejk do Budějovic) mi přijde jako dost dlouhá.
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 11.02.05  10:28

    « Re: FIAT servis

    Nemůžu souhlasit s tím, že značkové díly jsou příliš drahé. Moje zkušenost je v podstatě opačná. Například výměna brzdových destiček a kotoučů (Marea 1,6 SX) by mě vyšla v neznačkovém servisu na 5.000,- - ověřoval jsem si na více místech, v Karlíně mi udělali i přímo rozpis na 4,982,- nebo tak nějak. Na brzdách se ale nemá šetřit, tak jsem to dal do aut. servisu a platil jsem 4.200,- Kč >:D
    Velká část druhovýrobců náhradních dílů pochází z Itálie a tudíž je na italské vozy největší nabídka druháků. Fiat proto zvolil vcelku dobrou politiku, že u modelů vyběhlých z výroby nahodí cenu na ND těsně nad úroveň druhovýroby. Originál není tedy dražší násobně jako u VW apod, ale je v rozumných relacích. Mluvím samozřejmě o kvalitní druhovýrobě.
    U výfuků to ale moc neplatí, i když tam jsem s druhákem na Puntu nedopadl dobře - hlučnější, tak jsem šel s Mareou do originálu (cca 10.tis)
    Se servisy mám dobré zkušenosti s Motortecem v Brně na Cejlu (domovský servis) a v Praze s Dojáčkem. U dojáčku mají na auta starší 4 let jiný ceník a chtějí cca 300 za normohodinu (možná i méně, už nevím)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.02.05  10:19

    « Re: FIAT servis

    Taky bych to uvital....
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.02.05  09:52

    « FIAT servis

    Nemate nekdo tip na nejakej dobrej FIAT servis v praze? Klidne neznackovej. Ceny znackoveho mi zacinaji pripadat trochu premrstene.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.02.05  11:01

    « Bez nadpisu

    dik moc! (toho bych si sam nevsiml ani za sto let)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.02.05  09:30

    « Re: Re: Odcizena vozidla

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.02.05  15:19

    « Re: Odcizena vozidla

    Hledal jsem to tam tak pul hodiny a bohuzel to nenasel :(. Jen ve "Statistickýxh přehledech kriminality" celkový počet ukradených vozidel. Můžeš mi poradit?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.02.05  14:49

    « Re: 60 000

    Zdenku, mel jsem z duvodu vymeny vozu take mnoho jednani s Fiat CR. Jestli chces, dam ti dalsi kontakty, protoze tusim s kym jsi jednal. Jsem na: rusll@centrum.cz
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.02.05  12:22

    « 60 000

    Zdravím všechny Stilaře po trochu delší době.
    Právě dnes mám Stilo na 60 000 prohlídce, a to mu ještě nejsou 2 roky :shock: Utíká, to, utíká.
    Dříve popisované problémy s elektronikou už jsou minulostí, ale vyvstal nový problém >:-[]
    Začala mi vrzat přední náprava, vždy při přejezdu nerovností. Bylo to stále nepříjemnější, takže jsem se stavil v servisu - a dnes mi mění obě ramena. A FIAT to neuznal jako záruční opravu >:-[] >:-[] >:-[] , prý je to opotřebením.
    Cena 10 000 !!! Takže ještě tento týden píšu do Turína, protože takhle tedy ne. Navíc - mailoval jsem si v té věci s někým z FIATu - jménu znám, ale zatím neřeknu - a poté, co jsem popsal dosavadní problémy s autem, komunikace ustala bez varování a úplně >:-[] >:-[] >:-[]
    Budu prodlužovat záruku, tož jsem velmi, velmi zvědav, co bude zahrnovat.
    Ať Vám to všem jezdí.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.02.05  10:36

    « Odcizena vozidla

    Na www.mvcr.cz se da stahnout seznam odcizenych aut. Udelal jsem to a filtrovanim v excelu zjistil zajimave skutecnosti:
    Felicia 5500x
    Octavia 3500x
    Golf 2500x
    Mazda 626 194x
    Peugeot 307 78x
    Punto 183x
    Stilo 7x
    Bohuzel nevim k jake zakladne prodanych modelu se ta cisla vztahuji...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.02.05  10:33

    « Prodlouzeni zaruky

    Ptal jsem se na prodlouzeni zaruky u Dojacka. Je o to zatim pry maly zajem. Rozhodne se ale nevztajuje na napr. na podvozek. Tu smlouvu jsem nevidel, ale bylo by dobre, aby obsahovala taxativni vycet casti vozu, na ktere se zaruka vztahuje.
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.02.05  09:03

    « STILO

    Ahoj tak pozeram ze je tu asi max. 100% spokojnost >:D , ked tu nieje ziaden novy prispevok. Mne prave konci zaruka na stilo a uvazujem o predlzeni ma niekto s tym skusenosti.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.02.05  19:50

    « Bez nadpisu

    to Tom 5613: nejjednodušší bude asi nárazník svařit - to by ses divil, co všechno jsou schopni dát dohromady. V Brně třeba firmy Dr.Plast nebo Opravplast
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.02.05  09:24

