Fiat Stilo

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT

  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.06.05  09:29

    « Re: Auto pro vysoké

    Zkus se posadit do Idey - výška auta 166 cm ti dává dost místa na hlavu i SkyWindow, u když sedíš rád nahoře...
    Jestli ale uvažuješ nad Stilem MW, tak ti Idea nepomůže. Jo, a až se podíváš na cenu, tak se taky podívej, co všechno v té ceně dostaneš. Jestli chceš to auto alespoň trochu vybavené (klima + CD), tak Dynamic je jasná volba. A když klimu, tak automatickou, je to nesrovnatelné s manuálem.
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.06.05  07:41

    « Bez nadpisu

    to Dynamic: to máš sedadlo úplně nahoře ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.06.05  07:25

    « Re: sky window

    Tak zrovna ten spominany manzelkin kolega ma Stilo 5dv. so Sky Window, lenze on na internet nema zaujem ist :roll: A ja som sa v ich aute este neviezol. Mozem len reprodukovat jeho vyjadrenie "je to fantasticke"
    Co sa tyka poruchovosti - je rovnaka ako u vsetkych stresnych okien cize v norme - vyrobca do Stila je WEBASTO.
    Ale kedze sme na vlas rovnako vysoki (194) nie je to vhodne pre mna, uz teraz mam hlavu nejake 3cm pod stropom.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.06.05  15:01

    « sky window

    Máte někdo osobní zkušenosti se sky window- zajímala by mě hlučnost při zavřeným okně a jestli mi neulítne příčesek, když si otevřu okno na dálnici. Pochlubte se případnými problémy - zatíkání atd. Zdá se mi, že je dost sníženej strop u auta ? Mám 194 a mám rád vysoký sezení.
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.06.05  14:50

    « Re

    to Martinac: no doufám, že jsi měl jen takovou smůlu >:D Doufám, že na tom Stilo není tak špatně ve srovnání s Bravou. Já mám totiž najetejch 160 t km s Brava JTD a interiér je úplně v cajku, nic nevrže a nedrnčí atd. Na podvozku jsem měnil jen ložisko předního kola ( a samozřejmě kotouče + destičky, ale to beru jako spotřební materiál). Kupoval jsem to samozřejmě ojetý bouraný a asi mi to spravili líp, než Tobě. Do Stila bych chtěl v budoucnu jít, zatím jsem jezdil s jedním JTD 85 kW a jediný, co mě trochu zarazilo, že motor je vevnitř slyšet stejně jako v Bravě ( myslel jsem, že to odhluční líp).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.06.05  09:13

    « Re: RE: zpátečka u 1,8

    To MH: Jedná se o zvuk hydroštelů, než se natlakují olejem. Pokud to dělá jen pár desítek vteřin po nastartování, nelze hovořit o problému či dokonce poruše.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.06.05  06:32

    « RE: zpátečka u 1,8

    Mám také 1,8 a co se týče řazení, tak (klepu na dřevo) jsem neměl a nemám problém při řazení jakýchkoliv rychlostí. Problémy jsem měl s elektronikou, to jsem již zde popisoval, naštěstí je již vše OK - byl velmi dobrý přístup servisu. Teď, asi tak od 10 000 km (teď mám 13 t km) mi při startu motoru to v něm haraší jak v nějakém starém nafťáku (je to jako řechtání koně), ale to po dvou až třech sekundách přestane a potom je to OK. Projevuje se to jen po dlouhé odstávce auta, třeba po noci a nebo když někde celý den stojím. Jinak jsem spokojen.
    Ať nám to jezdí
    MH
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.05.05  22:40

    « stilo 1,6 mw

    to vojta: tak to ti vůbec nezávidím. Nevím co s tím chce servis dělat. Jedině, tak vyměnit kastlu. Snad ti to dobře dopadne.
    to Martinac: přátelé nenavážejte se tak do něho. Řekl jen své hodnocení. Bohužel je negatívní. Já klepu 3x na dřevo. Auto r.v. 03, najeto 68 tis. a vše je ok. Ale vždy se najde nějaké auto, které má nějakou smůlu. Nebo spíš jeho majitel.
    to Smile: jak jsem koupil auto, tak ta zpátečka mi to také dělala. Často mi to vrzlo o zuby. Teď už né. Auto zastavit, počkat 2s a v poklidu zařadit. Netřeba nijak násilně. Pokud cítím, že to jde na zub, povolim spojku, opět sešlápnu a zařadím. A teď v poslední době je to skoro vždy ok.
    sraz v Bratislavě: Bohužel nepřijedu. Zapomněl jsem, že slavím narozky. Mám už pozvané lidi a ještě to slavím s bratrancem. Tak to nemohu jen tak prohodit. Tak někdy příště. :(
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.05.05  20:40

    « Bez nadpisu

    Na mojom MW 1.8 je občas problém zaradiť na prvý krát rýchlo 5-ku a občas je aj problém so zaradením spiatočky, ale zuby mi neškŕkajú. Ináč je radenie veľmi ľahké a plynulé, v porovnaní s manželkinym Nisanom, kde treba s pákou zápasiť kým nájdeš správnu polohu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.05.05  20:04

    « Bez nadpisu

    Diky za prispevky, samozrejme piste dal, cim vic nazoru, tim lip!
  • « 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 31.05.05  15:48

    « Re: Re:

    No jestli ji ho ještě vůbec vrátíš....Aby nepřišla o auto... :)
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 31.05.05  15:46

    « Bez nadpisu

    Ale já ti povídám, že řešení je snadné...Kup si WD 40 a tam kde to vrže a potažmo tě to s..e, tak to tam prostříkni. A nebo nechceš li WD-40, pak nějaký čistící prostředek na plasty do interiéru na bázi silikonu...A budeš mít na nějakou dobu pokoj a když to začne, tak to stříkneš znovu. O nic nejde. Myslíš, že jiní (komu to auto nevrže) to nedělají? Dělají, neb když je třecí místo, tak se z něj vždy mohou nějaké pazvuky ozívat. A pokud tě to leze na nervy fakt moc, tak si kup pneu s větším profilovým číslem...Když budeš mít VW balóny, tak ty taky něco utlumí. A za další nech si zkonrolovat tlumiče...Ale chlape!!!VRŽOU auta za miliony, smiř se s tím, že Stilo je jen auto...A k tomu Fiat - tudíž není dělaný na kočičí hlavy.... :P
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.05.05  15:45

    « Re:

    V neděli jdu "otestovat" Stilo 1,6 MW mé sestry po dvou letech provozu, tak budu referovat. Jenže ona má na něm málo najeto, tak nevím, zda to bude směrodatné/reprezentativní.
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.05.05  15:37

