Fiat Stilo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Wolff
Wolfe> prisel jsem na to tak, ze to skodovka tvrdila v dobe, kdy ho prodavala.
Panove, zda se, ze jsem Vas nejak rozlitil. Nicmene nechapu Vasi reakci. Ptal jsem se pouze na to, zda nevite jak je to s EURO normou u 1.6. Neocekaval jsem odezvy typu, ze jsem blazen a proc me to zajima a ze je to vlastne jedno.
Mits> ty se mi zdas jako tak trochu prudic. Normalne se ptam a cekal jsem normalni odpoved. Nehodlam s tebou resit jestli te to zajima nebo ne. Pokud te to nezajima, tak to radsi nekomentuj a neodpovidej. Me ten udaj zajima. Tvoje odpovedi jsou jako ve stylu, k cemu 6 airbagu, 4 stacej apod. Proste me zajima, jaky ekologicky normy moje auto splnuje a hotovo. Tebe to nezajima, tak proc na to vubec odpovidas??? Neres prosim te, jestli vim o cem mluvim. Jedina ma otazka byla, jestli nekdo nevi jakou EURO normu ma 1.6. Neptal jsem se na to co je jejim obsahem. -
wolff 19.05.05 10:06
« Bez nadpisu
Takhle já to vídím tak: Když máš Euro 3 nebo Euro 4, tak to auto má v podstatě už deset let stejné emise. Rozdíl je jen v tom, že u Eura 3 projdeš na měření emisí i po 10 letech (prostě se do toho limitu stále vejdeš i s katalyzátorem, který je už z polovičky urezlý), kdežto do té normy Euro 4 se už nevlezeš. O nic jiného nejde. Prostě auto musí stále plnit ty limity na které je nastaveno. Neb ty auta spalují stále stejně a katy jsou taky stále stejné, tak jde jen o to, kam se posunou limity. A radost z toho mají ekologové (možná) a výrobci katů). Toť můj názor. Ještě jedna otázka? JAK SI PŘIŠEL NA TO, ŽE 1,4 MPI U ŠKODOVKY SPLŇUJE EURO 4. Mimochodem Panda (myslím jako jediný nafťák) splňuje Euro 4 i bez filtru pevných částic. -
"-- skrytý --" 19.05.05 09:31
« Re: EURO
Pro mbe: Když už píšeš "emise oxidů", tak ale také musíš doplnit, oxidů že ČEHO! Jinak totiž neříkáš vůbec nic, jelikož z výfuku Ti v zásadě padají jen oxidy (jde přece o hoření) a voda (důsledek správné funkce katalyzátoru) plus nějaký ten dusík (což je lepší varianta, než oxidy dusíku).
A jsme u jádra pudla: Aniž byste veděli, o co vlastně jde, prostě to všichni chcete, jelikož se to tzv. "nosí"!
PS: Jen tak mimochodem - víte třeba, co je příčinou katastrofálního ohrožení přízemním ozónem v řadě oblastí vyspělé Evropy v letním období? Katalyzátory aut! Prostě každá mince má dvě strany. Tu mají samozřejmě i ony exhalační normy. Vždy je totiž něco za něco. Takže kdo má EURO4, nechť ho to těší, a kdo má "jen" EURO3, ať je rád, že je mu to jezdí (a to určitě lépe, než EURO4). Tím jsem snad řekl vše a už nemusím nic dodávat... -
« Re: EURO
Jak to je u Idey:
1.4 s Dualogicem se vyrábí ve dvou variantách, které se liší číslem typu karosérie, kdy jednou má tvar XXX04, jednou XXX04B. Varianta s "B" jsou Euro3 - číslo typu motoru je kupodivu stejné pro Euro3 i Euro4. Ve velkém techničáku pak mám typ XXX04, tedy soudím, že můj kus odpovídá Euro4. -
« EURO
A to je presno to, co mam na mysli. V dokumentaci je EURO4, na webu je EURO4, ale v technicke dokumentaci na webu je EURO3 + EOBD. Tak nevim co je pravda. Rekl bych spis, ze EURO4, protoze zadny evropsky vyrobce u benzinu nic jineho neprodava minimalne 3-4 roky. Navic od lonska je to urcite uz povinnost. -
"-- skrytý --" 19.05.05 06:55
« RE: EURO
Vážení, podle technické dokumentace Fiat ČR je u jednotlivých typů motorů Stila následující označení EURO:
1,4 EURO 4
1,6 EURO 3 + EOBD
1,8 EURO 4
2,4 EURO 3 + D4
1,9 JTD 80 k EURO 3 + EOBD
1,9 JTD 115 k EURO 3 + EOBD
1,9 Multijed 16V EURO 3+ EOBD.