    « Re: RE: Vady a rozšířená záruka od "fido"

    Pomohla výměna SW v řídící jednotce, mám to asi 2 měsíce a vůbec nic, vše funguje, na začátku léta by měla být k dispozici další verze.
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.02.05  12:56

    « engine fault

    Zdravim vsechny stilaky, potreboval bych od vas radu, jsem stastnym majitelem 1,6 16V RV 2003 (auticko super :-), ale mam jeden maly (zatim) problem. Kdyz vytocim auto do vyssich otacek, tak se objevy chyba engine fault (avaria motora). Dam nohu z plynu a prestane to, ale opakuje se docela casto, zvlast kdyz chci z auta dostat vyssi akceleraci. Setkal jste se nekdo s necim podobnym? Divali se mi na to v servisu a cistily spiralky v zapalovani(?) po kterejch to na cas prestalo, ale pak se postupne problem objevil zas... Myslim, ze nakonec si s tim poradi, ale zajima me jestli jste nekdo neco podobnyho zaznamenal...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.01.05  08:52

    « Re:

    Ahoj, MW 1,8 16V Dynamic. A barvu? Čistá bílá. Viděl jsem jednou takové stilo u Makra a dostalo mě to. Nádherný kontrast tmavých skel a bílé kastle.
  • 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 28.01.05  20:12

    « Bez nadpisu

    Takže žádná skladovka, ale čerstvej auťák! Co jsi vybral za motorizaci? Hrozně se mi líběj ty nový metalický barvy, taková grigio crono, to je nádhera...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.01.05  12:52

    « Re: Re: Re:Re: Tempomat

    Tak prej musej tahat kabely atd. a ani nechjtěj tipovat kolik by to stálo ...
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.01.05  09:25

    « Bez nadpisu

  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.01.05  09:07

    « Re: Re: Levap

    Tak ti přeji, aby ti auto neputovalo po Evropě 5 týdnů jako mě
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.01.05  07:47

    « Re: Levap

    Ahoj Jarousi, už čekám. V 7. týdnu jde do výroby. S Kooperativou jsem se snad úspěšně vypořádal. A těm co se rozhodují, kde pojistit káru, tak ji vřele nedoporučuji.
  • 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 27.01.05  14:00

    « Levap

    Tak už máš nový Stilo???
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.01.05  09:04

    « Přední mlhovky, když jsou ve Stilu xenony

    Ahoj, nemá náhodou někdo zkušenost s dodělání předních mlhovek? Nebo, jak svítí xenony v mlze? Dává to smysl?
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.01.05  17:17

    « Nárazník na Stilo 3D

    Včera měn nějaký ko..t nacouval koulí do auta a rozlomil mi spodní spojler na předním nárazníku. Nemáte někdo zkušenost s výměnou nárazníku, nebo s jeho opravou?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.01.05  18:39

    « Re: Re: Re: Re:Re: Tempomat

    Teoreticky by to mělo být nasazení páčky a aktivace v ŘJ. ŘJ je Bosch a neni prilis odlisna od VAG.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.01.05  16:04

    « Re: Re: Re:Re: Tempomat

    Spíš by to chtělo sehnat servisní manuál - snadbo by se přišlo na to, jestli to je jen našroubování jedné páčky, nebo jestli to je i něco víc.
    Nedivil bych se, kdyby se automobilky chovaly stejně jako výrobci mobilů - upgrade Ericssonu T10 na T18 pouhým přehráním FW je dost známý, kdyby šlo takhle aktivovat některé funkce, bylo by to fajn:-) No, servisy by na to měly poněkud odlišný pohled...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.01.05  13:23

    « Re: Re:Re: Tempomat

    Zkusim se cvicne zeptat u Dojacka, co by chtel za dodatecnou montaz. Pro zasmani to dam vedet i sem. Tipuju 15.000. Za 8.197 je to v ceniku do noveho auta.
    Na Autorevue.cz se tempomat resil dlouho, psal tam i clovek co to ma v 1,2 HTP a prej to jelo....
  • 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 18.01.05  13:01

    « Bez nadpisu

    taky se mi moc líbí, původně jsem měl obavy z toho jak to bude vypadat, ale jsem mile překvapen. Na podzim bude nové Punto od stejného designéra.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.01.05  11:38

    « Re: Design

    Vypadá to dobře, bude to ale chtít vidět v reálu. Ten předek mi přijde "nabubřelý", ale fotky mohou dost zkreslovat. Předek tak, jak ho má Idea/nová Multipla mi přijde uhlazenejší - ale to je můj osobní názor, který se může změnit, až se s Cromou potkáme tváří v tvář.
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.01.05  10:31

    « Design

    Pani videli ste novu Cromu ? Tak tomu hovorim elegancia. Keby sa im bolo Stilo vydarilo takto uhladene bol by to asi predajny hit. Tvar Stila je genialny, len tie detaily mohli byt lepsie.
    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.01.05  06:35