    « Bez nadpisu

    Auto má servisni knížku, z Česka, vše bylo Ok,
    ...jen prostě s tím autem jezdím po všech středo- a východoevropských cestách /necestách (a např. v mém městě je velké množství kočičích hlav). K zobecňování: Ok, možná zobecňuji pod vlivem statistik (sám jsem řídíl 2 různá stila, a v obou to na nerovnostech vrzalo...), ale na druhou stranu: většina z nás má větší zkušenosti s 1-2 auty.... Možná to je tím, že mám skoro první řadu, a že pozdější výroba řadu mnou zmiňovaných problémů odstranila.
    Spíše mě zajímaly vaše reakce, jestli i někdo jiný nemá podobné problémy, resp. co s nimi udělal. Já mám auto bohužel nyní už po záruce, takže se mi nechce moc investovat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.05.05  12:40

    « Re: Re: martinac

    Smile: Problém se škrtáním zubů býva u 1.8, jaký máš motor
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.05.05  12:09

    « Re: martinac

    martinac:
    Nechcem sa teraz zaoberat otazkou historie Tvojeho auta. Predavat auto s 9.000km je dost podozrive. Nech je to ako chce, nespochybnujem ze mas s autom problemy. Co mi ale vadi, je to ze zovseobecnujes problemy tvojeho jedneho kusu a vztahujes ich na vsetky stila. Ja sa blizim k 50.000 (mam teraz 43 tisic aj nieco) a o ziadnom zhorseni jazdnych vlastnosti nemoze byt ani reci. Auto je stale rovnake ako v prvy den. Poznam zo svojeho okolia este jedno Stilo (manzelkin kolega), ten ma najazdene este viac (ma aj starsie auto) a na otazku ako mu auto sluzi, mi dal odpoved asi pred mesiacom, ze okrem pociatocnych problemov s elektronikou ma nula problemov. Co som sa bavil aj so servisakmi v TN, tak povedali ze Stilo je v norme.
    Preto sa mi vobec nepaci tvoj sposob uvazovania. Kazde auto je len auto, niektore sa vydari, niektore nie, ale vo vseobecnosti hovorit ze Stilo je zmatok len preto ze Ty s nim mas problemy ... nehnevaj sa ale je to HLUPOST :roll:
    A myslim, ze si nikoho nenahneval, toto forum je tu nato, aby sa problemy navzajom diskutovali,
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.05.05  11:58

    « Stilo - sedadlo

    Zdravím všechny Stilaře,
    a zároveň prosím pomoc a konzultaci dvou problémů.
    a) Stilo má najeto cca 35 tis.km a jde špatně zařadit zpátečka
    - spojka až na podlaze vždy to má tendenci jít přes zuby nebo škubnout
    - v servise tvrdí, že nic takového neřešili a že by mělo být vše O.K.
    b) mám verzi 3dv. bez nastavitelné bederní opěrky u řidiče
    - to sedadlo je ve spodní části vystouplé tak, že nedochází k opření lopatek
    - po delší jízdě z toho bolí záda
    - nevymysleli jste někdo nějaké řešení, aby ta podpora v oblasti beder nebyla tak výrazná??? Mám pocit, že modely bez bočních airbagů maj sedadla normální, ale s bočníma airbagama je to nějaký divný
    Mnohokrát děkuji za rady a přeji všem krásné jaro.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 31.05.05  10:59

    « Re:

    nieje to moje auto ale otcove...no ale fakt je ten, ze po a166 a C5 je to prve auto s ktorym za rok nebol ziaden problem. a zatial bolo iba na jednej servisnej prehliadke.
    jo a na slovensku ma mercedes do 6r alebo 150.000km servis zdarma. platis len za brzdy.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 31.05.05  10:25

    « Bez nadpisu

    No já sem přesvědčený, že bude vrzat...Leda, že by to na garančce vždycky rozebrali a promazali...Při cenách garančky u Mercedesu bych se tomu nedivil. Odky seš fanoušek Mercedesu? Mslel sem že máš lepší vkus...
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 31.05.05  09:14

    « Re:

    ked raz prides do BA, velmi rad ta presvedcim ze vsetky auta nevrzgaju. len za to treba bohuzial dost zaplatit. to auto (e-klasse) ma zatial len 45.000km, sam som zvedavy ci to bude take iste po 150.000km
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 31.05.05  08:06

    « Bez nadpisu

    No to sem ti nahazoval já, neb se dost často stává a otěch případech vím, že jim hold o bčas někde něco spatne při převozu... U fordu se to stalo a to auto pak prodali...Nic méně, vždycky se dá narazit na špatný kus. U toho Stila je docela dobře možné, že má už delší dobu tlumiče v háji a veškeré problémy mohou být způsobeny právě tímto...Potažmo to auto už taky mohlo mít najeto mnohem víc než 9 000 km. A co se týká toho povrzávání. Každý auto vrže. Ono to stačí občas ve vnitř pročistit nějakým silikonovým sprejem a máš po vrzání...Jen se chce tomu autu věnovat...To co tady popisoval odpovídá u Stila tak najetým 180 000 a ne li víc. Takže je docela reálné, že to auto nemělo najeto 9000, ale 90 000. Sám sem viděl Stila 1,2 z autoškol nabořený a opravený (a při tom vypadaly jako nový. A neodborník nepoznal, že je to vrak. Jen se to hold horší a horší...Přesně jak bylo pospáno...Nic méně nevylučuji, že to auto nemohlo být vadné již z výroby, ale jestli si autor myslí, že u Mazdy se to prostě nemůže stát, tak je opravdu an omylu... K najetým km - jezdím jen po Brně a není pro mě problém ročně najet 40 000 km. To Stilo mohlo těch 90 000 km mít. A hodnotit kvalitu auto podle výměny čepu nebo tlumičů je taky nefér. Kdo ví, kolik tím autem bylo vymetených děr...?
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 31.05.05  00:32

    « Re:

    hm.
    ked som sem pisal trable s a166, tiez mi to nejaky fiatak vyhadzoval na oci, ze zrejme to auto bola totalka...to je taky narodny sport fiatakov? :)
  • 00 Reagovat !

    foto petrumr

    petrumr 30.05.05  20:25

    « Bez nadpisu

    jaká je jistota,že to mělo najeto9000km.nebyla to totálka? :roll:
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.05.05  20:07