Ať nám Stilo jezdí >:D
MH -
« EURO
to Mitsi:
ale problém euro 3 nebo 4 by tě měl zajímat. Při prodeji ti nabídli fiat se 4 rychlostmi a pak ti dali jen 3 >:D A tobě to nevadí? Když už nic, tak jde aspoň o přestiž. Poslední ddracke warťasy splňovaly euro 2. Měly, ale už wv motory. To je * co?
A ještě k tvému počtu příspěvků!? Ty jsi tady asi od vzniku celého portálu nebo co? To je drsný počet.
to 1,6dynamic:
na začátku jsem měl jen obité ty dolíky před zadními koly. Ale teď je to celý práh. Je to na prd. Asi to udělám, jak ty. Nástřik a pak folie.
Ať nám to jezdí. -
"-- skrytý --" 18.05.05 17:32
« Re: Re: EURO
A víš vůbec, co je obsahem oněch norem EURO3 a EURO4, resp. čím se liší?
PS: Já to tedy nevím, jelikož mne to nezajímá. Ale jestliže např. kontrolka zapnutí bezpečnostního pásu přidá při testu NCAP tolik bodíků, že u hodnocení tzv. "na rozhraní" dokáže zajistit "hvězdičku navíc", kterážto tím pádem na pasivní bezpečnosti jako takové stejně žádný přínos neznamená, tak je to docela pakárna! Předpokládám, že i u benz. motoru bude mezi EURO3 a EURO4 podobný rozdíl. Naopak u nafťáku to bude už rozdíl citelný, jelikož EURO4 se zřejmě neobejde bez nějakého filtru pevných částic, což je pro ekologii přínos obrovský, zvláště pak při současné rozšířenosti nafťáků. -
« EURO
No, uprimne, docela mi na tom zalezi. Tedy, kdyz jsem nove auto kupoval, je to pro me celkem dulezity faktor. Navic by me to celkem zajimalo. Nejsem zadny ekologicky aktivista, ale proste snazim se na to koukat tak, ze pokud chci zit v aspon trochu normalnim prostredim, tak musim zacit u sebe. Nebyl bych ochoten za EURO priplacet penize, ale zase neni to pro me uplne bezvyznamny udaj. -
« Re: EURO norma
Nevím, když jsem kupoval Ideu s 1.4 Dualogic, tak mi prodejce říkal, že to bude Euro3 - pravda, jistý si tím rozhodně nebyl. A přišla Euro4.
IMHO Fiatu ČR je jedno, jaká verze mu přijde, protože v ČR není nějaké zvýhodnění pro osobní auta s Euro4 (alespoň pro soukromá). -
« obite prahy
to r.c.:
Ja som mal obite prahy uz po 20tkm. Holt asi sa u nas v zime viac posypa kamienkami. Jedine riesenie je prelepit este nove auto foliami 3M. Ja uz mam tiez striekane prahy a prelepene foliou .. inac je to bolest vsetkych aut, hlavne mercedesov, toyot, peugeotov a inych ktore maju rozne zahyby a vlnky. Ten chlapik co mi lepil tie folie vravel ze idu na dracku. -
« Re: Blinkre
to nemyslis vazne...to fakt za taku prkotinu chceli 345???ooooch :x grr, to mi zato nestoji. ja mam znamych v grife-tam by mi to spravili zadara vramci garancie ale problem je,ze maju zrejme ten nemecky ci aky..proste iny typ examineru. SW maju vraj najnovsi..asi pol roka dozadu, takze tym to nebude. ked som sa na to pytal v autotype, tak ti magori mi napisali,ze nevedia co sa pise na internete ale urcite to nejde...skratka "tazky odbornici"...takze jedine riesenie v BA - valusek, 345sk? :roll: :-( to skusim radsej este femoto alebo nieco blizko blavy, ked pojdem cestou.. -
« stilo 1,6 mw
Zdravím vespolek. Dlouho jsem se neozval. Ale byl hokej a ten mi dal pěkně zabrat. Po vítězném finále jsem nešel ani do roboty :*) Mistři jsou mistři.
Odpoledne jsem si pak šel mýt auto, abych se vyvětral. Díval jsem se na lak a je to hrůza. Ten prah je pěkně obitej. Auto r.v. 4/03 najeto 65 000km. Nevím co s tím. Asi to budu muset dát na nástřik :?: Není to obito jen v tom dolíku u zadních dveří, ale po celé délce prahu.
A jak jsem si všim máme tady nové přispěvatele :idea: (max, wimpi, stilo) Doufám, že vám to všem bude ok jezdit. A to wimpi doufám, že tvé problémy skončily.
