Fiat Stilo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Spotřeby
Hele a co kdyby jste tady uvedly taky maximální spotřeby. Opravdu bych chtěl vidět tu ostrou jízdu za 7,2. Už jsem taky 100 km úsek od vymazání zvládl s průměrnou spotřebou 16,5 l/100km :shock: . Docela dobrej průtokáč s motorem 1.6. :P
Dočetl jsem se něco o různých převodovkách??? Převody těžší nebo lehčí. Prosím o podrobnosti. -
« Bez nadpisu
Tak když tu všichni řešíte ty spotřeby tak sem se na to dnes taky zaměřil. Cesta cca 90 km, skoro samá rovina, jedna cesta s lehkou nohou 6.7, cesta zpět hodně rychlá s vytáčením motoru při předjíždění 7.2, na zimních gumách, tankováno u Shellu, najeto 45.000 motor 1.6, jeden z prvních s ještě dlouhýmy převody. Nevím jak se to zdá vám, ale já sem nadmíru spokojený. -
"-- skrytý --" 16.03.05 19:15
« Bez nadpisu
S určitým zpožděním - víčko nádrže odemykám klíčem od zapalování, plechová vnější krytka je možná při zamčeném vozidle blokovaná - to jsem nezjišťoval. Včera jsem jel na běžky, to se ještě vracím k spotřebě, na Skřítek - tam 65 km za 7,6 l podle počítače, po návratu stejnou trasou ukazoval počítač průměr / tedy celkový na 130 km/ 6,5 l. Tam se jede totiž výrazně do kopce. Je to špatnej výsledek na motor, který má cca 2400 km a je tedy úplně syrový? Plus držák na lyže a zimní gumy a podprůměrný řidič k tomu. Já bych řekl, že ten motor je jednoduše špicovej. -
"-- skrytý --" 16.03.05 07:19
« Re: Stlio x výbava
S tou nadčasovostí je to pravda, Stilo se začalo prodávat 2001, a když se začal prodávat Golf V, výbava, kterou mělo Stilo na začátku, se stala standardem třídy. Takovou výbavu mají teď Golf, nová Astra, C4, nový Focus, prostě všechna nová auta.
Jenom palubní počítač se musí u všech aut dokupovat :roll: (kromě Stila >:D ) -
« Stlio x výbava
Nazdárek všichni,
rád bych upozornil, že při uvedení na trh stálo Stilo 1.2 Active 3dv. 420000,- Kč. Výbavu sice mělo 6xairbag, ABS+EBD, ASR+MSR, Brake Assist, rádio, vše v el. atd, ALE nikdo to nekupoval.
Bohužel se opět potvrdila nadčasovost Fiatu, která ovšem byla opět až příliš nadčasová. Teď když Stilo očesali a přehodnotili výbavy a razantně snížili cenu se tu dočítám, jak a co z auta zmizelo a že z něj nic nezbyde :'-( atd. A to je ten náš český národ hnidopichů a věčně ukňouranejch a nespokojenejch majitelů všech čehokoliv a především aut.
Moje rada zní: buďte pyšní, že máte tak krásný auto a raději si ho jděte pořádně vyleštit po tý dlouhý zimě, ať můžete zase dělat pořádnou parádu.
Pzn.: Díky našemu chudýmu trhu, kde zisky při prodejích nových aut jsou čím dál nižší, nemůžeme očekávat ani profesionální prodejce, natož příjmací techniky nebo přímo mechaniky. Proto jim odpusťme jejich neznalosti a nebuďme na ně mrzutí. Stačí když jsou oni. -
"-- skrytý --" 15.03.05 12:02
« Re: Re: Re: Re: RE: nádrž
Mám pocit, že v návodu je uvedeno víc věcí, u kterých není napsáno "je-li součástí výbavy" a přitom v autě chybí... Teď mám na mysli především některé prvky výbavy jako různé kapsy, světýlka a podobně, s tím, jak se měnila výbava během jednotlivých sérií, jaksi zapomínali vydávat aktualizované návody, jinak si to nedovedu vysvětlit... :? -
"-- skrytý --" 15.03.05 10:19
« Re: RE: nádrž
Mam Stilo 1,6 3D Active (05/2003), vicko se zamyka spolu s centralem.
