Fiat Stilo

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT

  • 00 Reagovat !

    foto Bozic

    Bozic 13.10.17  13:48

    « Pro začátek

    Ahoj. Jsem tu nováček. Zatím jsem majitelka fiatu punto, ale zamilovala jsem se do stila. Podle toho kolik lidí ho má si myslím, že náhradní díly půjdou sehnat snadno. Zajímalo by mě jaký důvod byste měli k prodeji svého stila? Hmm? ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Bozic

    Bozic 13.10.17  13:48

    « Pro začátek

    Ahoj. Jsem tu nováček. Zatím jsem majitelka fiatu punto, ale zamilovala jsem se do stila. Podle toho kolik lidí ho má si myslím, že náhradní díly půjdou sehnat snadno. Zajímalo by mě jaký důvod byste měli k prodeji svého stila? Hmm?
  • 00 Reagovat !

    foto Bozic

    Bozic 13.10.17  13:46

    « Ahoj. Jsem tu nováček. Zatím jsem majitelka fiatu punto, ale zamilovala jsem se do stila. Podle toho kolik lidí ho má si myslím, že náhradní díly půjdou sehnat snadno. Zajímalo by mě jaký důvod byste měli k prodeji svého stila? Hmm?

    ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto wotsudisu

    wotsudisu 08.08.17  14:09

    « Re: radio

    Whoops, pardon za 2x, stránka házela chybu...
  • 00 Reagovat !

    foto wotsudisu

    wotsudisu 08.08.17  14:08

    « rádio & check engine

    Kámoš do svého stila nechal namontovat rádio (nějaké podobné: [odkaz] rozsvítil se check engine, lol. Montoval to sám.
    Otázka: má křivé ruce nebo může být problém v tom autě? Testovali jsme to u mě - bez problémů, nikde nic a vše super.
  • 00 Reagovat !

    foto wotsudisu

    wotsudisu 08.08.17  14:08

    « rádio &check engine

    Kámoš do svého stila nechal namontovat rádio (nějaké podobné: [odkaz] rozsvítil se check engine, lol. Montoval to sám.
    Otázka: má křivé ruce nebo může být problém v tom autě? Testovali jsme to u mě - bez problémů, nikde nic a vše super.
  • « 00 Reagovat !

    foto DRBNUTY

    DRBNUTY 19.02.12  08:44

    « Re: dotaz

    To bude asi offene kofferraum...v preklade otvoreny kufor
  • 00 Reagovat !

    foto kilianek

    kilianek 18.02.12  22:16

    « dotaz

    chtel bych se zeptat co to znamena nemecky offenkoff dekuji)
  • 00 Reagovat !

    foto kilianek

    kilianek 18.02.12  22:11

    « auto

    poradite my nekdo kdyz se mi ukazuje v aute fiat stilo offenkoff co to ma znamenat poradite mi nekdo prosim
  • 00 Reagovat !

    foto kilianek

    kilianek 18.02.12  22:10

    « auto

    poradite my nekdo kdyz se mi ukazuje v aute fiat stilo offenkoff co to ma znamenat dekuji :*)
  • 00 Reagovat !

    foto kilianek

    kilianek 18.02.12  22:10

    « rada

    poradite my nekdo kdyz se mi ukazuje v aute fiat stilo offenkoff co to ma znamenat dekuji :*)
  • 00 Reagovat !

    foto kilianek

    kilianek 18.02.12  22:09

    « dotaz

    poradite my nekdo kdyz se mi ukazuje v aute fiat stilo offenkoff co to ma znamenat dekuji :*)
  • 00 Reagovat !

    foto kilianek

    kilianek 18.02.12  22:09

    « dotaz

    poradite my nekdo kdyz se mi ukazuje v aute fiat stilo offenkoff co to ma znamenat dekuji
  • « 00 Reagovat !

    foto pepek79

    pepek79 04.06.11  23:45

    « Re: výfuk

    S těma internetovejma obchodama se roztrh pytel.Ale je fakt, že je to výhodnější než v normálnim krámě nebo servisu.Souhlasim s kolegama, že Bosal stojí za starou bačkoru a některý ty polský taky.Já sázim už nějakou řádku let na osvědčenej Walker.Co jsem tak koukal na netu, tak jsou asi nejlevnější tady [odkaz] dávaj 4 roky záruku a to jsem nikde jinde nenašel.
  • 00 Reagovat !

    foto pepek79

    pepek79 14.04.11  08:40

    « výfuk

    Máte někdo zkušenost s tímto dodavatelem www.vyfukovesystemy.cz ?Koukal jsem, že maj hodně dobrý ceny výfuků na naše auta a hlavně to nejsou žádný poláci, ale značový originály.Já měl nějakýho poláka a vydržel mi přesně rok a půl, tak jsem si řekl, že si připlatim za kvalitu a koukám, že tady je to skoro za tu samou cenu co jsem kupoval to šitózního polmostrowa nebo jak se to jmenovalo."
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.08.10  22:17

    « Nagash

    * Dikusní příspěvek byl odstraněn *
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.08.10  22:16

    « Nagash

    * Dikusní příspěvek byl odstraněn *
  • « 00 Reagovat !