Ať nám to jezdí. -
"-- skrytý --" 17.05.05 17:55
« Provozní zkušenosti - MW, 115 JTD
Zdar Stilisti !
Nejsem žádnej narcis a tak mě na autě zajímá hlavně, aby DOBŘE jezdilo. Zde jsou mé zkušenosti se Stilem MW - JTD 115, stáří 2 roky, najeto cca 80 000 km :
* Průměrná spotřeba 6 l/100 km, (jezdím vcelku svižně)
* Opotřebení pneunamatik značné, přední letní výměna po cca 40 000 tis., zadní po cca 60 000 km. Navíc mi v servisu jedny gumy zničili, když nastavili "předpisovou geometrii dle výrobce". Nyní mi již nastavují podstatně menší sbíhavost a gumy, zdá se drží.... Zimní gumy musím po dvou sezónách hodit do stoupy, ujel jsem na nich asi tak 30 000 km. Na všech gumách se mi sjíždí boky, ačkoli hustím na 2,2 baru.
* Po cca 75 000 km mi museli měnit tyče stabilizátoru přední nápravy - prý vliv našich kvalitních dálnic a silnic, FiAT na tyto dává prý v ČR záruku jen 20 000 km (!)
* Ve cca 60 tis. km se mi postupně prošoupala jakási podtlaková hadice u turba, což mělo za následek postupný pokles výkonu, nárůst spotřeby a kouřivost. Jelikož se to stalo v zimě a šlo o pomalý a plíživý jev, trvalo mi asi dva měsíce, než jsem to zpozoroval, dočasně žil v nejistotách, které se stupňovaly, až jsem se naštval a jel s tím do servisu.
Ta hadice se prý prodřela sama o spodní kryt motoru....
* Drobnosti : dvakrát prošoupaná guma na pedálu spojky, výměna ovladače ventilátoru nad tlačítkem varovných blikačů (přestala držet koncová aretace)
* Promáčkl jsem si kapotu na víku motoru při jejím domáčknutí (ten plech - to je papír !!!) - mám zde patrnou prohlubeň a prasklý lak
* Loupe se mi barva na spodní hraně pátých dveří, neboť tato hrana při zavírání / otvírání šoupe (dře) o horní stranu nárazníku.
* Vržou mi panty zadních dveří - vliv zimní solanky. V servisu dvakráte již mazali, ale nanamazali.
Jinak jsem s autem spokojenej - je to takovej tank na kolech. Naloží se do něj hrůza věcí a jede jako čert.
Zdravím - a jezděte rozumně a ne jako ti idioti, co začínají předjíždět těsně před horizontem a nebo před zatáčkou. Ty bych rovnou vraždil železnou tyčí. Wimpi.
*
* -
« Dotaz k stilo.org
Zdravím všechny příznivce Stil. Potřebuji radu, zaregistroval jsem se na Stilo.org, ale zapomněl jsem heslo, když si ho nechám zresetovat, přijde mi e-mailem nové, ale po zadání mi to stále hlásí, že je neplatné. Nemá někdo radu, co by se s tím dalo dělat? Dík. -
« Elektrony
Hodlam to koupit nekde, kde mi to rovnou prezujou. Nebudu to resit nejakym e-shopem. Jasne, ze koupim takove, ktere budou pasovat :-) , tedy radsi je koupim nekde, kde mi je hned nasadi.
Gumy kupovat nebudu, necham to obout na stavajici. Spis mi slo, jaka znacka je OK. -
« Elektrony
Zdravim vsechny po delsi odmlce. Chtel bych koupit nejake elektrony na me Stilo a tak nejak nevim jake, protoze teto problematice nerozumim. Znackove od FIATu se mi sice celkem libi, ale prijdou mi dost drahy. Mate nejaky tip na nejakou kvalitni znacku? Ceho se vyvarovat? Tip na dobry obchod? Poradte. -
"-- skrytý --" 14.05.05 18:23
« "špunt" k nádrži
No, vidím, že se tady rozproudila celkem slušná diskuze. Toto téma je fakt dost staré, ale stále aktuální. Už jsem viděl "experty", kterým se podařilo vytáhnout nádrže (Brava, Honda HRV, VW Passat, Seat Alhambra) i přes sítko (měli údajně nějaký ocelový hrot na začátku hadice). Bylo to před dvěma roky a chytli je u té Bravy. Souhlasím, že vytáhnutý benzin je maličkost proti cukru nebo vodě (i něčemu horšímu). Těch dementů se najde stále dost. Ti, kteří parkují v soukromé garáži nebo aspoň na uzavřeném prostoru, mají celkem pohodu. My, co musíme parkovat na sídlištích, kde v noci chodí podivná individua, to máme holt horší. Mimochodem, ta auta, která jsem zmiňoval (bylo jich mnohem víc) stála na veřejném oploceném a "hlídaném" parkovišti.