S temi blinkry je to asi tak, ze nekteri dealeri netusi, ze tato funkce na Examineru existuje. Sam jsem sveho prodejce k tomuto na zaklade tohoto fora doslova dokopal :-) -
« nádrž
Mám stilo 1,6 mw výroben 4/2003, uzavírání pouze na závit, nádržka se uzavře po uzamčení auta. Když zamknu auto, blinkry bliknou 3x, při otevření auta 2x.
Dnes mi v servisu měnili žárovku na tlumicích světlech. Dávali mi tam i nějaký opožďovač a zároveň jsem si nechal vyčistit škrtící klapky. Tak uvidíme co to udělá. Vše jsme udělali v rámci záruky.
Na otázku kolik mají práci mi konstatovali, že málo (Fiat Nordex Havířov) To znamená, že se auta nekazí. >:D Dobrý né.
Jinak se s váma loučím na 14 dnů. Jedu do teplých krajin. Teda letím. Auto jsem dnes nechal pěkně vyčistit. Teď si trochu odpočine.
A pak čekám na informace o akci v Brně.
A ještě mi doporučte letní pneu. Chystám se na nákup. Něco ve střední cenové relaci. Auto používám ve firmě. Vozí se zboží, žádné závodění.
Díky. Ať to jezdí. R. -
"-- skrytý --" 14.03.05 18:40
« Re: nádrž
Na stilo.org se snažíme dopátrat od kdy se tak již neděje. Zatím víme, že auto vyrobené 19.10.2004 má na nádrži zámek a mé auto vyrobené 9.11.2004 jej už nemá.
Blinkry by měly jít aktivovat přes examiner, ale jak to je u nových typů přesně nevím. -
« Bez nadpisu
ahoj, mám taky STILO 1,4 3D a najeto 8500 km,auto pořízeno v akci 10/04 z ceny 450.000 na 350.000(neberte to),co se spotřeby týče ,palubní PC ukazuje stále 8.2 průměr. 8-s
Motor točím dle rad (aby byl živý) snažím se tedy ,aby otáčky nepadaly pod 3.500 .Pokud je lehká noha tak okamžitá spotřeba činí +- okolo 4,5 l.na 100.(dodržuji rychlostní limity)
Co lze oživit: pokud nemáš alarm (jako já) bliknutí směrových světel při zamčení a odemčení auta- efektní. >:D
Ať Vám to jezdí -
« to Petruszka
Víčko u nádrže se zamkne po uzamčení vozidla. Zamkni auto a zkus otevřít dvířka u nádržky. Nejdou. A samostatné víčko je jen na závit.
Jinak mám 1,6 mw a spotřeba 8,3 při 50% ve městě. Také jsem si myslel, že to bude méně, ale jak už tady bylo řečeno můj motor má 109 koní, auto váží kole 1,4t, tak to asi tak má být?! A to mám lehkou nohu. Jel jsem, ale do jugošky 4 osoby, plný kufr, rychlost tak kolem 120 a průměr byl neuvěřitelných 6,5l. To je dobrý né. Ale kdo bude jezdit stále do jugošky, že :roll:
Srazu v Brně se nezúčastním. 15. odlétám do teplých krajin. Tak si to tam všichni užijte a pak napište co a jak.
Ať to jezdí. -
« Re: Re: Spotřeba Stila 1,4 16V 5D
Nemám sice Stilo, ale Ideu se stejným motorem (a 5ti rychlostmi). Od počátku mám spotřebu 7,5 l/100 km, teď mám najeto 4 700 km a spotřeba klesá k 6,8 l/100 km. Zároveň se motor velmi slušně "oživuje".
Podle mě je vhodné si všímat, co ti říká palubní počítač na okamžitou spotřebu, osobně mě v podstatě neproměřuje a naučit se řadit podle toho. -
"-- skrytý --" 13.03.05 14:38
« Re: Re: Spotřeba Stila 1,4 16V 5D
To vladaza: Taky jsem auto pořídila za podobnou cenu, takže za málo peněz hodně muziky. Moje heslo zní: "To auto je hrozný šrot, ale stejně ho miluji:-)". Jiné bych nechtěla, ale je tam pár detailů kvůli kterým budu muset navštívit servis. Co se týče té spotřeby, tak jezdím asi podobné trasy jako ty a spotřeba je kolem těch 9l...možná jediným rozdílem je, že jsem z Brna, které bude přes den asi trošičku více ucpané než Olomouc. Snad se to zlepší - doufám!