    « Stilo ano nebo ne? Zkušenosti po 55 tis. km

    Dovolím si ohodnotit též své auto, pokud možno objektivně. Na začátek co mám: Fiat Stilo 1.2 3D, r.v. 2002, najeto 60 tis. km, výbava Active + různí asistenti + CD. Mám ještě zkušenosti s F Uno, F Punto I, Renault 19, porovnávat ještě mohu s auty, jež jsem jel krátkodobě, mj. Opel Zafira, Renault Megane II.
    1. Auto vždy jelo, nikdy nenastala situace, že by nešlo nastartovat, chciplo při cestě,...motor tichý, bez problémů, žárovky mám pořád původní !
    2. žádná chybová hlášení počítače.
    3. 3dvéřák je atraktivní, moc jich není.
    4. vynikající CD a radiosestava, i elektronika je milá...
    ale
    5. Závady vyžadující výměny dílů: při 20 t. km měněny zámky dveří -odešel Dead lock; při 50 tis. km: klepání PP nápravy, vytlučený čep, měněn včetně P ramene (už po zaruce, za 5 tis. Kč).
    6. reklamované závady (ne)opravené a znovu se objevující (stav po 60 tis. km):
    a) vrzání zadní nápravy - špatně silentbloky, já blbec se celou dobu nechat odbývat že to nic není, jen to nastříkali a na chvíli to dalo pokoj. Nyní to už neřeším, přestalo to, ale mám pocit že teď náprava zase na nerovnostech (příčných) klepe/skáče
    b) vrzání pření nápravy - občas, když např. zajedu do díry nebo se auto zhoupne, nevyřešeno, nic servis nenašel, můj odhad jsou "gumové" držáky stabilizační tyče, tyčka jsou jinak OK
    c) klepání výplní dveří a pootevřených oken na nerovnostech, 1x seřizováno v záruce, nyní opět se objevilo a dělá to více, tedy na nerovnostech, moc se mi nechce do servivu, jde asi o povolení vodících prvků a něco ve výplni
    d) vrzání výdechů v palubní desce, vrzání v okolí rádia: 1x řešeno v záruce, po 1 roce se to vrátilo a dělá to více; vrzání a klepání zadního deklu kufru a bočnic co ho drží - díval jsem se odkud to jde, a dekl poskakuje na nerovnostech, a tím to asi uvolňuje, neřešeno. Konstrukce pal. desky (ačkoliv je hezká a velmi praktická co do ovládání) ale k povrzávání přímo vede, protože je složena z mnoha dílů různě tvrdých /měkkých plastů a každá nepřesnost při skládání se časem odmění právě povrzáváním...
    e) výrazné zhoršení kultury cestování asi zhoršením tlumičů nebo nevím čeho u přední nápravy, auto je neklidné, každou nerovnost přenáší do kabiny a kola "bouchají", když najedou do děr, při přejezdu rolet auto začne poskakovat, myslím, že je dost brzo, když autu jsou 3 roky, najeto jen 55 t. a chovám se k němu slušně. Přitom geometrie je udělaná, čep je nový, že by opravdu ty tlumiče?
    f) zaseklá páčka odsouvání sedadla řidiče: řešeno rozděláním se dadla v záruce a opravou - natažením lanka co se uvolnilo.. od té doby OK
    Shrnutí:
    - když jsem auto kupoval (mělo najeto 9 tis. km), bylo klidné, nic vevnitř ani venku nevrzalo, stabilní na silnici
    - po 60 t. km vše funguje, ale na nerovnostech je z auta žebřiňák, povrzává hodně věcí, i na relativní rovině si občas něco zavrzá, auto občas poskočí na nerovnostech...
    Možná to jsou hlouposti co mi vadí, ale jezdil jsem pár dní s Opel Zafirou z r. 2001, co má najeto 130 t.km, a auto je jako nové, interiér nevrže, vše funguje. A tak mi už začíná to mé auto vadit, protože si říkám, že když v 55 t. km odejde čep nápravy, pak kdy odejdou tlumiče, a kdy začne interiér povrzávat i při normální klidné jízdě?
    Závěrem proto, ač nerad, musím potvrdit, že ačkoliv je Fiat Stilo hezké nabušené auto (a teď za dobrou cenu), to mé po 50 t. km už není to pravé ořechové a chápu lidi, co jezdí hodně, že Fiatu nevěří. Ono je težké zlepšovat kvalitu a nejhorší je, že i když se Fiat výrazně zlepšil, pak konkurence se zlepšila taky a Fiat je na to vlastně pořád stejně - pořád poslední z evropských výrobců. A netrad bych teď slyšel že jsem nějaký germanofil. Stačí se podívat na žebřičky kvality z různých evropských zemí a je každému jasné, že se nejedná o nějaký komplot - je to prostě realita, kterou bychom si měli připustit! Samotného mě to mrzí, ale jen jsem sdělil své zážitky s 2-ročním užíváním jednoho Stila.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.05.05  19:44

    « Re: Zasraný kroupy

    to: Vojta
    Jak jsem si přečetl tvůj příspěvek, šel jsem se na parkoviště podívat na své nové MWčko a vše je OK. Praha 10 Zahradní Město.
    Dej vědět, co na to pojišťovna.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.05.05  18:53

    « Zasraný kroupy

    Nuže přátelé, Stilo parkuju na Praze 6, kroupy zde byly vydatné dnes odpoledne. Stilo nevyvázlo bez úhony. Důlky po celé kastli - střecha, víko motoru, i blatníky. Zítra valim do servisu, pojišťovna. Uvidíme co se s tim bude dát dělat. Tedy na náledě mi to nepřidalo. :?
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.05.05  23:42

    « Andy_Kaufman

    Zdravíme tě na naších stránkách. Já mám auto sice stilo 1,6 mw verzi kombi, ale aspoň si trochu uděláš obrázek.
    Auto r.v. 04/2003, mám najeto 65 tis. a nějaké drobné.
    poruchy: při 3000 km a při 6000 km dělána geometrie přední nápravy
    2x výměna potkávací žárovky na straně řidiče i spolujezdce.
    Jinak tři krát klepu na dřevo, ale auto šlape, jak hodinky. Auto používám ve firmě. Často jezdím plně naložený zbožím a auto jede ok. Průměrná spotřeba při 70% město je 7,2l/100km.
    Auto bych doporučil, jak pro rodinu, tak i na podnikání. Velký kufr, vzadu dostatek místa na nohy, i v základní verzi velká nabídka bezpečnostních prvků (ABS, ASR, airbagy...), el. okna, el. zrcátka ...Interval výměny oleje je 20 000km. Dražší se mi jen zdá ocenění těch výměn. Při 20 a 40 tis je to kolem 5000 kč, při 60000 km jsem platil 11 000 kč. To se už, ale měnilo vše. Přední a zadní brzd. destičky, chladící i brzdová kapalina, olej + filtr, vzduchový i pylový filtr ... Nevím, jak je to u konkurence. Určitě to, ale nebude výrazně levnější. I na tyto věci se ptej.
    Při koupi jsem se rozhodoval mezi oktavkou, fokusem, p206, p307. Fiat vyhrál při nejlepším poměru výbava/cena.
    Celkově jsem s autem velmi spokojen.
    Při výběru přeji šťastnou ruku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.05.05  15:21