Ať nám STILA jezdí 8) -
« upíři nesajou
Podle mě je zamykatelná nádrž úplná zbytečnost. Jedině snad, aby tam někdo cizí nenalil (nenasypal) něco destruktivního. Na Tipu jsem se pokoušel provádět metodu gumových hadiček, měl jsem různý průměry a další pomůcky a za každej vycucnutej litr jsem si udělal čárku. A kolik jich bylo nakonec ? Ani jedna :-) -
"-- skrytý --" 13.05.05 21:42
« Bez nadpisu
V Německu se benzín rozhodně nekrade, na moji otázku na tamějšího obyvatele se mi dostalo odpovědi : "A proč by to někdo dělal?" takže evidentně to tam neznají >:D
Už jsem to asi říkal, víčka jsme na fóru rozebírali několikrát, více viz téma:
[odkaz]
Někde ze začátku je příspěvek od Pharaa, kde je docela detailní popis, kdy se která víčka dávaly... :-!
Jinak maturuju v pondělí, držte palce :!: -
"-- skrytý --" 13.05.05 19:45
« Bez nadpisu
Ahoj Stilaři,
tak už se mi to blíží, za 12 dní si jdu pro své STILO 1,4 MW Active. Píšu sem, protože vidím, že je tady trochu mrtvo, Dunlop teď někdy maturuje (držím palce) :-! , ostatní nějak mlčí, nic se neděje :?: nic vás nezlobí :?: To je dobře, svědčí to o spokojenosti majitelů. Ve vedlejším tématu PANDA se rozjela debata na téma "špunt od nádrže". Na mém budoucím STILU (1/2005) nádrž centrálem ani zámkem nebyla jištěna. Na mou připomínku byl prodejcem (IMOFA) "špunt" vyměněn (bezplatně) za uzamykatelný. Nevím, co vedlo lidičky v Turínu k tomuto řešení-úspoře ("špunt" bez zámku i centrálu), je to šetření, podle mě, na nesprávném místě. Zatím jsou u nás v CZ+SK a myslím i v ostatní EU lidé, kteří lákání "vycucnutí" sousedovi nádrže neodolají. U nás na sídlišti (Praha) je to stále aktuální problém. Napište, jaké máte zkušenosti se zloději i s varintami "špuntu" u nádrže STILA.
Ať nám STILA jezdí 8) -
"-- skrytý --" 05.05.05 21:35
« Re: rádio
to: r.c.
autorádia+CD+USBport (umí MP3) se u nás začaly ve větším měřítku prodávat někdy loni na podzim. První byl, myslím, Hyundai asi za 3.700,-Kč. Tyhle rádia, bez ohledu na jejich nesporné výhody, mají pro nás Stilaře (a nejen pro nás, prostě pro všechny, kteří mají originál rádio k vozu) dvě nevýhody. První je technického rázu, nelze je jednoduše zabudovat do palubní desky, prostě na ně není místo (možná?, že u rádia s kazeťákem to neplatí), vše je už dáno výrobcem a druhá, s tou první souvisí, je etického charakteru, prostě jsou snadno odcizitelná, budou fungovat všude jinde. Holt, dokud budou chmatáci, tak to bude problém. Kolega toho Hyundaie provozuje asi půl roku a je s ním nesmírně spokojen. Tu flash paměť (klíčenku) má s kapacitou 512MB.
Pokud máš své rádio+mgf jen v šuplíku, tak máš velkou šanci takové rádio+CD+USB port provozovat. Poměr cena x výkon je výborný. Pokud máš své rádio zabudované jako součást středové konzoly, tak máš trochu smůlu.
Ať nám Stila jezdí 8) -
« rádio
V minulém týdnu jsme rozebírali téma radio, mp3 ... V novém čísle "Jak na počítač" představujou autorádio Medion, které má USB výstup. Takže stačí mp3 přehravač, nebo USB klíčenku a můžou se přehrávat písničky. To možná není špatná volba. Klíčenka s pamětí 256mb stojí kolem 1000,- a tam už se pár písniček vleze. Co vy na to? :idea:
Ať nám to jezdí. -
"-- skrytý --" 04.05.05 09:30
« Re: Re: chladící kapalina
A ještě k problému s chlazením: Podle mého mínění se s největší pravděpodobností jedná o netěsnost v chlad. systému, která neumožňuje vznik potřebného přetlaku - při vhodném přetlaku se totiž chlad. kapalina vaří až při vyšší teplotě. A začal bych hledat hned u přetlakového víčka chlad. systému! Jen nevím, zda ho Stilo má přímo na chladiči, nebo na expanzní nádobce.