Ještě bych se docela ráda zeptala, jak máš u auta řešeno zabezpečení nádrže??? U mně nebylo žádné a musela jsem si dokoupit víčko s klíčem. Zatím jsem se s tím u žádného Stila nesetkala, tak nevím, co to má znamenat? Předem díky za odpověď. ;-) -
"-- skrytý --" 13.03.05 14:31
« Re: Re: Spotřeba Stila 1,4 16V 5D
To Max: Právěže výrobce uvádí spotřebu po městě 8,5l, takže se mi to moc nezdálo. Jezdím většinou jen ve městě, ale pokud vyjedu mimo město, tak se mi vůbec nedaří srazit spotřebu pod 8l. Předtím jsem měla Punto II 1,2 16V a po městě si bralo tak 6-7l. -
"-- skrytý --" 13.03.05 12:53
« Re: Spotřeba Stila 1,4 16V 5D
Drahá Petuško / snad není oslovení příliš osobní, pokud ano, pak tedy pouze Petruško/, Stilo 1,4 5 dvířek mám od počátku prosince 2004. V městském režimu udává výrobce přesně 8,5 litrů. Teď, když byly poměrně velké mrazy jsem jezdil městské popojížďky - t.j. studený start, cca 5 km někam a zpět - motor se stačil pouze ohřát, za 9 litrů. Jsou to extrémní podmínky, pro motor ne zrovna ideální a tudíž mne to neděsí. Když dám na nosič běžky a jedu do Jeseníků / jsem z Olomouce/, cca 65 tam a totéž zpět, pak jsem na zimních gumách do 7 litránků. Měl jsem Punto 1,2 /r.v. 1999/ a myslím /nemělo palubní počítač/, že jsem měl velmi podobnou spotřebu. Tak si říkám, že je to na tak velké auto, zimu a nezajetý motor výborný výsledek. Nebo jsem moc velký optimista? Nicméně, spíš mi vadí drobné pazvuky v interiéru, ale já to Fiatu odpouštím. Možná jsem trošku fanda značky, ale i s těmi nepřesnostmi zpracování interiéru říkám - jiné auto nechci. Navíc jsem ho v akci koupil v základu za 335 tisíc a to mi taky přišlo, jako vynikající cena. Závěr - jsem spokojený uživatel a jestli někdo jezdí se stokoňovým motorem v zimě za 7 litrů tak mu to přeji. Ahoj. Laďa -
« Re: Spotřeba Stila 1,4 16V 5D
Pokiaľ viem tak výrobca udáva spotrebu v meste okolo 10 l, takže tie udávané spotreby až také hrozné nie sú, veď to predsa nie sú nejaké 1.2! Aj tie v meste zožerú minimálne okolo sedem litrov aj väčšinou sj viac. Mám 1.6 16V3D a v meste teraz cez zimu mám spotrebu cca 8,5l. Predtým Punto 1.2 8V a spotreba cca 7-7.5 v meste čiže až taký závratný rozdiel to nieje. Hádam nechceš aby tonové auto so 100 koňmi v meste žralo 4-5 litrov? -
"-- skrytý --" 12.03.05 23:23
« Spotřeba Stila 1,4 16V 5D
Ráda bych se zeptala jestli tu je někdo, kdo vlastní toto auto? Zdá se mi, že nehorázně žere. V současné době 8,9l, ale jezdím pouze po městě. Mám najeto necelých 2000km. Prý se to ještě spraví, ale od kolika najetých km? Má mamka má už nějaký ten rok totéž auto v 1,6 a spotřebu má 8,2 - hrůza. A já si myslela, jak to bude úsporné. Předem díky za odpověď.
Mimochodem, ještě by mě zajímalo, jak máte u Stila řešeno zamykání nádrže (automaticky/ručně s klíčem/nic) - zajímají mě pouze verze po faceliftu. Ještě jednou díky.