    « Re: to Beaver2000

    r.c. a mbe: Abych si alespoň trochu "vylepšil reputaci" v rámci tohoto tématu, prozradím vám, že moje sestra má "díky mně" Stilo MW 1,6 a bývalá kolegyně Stilo MW 1,9 JTD.
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.05.05  13:06

    « Stilo JTD

    Nazdar Stilari, uvazuju o koupi noveho vozu a jednim z favoritu je pro me Stilo JTD, byl bych moc rad, kdybyste mi napsali vase zkusenosti s timto vozem, hlavne s JTD, ale i se Stilem obecne, po par letech provozu.
    Diky moc a hodne stastnych a bezpecnych kilometru preju!
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.05.05  19:07

    « to Mitshi

    Hlavně vše v dobrém. Nemyslel jsem to nějak špatně.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.05.05  12:51

    « Re: Zdroje dat

    To mi je jasné, že tento zdroj není "prazdroj". Ale přišel mi docela rozumný a nemám čas pátrat po tom jediném a správném, tak jsem jej použil.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.05.05  11:35

    « Re: Re: to Mitsi

    Jenže ten Tvůj zdroj není původní - jedná se o (já bych to tak alespoň nazval) "popularizující kompilát". Tím samozřejmě nechci zpochybňovat věrohodnost tam uváděných údajů, jen to bych si to všechno rád porovnal s autentickým zněním původních legislativních textů.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.05.05  09:05

    « Re: to Mitsi

    Proto jsem to poslal i se zdrojem, odkud jsem čerpal :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.05.05  08:49

    « Re: to Beaver2000

    r.c.: (cit.) "a tu tabulku ohledně toho eura co tady dal, tak ta byla super. Mitschi to asi študuje do dnes"
    - Ano, zaregistroval jsem to. Avšak já se řídím heslem "důvěřuj, ale prověřuj". Takže moje reakce bude, ale teprve až to "naštuduju"...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.05.05  22:47

    « To autoholik

    Poslal jsem ti privátní zprávu zcela mimo tuto diskuzi - třeba mi můžeš pomoci...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.05.05  22:13

    « Re: to r.c

    mas potvrdenu registraciu mailom???rovnaky problem tu uz mal niekto pred par dnami...potom mailom potvrdil registraciu a uz prispieva :-!
    k meetingu-ved uvidis..uz sa to blizi ak sa podari prist, budeme len radi ze bude o dalsie auto a ludi viac :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.05.05  22:07

    « to Beaver2000

    také kengretulejšn k novému fáru. Teď nebudeš asi často na foru, protože budeš stále jezdit co? >:D Hlavně ať si spokojený a jezdí bez problému.
    to kejml:
    tak tos měl štěstí. Přijít o tolik peněz >:-[] Ani se nedivím, že je tolik mordů :?: Já kdysi kupoval palivovou nádrž na omegu kombi a halzl mi prodal na sedana. Samozřejmě jsem to zjistil až v servisu na rampě, že to tam nějak nejde dostat :'-( A i to mě moc mrzelo.
    to Viktor:
    a tu tabulku ohledně toho eura co tady dal, tak ta byla super. Mitschi to asi študuje do dnes :shock:
    A co se týká srazu v Bratislavě, tak ještě nevím. Chtěl bych jet, ale dnes nejsem schopen říct, co bude v 6. měsíci. Uvidíme.
    A ještě jeden problém. Je mi to sice trapné. :*) Nemůžu psat články na stilo. org Registroval jsem se (nevím jestli správně), uvítá mě to, ale nemůžu psát. Něco to hlásí anglicky ve čtyřech řádcích. Ach ta anglina :idea: Poraďte.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.05.05  00:41

    « Re: jak koupit JTD

    to: kejml
    jsou to sice dva tacy, nas..e to, ale usetril sis spoustu velkych problemu, ktere mohou nastat hned i pozdeji a ty pozdeji by mohly hranicit s nelegalnosti atd. >:-[] Toho "dobrodeje" Zavisku by meli zavesit za prirozeni do pruvanu a jeste na nej pustit hladove pittbuly (ackoli, skoda hafanu, urcite by se otravili) Uz jenom ty kecy, ktere vedl kolem, kdyz sis to dal prezkouset, to uzral na presdrzku a to by vyvazl jeste dobre, *. Sorry za ty vyrazy, ale takovy "obchodnici" me toci.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.05.05  00:23

    « Re: Re: Re:

    to: autoholik
    OK, OK, :-! vim kde je Tesco-Lamac, od hranic tesne pred Blavou vlevo >:D
    Nejak tady zacala zlobit diakritika :roll: tak budeme muset asi psat telegraficky >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.05.05  23:41

    « jak koupit JTD

    Ahoj, nedá mi to, abych se nepod?lil s potenciálními novými ?leny klubu, kte?í by si cht?li koupit Stilo JTD. Já jsem vzhledem k financím cht?l sice Mareu W, ale pro pou?ení to myslím sta?í.
    Ur?it? víte, že z VIN a ?J se dá leccos zjistit. Tak jsem si to nechal také zjistit u toho auta, co mi p?ivezl dealer na podvalníku.
    Celá veselá hitstorka je popsaná zde: [odkaz]
    hodn? zdaru p?i nákupu ojetých aut :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.05.05  23:18

    « Re: Re:

    super,super :-! fanuskov chceme >:D
    k tym TEESCAM...mame ich 4 v BA...takze ja pre istotu >:D ..tesco LAMAC-pri prichode z CZ na lavej strane. tesim sa na vasu ucast, mail na mna mas..kludne pis keby nieco.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.05.05  20:52

    « Re:

    to: autoholik
    vím p?esn? kde Tesco je, p?ijedeme s manželkou (také fanda Fiat?, koncem roku nebo v 1. p?lce 06 jde do Pandy) >:D
    Kdyby n?co, ozvu se mailem. Na stilo.org se dostavím asi dnes v noci nebo b?hem zít?ka.
    A? nám Stila jezdí 8)
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.05.05  19:40

    « Bez nadpisu

    to beaver:
    ok, super, o dalsie pekne auticko viac ;-)
    pripominam, ze podorbnejsie info a hlavne MAPA je na stilo.org v ceskej diskusii..miesto stretavky je priamo ako prides z dialnicez z CZ..nebudes bludit v meste.je to jedna z prvych budov - tesco. s kym prides??kolko ludi?zacina sa nam to "rozbiehat" >:D takze zarezervujem restauraciu. :idea:
    keby daco kontaktuj ma na icq alebo mailom
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.05.05  18:56