PS: To, co jsem napsal shora, ještě vůbec nemusí znamenat, že dochází k úniku chlad. kapaliny! -
"-- skrytý --" 04.05.05 09:24
« Re: Re: chladící kapalina
Já jen, že se mi jednou na stejné trase podařilo zajet průměr 147! Jenže to znamenalo jet všude tam, kde to dopravní situace dovolovala (o rychl. limitech samozřejmě nehovořím...) opravdu hódně přes 200. Pokud jsi jel tak, jak popisuješ, pak jsi byl na průměru cca 110. A přidat potom každý jeden každý km/h na průměru je velký problém - a čím je ten průměr vyšší, tím těžší je pak každý kilometřík navíc přidat. -
« Re: chladící kapalina
to af: myslim, ze to zni nejpravdepodobnejc, co se asi stalo
jinak i vsem diky za odpovedi
Ohledne prumeru 150km/h :-) jsem to myslel tak, ze kdyz to slo, tak jsem se snazil jet mezi 140-160 (max 180 - uplnej max), jinak samo litr opravdovej statistickej prumer by byl uplne nekde jinde - takze zadnej fitipaldy -
"-- skrytý --" 04.05.05 07:28
« chladící kapalina
to: Xko & Vojta
tenhle jev jsem zažil pravidelně u Škodovek, ale u Seica jen 1x a vždy pomohlo toto:
ještě za teplého motoru velmi opatrně povolit víčko u vyrovnávací nádobky a nechat to odsyčet, počkat třeba i 2-3minuty, pak zkontrolovat hladinu chladící kapaliny a případně dolít. Já jsem doléval tak 1-2dcl(u Seica u Š to bylo i půl litru). Vždy to pomohlo a byl pokoj. Domnívám se, že je to způsobeno mikroúniky v chladící soustavě a následným zavzdušněním, zvláště po zimě nebo extrémním zátížením motoru. Chce to chvilku (stačí tři dny provozu) kontrolovat stav kapaliny, pokud se jev (vaření & úbytek) opakuje -> servis.
Error hlášky s tím nemají nic společného, pravděpodobně jsou následkem lokálního poklesu palubního napětí, ale to už se tady probíralo.
to: Xko
tobě se podařilo na našich dálnicích Pha - Blava udělat průměr 150, to jsi teda kanec >:D . Mě se kdysi podařilo Brno - Pha (od cedule k ceduly 199,5km) za 1h 37min. Se všema šikanama a "pilotama v klobouku" :roll: to představovalo jet v podstatě trvale 140 a místama až 170. "Fáčko" za 8,6l/100km. Bylo to na hranici možnosti auta. Stilo je podstatně modernější a rychlejší auto, ale řidiči a stav dálnice je stejný, ne-li horší.
Ať nám Stila jezdí 8) -
« bublání klimy
tak to nemohu poradit, protože jí nemám. :-O Já ji totiž ani nechtěl.
Spíš mi něco začalo bublat v levých dveřích u řidiče a pravý průduch ventilace u spolujezdce. U těch dveří je to slyšet, když jedu po kostkách. Ještě, že jich v Havířově tolik není. Zatím je to velmi slabé. Jako by byl volný nějaký šroubek. Ale rozmontovávat dveře? Do toho se mi moc nechce. Jak jsem se tak za jízdy díval, kde se vůbec ty dveře rozebírají. Jeden šroubek je pod klikou, ale ostatní? 8-s Už jste je někdo rozebíral? No a ten průduch? Něčím to máznout? Silikonový olej? Nebo něco podobného? Poraďte. :idea:
Dívali jste se dnes na zprávy. Vykradli garáž u Styndy Grosíka :shock: A když zabírali jeho barák z venku, bylo tam zaparkováno stříbrné stilo 5d. Není to někdo z vás?