P.S.Doufám, že se chystáte na Stilo meeting do Brna 8) -
« Re: nárazník z 3D na 5D
Ide to uplne v pohode. Po Trencine beho jedno strieborne JTD Stilo 5D s prednym naraznikom z 3D. Ked som sa na to auto pytal v servise, povedal mi znamy servisak, ze to majitel nabural a kedze mali na sklade v TN akurat 3D naraznik tak ho zobral aby nemusel cakat na dovoz ..
Vyzera to fakt dobre, ma na tom aj 17' alu rafiky tie Fiat originalky, velmi pekne auticko. -
-
"-- skrytý --" 12.03.05 10:04
« Re: nárazník z 3D na 5D
Taky už mě to napadlo, 3D vypadá mnohem líp >:D
Ale podle mě to nepůjde. Teď jsem někde na i-netu našel ceny náhradních dílů na Stilo a měli tam rozlišené ceny blatníků pro 3D a 5D (-> když je jiný blatník, bude jiné spojení s nárazníkem) -
« nárazník z 3D na 5D
Zdar všichni, už někoho z Vás napadlo dát na pětidveřák nárazník z třídveřáku. Já bych chtěl jít do Stila (výhledově:-) ale zepředu je to 5D provedení dost unylý. 3D je správnej dravec, tak mě napadlo, jestli je to rozměrově stejný a rozdíl je jen v jiným žebrování. -
« Bez nadpisu
penka@
to ci mas cidlo v lavom zrkadle lahko zisits, musi ti z neho smerom dole trcat taky maly cierny cudlik. Je to vidno zo spodu zrkadla.
Kedysi som na nemeckom fore o tomto probleme cital, vyrozumel som z toho ze tymto trpeli len Stila prvej serie, ktore este mali tento snimac niekde za prednym naraznikom a tam sa to ohrievalo od motora.
Moje auto (11/2002) ma ten snimac uz naozaj v lavom zrkadle a teplotu ukazuje OK. Podla datumu vyroby mas jedno z uplne prvych aut, cize na 100% prvu seriu. -
« čidlo teploty
Stilo 1.216V 11/2001, tiež môžem potvrdiť že teplomer v zime neukazuje správne. Pri naštartovaní a pár minutovej jazde je to OK, ale postupne sa tam niečo zohrieva a po pol hodine teplomer ukazuje aj o 5 stupňov viac. Čidlo by vraj malo byť v spätnom zrkadle :*) a keď nezapínam ohrev späťákov tak neviem odkiaľ sa to zohrieva. V záruke som to ešte reklamoval a vtedy mi povedali že to nemusí byť úplne presný údaj , ale 4,5 až 5 stupňou je podľa mňa dosť >:-[] . Máte niekto skúsenosti s výmenou čidla a pod., ďakujem . Nech nám to jazdí >:D -
"-- skrytý --" 10.03.05 17:41
« Re: Cidlo teploty
Az ted mi seplo, ze jsem byl v patek v laserove mycce a teplomer prestal dobre merit v pondeli. O vikendu jsem nejezdil, auto stalo a sul s vodou si asi nasla cestu ke kontaktum. Docela by me zajimalo, jaka je pro pripojeni cidla pouzita izolace, mozna by stalo za to ji trochu vylepsit.... -
« Cidlo teploty
Tak to mam asi taky problem. Mam Stilo 9/2002 a teplomer mi v zime trvale ukazuje nesmysly. Tedy, ukazuje OK, kdyz do auta nastoupim, ale po nejake dobe jizdy, pocitam kdyz se nekde neco prohreje zacne i v minus 10 ukazovat treba +2. Dela to od zacatku, dokonce mi to menili, bez zjevneho vysledku, takze se zda, ze se to proste odnekud ohriva. Nerekl bych, ze se tim ridi ridici jednotka, ale kdo vi. -
"-- skrytý --" 09.03.05 17:18
« Stilo MEETING 19.3.2005, Brno
Vidím, že je spousta věcí, o kterých bychom si mohli popovídat ohledně našich Stilounů >:D
Kdyby měl někdo zájem, přijeďte se podívat 19.3. do Brna na meeting www.stilo.org , kdo z vás to nemá moc daleko... I když vzdálenost nemusí být takový problém, přijede i jeden člen našeho diskuzního fóra z Německa :-! .