    « Všem stiala??m

    to: ALL
    díky všem za gratulace, všichni víme, že každé Stilo je dobrá volba >:D
    to: autoholik
    jasn?, že p?ijedeme do Blavy na meet, ber to jako potvrzenou p?ihlášku.
    to: Viktor
    Idea je super auto, taky jsme o ní uvažovali, doufám, že budu stejn? spokojený jako ty a i ostatní Stila?i. Zatím mám jen ty NEJ dojmy >:D
    to: af
    no, jak jsem to pozoroval, tak to chytá odstíny od ?isté silver, p?es sv?tloulinkou ocelovou mod?, sv?tlou lila až po sv?tle šedou metlu. Osobn? preferuji kvality vozu a pohodlí p?i ?ízení, prostor pro psy a te? v t?ch vedrech klimu, to je SUPER, no comment >:D
    to: vojta
    fotky budou až zítra, dám je pochopiteln? k dispozici, i když myslím, že ten duhový lak je na všech propaga?ních materiálech
    Prosím nyní všechny, aby minutou ticha uctili památku malého fiátka Seica - Šmudly, který nám skv?le a vždy v?rn? sloužil :'-(
    D?kuji
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.05.05  17:51

    « Re: Kone?n? sem pat?ím

    GRATULUJEM :-! SUPER VOLBA!!
    budem rad, ak prides auto zabehnut aj na meeting do Bratislavy ;-)
    MW zatial nie je nahlaseny ziadny :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.05.05  15:59

    « Re: Konecne sem patrim

    Blahopreji. At jsi spokojen alespon z poloviny jako ja s Ideou. BTW, nikdo te odsud nevyhanel, co ja vim...
    Jinak jsem mel na vikend pujcenou Merivu, kdo ma zajem (a cas), najde to na www.stilo.org v ceskem foru.
    To af: od tebe me otazka na lak ponekud prekvapila...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.05.05  15:57

    « Re: Kone?n? sem pat?ím

    Blahop?eji. A? jsi spokojen alespo? z poloviny jako já s Ideou.
    Jinak jsem m?l na víkend p?j?enou Merivu, kdo má zájem (a ?as), najde to na www.stilo.org v ?eském fóru.
    To af: od tebe m? otázka na lak pon?kud p?ekvapila...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.05.05  15:56

    « Re: Kone?n? sem pat?ím

    Blahop?eji. A? jsi spokojen alespo? z poloviny jako já s Ideou.
    Jinak jsem m?l na víkend p?j?enou Merivu, kdo má zájem (a ?as:-)), najde to na www.stilo.org v ?eském fóru.
    To af: od tebe m? otázka na lak pon?kud p?ekvapila:-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.05.05  15:55

    « Re: Kone?n? sem pat?ím

    Blahop?eji. A? jsi spokojen alespo? z poloviny jako já s Ideou.
    Jinak jsem m?l na víkend p?j?enou Merivu, kdo má zájem (a ?as:-))), najde to na www.stilo.org v ?eském fóru.
    To af: od tebe m? otázka na lak pon?kud p?ekvapila:-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.05.05  15:39

    « Re: Kone?n? sem pat?ím

    A jak vypadá ten duhový lak, m?ní se na slunci???
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.05.05  15:33

    « Re: Re:

    benito - muzes nekam hodit fotku? dik.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.05.05  15:33

    « Kone?n? sem pat?ím

    Ahoj všem,
    práv? jsme si p?ivezli Fiat Stilo 1,4 MW Active 6speed, duhová metla 698, dual klima, seda?ka spolujezdce sklopná jako stole?ek. Nechal jsem si ud?lat p?edprodejní kontrolu geometrie a aktivaci blinkr? p?i ovládání dálkou. "Špunt" od nádrže jsem dostal gratis uzamykatelný. Více ve?er, jdeme se projet.
    A? nám Stila jezdí 8)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.05.05  15:12

    « Re:

    Mám Alessio Action 7x16, gumy 205 - bomba !!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.05.05  15:28

    « Alu kola

    Zapomel jsem se pochlubit, koupil jsem si elektrony, nechal jsem to na 15tkach, potvrzuji, ze na Stilo jsou rozmer 6,5x15 + 4x98. Koupil jsem Enzo.
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.05.05  10:11

    « EURO

    Viktor> diky, tohle sem nekde videl a mam dokonce pocit ze to mozna bylo i ve Stilo manualu, ale jist si nejsem.
    Mitsi> stale si nepochopil, ze debata nebyla o tom jake jsou parametry EURO normy, ale jestli je 1.6 ve Stilo EURO3 nebo 4, ale to uz je jedno.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.05.05  00:23

    « Sraz v Bratislavě

    souhlas s r.c. i když Euro-diskuze byla docela zajímavá a asi ještě bude pokračovat.
    Pokud budu mít konečně ve středu nové MWčko >:D , tak první "dálková" cesta povede do Blavy.
    Ať nám Stila jezdí 8)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.05.05  22:12

    « Re: Re: EURo a mitsi

    Mitsi, začněme touto tabulkou:
    EU Emission Standards for Passenger Cars (Category M1*), g/km
    Tier Date CO HC HC+NOx NOx PM
    Petrol (Gasoline)
    Euro 1† 1992.07 2.72 (3.16) - 0.97 (1.13) - -
    Euro 2 1996.01 2.2 - 0.5 - -
    Euro 3 2000.01 2.30 0.20 - 0.15 -
    Euro 4 2005.01 1.0 0.10 - 0.08 -
    * Excluding cars over 2,500 kg, which meet N1 Category standards
    † Values in brackets are conformity of production (COP) limits.
    a - until 1999.09.30 (after that date DI engines must meet the IDI limits)
    Takže Euro4 má cca poloviční exhalace oproti Euro3.
    Zdroj + další studijní materiály:
    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.05.05  21:49

    « euro

    Přátelé, tak už se vyprdnem na euro sem nebo euro tam. :roll: Spíš nadhoďte nějaké lepší téma. Třeba, kdo jede na ten sraz do Bratislavy?
    to Stilo:
    při koupi vozu jsem měl pneu pireli p6 195x65 r15, vydržely 40 000 km. Čekal jsem tak 50 tis. V autosalonu říkali, že má na to vliv váha vozu, která je 1300 kg+- :idea: Tak nevím. Co, ale vím určitě, že jdu kupovat nové. :-(
    Ať nám to jezdí.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.05.05  21:30