Ať nám to jezdí. -
"-- skrytý --" 03.05.05 19:41
« Re:
mno, mam za pul roku uzivani Stila 16V 1.6 s chladici kapalinou tyto zajimave zkusenosti: verte nebo neverte, nekdy se mi stane, ze mi chladici kapalina v nadrzce vaří, ano vaří, resp. bublá. je to dokonce slyšet, když vypnu motor a chvíli sedím v autě po tichu, tak se ozývá klasický zvuk bublání. Otevřel jsem motor a - nevěřil jsem svým očím resp. uším, ale je to tak. stává se to zřídka, ale stává. ukazatel tepltoty na palubce tvrdošíjně a neměnně max. na půlce (jak má být). Lhostejno zda-li byla předešlá jízda po dálnici nebo v koloně přes Prahu...žádné chybové hlášky - zatím - nevyskočily. V servisu nechápali. Já také nechápu. Vy ano? -
« Bez nadpisu
S tou teplotou je to jednoduché, protože jsi stál, kapalina neobíhala a zahřívala se od horkého motoru, jakmile jsi nastartoval, začala zase obíhat a ochladila se. Ty chybové hlášky by mohli mít souvislost s puštěným zapalováním a zapnutýma světlama, vybíjel si baterku a tak při startu napětí pokleslo pod nějakou povolenou mez a vyhodilo to chybové hlášení. Tak to na 100% bylo. -
« teplota chladici kapaliny motoru
Vazeni stilari, potreboval bych poradit, pokud jste se nekdo setkal s necim podobnym.
V nedeli jsem absolvoval cestu za Bratislavi a asi po 150Km jsem jel na pumpu, mel jsem zapnutou klimu (manualni). Vypnul jsem motor (klimatizaci jsem nevypnul ani vnitrni okruh). Po nabrani plny jsem jenom otocil klickem do mar (nestartoval jsem) a cekal na spolucestujiciho (mel jsem zapnuty svetla, radio, a vnitrni okruh s klimou - ta nefunguje bez motoru, ale tlacitko bylo podsviceny). Za asi 20 vterin jsem si vsimnul, ze rucicka s teploutou chladici kapaliny pred ocima roste do nebezpecnych oblasti, tak jsem vypnul klimu (teda to tlacitko v nadeji, ze to souvisi) a kupodivu rust rucicky prestal. Pak jsem chtel nastartovat, ale hlasilo to EBD failure, ABS failure, presto motor naskocil. Odjel jsem od stajanu a vypnul motor. Za minutu jsem to natocil a frcel do Prahy, bez jakychkoli problemu, nezazil jste nekdo neco podobnyho?
PS jinak s 1,6 16V, rv konec 2003, z Prahy do Bratislavy a zpatky prumerna spotreba 9,3l, ve dvou lidech, lehce plnej kufr, po dalnici tak 150km/h prumer. -
« Re: Re: Fiat a Polsko
No 126p bych nevytahoval, to není fér >:D Ale abych jenom nehaněl, mám veterána FIATA 125p z roku 1971, ještě z italských dílů, motor 1500 origo Italy, najeto origo 65.000 km, řazení pod volantem, stav 1A a je nádherný, mám ho moc rád a svezení v něm je něco uplně jiného než svezení v moderním autě, tam si to moc užívám >:D >:D :D -
« Bez nadpisu
K těm Polákům, zase jen nějaká pitomost, mě osobně přijde že Panda je teď takové rodinné stříbro Fiatu a ta se dělá v právě v Polsku ale řekl bych, že to lidi ani neví, zrovna tak, jako že Doblo je z Turecka a třeba Strada z Brazílie. Nejvíc sem se nasmál, když mě kdosi říkal, že si koupil Boxera a já se ho ptal, proč ne Ducato, že má Fiat levnější servis a díly a on mě začal vykládat jak těm Fiatům nevěří a že pežot je pežot. Když sem mu ukázal na motoru štítek Iveco a řekl mu že se všechna tyhle auta dělají v Itálii tak jen hleděl. :D -
« průzkum
Nemáme tady rádi moc testy. Ale četli jste MF Dnes z minulé středy?
Píšou o prodeji aut, o oblíbených značkách atd. Pro ty, kdo nečetl:
Prodej aut 1. škoda, 2. opel, 3. peugot, ... 7. fiat. To je myslím dobré né. V minulém roce jsme nebyli ani v desítce. Dále jakou značku by lidé chtěli lidé 1. škoda, 2. peugot, 3. bmw, ... 14. až je fiat. Stále převažuje ta obrovská nedůvěra ve fiat pro toho, kdo si kupuje nové auto. Dále důvěra ve značku, kterou už máme doma, kde nejvíce je 100, nejméne 1. Na 1. peugot 85, 2. citroen 84,3, 3. vw 84,1, ... 7. škoda 78,4, ...10. fiat 72,8 To znamená, kdo už má fiata, tak je s ním skoro v 75% spokojen. Myslím, že je to dobrý výsledek co? A to ještě psali, že k horším výsledkům fiatu pohohla jeho polská obnož.
Ať nám to jezdí. -
« To r.c.