    foto gtv6

    gtv6 28.02.10  16:36

    « Re: Nabízím k prodeji Stilo 1.8 16V s navigací

    ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto hamire

    hamire 28.02.10  11:54

    « Nabízím k prodeji Stilo 1.8 16V s navigací

    Vážená rodino Stilařů. Jsem prvním majitelem Stila 1.8 98 kW; do provozu uvedeno 10/2003; celoročně garážované, ujeto 52500 Km, velmi dobře udržované; koupeno v ČR; servisní knížka s potvrzenými ročními kontrolami; STK do 10/2011; navigace Connect Nav+ s příručkou v českém jakzyce; manuál k autu v tištěné podobě i v "pdf"; duální klima; senzory světel; couvací senzory; průchod pro lyže; metalíza; ABS; EDB; ESP atd. Nechal jsem si jej ocenit a bude stát 160.000 Kč :-)
  • 00 Reagovat !

    foto hamire

    hamire 28.02.10  11:52

    « Nabízím k prodeji Stilo 1.8 16V s navigací

    Vážená rodino Stilařů. Jsem prvním majitelem Stila 1.8 98 kW; do provozu uvedeno 10/2003; celoročně garážované, ujeto 52500 Km, velmi dobře udržované; koupeno v ČR; servisní knížka s potvrzenými ročními kontrolami; STK do 10/2011; navigace Connect Nav+ s příručkou v českém jakzyce; manuál k autu v tištěné podobě i v "pdf"; duální klima; senzory světel; couvací senzory; průchod pro lyže; metalíza; ABS; EDB; ESP atd. Nechal jsem si jej ocenit a bude stát 160.000 Kč
  • « 00 Reagovat !

    foto gtv6

    gtv6 07.02.10  13:48

    « Re: 1,9 JTD

    To bude asi polámaný. Pokud máš vše vizuelně v motorovým prostoru v pořádku, nemáš prasklou hadici, nebo špatnej kontakt na čidlech, tak servis.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.02.10  13:21

    « 1,9 JTD

    Čau lidi. Mám problém s motorem. Při malej otáčkách to vubec nechce jet, až se sepne turbo kolem těch 2tis. tak pekně zakouří a už to jede. Nevíte někdo čím by to mohlo být???
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.02.10  13:20

    « 1,9 JTD

    Čau lidi. Mám problém s motorem. Při malej otáčkách to vubec nechce jet, až se sepne turbo kolem těch 2tis. tak pekně zakouří a už to jede. Nevíte někdo čím by to mohlo být??? :-O
  • « 00 Reagovat !

    foto gtv6

    gtv6 20.01.10  23:00

    « Re: 2.4 20V

    2.4 20V po měste v pohodě 12-14 a mimo město 9-11 dálnice 14
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.01.10  15:01

    « 2.4 20V

    ahoj, chtěl bych se zeptat jak je to s tou spotrebou u stila 2.4 20V sem čet v recenzi ze normalne v prumeru tak 13litru a pri seslapnuti i pres 20litru :-)jezdim casto kazdej den a trochu :-) se poroucha muj punta 1.8 16V tak jestli neco stilo vydrzi. popřípadně nato zda je lepší v automatu či v manualu. o selespeed , taky jsem o tom cet ze ta 6.stupnova je nejvic poruchova
    moc diky za odpovedi ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.01.10  14:57

    « Re: Motor 2.4 20V

    ahoj, chtěl bych se tě zeptat jak je to s tou spotrebou, když jedeš normalne kolik si vezme na 100km
    sem čet v recenzi ze normalne v prumeru tak 13litru a pri seslapnuti i pres 20litru :-)
    mam punto 1.8 16V tam jezdim za 10litru pres zimu, jinak pocitam tak 8,5 a jezdim casto kazdej den a trochu se poroucha a chtel bych neco co vydrzi tak jak si s tim spokojen i nyní.
    máš to v automatu???
    ten selespeed myslim že tam je. jestli jo tak jak s tim??
    neni to poruchovy, taky jsem o tom cet ze ta 6.stupnova je nejvic poruchova
    moc diky za odpovedi ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.08.09  14:47

    « Re: SERVICE

    Bohužel, 3 nádrže a pořád nic.. tedy, je to stejné.. Kata má symbol jako vodovodní kolínko, buď svítí (v *) nebo bliká (taky v *). Prý je vadná lambda sonda, protože palivový filtr v 1.4 16V není.. Alespoň to tvrdí diagnostika.. 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto gtv6

    gtv6 22.08.09  10:01

    « Re: SERVICE

    Benzín vypusti nebo vyjezdi nádrž a natankuj kde bereš normálně, pak srovnávej. Symbol katalyzátoru ? jako fakt jo ? Jak vypadá?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.08.09  13:09

    « Re: SERVICE

    Ahoj, mám Stilo 1,4 16V, po načerpání benzínu jinde, než beru se objevilo poškubávání při jízdě, zvláště při akceleraci.. Pak se objevilo i poblikávání symbolu katalizátoru, po zpomalení a klidné jízdě je vše skoro normální.. Prý palivový filtr.. Je těžké ho vyměnit a může to být ono? Díky moc :-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.08.09  13:08