    « Re:Re: Tempomat

    Já mám Stilo s tempomatem. Je to tak, jak píše kolega u IDEI, tedy je to samostatná páčka pod volantem a umístěná níže pod páčkou blikačů. Ovládání je ryze touto páčkou a je velmi jednoduché. Tím myslím jak počáteční nastavení při najetí např. na dálnici, tak i v průběhu jízdy, kdy je nutno buď brzdit a nebo naopak přidat. Jen se najede na zvolenou rychlost a zmáčne se tlačítko. Mám z vlastní zkušenosti zjištěno, že je i úsporné. Několikrát jsem si udělal vlastní měření (podotýkám, že mám lehkou nohu), když jsem jel 130 km rychlostí s nohou na pedálu - snažil jsem se s nohou ani nehýbat a pořád jsem udržoval rovnoměrný styl jízdy, tak jsem měl spotřebu o 0,5 až 0,7 litru větší, jako při stejné rychlosti s tempomatem. Hold elektronika je přece jen citlivější jak noha. Je úplně cítit, kdy ŘJ dá povel k přidání a kdy k ubrání. Je to pohoda. Akorát ho nepoužívám v noci, neboť zde se těžko odhabuje rychlost blížící se vozidla když chci předjíždět. Mám 1,8 která má dostatečný výkon 98 kW a tak nevím jak tempomat pracuje se slabšími motory. Zatím jsem neměl problém ani s táhlými kopci na 5 rychl. stupeň - tempomat si lehce poradí.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.01.05  00:14

    « Re: Tempomat

    Je-li to stejné u Stila i Idey, tak tempomat má samostatnou páčku vlevo pod blinkry.
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.01.05  21:07

    « Tempomat

    Jak jsem si všiml, někteří z nás mají tempomat. Jak se ovládá tempomat ve Stilu? Je to jako ve vozech VAG na páčce blinkru, nebo je to na volantu? Nebo jinde?
    Kdyby to bylo jako u těch pekáčů, tak tam se za 1.500,- vymění páčka a aktivuje se to v ŘJ.
    Dík k.
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.01.05  13:09

    « Bez nadpisu

    Slovenská čísla najdeš tady: [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.01.05  13:01

    « SK

    [odkaz]
    skus novinky
  • 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 17.01.05  11:34

    « statistiky

    Dá se někde na webu najít statistika prodejů v SK?Rád bych se podíval, jak si stojí jednotlivé značky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.01.05  08:32

    « Re: FIAT

    Ad Derbiman: presne tak, ak sa situacia nezmeni, budem nabuduce kupovat Fiata u vas v Cechach.
    Ad. Max
    Inac na SK zaznamenala Skoda zase silny pokles, tentokrat z 38% na 31%. Som zvedavy ako to v tlacovej sprave zase zakamufluju, normalne sa na to tesim. Minuly rok vydala Skoda CR vyhlasenie, ze "pokles predajov na SK bol v sulade s celkovym poklesom predaja aut na SK", pricom pravda bola taka, ze pokles zapricinila Skoda, totizto vsetci ostatni dohromady mali narast.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.01.05  15:54

    « Re: FIAT

    Ale to je pro nás vlastně výhoda >:D , kdyby tu měl FIAT lepší pověst určitě by neměl tak vysoké slevy, takže bychom měli všechny majitele VW nechat při tom jak mají super auta 8)
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.01.05  15:37

    « Bez nadpisu

    1.6dynamic: Zlatá slova :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.01.05  14:05

    « Re:

    Prave som zachytil, ze v CR su najlacnejsie auta v Europe {najdrahsie v Dansku}, tak ta cena bude asi aj tym. U nas v SR ta dominancia skodovky {aj ked je} neni asi az taka ako v CR, preto je tu priestor aj pre ine znacky, z ktorych ma fiat najlepsie ceny. To sa asi tyka aj uzitkovych aut.
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.01.05  14:03

    « FIAT

    AFe ja by som to otocil. Na Slovensku sa FIAT predava normalne, ale v Cechach ma myslim s prehladom najnizsie predaje v Europe .. :roll:
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.01.05  13:31

    « Bez nadpisu

    Co vím, tak FIAT se na Slovensku prodává podstatně líp než u nás, v užitkových je to dokonce jednička na trhu, to by mě zajímalo co v tom bude?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.01.05  11:26

    « Re: Re: Re: Re:

    Nezbývá než doufat, že Fiat vyzkouší na Slovensku stejnou taktiku jako u nás. Cena v ČR začíná na nějakých 367 tis. CZK, takže to odhaduji na nějakých 460 tis. SKK. DPH máte jestli se nepletu stejnou, máme společný distribuční sklad v Polsku, takže i distribuční náklady budou prakticky stejné. Proč ta auta na Slovensku prodávají dráž, nechápu (ostatně jako některé další kroky Fiatu ČR, jako třeba Idea LUV).
    Jinak české statistiky prodeje jsou na www.sda-cia.cz a lze se dobrat i prodejům jednotlivých typů aut (přes třídy).
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…