Další informace [odkaz]
*** visit www.stilo.org ( diskuzní forum ) ***
*** My Stilo photos *** -
"-- skrytý --" 09.03.05 17:13
« Čidlo teploty
Dnes ráno bylo lehce pod nulou, ale palubní teploměr tvrdošíjně ukazoval teplotu kolem +5 st.. Volal jsem do servisu. Označili to jako dost vážnou závadu, zřejmě se z toho čidla berou údaje nejen pro klimu ale i pro řidicí jednotku motoru. Objednají čidlo nové a vymění to. Že by jen tak náhle odešel termistor? Stalo se to někomu z Vás? -
"-- skrytý --" 08.03.05 13:51
« Re: Re: Re: Re: Re:
Místa aplikace měděné vazelíny:
- styk krajů destiček se třmeny, event. s perky ve třmenech v tzv. vodítkách;
- styk plochy destiček s pístky/třmeny;
- styk destiček s pružnými plošnými podložkami, pokud jsou použity;
- vnitřní prostor pístků (pokud jdou montovány "dnem dovnitř");
- vodítka třmenů, pokud jsou "otevřeného typu" (u "těsněných" gumovými manžetami je lépe použít tepelně odolnou grafitovou vazelínu, která je - na rozdíl od měděné - skutečně mastná a navíc zabraňuje pronikání vody do uzavřených čepů brzdových třmenů);
- místa vzájemného styku pohyblivých částí ovládání ruční brzdy u zadních třmenů.
To vše pochopitelně předpokládá uvolnění třmenů a demontáž destiček. Kromě toho je vhodné pod prachovky kolem pístků vstříknout dávku WD-40.
Dále je v případě montáže nových/stočených brzdových kotoučů nutno rovněž měděnou vazelínou oddělit plochy styku kotoučů s náboji kol (plochy předem důkladně očistit od rzi a jiných nečistot!).
Dříve se měděná vazelína sháněla opravdu těžko, dnes už to není takový problém (občas mívá např. OBI, ale měla by být hlavně v prodejnách autopotřeb a náhradních dílů). Existuje ve spreji (vhodné pro nástřik na styčné plohy kotoučů/nábojů kol) a v tubě (na brzdové destičky a jiné elementy).
Prapůvodně byla ovšem "vymyšlena" pro mazání závitů tepelně zatížených spojů (kotle, výfukové systémy atd.), aby tyto spoje šly snadno i po čase rozebrat. -
"-- skrytý --" 08.03.05 09:40
« Re: Re: Re:
To ladis: Rozpadající se materiál otěrové vrstvy brzd. destičky je důsledkem přehřívání (obvykle permanentního v důsledku stálého "přibržďování" - deska vázne ve třmenu, nevrací se pístek event. vázne celý třmen); odlupující se třecí materiál od základové ocelové desky je obvykle zase projevem výrobní vady či "přebržděných" destiček, které už byly silně opotřebované a nevydržely nápor tlaku pístku (postižena bývá právě jen destička na straně pístku, kde je minimální styčná plocha mezi hranou pístku a destičkou, zatímco opačná strana, kde je destička opřena o větší dosedací plochu třmenu, bývá v pohodě).
Tolik vím a v praxi jsem x-krát viděl. Proto se stále domnívám, že Tě prostě "houpou", a pokud v dobré víře činí to, co činí (tj. předčasně mění destičky), tak prostě jen likvidují následky, aniž by zkoumali příčiny.