    « problém a prosba

    Ahoj, mám Stilo 1,4 16V, po načerpání benzínu jinde, než beru se objevilo poškubávání při jízdě, zvláště při akceleraci.. Pak se objevilo i poblikávání symbolu katalizátoru, po zpomalení a klidné jízdě je vše skoro normální.. Prý palivový filtr.. Je těžké ho vyměnit a může to být ono? Díky moc :-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.08.09  13:08

    « Problém

    Ahoj, mám Stilo 1,4 16V, po načerpání benzínu jinde, než beru se objevilo poškubávání při jízdě, zvláště při akceleraci.. Pak se objevilo i poblikávání symbolu katalizátoru, po zpomalení a klidné jízdě je vše skoro normální.. Prý palivový filtr.. Je těžké ho vyměnit a může to být ono? Díky moc
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.08.09  13:07

    « Problém

    Ahoj, mám Stilo 1,4 16V, po načerpání benzínu jinde, než beru se objevilo poškubávání při jízdě, zvláště při akceleraci.. Pak se objevilo i poblikávání symbolu katalizátoru, po zpomalení a klidné jízdě je vše skoro normální.. Prý palivový filtr.. Je těžké ho vyměnit a může to být ono? Díky moc :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto THE-KLF-

    THE KLF ™ 21.05.09  10:34

    « Re: plave

    Plavanie auta maju na starosti tlmice... ake su stare?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.05.09  23:23

    « plave

    Zdraví, hctěl jsem se zeptat zda by mi mohl někdo poradit. Koupil jsem fiata stilo 3 dveř, jsou na něm 17 kola (mají tam být 15) a když auto najede na větší nerovnost ve větší rychlosti tak se auto rozvyklá, zaplave. Tak zda je to těmi gumami, nebo něčím jiným. moc děkuji. Pokud by někdo věděl a mohl mi odpověď zaslat na e-mail luki.jurco@seznam.cz byl bych vděčen.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.03.09  09:55

    « Re: Fiat Stilo 1.9 JTD

    Pozor na elektriku, aby tomu nesvítila palubní deska jako vánoční stromeček. Často svítí bagy kvůli porouchanému čidlu v sedačkách. Je to šest let starý diesel, těch 90tkm bude mít nalítano nejmíň dvakrát, jak píše i kolega. Mrknul bych taky na podvozek vpředu (těžší motor). Jinak FL je záležitost až pozdější, kolem 2004, po něm bývají Stila obvykle méně problémová.
  • « 00 Reagovat !

    foto gtv6

    gtv6 02.03.09  20:21

    « Re: Fiat Stilo 1.9 JTD

    Nemyslím si, že by stilo mělo nějaký extra problémy. Co je základní, někdy v roce 2003 proběhl FL - byla opravena elektroinstalace - první serie hlásila spoustu náhodných závad. Jinak jak platí všeobecně, koupit auto s minulostí. Jo a zapomeň na to, že JTD auto má najeto po 6 - 7 letech 90 tkm, má minimálně 2x tolik, nebo máš štěstí.
  • 00 Reagovat !

    foto Skoda130i

    Skoda130i 02.03.09  09:22

    « Fiat Stilo 1.9 JTD

    ;-) Zdravím všetkých fanúšikou Stila. Plánujem kúpiť Stilo 1.9JTD 86kW. 3 dverová verzia, 90 000 km, 2 zónová klíma, el. okná... rv. 1/2003. Čo by ste mi poradili. Na čo by som sa mal hlavne orientovať ? Na čo sa pozrieť pri kúpe, na čo si dať pozor.
    Cena auta je 160 000 SK. Nieje táto cena nízka ? ...za rady ďakujem.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.02.09  19:41

    « Fiat Stilo 1.8

    Kdo z vás vlastní 1.8 přestalo mi topit a fouká jen studený vzduch?Poradí někdo s touto závadou??díky
  • « 00 Reagovat !

    foto gtv6

    gtv6 19.12.08  11:02

    « Re: číslo motoru

    Na benzinech bývá číslo motoru pod svodama, na JTD bych ho tam taky hledal a blbá otázka proč se nestavíš do servisu?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.12.08  14:52

    « číslo motoru

    Ahoj, kde je vyražené číslo motoru u 1,9 JTD 85kW Fiat Stilo?
    Díky
  • « 00 Reagovat !

    foto ABARTH

    ABARTH 01.02.08  11:52

    « Re: Motor 2.4 20V

    Vlastním Stilo Abarth s motorem 2.4 20v (5-ti válec) a jsem s ním už téměř 2 roky spokojen (při koupi v ČR 42.000 km, nyní 89.000 km). Má pod plynem úžasný zvuk a pro bežnou jízdu skvěle kultivovaný což má za následek absolutní konfort a ticho při cestování. Samozřejmě se spotřebou se to dle způsobu jízdy tzn. cca 8-15 l/100 km (v mém případě dlouhodobě 9,3/11,4=zima/léto, v létě se dá jezdit rychle a "bezpečně"). Mohu jen doporučit :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto lettro

    lettro 31.01.08  22:28

    « Re: Motor?