    « Re: EURo a mitsi

    mbe: Dobře! Abych tedy dokázal, že ta "moje pravda je opravdu ta nejpravdovatější", pokusím se zjistit, jaký je obsah norem, resp. rozdíl mezi EURO III a EURO IV u benzínového motoru, jelikož ani jeden z nás vlastně netuší, o čem to konkrétně je: Ty po tom toužíš, já to zpochybňuji - v tom je mezi námi asi tak jediný rozdíl...
    Zatím se mi ovšem podařilo zjistit pouze to, že výhradním zdrojem této informace v ČR je ÚVMV, který si ale za danou technickou normu účtuje téměř 3500,- Kč. Nevadí, budu pátrat dál. A to i za cenu, že se nakonec třeba káže, že EURO IV je opravdu o hodně "ekologičtější", než EURO III. Teprve pak totiž uznám, že jsem se hluboce mýlil. Do té doby si ale s dovolením všech přítomných ponechám svůj názor.
    PS: Jen doufám, že rozdíl mezi EURO III a IV nespočívá "jen" v jedné "chytré žárovičce" na přístrojovce navíc...
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.05.05  07:35

    « EURo a mitsi

    mitsi> myslim, ze jsi mimo. Ja nemam problem uznat nazor nekoho jineho. Naopak, co ja jsem resil je moje osobni preference a nevydaval jsem ji za obecnou pravdu, kazdy ma jiny nazor. Ty ale neustale resis potrebu me poucit, protoze jen ta tvoje pravda je ta nejpravdivejsi. A o tom to je. Zatimco ja resil svuj pohled na vec, ktery nepopiram se muze od jinych lisit, ty me neustale mas potrebu poucit. Takze o tom, kdo tu bere ci nazor by se dalo diskutovat. A navic si evidentne stale nepochopil, ze ja se te neptal na tvuj nazor ohledne EURO4, ale na to jestli nekdo vi jak je to u Stila 1.6 a tohle ty vytrvale ignorujes. Ale dost uz, konec diskuze, evidentne to nema smysl.
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.05.05  16:13

    « STILO MEETING BRATISLAVA

    WWW.STILO.ORG pozýva na 1. bratislavský STILO zraz!
    Miesto stretnutia: Bratislava – TESCO LAMAČ (externé parkovisko)
    Kedy a o koľkej? 18.6.2005 (sobota) o 12.00h
    Program: spoločný obed, výmena skúseností, fotografovanie, spoločná jazda mestom a okolím...
    Stačí priniesť dobrú náladu a prísť na Stile :-) Kludne zavolajte aj kamarátov, známych a iných Stilo majitelov.
    Podrobnejšie info na: www.stilo.org (CZ/SK fórum) alebo www.milan.konzum.sk (milan@konzum.sk)
    Tesime sa na Vasu ucast. Radi uvidime kazdeho. autoholik.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.05.05  08:14

    « Re:

    Mám podobný problém, mám sice benzín 1,8, ale sjíždí se také dost, sice rovnoměrně, ale po ujetí cca 25000 km je vzorek tak ze 2/3 pryč. Mám na to 17-ky, takže už se vzhledem k ceně gum nemůžu dočkat, až pojedu pro nové >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.05.05  16:34

    « Re: Re: euro a mitsi

    Viktor: (cit.) "Jo, a odpad třídím"
    - Představ si, že já také! Ale docela mne dostalo, když jsem onehdy seděl u McDonalda v německém Garmischi: několik "třídících děr", každý ze zákazníků pečlivě vybíral, kam který druh odpadu patří. Jenže pak přišla uklízečka, otevřela útroby onoho zařízení a ejhle - speciální kanály ode všech třídících děr se sbíhaly v jednom velikém igelitovém pytli!!! Jen jestli to s EURO3 a EURO4 není v praxi velmi podobné...
    PS: Přesto se mi chce věřit, že netřídím odpad zcela zbytečně, takže připouštím, že někdo v dobré víře může věřit na EURO4 spíše, než na EURO3.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.05.05  15:51

    « Re: euro a mitsi

    naprosto klíčové ovšem je, zda z něj neuniká olej či jiné kapaliny, zda máš dostatečně těsné víčko nádrže (tzn., že z ní neunikají těkavé uhlovodíky), zda používáš palivo a maziva nezbytné kvality a parametrů, kde, čím a jakým způsobem ho myješ atd. atd., což je už starost především Tvoje. Docela by mne zajímalo, zda je právě to Tvoje auto ze shora uvedených hledisek zcela bez poskvrnky...?
    Ano, s tím souhlasím.
    Jakákoliv unikající kapalina (brzdy, tlumiče, posilovač, motor, převodovka...) z auta je pro mě signálem možných problémů, zejména u brzd či automatické převodovky. Při otevření nádrže to zasyší, neboť tam je podtlak, takže to nejspíš těsní dobře. Palivo beru u značkových pump nebo u řetězců (Makro a spol.), tam snad proboha se sračky neprodávají. Maziva odpovídající motoru a výměně po 20 000 km. Auto jde do myčky, dnes v rámci Opel akce ho budou mýt u Srby.
    Takže si troufám tvrdit, že mě Euro 4 může zajímat.
    Jo, a odpad třídím:-))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.05.05  12:38

    « Re: Re: Re: euro

    rands: Ne, to není ona. Ta, kterou mám já na mysli, hovoří o cíleném vytváření potřeb (a tím i poptávky), podle toho, na co potenciální zákazník tzv. "slyší". A je úplně jedno, jestli je ten či onen výrobek vůbec potřebný a co ve skutečnosti splňuje či nesplňuje: v USA totiž funguje systém "autocertifikace", tj. výrobce prohlašuje, že jeho výrobek má nějaké vlastnosti, jenže "neplnění slibů" může sankcionovat pouze soud, a to jen v případě, že se poškozenému zákazníkovi skutečně podaří prokázat, že byl výrobcem programově obelhán...
    mbe: Věřím, že se Ti těžko dýchá. Ne každý je totiž ochoten a schopen strávit názor tzv. "z druhé strany barikády". Já se tady už několik let (viz počet a hlavně obsah mých příspěvků) snažím vyvracet marketingem (studoval jsem jej...) programově budovaný systém všeobecně vžitých mýtů a omylů. Pokud se mi alespoň v několika málo případech podařilo zdejší návštěvníky donutit k tomu, aby začali sami trochu přemýšlet a kriticky hodnotit to, co je jim marketingovými inženýry předkládáno, jsem spokojen. Ti ostatní ať si klidně žijí ve "šťastném stavu bezpečí = nevědomosti", kam se pod marketingovým tlakem uchýlili a kde je jim evidentně dobře.
    Pokud jde speciálně o Tebe, možná jsem se nevyjádřil dostatečně přesně: Tvé ekologické přesvědčení mi nejen nepřekáží, dokonce mne naopak těší, jen mi vadí, že bys možná byl schopen kvůli záchraně zrnka rýže obětovat její hromadu, z níž ono zrnko původně vypadlo. Jinými slovy: z hlediska ochrany životního prostředí není vůbec podstatné, zda je Tvůj (zdůrazňuji, že benzínový) motor v EURO3 nebo EURO4 (opakuji, že toto je věcí výrobce, státní legislativy a kontrolních orgánů), naprosto klíčové ovšem je, zda z něj neuniká olej či jiné kapaliny, zda máš dostatečně těsné víčko nádrže (tzn., že z ní neunikají těkavé uhlovodíky), zda používáš palivo a maziva nezbytné kvality a parametrů, kde, čím a jakým způsobem ho myješ atd. atd., což je už starost především Tvoje. Docela by mne zajímalo, zda je právě to Tvoje auto ze shora uvedených hledisek zcela bez poskvrnky...?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.05.05  12:05