Glenmorangie je single malt whisky (www.glenmoragie.com), Merlot je červené víno, Famiglia Cielo ho vyrábějí tak, že mi chutná a není extrémně drahé. Švestky od Jelínka doma mám ve verzi Kosher, taky dobrý:-). Jen mi to přišlo za tu redukci moc velká protihodnota... -
« Re: Re: Pneu
Jelikoz jsem ted v ocekavani novych alu + kaarka na leasing, cekoval jsem TP a je tam opravdu vepsano 195/65 R15, ale dal v kolonce "variabilni provedeni vozidla" jsou rozmery 205/55/16 a 215/45/17. Cili tohle vsecko lze pouzik. Manik v servisu mi rikal, ze dokonce uvazuje o 18", ale to uz nebude bez zasahu do kastle.
By me zajimalo, jak to tedy opravdu je s korekci mereni rychlosti a ujetych km pri zmene rozmeru pneu. Dela se to vubec v servisu? -
« to: Viktor
Tak jak jsem si přečetl výše, tak ty divné názvy jsou víno. Jak už si je nadhodil, tak možná si ho koupím. Ale švestka je švestka.
A co se týká obitých podběhů, tak jsem na tom stejně. Auto mám 2 roky, najeto 68 tis. a je tam pěkně bílé místo. Měl bych s tím asi něco dělat, něž se to dostane na plech. I když je to pozink, tak by to mělo být v poho. Ale nebudu přece dělat stilu ostudu, né?
Ať nám to jezdí. -
"-- skrytý --" 01.05.05 20:19
« Re: Pneu
Ačkoliv jsem Dunlop, s pneu Dunlop nemám zkušenosti 8-s
Každopádně v technickým průkazu Stila je určitě napsáno, že lze použít jen pneu 195/65 R15, ne ?
Pokud si koupíš 185/65 R15, budeš mít sice o kousek užší pneu, ale to přinese i další problémy - mají stejný poměr profilu a šířky pneu (65) -> jiný boční profil..
Z toho bych tedy usoudil, že výsledná pneu bude mít o trochu menší průměr (o centimetr?), a pak se ti bude ukazovat špatně rychlost, najeté km, ... ne? Alespoň já bych tomu tak porozumněl... -
"-- skrytý --" 01.05.05 18:03
« Pneu
Ahoj Stilaři,
mám dost palčivý dotaz (pro mě) i když už je po zimě, dostal jsem nabídku na 4 x nové DUNLOP Sp Winter Sport M3 185/65 R 15 88T za celkem 7.200,- Kč s DPH. Je možné je použít na Stilu MW? Jde mi o index nosnosti, v technických datech je 91 = 600kg/kolo. Max. hmotnost toho nejtěžšího MWčka s nákladem je 1990kg -> 497,5kg/kolo. Index 88 = 560kg/kolo x 4 = 2240kg max. hmotnost. Je to solidní firma, žádný prodej šmeliny. Dost to spěchá, poraďte.
Díky 8) -
"-- skrytý --" 29.04.05 20:33
« Re: Nálepky
To Beaver: Ceny jsou v Kč samozřejmě :-! >:D :-!
Lepí se zvenčí, původně byly z reflexní fólie, teď jsou z takové stříbrno-bílé ;-) - prostě jaké se udělají, takové jsou...
Font myslím něco jako Porsche, ale musel bych se zeptat kluků, každopádně je to někde na fóru...
Jinak jestli chceš nálepky za ceny v Eurech, tak tady mám doma rovnou k odebrání 2 malý (asi 15cm) - takovou mám třeba já na autě - a ta stála 6 euro jedna (v Německu jsou služby o dost dražší...)
Ještě přidávám pro upřesnění :
Velká nálepka - 1.verze:
[odkaz]
Velká nálepka - 2.verze (aktuálně k dispozici za těch 60,- CZK)
[odkaz] (na černým pražským Abarthu 3D)
Malá nálepka - 1. verze, tu mám na autě já, a mám ještě 2 doma (původní série za 6€ jedna)
[odkaz] (omlouvám se za špinavý auto :roll: )
Malou nálepku z 2.série zatím nemám, ale prej stojí 20,- CZK a je asi 20cm dlouhá... -
"-- skrytý --" 29.04.05 19:05
« Re: Re: Re: Re:
Nevím, jaký je problém s přihlášením do našeho stilo.org fóra...
Následuj link:
[odkaz]
a nahoře klikni na Registrovat... nebo si můžeš číst příspěvky i neregistrovaný...
Schválně jsem přeložil hlavní části ovládání do češtiny, aby to bylo srozumitelnější, a je to docela náročná činnost, slovenštinu už dělat nebudu...