    Mám Stilo MW s motorem JTD 1,9 59 kW (80 k). Podle všeobecného mínění, pokud nemá motor aspoň 100 koní, je slabý. Také jsem měl obavy, zda těch 80 koní nebude málo - předtím jsem měl Mareu 1,6 103 k. Byla to však tak výhodná koupě (toho Stila), že jsem to risknul a nelituji. Nemám sportovní ambice, ale na běžnou jízdu okolo 140 km/h motor stačí. Spotřeba dlouhodobá (podle palubního PC) je 5,8 l/100km. Auto jsem si dovezl z D v 9/2006, je vyr. 7/2003, mělo najeto 48 tis. km, dnes 67 tis. km. A spolehlivost ? Nechci to zakřiknout, zatím bez problémů. Jen spálená žárovka. Jezdím celý život v ojetinách a moje zkušenost je : co nejméně najetých km. Při větším počtu km (např. 150 tis. km) může být auto také dobré, ale to už záleží na pečlivosti předchozích majitelů.
  • « 00 Reagovat !

    foto milan3

    milan3 14.01.08  16:09

    « Re: Motor?

    Ja mam zkusenost s 1.9JTD v Doblo, za 3 roky provozu 110 tis. bez sebemensiho problemu. Jo vlastne ted jsem mel prvni problem, potreboval jsem skontrolovat vodu do ostrikovace a neumel jsem otevrit kapotu! >:D >:D >:D
    Jinak auto je ve stavu kdy nebude opetovne problem s najezdem 400 - 500 tis. km, to uz mam vyzkouseno.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.01.08  15:47

    « Re: Motor?

    Reaguji ne předešlý příspěvek :

    Dotaz 1 : Stačí. Auto se s tímto motorem dokáže plynule rozjet a pak může jet buď dozadu a nebo dopředu. Směrem dopředu podle názoru mé manželky vcelku i dost vysokou rychlostí.

    Dotaz 2 : Rád bych se podělil o své zkušenosti s diesely od Fiatu. Ale mám zkušenost jenom s jedním tímto dieselem, takže asi nemůžu tvrdit, že se jedná o zkušenosti (v číslem nožném). Spíš se tedy asi jedná o jednotlivou konkrétní zkušenost s tím jedním dieselem... A jednotlivá zkušenost nemá dostatečnou vypovídací hodnotu. A objektivní už vůbec ne. To nás kdysi dávno učili ve škole. Takže raději nebudu mlátit prázdnou slámu.

    Dotaz 3 : Jsou spolehlivé. Občas je sice nutno s nějakou nepříjemností zajet do servisu, ale více než 10 x za rok to snad nebude nutné. Alespoň já jsem tam tuším za rok asi vícekrát nebyl. A nebo se pletu ?

    Wimpi 8-s
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.11.07  08:19

    « Motor?

    Ahojte, chcel by som sa opytat, ci na Stilo Wagoon, staci motor 1.9 JTD 85kW?
    Ake mate skusenosti s dieslami od Fiatu?
    Mam zaujem kupit Stilo r.v. 2004, su spolahlive?
    Dik.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.06.07  12:00

    « Re: problém duál klima...

    Ja mel podobny problem. Obcas leva pulka klimy nereagovala na nastavenou teploty a topila jak o zavod. Vse vyresila oprava jednoho ze servomotorku. Nebal bych se to opravit svepomoci. To, ze servis nevo meni, neznamena, ze je to neopravitelne. Muzes mit klidne jen spatny kontakt apod.
  • 00 Reagovat !

    foto Mr-Murphy-

    Mr.Murphy_ 29.06.07  09:53

    « problém duál klima...

    Ahoj všichni, potřebuju poradit. Mám Stilo s duál klimou, najeto 190tkm, stáří 4 roky a poslední dobou se mi stává, že mi ventilátor nechce foukat směrem "na posádku". Fouká bez problémů na nohy nebo na sklo, ale když přepnu na foukání na posádku (->), tak nic. Ventilátor hučí, ale dovnitř neproudí žádný vzduch. Z útrob auta jsem slyžel takové chroupání, jako že asi blbnou nějaké servomotorky, které ovládají klapky regulující směr proudění vzduchu. To je problém č.1. Další problém je, že když jsem včera jel, tak jsem klimu nastavil na "mono" a 20st. a z jedné půlky (spolujezdec) šel vzduch správné teploty, ale z té druhé (na řidiče) šel vzduch opravdu horký. Je dobré si ověřit, že klima je opravdu duální ;-) ale raději bych, aby z ní šla teplota, kterou potřebuji.
    Máte někdo zkušenost s tím, co píšu výše? Díky moc za názory a ať vám to jezdí ;-)

    Stejný dotaz jsem dal i na Stilo.org - takže piště kam je libo ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Mr-Murphy-

    Mr.Murphy_ 29.06.07  09:51

    « problém duál klima...