    « Re: stilo

    To vs. Nemohu ti jednoznacne schvalit tvuj vyber. Stilo je pekne, dobre vybavene, ale to moje zrovna spolehlive neni, bohuzel. Jsem v servisu castym navstevnikem, stale se resi nejake problemy. Spousta veci se podari opravit az na potreti atd.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.05.05  12:02

    « Re: Re: euro

    Byla míněna kniha od Dale Carnegie - Sales Advantage (Jak prodat více a stát se skutečným profesionálem) ???
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.05.05  11:31

    « Mitsi

    Ale Mitsi, to uz je snad trochu moc ne???? Ty jsi zda se opravdu zcela presvedcen o tom, ze nejen ze vsechno vis nejlepe, ale hlavne tve preference by automaticky mely byt ty nejlepsi. Tebe emisni norma u auta nezajima, nekoho ano. To ale prece nezaznamena, ze ten dotycnej je blbej, protoze ty si to myslis. Kniha jak prodat cokoli komukoli je bezpochyby poucna, ale jeji zavery zcela jiste budou ve finale pasovat na kazdeho z nas, protoze kazdy se podle neceho rozhodujeme at kupujeme cokoli. Takze obchodnikovi jen staci zjistit, co je pro nas to urcujici a muze prodat. Jediny kdo bude imuni je ten kdo nic nekupuje. Tak si prosim nech ty svoje poucky jak jsme vsichni ovce, protoze nas zajima i neco jineho nez tebe.
    Omlouvam se vsem, ale tohle uz jsem nejak nevydejchal.
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.05.05  11:17

    « stilo

    děkuji za názor, já mám úplně stejnou volbu mezi auty,které uvádíš. Tak snad se rozhodnu správně.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.05.05  09:23

    « Re: euro

    r.c.: Ano, ti, kdož o autech něco vědí, připadají všem ostatním nějací divní. Ostatně Magic to tady už delší dobu sám o sobě prohlašuje, takže já se tímto k němu přidávám - jsem prostě divný a "nic jsem nepochopil"! (Jen doufám, že mě vezme do party...)
    PS: Jinak doporučuji přečtení knihy jednoho (tuším) amerického autora pod titulem "Jak prodat komukoli cokoli". Opravdu velmi poučné čtení a někteří zde přítomní názorně prokazují, že to v praxi opravdu funguje.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.05.05  22:50

    « stilo 1,6 mw

    to vs:
    Zdravíme tě na naších stránkách. Já mám auto o které ses zajímal ve verzi kombi.
    Auto r.v. 04/2003, mám najeto 65 tis. a nějaké drobné.
    poruchy: při 3000 km a při 6000 km dělána geometrie přední nápravy
    2x výměna potkávací žárovky na straně řidiče i spolujezdce.
    Jinak tři krát klepu na dřevo, ale auto šlape, jak hodinky. Auto používám ve firmě. Často jezdím plně naložený zbožím a auto jede ok. Průměrná spotřeba při 70% město je 7,2l/100km.
    Auto bych doporučil, jak pro rodinu, tak i na podnikání. Velký kufr, vzadu dostatek místa na nohy, i v základní verzi velká nabídka bezpečnostních prvků (ABS, ASR, airbagy...), el. okna, el. zrcátka ...Interval výměny oleje je 20 000km. Dražší se mi jen zdá ocenění těch výměn. Při 20 a 40 tis je to kolem 5000 kč, při 60000 km jsem platil 11 000 kč. To se už, ale měnilo vše. Přední a zadní brzd. destičky, chladící i brzdová kapalina, olej + filtr, vzduchový i pylový filtr ... Nevím, jak je to u konkurence. Určitě to, ale nebude výrazně levnější. I na tyto věci se ptej.
    Při koupi jsem se rozhodoval mezi oktavkou, fokusem, p206, p307. Fiat vyhrál při nejlepším poměru výbava/cena.
    Celkově jsem s autem velmi spokojen.
    Při výběru přeji šťastnou ruku.
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.05.05  22:26

    « euro

    to mbm:
    souhlasím s tebou, že je tady zbytečné čeřit vodu. A že ses vlastně jen JEDNODUŠE ptal na nějaký problém, který tě zajímal. Někteří nebo zatím spíš jen jeden, to zatím nepochopil :shock: . Já až po tvou otázku, také nevěděl jaký motor mám. Dnes jsem se dival do propagačních materiálu co jsem dostal při koupi auta a tam je 1,6 i 1,8 EURO 4. Disly mají EURO 3. A názor, že vyšší euro=nižší výkon s tím by se dalo polemizovat. Já mám 1,6 motor, který má 103 k. Myslím si, že když platilo EURO 3, tak nebyly tak výkonné motory. :?: Kdysi nebyly ani tak obsahově velké motory (krom USA) Škodovka vážila 900 kg, tak obsah 1000 cm3 byl dostačující. Dnes by stilo při své váze 1300 kg mělo s tak malým obsahem trochu problém. :roll:
    Ať nám to jezdí.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 19.05.05  20:50

    « Re:

    wimpy, napis ake gumy si mal predtym a ake mas teraz. znacky, rozmery a rychlostne indexy.
    potom budeme mudrejsi
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.05.05  20:24

    « Re:

    wimpi: a nemas takhle nahodou podhustene pneumatiky? ;-) jinak moc nechapu tvoji teorii projizdeni zatacek velkymi oblouky, neopotrebovavaji se pri tom gumy naopak vice?
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.05.05  18:55