PS: Všechny pohyblivé části brzdového ústrojí by se měly mazat měděnou vazelínou (vydrží 1100 st. C!) před a po zimě. Pak by se totiž nemělo stávat to, co je popsáno shora (váznoucí destičky, třmeny...), a nebylo by ani nutné předčasně měnit destičky. Kdo to ale takhle dělá, případně kdo vůbec ví, že by se to mělo dělat?! -
"-- skrytý --" 08.03.05 00:35
« Re: Re:
To Mitsi: Jak jsem slyšel, tak podávám... Mám to od dvou nezávislých zdrojů, nemají důvod mě lakovat a nežijou ze mě - spíš obráceně dělám pro ně soft. Jeden z nich se pohybuje mezi auty celý život a ví toho o tom skutečně hodně. Já tomu docela věřím (střídání vysokých a nízkých teplot, voda, mráz...), přijde mi to logické a také jsem právě na dříve zmiňovaném Tipu měl jednu destičku, kde byl materiál odloupnutý od kovu - možná náhoda, možná výrobní vada, možná zub času... kdo ví? :roll: -
« Bez nadpisu
to Ladis, Rands
Mé brzdové destičky budou mít v dubnu 2 roky. Tedy mohly mít. Už jsou vyměněny. Dávám také přenost bezpečnosti. Vysvětluji si to i tím, že fiat bude bez poruchy a proto si chce servis vydělat! >:D
A k těm žárovkám. Já mám h7. A i tak praskaj. Tak nevím co je příčina. Uvidím až tam namontujou ten opoždovač. Udělají to v rámci záruky. Tak se nechám překvapit.
A hned tam přidám i ty škrtící klapky. Zítra tam hned zavolám ať to fičí. V dubnu končí záruka, tak to musí být tuty.
Ta záruka je, ale podezřele krátká. Obvykle bývá 3 roky nebo 100 tis. km. Snad to nebudem potřebovat.
Ať to jezdí. -
"-- skrytý --" 07.03.05 16:24
« Re: Re: Re: Stilo MW
To ladis : No já si myslím že jo, už jsem tedy naštěstí dlouho v žádném Fiat servisu nebyl, ale takhle když jsem jel občas kolem, tak jsem viděl až takhle velké slevy, i na MW. Říkám, jenom skladovky, a určitě ještě něco sražíš přemlouváním :D -
"-- skrytý --" 07.03.05 10:28
« To r.c.
1. Přední destičky mají jsou napojené na indikátor opotřebení. Já si prostě počkám, až se to rozsvítí. Mám 45.000 a zbývá na nich tak 5 mm materiálu.
2. Zásadně startuju s rozsvícenými světlomety a žárovka mi zatím praskla jen jednou, asi před 2 týdny. Teď se chystám vyzkoušet nové H7. Údajně mají o 50% vyšší svítivost a prodejce mi přitom garantuje 5 let záruku (www.autodoplnky.cz).
3. Vyčištění škrtící klapky je, jak vidno, celkem běžný servisní úkon. Zřejmě to nebude nic časově ani finančně náročného, mě to dělali v rámci záruky. -
"-- skrytý --" 06.03.05 23:13
« Re: Re: Re: stilo 1,6 mw
to r.c. : No koukám na to a je tam uvedeno "Náklady na servisní prohlídku". Podle mě by to mělo být i s materiálem co je předepsaný v těchto km měnit. Když by to bylo jenom za práci, tak to by vycházelo tak na 9h (4000Kč a 450Kč/h jak tam uvádějí průměr).
Kolik roků ty brzdové destičky měly? Myslím, že je dobré je měnit i když nejsou opotřebované tak nejdéle po cca 4 letech. Ten materiál různě nasákává, je tam velká změna teplot a postupně se zhoršují jeho vlastnosti. Známí v servisu mi říkali o maníkovi který na jedněch najel přes 100 tisíc a když je vyndali, tak se rozpadly... Ta bezpečnost za to rozhodně stojí! Když jsem měl před lety coby študent ojeté Tipo tak mně při výměně desek museli stočit kotouče a když to stočili bylo to už kousek pod hranicí co mohou být. Hodně jsem zvažoval jestli koupit nové, nakonec jsem se pro to rozhodl a myslím, že mi to později zachránilo život. Nikomu nepřeju ten pocit, když jede z kopce má v autě další 4 lidi a musí dobržďovat za traktor a proti jede kamion a přesto že stojí na brzdě co to dá, tak si auto tak zvolna zpomaluje (přehřáté brzdy, za chvíli to pak zas bylo OK). Brzdy v Tipu asi nebyly nic moc... Ať to jezdí. -
« stilo 1,6 mw
A ještě malý problém. Už jsem tady o tom trochu četl. Když je studený motor nechce se autu moc jet. Musím ho dát do otáček. Někdy se mi i stává, že stojím na rovině chci se rozjet a auto chcípne. Auto je prázdne, rovina, nestačím ani pořádně přidat plyn. Píšete, že nechat vyčistit nějakou klapku? Jak dlouho to budou dělat?