    Ahoj všichni, potřebuju poradit. Mám Stilo s duál klimou, najeto 190tkm, stáří 4 roky a poslední dobou se mi stává, že mi ventilátor nechce foukat směrem "na posádku". Fouká bez problémů na nohy nebo na sklo, ale když přepnu na foukání na posádku (->), tak nic. Ventilátor hučí, ale dovnitř neproudí žádný vzduch. Z útrob auta jsem slyžel takové chroupání, jako že asi blbnou nějaké servomotorky, které ovládají klapky regulující směr proudění vzduchu. To je problém č.1. Další problém je, že když jsem včera jel, tak jsem klimu nastavil na "mono" a 20st. a z jedné půlky (spolujezdec) šel vzduch správné teploty, ale z té druhé (na řidiče) šel vzduch opravdu horký. Je dobré si ověřit, že klima je opravdu duální ;-) ale raději bych, aby z ní šla teplota, kterou potřebuji.
    Máte někdo zkušenost s tím, co píšu výše? Díky moc za názory a ať vám to jezdí ;-)

    Tento přispěvek mám i tady: [odkaz] , tak je jedno, kam napíšete...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.06.07  20:27

    « Re: FIAT STILO 1.2 16 V

    Zkus se mrknout na Stilo.org, popřípadě se tam zeptej. Vždy někdo rád poradí.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.06.07  13:06

    « FIAT STILO 1.2 16 V

    Zdravím všechny příznivce Fiatů, mám dotaz jestli někdo z Vás už náhodou na vozidle Fiat Stilo 1.2 měl závadu s klepáním motoru, či při startu za studena se vozidlo více třepe, bylo mi řečeno, že to způsobuje start na 3 válce, vypadá to jako by vysadil automatický sytič, v řídící benzinové jednotce je taky vypsána chyba něco jako processor fault, nebo něco na ten způsob,ale na přístrojovce nesvítí žádná z kontrolek hlásící poruchu. Po chvíli se vozidlo zahřeje či promázně a jede bez problému, poté pak při dalším startu již tento problém není, až zase po delší odstávce vozidla, alespoň tak 8-10 hod.
    Dík za vaše rady či zkušenosti. (Tomíči)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.04.07  21:33

    « Re: Motor 2.4 20V

    Podívej se na stilo.org, tam to pár lidí má.
  • 00 Reagovat !

    foto pretekar

    pretekar 24.04.07  21:08

    « Motor 2.4 20V

    Zdravím Vás, chcel by som vediet či máte niekto skúsenosti s týmto motorom, klady, zapory a pod. Rozmyslam totiž nad Stilom len som neni rozhodnuty aky motor. Do uvahy by pripadal aj 1.8 ale moj subjektívny nazor je ze by to bolo slabe. Dakujem všetkym.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.04.07  11:30

    « Forum na Cafe ????

    Tak tady asi končím, new face se mi vůbec nelíbí a navíc nefunguje edit ani prohlížení před odesláním. ;-\ Bye bye, Ať Vám všem Fiaty jezdí :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.04.07  11:29

    « Forum na Cafe ????

    Tak tady asi končím, new face se mi vůbec nelíbí a navíc nefunguje edit ani prohlížení před odesláním. ;-\ Hlavní problém nepřehlednosti stejně nebyl odstraněn a že si mohu dát obrázek k nicku, to umí každé jiné pořádné fórum. Abyste rozuměli, neodcházím od lidí zde, ti jsou fajn, ale aby technická úroveň fóra klesla takovým způsobem, to je na mě moc. Občas sem zabrousím a pokud budu mít co napsat pošlu dotyčnému mailem nebo SZ. Bye bye, Ať Vám všem Fiaty jezdí :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.04.07  21:11

    « Immobilizer?

    Diky moc, zavada je doufam odstranena, pry nejaky spatny kontakt na pravem bocnim airbagu. Jeste se chci zeptat na jednu vec: neresili jste nekdo problem s tim, ze vam jednou za cas motor nejde nastartovat, sviti trvale kontolka immobilizeru a motor nastartuje az napotreti po vytazeni klicku? Tohle se mi stalo poprve nekdy v listopadu a podruhe a naposledy vcera. Nevim, co si o tom myslet, cim to je, jestli ma cenu to resit se servisem ci zda hrozi, ze nenastartuju priste vubec... Diky Radek
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.03.07  07:23

    « Značka tlumičů

    Přátelé zdravím.
    Nevíte někdo jakou značku tlumičů fiat montuje ve výrobě? Díky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.03.07  20:22

    « Bez nadpisu

    Tyto "poruchy" jsou většinou dílem poklesu napětí, díky kontaktům na různých spojích...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.03.07  21:57

    « Svitici kontrolky

    Ahoj, mam Doblo 1.6 a resim ted problem se sviticima kontrolkama. Pred mesicem mi svitila kontrolka EBD, byl jsem v Imofe, ten mi to nacetli nauctovali 700Kc a rekli, ze je to kolisanim napeti, coz je pry normalni. Ted mi zase stridave sviti-nesviti kontrolka airbagu, chystam se s tim do Krenic je vyzkouset. Mam jednak obavu, aby nebyla nejaka zavada za drahy penize, a nebo to, ze mi to bude porad ruzne blikat, ja budu jezdit po servisech a porad platit nacitani stavu ridici jednotky. Nemeli jste nekdo podobny problem, jak to resit? Diky Radek
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.03.07  08:10