    « stilo

    chci koupit stilo 1.6 jaké jsou zkušenosti,poruchy atd s tímto fiatem? Díky :?:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.05.05  18:37

    « Bez nadpisu

    Zdarec milí Dojáčci a též i ostatní (spokojenější) Stilisti.
    Zajímalo by mě, jak se Vám sjíždějí gumy, konkrétně na Stilech JTD, které mají těžší předky, nežli benzíny.
    Mně dost. A protože s předchozím autem jsem najel na jedny gumy alespoň 80 000 km, což teď (se Stilem) sotva polovinu, nedá mi to nějak spát. Myslím si, že jsem styl řízení nijak nezměnil a myslím si, že ačkoli jezdím svižně, tak jezdím plynule. To znamená, že moc nebrzdím a zatáčky projíždím velkými oblouky (s nadjetím). Všechny gumy se mi sjiždějí na bocích - a to vně i uvnitř zároveň.
    Díky za příspěvky na toto téma.
    Wimpi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.05.05  15:07

    « Re: Re: Re: Re: Wolff

    Vicemene s tebou mohu souhlasit, alespon v necem. Ano, jsem si vedom toho, ze motor s EURO3 bude mit vyssi vykon nez stejny motor naladeny na EURO4. Souhlas. Ale tak to holt je. Co se tyce spotreby, tam bych si tak jist nebyl. Problem vidim ve zdaneni, protoze v teto zemi je otazka casu nez se toho nekdo chytne. I kdyz by to bylo z volicskeho pohledu pro vetsinu stram riskantni.
    Kazdopadne opakuji znovu, neresim proc, jak, atd, ale jen jsem se ptal, jestli nevite jak je to u 1.6 ve Stilu a na to jsem se od tebe odpovedi nedockal ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.05.05  14:47

    « Re: Re: Re: Wolff

    mbe: (cit.) "Proste me zajima, jakou normu plni moje auto, stejne jako kolik zere benzinu."
    Pak věz, že za každé zlepšení ekologie zaplatíš, např. zvýšenou spotřebou paliva. Za to, že máš v autě kat., platíš cca 15% na průměrné spotřebě navíc, nemluvě o tom, že to jede tak o těch 10 - 15% hůř, než by to jelo, pokud by tam nemusel být kat. Vsadím se, že EURO4 bere o nějaký ten chlup víc (a jede o chlup hůř), než EURO3, byť to třeba z papírových údajů nevyčteš...
    Výroba auťáků totiž není žádná filantropie! Nejsme to my, zákazníci, kdo tlačí výrobce do ekologičtějších vozů: tou pákou je samozřejmě státní legislativa. Jak Ti je příjemná např. informace, že současná úroveň technologií by při ignorování ekologických norem a požadavků na pasivní bezpečnost umožňovala výrobu auťáků s průměrnou spotřebou běžně max. do 3 l/100 km, a to při plném zachování dnes obvyklé dynamiky a při zároveň podstatně zvýšené úrovni aktivní bezpečnosti? Mně tedy moc ne!
    Kromě toho by se třeba potom dalo dopočítat i to, že dvě "neekologická auta" se z hlediska objemu emisí rovnají jednomu "ekologickému", jelikož kvůli jeho vysoké spotřebě paliva a tím i větším emisím tento vůz přes veškeré katalyzátory a další sofistikované systémy nepřekoná "dvě moderní prdítka" bez ekologických udělátek... Raději to ani nechci domýšlet ve všech souvislostech. Prodělal by totiž stát na daních z paliv, producenti ropy, ale i výrobci auťáků: už by totiž nebyl ekonomický důvod účtovat si stále více za stále nové a nové systémy, kterých je zapotřebí, aby auťák splnil veškeré legislativní požadavky.
    A tak je to se vším. Prostě (a to už se zbytečně opakuji), každá mince má dvě strany. Proto mne EURO3 ani EURO4 nezajímají: to je starost legislativy a výrobce, nikoli moje, a dokud mě stát daňově nezvýhodní či naopak nezatíží podle toho, zda můj vůz plní nebo neplní to či ono, dotud mi to bude úplně fuk! Chovám se totiž jako každý normální smrtelník: EKONOMICKY. Jestli ode mne stát či marketing čeká něco jiného, je na špatné adrese!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.05.05  13:27

    « Re: Re: Wolff

    Mitsi> Holt na to mame kazdy jiny nazor. Nemusis se do me stale navazet s nejakyma zkratkama. Proste me zajima, jakou normu plni moje auto, stejne jako kolik zere benzinu. Proste je to jeden z pro me podstatnych parametru. Kdyby se lidi chovali tak, ze je to nezajima, tak dneska zajdeme smrady, protoze nikdo nebude vyrobce tlacit aspon ke snizovani emisi. Nema to nic spolecneho s konzumnosti. Nekoupim si auto proto, ze ma EURO4 normu, ale kdyz si ho kupuju, rozhodne k tomu prihlednu. Navic jak tu nekdo psal, v budoucnu to muze hrat roli, mam na mysli zdaneni, tak jako v nemecku.
    Wolf> jo mas pravdu, hulici ropaci (stare Avie, "vyladene" TDI motory apod) me rozcilujou. Jenomze kdyz mi tohle vadi, tak se aspon musim snazit to sam nedelat. Nikdy jsem nerekl, ze je to otazka nejake normy. I auto koupene s EURO4 muze po case smrdet jako fabrika, ale pokud kupuju neco noveho, urcite to pro me bude jeden z faktoru.
    Ovsem jak rikam, neptal jsem se na to, jestli to pro Vas neco znamena, ale na to jestli nevite jak je to s 1.6. Kdyz k tomu nemate co rict, tak me ignorujte. Osobni utoky jaksi nikam nevedou.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 19.05.05  13:08

    « Bez nadpisu

    No já mám takovej pocit, že rozdíl mezi 1,6 v Bravě a 1,6 ve Stilu je právě v tom managementu motoru a řekněme z toho vyplývající plnění Euro 4. Ale nevím to, jen hádám. Ale ten motor je jiný. Nevidím důvod, proč by jinak dělali a zasahovali do motoru, kdyby za tím nestála touha dosáhnout na parametry Eura 4 (protože nic jiného by je k tomu dokopat asi nemohlo). MBE, samozřejmě prudit zde je zbytečné, jen to působí trochu jako kalení vody ta otázka na euro 4 (podobně jako v Panda, Dont call me baby...). Prostě sám vím, že je mi úplně jedno jestli moje auto plní papírově Euro 1, 2, 3, či 4, je důležité aby to auto nesmrdělo a s rezervou prošlo na emisích. Protože pak kolem tebe projede jeden TDI čmoud, a si tam kde si... :D
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…