A ještě. V posledních 20tis. km mi odešla 4x tlumící žárovka. Při 40 tis. pravá, při 50 levá, při 60 opět pravá, a teď 61 opět levá z pohledu řidiče. Máte nějaké problémy? Mají mi tam montovat nějaký opoždovač zapínání světel. I když světla zapínám až po nastartování. Jak jsem si, ale všim na cestách tak snad každé 10 auto má prasklou žárovku. Jestli má na to i vliv počasí ? Zdá se mi, že mám ve světlech i trochu vlhko. Jsou jakoby orošená. Co vy na to.
Ať nám to jezdí. R. -
« Re: Re: stilo 1,6 mw
to Ladis:
Zdravim. Ještě k té ceně za prohlídku při 60 000km. V tom časáku píšou orientační cenu 4000,- Ale to bude asi bez materiálu, oleje ... To bude asi jen za práci? Co? Díval jsem se jak jsou ojete brzd. desky a vpředu mám 4mm a vzadu 6mm. Myslím, že bych na tom ještě něco najezdil né? Někdo tady psal, že to měnil až při 80 000km Aspoň mám větší pocit bezpečí !!! -
"-- skrytý --" 06.03.05 20:58
« Re: Stilo MW
JTD 115 je docela tichý a výkonný motor, jehož výkon lze ještě zvýšit přídavným chipem, ten motor na MW bohatě stačí.
Nedostatky - u některých vozů se projevuje horší zpracování (ale u některých je zase bezproblémové).
Otázkou je, jestli 330 za 2 roky staré auto není hodně, je sice jako nové, ale zanedlouho dojde záruka. Myslím si, že když projdeš autosalony Fiatu a necháš si vyhledat skladový auta, že se dostaneš třeba na 430, ale budeš mít nové auto, často ve stejný výbavě, i když Dynamic už je hodně slušný. Fiat má už dlouho velké slevy (až 120 tisíc..)
*** visit www.stilo.org ( diskuzní forum ) *** -
« Stilo MW
Čau lidi,koukám že je tu spousta majitelů stila,tak bych vás poprosil o radu.Mám možnost koupit Stilo MW r.v.2003 1,9 JTD 115PS Dynamic.Cena 330tkč.Mám dotaz,zda je ta cena odpovídající,auto je jako nové,najeto 16tkm.o kerých není sporu a jsou prokazatelné jednak podle stavu auta a jednak podle servisní knížky a servisu a navíc je to můj osobní dovozce vozidel :-) Jaké nedostatky má tohle vozidlo a naopak jaké klady?Co motor a jízdní vlastnosti?asi to tu někde je popsané ale nemám čas to hledat.Všem díky moc za rady.Mám Punto JTD ale se stilem zkušenosti žádné. -
« SM
Jarous> mas pravdu. Ten aktualni test neni jedinym "prohreskem" jenom mi prijde ze vic jednostrane napsanou recenzi uz ani nemohli vytvorit. Takovyhle perel je tenhle casopis plny. Je i zvlastni ze nemaji nejakou solidni web page kde by se na toto tema mohl nekdo vyjadrit. Kdyz otisknou nejaky kriticky dopis v casopisu, tak ale nikdy nenapisou reakci. Shrnuto, tenhle casopis je pro lidi ktery se ukaji nad kvalitou vozidel koncernu Volkswagen (zejmena Skody), motoru TDI familierne zvanych tedeicka, jako napriklad byvaly zavodnik pan Kotek, hodnotici ojetiny. Jakoukoli seriozni informaci a nezavisly test od nich nelze cekat a tudiz jsem jim pocinaje timto pondelkem prestal prispivat. -
« RE:Jake pojisteni?