    « stilo

    to dlabas: No ja mam 1.6 (robi sa iba 5 stupnova), ale to je pre tvoju priatelku asi zbytocne...kludne chod do 1.2, alebo najlepsie do 1.4, obe su so 6 stupnovou prevodovkou.... Dynamika primerana a spotreba uplne v norme. Diesel by som na 15.tis km nevolil, lebo je drahsi ako benzin a vyrazne viac opotrebovava prednu napravu (lebo je tazsi). A urcite by som volil 3dv. model... good luck pri vybere...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.03.07  23:38

    « Rady Stilo

    Zdravím,
    přítelkyně uvažuje o koupi Stila r.v. 2003-víš do 200.000,-
    Ročně najede cca 15tis km - benzín nebo naftu?
    Jezdí předpisově a bude jezdit 40km do práce a zpět.
    Jaký by jste doporučili motor - spotřeba - spolehlivost.
    V kterých motorizacích je 6-ti kvalt?
    A na co si dávat bacha.
    Předem díky za reakce
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.03.07  08:47

    « to Ital: Multijet ?

    Pokud máš opravdu Multijet, tak to musí být nějakej prototyp. Nejsem si úplně jistej, ale jako úplně první začal dávat koncern FIAT Multijety do Alfy Romeo 156 a to v 12/2002 ve verzi 103 kW. Do Stila podle mě přišly až po faceliftu 5D (druhá půlka 2003?) taky prvně 103 kW ( s 6kvaltem) verze a až později 88 kW (8v) verze.
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.03.07  11:13

    « Číslování válců...

    Přátelé nevíte jak jsou číslované válce na 1.2 při pohledu od předku auta? Díky
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.03.07  20:10

    « Bez nadpisu

    Dej ten inzerát na www.stilo.org
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.03.07  08:53

    « Stresni nosic na Stilo

    Omlouvam se za inzerci, ale majitele Stila by tohle mohlo zajimat.
    Prodam stresni nosic na Stilo, pouzivan na 5dverovem modelu, jen asi 2x. Original FIAT. K tomu i nosic na kolo. Nove to stalo asi 7 000,- K prevzeti v Praze. Pokud mate zajem, nabizejte na mail martin.berdych@gmail.com
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.03.07  15:48

    « Bez nadpisu

    Já jsem také řešil problém s vrzající nápravou. Nakonec jsem rozpustil nastrouhanou svíčku v technickém benzínu a vzniklou směs jsem štětcem nanesl do gumových silentbloků předních ramen. Není to konečné řešení, ale je velmi jednoduché a rychlé a asi tak dva měsíce to vydrží...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.07  23:59

    « Dotaz

    Ahojte chtěl bych se zeptat uvažuju o koupi Stila obsah 1,2 rok 2002 nebo 2003 .Chtěl bych od Vás radu na co si mám dávat pozor při koupi tohoto auta.
    Fakt díky za každou radu

    Jo a jestli nevite o někom kdo pravě takové auto prodáva.Moc nabídek jsem totiž neobjevil
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.07  14:48

    « Re: Vrzání přední nápravy a další...

    To: Mike.rad.: Vrzání přední nápravy je jistě velmi nepříjemné, ale v podstatě nemáš naději odhalit odkud to je. Někdy vržou pryžová pouzdra, někdy tlumiče. Zkus lehce naolejovat pístnice tlumičů a projet to. Pokud to nezmizí vada zde není, ale protože na gumová pouzdra olej nesmí / leptá gumu / tak se to dá pro samotné odhalení zkusit vodou. Hadicí dost silně poilít nápravu, zejména pryžové uložení ramen a pak rychle projet. Voda tomu neublíží ta vyteče a vyschne, ale pokud by to vrzání bylo v pouzdrech tak na malou chvíli poleví. Také se mi jednou myslím že u Lancie stalo že vrzalo horní ložisko Mc.Phersnu. Tam můžeš klidně vzít klíč a zkussit maticí co drží tlumič zatočit jako dotáhnout. Asi to nepůjde ale se změnou polohy by to mohlo, pokud by to tam bylo zmizet. Pokud bys to chtěl odstranit a těžkopádně nehledat tak jenom celková oprava, ale to je vzhledem ke stáří vozu blbost. Ta náprava najezdí ještě nejméně jednou tolik. Pokud se týče klik, asi to někdy někdo namazal nevhodným mazivem, jinak než to rozebrat a vymýt si nepomůžeš. To Ti nezávidím, plastové příchytky zařvou, a někdy i čalounění. Drží to dost strašně.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.07  14:34

    « Re:

    To: Ladis, vstřikovací tlaky jsou asi stejné, píší 1600 barů, jedná se pouze asi o počet vstřiků/zdvih. Pokud se týče udávaných výkonů, kolikrát mám dojem že je to reklamní trik. Ono totiž když se téměř každé auto vezme na brzdu tak se mu naměří větší výkon než udávaný / a Italové jsou s tím přímo pověstní/ a ono je konec konců jedno jestli napíší 115 nebo 120 koní, když je naměří tak nebo tak. Ono stejně ani tak moc nejde o max. výkon jako o točivý moment, proto hlavně ty disely máme. Ještě jsem se schválně díval na řídíci jednotku motoru a je na ní štítek s označením 120 a typové číslo které by mělo být pro Multijet. Pravdou je to že to jede pěkně max.jsem jednou dosáhl 4 450 otáček a dle tacho 220. Od udávaných 210 do již je týrání a trvá mu to již dlouho. Pokud porovnám tachometr s pouličními policejními ukazateli rychlosti tak se mi zdá kolem těch 80 - 100 ty údaje velmi podobné, tak že si myslím že příliš markantní rozdíl v tom nebude. Ještě k tomu 80 końovému motoru, ten měl pevné turbo bez mezichladiče a již se nemontuje / spaliny /.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.02.07  12:35