Jestli tam nechceš vlézt přes můj link, tak prostě:
www.stilo.org -> CZ/SK sekce -> objeví se ti české fórum, kde můžeš listovat a prohlížet, a zase je nahoře Registrovat... :) -
"-- skrytý --" 29.04.05 15:56
« Re: Re:
To af:
jj, s propojením s palubním počítačem je potom problém... Musí se to nastavit v Examineru, přesně tak.
CDček se udělají nelegální kopie :-) plasty palubní desky jsou v ceně.
O záruce - to je jasné...
U nás v CZ/SK si to ještě nikdo takhle nekoupil, ale lidi v D to docela kupujou... Sám bych si to taky do auta nedal...
***********************
Ještě jsem zapomněl odpovědět Beaverovi, nebo kdo se to ptal na ty nálepky: první série velkých je již rozebrána (to jsou ty skoro přes půl okna), malé snad ještě nějaké jsou... Nicméně už jsou vyrobeny další, jeden z našich členů je reklamní agenturou (3D Abarth >:D ), a vyrobil jich asi 40 (velké snad za 60,-, malé za 20 nebo tak nějak)...
Podmínkou pro získání je mít Stilo a nalepit si to na něj 8) -
« Re:
Dunlop: mě to zas tak uplně levné nepřijde ty ji sice máš za dvacet, ale kde je CD, kde jsou plasty palubní desky, které budeš muset koupit nové atd. A to se nebavím o tom, že do Fiatu budeš stějně muset aby ti to nakódovali examinerem. No a zase si rýpnu se zárukou, pokud to ovšem nepojedeš montovat přímo do fiatu. Takže mě osobně to přijde drahé taky, neříkám že origo to drahé není, je a hodně, ale pro mě osobně je drahé i tohle. Ale já navigaci nepotřebuju, ani nechci takže můžu mít zkreslený pohled a chápu, že pro někoho je to kauf. -
"-- skrytý --" 29.04.05 14:08
« Bez nadpisu
Sem tady zase celej den nebyl, a hnedka musim hodně odpovídat :-!
Také si myslím, že 20 tisíc za navigaci je stejně dost, u nás není tolik potřeba...
Prahy mám na 5D omlácené uplně minimálně, fólii nemám, přední zástěrky ano, a nemyslím, že by auto vypadalo nějak hnusně... :-)
To af: Napadlo mě, že by ses moh zlobit, že tady prodávám levnou navigaci s neoriginálníma CDčkama >:D (když máš něco společného s Fiatem) -
« fólie
Zdravím zase Stilaře,
s těma fóliema je to bída. Což takhle vyzkoušet prozměnu garanční oddělení FIAT >:-[] ????? Já už slyšel o případu, kdy tu samou věc řešili u AR156 a vyšlo to. V rámci garance..........
Rád bych také upozornil na další věc :idea: , nad kterou se stojí zamyslet hned na začátku. Jedná se o šedé plastové kolečko na řadící páce s označením rychlostních stupňů. Nevím kolik kdo máte najeto km, ale už jsem pár Stil viděl již s "ošoupaným" kolečkem. Pod barvou se skrývá obyčejná šeď, asi jako u plastových modýlků letadýlek určených k nastříkání.
Tak jsem nelenil, kolečko jsem sundal (bez problémů) a nechal jsem ho nasříkat bezbarvým lakem :P . Nevypadá to špatně a hlavně to vydrží.
Jo a taky jsem měl trochu problém s těsnící gumou ve spodní části dveří (3d model), na kterou se průběžně v zimě lepily kamínky a po otevření a znovu zabouchnutí dveří kamínky pěkně omlátily práh pod dveřma. Je to podobný jako s těma fóliema. To auto má prostě na úkor krásné karoserie mnoho kostrukčních zrad.
Co takhle projetá kaluž a voda proteče škvírou mezi p světlomety a nárazníkem dozadu po blatníku. Auto vypadá jako by plakalo. A když je to echt česká špína........
Teda taky nic moc. :(
A co teprve stékající voda z čelního okna na okna předních dveří!!!!!!
To mě fakt dostává.
Musím říct, že Punto 2000 bylo oproti Stilu na svou dobu fakt dokonalý!!!!!
Bohužel ten facelift to auto úplně zabil.
Nicméně Stilo zůstává přesto mým favoritem.
Přeji hezký víkend všem
PS: Nic ve zlém, ale ať žije a vzkvétá "spotřebitelskost"!!! Co na tom, že mi z motoru teče olej, hlavně, že mám EURO4. Co na tom, že se nepoutám, hlavně, že moje auto dosáhlo v hodnocení NCAP pěti hvězdiček. Co na tom... atd. atd.