Hmm ja som tiez uz len ex zakaznik Kooperativy. Mal som u nich poistene este Punto. Pri vymene predneho skla mi namiesto nieco cez 8 tisic zapaltili len nieco cez 5 tisic a ked sa bol opytat co to ma znamenat, mila pani mi povedala, ze v zmluve som mal klauzulu ze DPH mi nezpalatia. Podotykam auto som si u nich poistoval ako sukromna osoba. S takouto podvodnickou bandou som sa velmi rychlo rozisiel. Momentalne mam poistku u Ceskej Poistovne - Slovensko.
Ale taketo nieco:
> zaplatím jen 5 000 smluvní spoluúčasti bez dopadu na bonus
mi ani CPS neponuka, mal som podobny problem (ryha v laku od klucov) a bolo by sa to vztahovalo aj na bonus .. tak som si to zaplatil sam. Je toto v Cechach bezne ? -
JTF 02.03.05 10:29
« MBE
Naprosto souhlasím, sám bych to nenapsal lépe! Také jsem nad nimi zlomil hůl. Ostatně co můžeš čekat od redakce, která testovala Fabii a přestože byla nutná výměna převodovky, komplet spojky(cca ve 30t.km), ložisek, atd jsou schopni napsat že jde o velmi spolehlivé vozidlo!! Četl jsem to několikrát a nemohl jsem tomu uvěřit. Posílal jsem jim mail ohledně jednoho článku, kde tvrdili že 1.9 CDTI v Oplech je dílo německých techniků - což mě opravdu "pobavilo". Neobtěžují se ani odpovědět na slušně napsaný mail. -
« Re: RE:Jake pojisteni?
No, obdobný servis, který je tu popsán, mi poskytla i Allianz, takže si myslím, že tento servis by měl být běžný. A proč mě se nelíbí Kooperativa?
- příplatek za to, že auto bude řídit více lidí
- vyšší cena pojištění
- poměrně obtížné jednání při zjišťování podmínek - hned mi cpali smlouvu k podpisu, i když jsem ji říkal, že auto ještě není ani v ČR a ani VIN oficiálně nemám potvrzen. A najednou byl problém získat jakékoliv podmínky pojištění.
Další v "konkursu" byly Allianz, Uniqa a Generali (chtěl jsem pojišťovnu se zahraniční účastí a s pobočkami po Evropě - je dobré se v zahraničí obracet na lokální pobočky, které znají tamní předpisy lépe než já nebo české call centrum). Vybral jsem si Uniqu, která mi na nové auto dala 30% slevu na pojištění. Jinak ty 2 zbývající pojišťovny nabízejí služby takřka stejné - až na tu cenu. -
"-- skrytý --" 01.03.05 15:50
« RE:Jake pojisteni?
Podotýkám, nejsem pojišťovák, ani nikdo u nás v rodině a nemám ze žádné pojišťovny žádné tantiemy - to úvodem. Nevím proč ne Kooperativa. Já naopak mám s tou pojišťovnou ty nejlepší zkušenosti. Před třemi lety mne naboural opilý řidič, bez řidičáku, ten měl již odebraný, vozidlo nebylo jeho a ještě vozidlo bylo pojištěno u jedné pochybné pojišťovny, která byla na pokraji konkurzu. Byl jsem zoufalý, na mém autě byla škoda více jak 150 000. A co pojišťovna Kooperativa? Ta mi nabídla, že za mne vše vyřeší, že opravu za mne zaplatí značkovému servisu a tuto škodu bude vymáhat na "záměrně nejmenované" pojišťovně. A skutečně se tak stalo, vozidlo bylo opraveno ve značkové opravně, značkovými díly, pojišťovna jí vše uhradila, já nezaplatil ani korunu. Tak si já představuji službu pojišťovny. Teď mám nové auto Stilo 1,8 mj. s couvacími senzory a také mě někdo naboural na parkovišti. Pachatel byl ze začátku neznámý a co Kooperativa. Sdělila mi, že pokud nebude nalezen viník, že to dá jako "vandal" a já místo škody, která byla přes 20 000 zaplatím jen 5 000 smluvní spoluúčasti bez dopadu na bonus. Nakonec se našel dobrák svědek, který pomohl identifikovat toho, co mi to způsobil, takže to nebylo potřeba a zaplatil to on z povinného ručení. Ale ten přístup pojišťovny byl příkladný. PROTO NEDÁM DOPUSTIT NA KOOPERATIVU.