    « Bez nadpisu

    Čau.
    K té přední nápravě.Píšeš že po kontrole tam vše drží,ale nepíšeš po jaké kontrole.Nejlepší je s tím zajet na technickou na takzvaná mučidla určitě si už někdy byl,tam se pozná na nápravě vše,někdy sem měl obavu že mi ty rázy utrhnou kola ale prověří ti nápravy dokonale a jakýkoli problém v uložení objeví.K té hlášce z počítače myslím jen examinér pomůže zjistit problém.No a kliky: sundat tapecirung vytáhnout ze dveří a rozebrat vše co se hýbe,vyčistit třeba tech.benzínem a zlehka promazat.
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.02.07  21:15

    « Vrzání přední nápravy a další...

    Zdravím všechny.
    Mám 1,2 3D 2002. Přiblížil jsem se už ke 100000km a spokojenost. Mám ale zvukový broblém. Při přejíždění příčných nerovnosti a nebo hupů mi něco vrže v přední nápravě, přesněji řečeno na levé straně. Když zapéruji s autem na místě tak žáný ruch a po kontrole tam vše drží. Co myslíte? Vřže mi stabilizátor přední, silent bloky na ramenu nebo něco jiného? Je to hroznej zvuk a le co do funkce tlumení je vše ok. Další problém mám, že když se teplota dostane po bod mrazu tak mi zamrznou kliky u dveří. Přesně se to projevuje tak, že dveře klikou otevřu, ale ta se už nevrátí zpátky a pak nejdou dveře zabouchnout. Dělalo mi to i loňskou zimu ale myslel jsem si že tam je voda. Letos to udělalo hned při prvním mrazu (stačí -0,5"C ) a auto předtím nebylo na dešti ani nepamatuji. Poslední problém je hláška "ENGINE FALOUT" (snad to dobře píšu) ta se zobrazí vždy když auto je studené, asi tak dvě minuty po startu, jede to ale jak má a hláška po čase zmizí. Dělá to akorát v zimě při teplotě kolem nuly, když to tak dva dny stojí. Díky za radu. Michal
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.02.07  15:19

    « Bez nadpisu

    Ital: Porovnání s hlučností OII - to potěší :-! . Přidávání dvoutaktního oleje - co vím tak tam přidávají jak additivum (myslím že Castrol), tak i krapánek toho oleje, jak moc to je dobré nevím, ale vzhledem k vysoké pravděpodobnosti načepování nekvalitní nafty u nás mi to dosud přišlo jako dobré řešení.
    Jenom mám trochu hokej v těch JTD co se dávali do Stila. Myslel jsem, že první tam byly 59kW a 85kW obojí unijet, pak se tam začal dávat i 16V 103kW multijet, poté nějak vyhodili tu 85kW (možná i 59kW ?) a poměrně krátkou dobu tam dávali 74kW, nějak mezitím nabral na síle i 16V ze 103kW na 110kW a myslím, že od konce roku 2005 nahradil tu 74kW právě multijet 88kW....
    Ale třeba ta tvá 1.9 88kW multijet z roku 2002 byla nějakou předchůdkyní té 16V 103kW kterou tam nějak začali dávat.
    Scháním info právě o tom multijetu, protože bude mít větší vstřikovací tlaky takže to bude asi i více náchylné na kvalitu nafty. Ale jinak s čepováním u Makra+additivum a žádné problémy jsi mě potěšil.
    Ať ti to jezdí...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.02.07  14:49

    « Re: Přeneseno z 1,2 8V nebo 1,4 8V

    To ladis: mám rok výroby 11/2002, a od poloviny roku se začínali montovat multijety. Alespoň to má na deklu hlavy nalisováno. Je to zřejmě jeden z prvních. Skutečně hlučnost a vibace jsou nejméně o polovinu lepší než v Octavia II. Nedávno mě se služební / cca 50 000 km měl ji půjčenou / vezl do nemocnice v Plzni, za běžné jízdy kolem 150 si vedle sebe sedící nemohou ani povídat, musejí na sebe řvát. Za těch cca 70 km mě s toho rámusu bolela hlava. Jinak tankuji většinou u Makra, berou normální naftu z Kralup a přidávám většiou aditivum WYNS. Lít do nafty dvoutaktní nebo jiný olej není dobré, má jiné spalovací teploty a nesnáší takové tlaky které ve vstřkavcím systému jsou. Navíc aditiva zvyžují cetanové číslo snižují pěnivost nafty, atd.což olej neumí. Jinak problém jsem s autem žádný neměl, minulý týden jsem preventivně umyl váhu vzduchu, byla chudák hezky celá zamaštěná ale ještě jsem nepociťoval žádné vady. S autem jsem velmi spokojen, zejména s jeho jízdními vlastnostmi, brzdami, motorem. Uměl bych si představit přesnější a kratší řazení a kratší chod pedálů. Dá se na to ale zvyknout. S velkým úspěchem se s tím dá pozávodit i o něco silnější auta jiných značek. Uvítal bych provedení se 150k motorem, ten by mě vyhovoval lépe. Jinak ale fajn.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.02.07  15:18

    « Přeneseno z 1,2 8V nebo 1,4 8V

    Ital: Díky za info. A máš multijet 88kW nebo unijet 85kW? Píšeš tu, že máš Stilo 4 roky a to se tam dával ještě asi ten unijet 85kW, ne?
    Nelze očekávat úroveň šestiválce MB, o tom není sporu :-! . Pokud je to lepší jak Octavia (II ?) s PD, tak je to dobré...
    Na autohit.cz je test Stila Uproad / OII 4x4 a Stilo tam chválí právě za motor (1.9 88kW)...
    Additivum – ano to určitě chce, někdo přidává i trošku kvalitního oleje pro dvoutaktní motory, aby se lépe mazalo čerpadlo. Bereš naftu jen u velkých společností (SHELL,OMV,ARAL, AGIP atp.) nebo i u malých? Byl někdy nějaký problém?
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.02.07  20:34

    « Bez nadpisu

    u R19 praskaly p?ední pružiny celkem ochotn?, u Twinga též ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.02.07  11:35

    « Re:

    Ahoj, má 4 roky Stilo 1,9 JTD třídveř. Naprostá spokojenost. Někdo se tu zmiňoval o spotřebě oleje, Fiatské motory si " sedají" do cca 20 000 km pak jsou zcela v poho. do té doby se může stát že nějaký olej vezmou, u mě to bylo do první výměny t.j 20 000 asi půl litru oleje, od té doby ani kapka nazmar. Po těch cca 20 000 km znatelně stoupl výkon a ochota motoru jít do otáček. Nyní ca 65 000 jsem čistil německou váhu vzduchu Bosch, znatelné zlepšení a snížení spotřeby. Kometsu mi ve svolávací akci namotovali také, jedná se o prevenci pro případné prasknutí přední pružiny aby neprorazila pneu. Mylím že to asi není k ničemu ale když to výrobce vymyslel.... Ještě jsem nikdy neslyšel o někom komu by na mc phersnu praskla pružina a to u žádné značky. Stilo je fakt příjemné auto dávající radost z jízdy každým ujetým metrem. Vystřídal jsem v životě hodne moc aut a pokud uvažujeme běžné velkoseriové vozy jsou ti italové skutečně velmi dobří. jsou to auta pro aktivní lidi.
  • « 00 Reagovat !

    foto Mr-Murphy-

    Mr.Murphy_ 13.02.07  18:11

    « Re: Kde jste všichni

    Se mi zdá, že tohle fórum nějakou chvíli nebylo v nabídce cafe.auto - chtěl jsem se sem párkrát mrknout a nikdy jsem ho nenašel... Tak nebuď smutný, za chvíli se někdo určitě objeví ;-) (jinak zrovna já ale se svým Stiloušem problémy vážně nemám... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.02.07  18:04

    « Kde jste všichni

    Tak se tady sem tam kouknu a uz dlouho tu nikdo nebyl.To nemate zadne problemy ze stilousema .Hmmmm divne. :(
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.12.06  15:39

    « 1.6

    Beaver 2000- sorry, som myslel variabilne nasavanie... "twinport"....
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.12.06  14:15

    « Bez nadpisu

    @ lewko
    ... Nema myslim variabilne casovanie (na rozdiel od fiatu)...
    Stilo má variátor až od 1,8 16V.
    ad Olej - mám 1,4 16V a do 12tis. km (tři výměny) to vždy sežralo 0,5 - 0,8l oleje. Teď je vše OK, mám přes 21tis. km a olej se drží v půlce mezi ryskama :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.12.06  11:18

    « 1.6

    Takze motor 1.6 najazdenych 67.000 zatial bez problemov (ani olej nepapa - neklesa pod pol od vymeny k vymene) (tuk, tuk, na drevo). Som 2.majitel, takze predtym neviem ale zevraj ok. Na aute klasika menene ramena prednej napravy....v ramci zaruky.... (aj ked je to r.v.2003)...motor je fiatacky....
    1.6 od Opla sa dava az od roku 2005...mozem porovnavat, lebo ho mame v Astre a je prijemny...ale zere olej (aspon v tej nasej :-( ) ako prasa...cca 1 litra na 10.000 km. V opli nam povedali ze povoleny ubytok oleja je pre ich 1.6ku 0.6 l na 1000km!!!!! ) Nema myslim variabilne casovanie (na rozdiel od fiatu) takze nad 4.000 nema taky "boost" ako fiatacky....ten sa krásne toci az po obmedzovac... ;)
    inak este jedna zaujima vec sa mi stala, bol som na zimnej prehliadke a povedali mi ze mi na aute nedali "nove kommesy"- nejake tanieriky na tlmice- a ze sa to dava vramci zaruky...a fakt... o tyzden ma objednali aj to zadarmo namotovali (aj ked auto uz nie v zaruke)...nejake skusenosti s tymto??
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…