Fiat Stilo

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT

  • 00 Reagovat !

    foto

    17.01.06  11:16

    « Zadna naprava

    Dakujem za nazor. Tak zatial skusim premazat a potom sa uvidi. V kazdom pripade to bolo jedna z vyrobnych zalezitosti pre stilo, bohuzial som po zaruke.
    Inaksie pristup servisu mam podobne dobre skusenosti ako ty, konkretne Auto Pallazo Kosice, doteraz som s nimi nemal ziadne problemy, a ked som od nich bral auto, vzdy bolo z vonku aj z vnutra uplne ciste, ze asi ani ja by som ho lepsie nevycistil.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.01.06  19:11

    « Re: Re: Žárovky H7

    Já z nich nešílím, ale fakt je ten, že mě vidí 1x ročně na výměnu oleje:-)
    Fakt je ten, že s Bravou po záruce jsem už jezdil jinam...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.01.06  19:11

    « Re: Žárovky H7

    U Dojáčka - servis U Seřaďiště servisuju od koupi auta - 10/2004 a moje zkušenosti jsou, no řekněme, smíšené...pokud u nich neděláš >:D , tak jsem překvapen, ale potěšen, že aspoň někdo je spokojen na 100%!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.01.06  16:28

    « Re: Žárovky H7

    Osram dela DayLight H7 s prodlouzenou zivotnosti. Zkus firmu Alpamayo na Konevove tride. S tim Dojackem jsi me prekvapil, ja z nich vzdycky silim...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.01.06  16:27

    « Žárovky H7

    Nebaví mně neustále vyměňovat žárovky H7. Nevíte o jakékoliv H7mičcce, která vydrží alespoň dva roky provozu?
    Bohužel jsem vždy měnil v servisu, takže nevím jak vypadají, ale nedají se místo nich použít H4 - s těmi jsem jezdil 4 roky bez problémů, svítily celoročně a startoval jsem zásadně s rozsvícenými. Klidně objetuji menší svítivost, protože tohle už mně opravdu s..e. Poslední výměna H7 byla po šesti měsících. >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.01.06  16:10

    « Náprava, SERVIS

    Bojím se, že promazání nápravy nepomůže. Nechci strašit, ale mazal jsem dva roky. Potom povrzávání zadní nápravy vyřešily nové silenbloky. Naštěstí v záruce. Elegantně a k plné spokojenosti vše vyřešil servis Fiat Dojáček U Seřadiště, zároveň s garančkou po 40K. Navíc mi vrátili auto s umytým motorem, vyčištěnou přístrojovkou a vyluxovaným vnitřkem, včetně zavazadlového prostoru MW.
    Tenhle servis, mně svým přístupem opravdu učaroval. Myslel jsem, že pojmy jako profesionalita, kvalitní práce, ochota, zodpovědnost, najdu v Čechách už jenom jako grafické značky v nabídkových letácích. A vypadá to, že si u Dojáčka pamatují co to vlastně znamená a hlavně co se pro naplnění těchto pojmů musí všechno udělat. Fakt skvělý servis.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.01.06  22:52

    « Re: Re: Stilo Spotreba

    Spotreba? dnes som pozrel na palubny, a bola cca 9,6l, ciste mesto, a rezim, zimny start-3-5km, a potom opat to iste.... Zaujimavost je aj to, ze prave po vymene chybnej skrtiacek klapky to ide o cosi lepsie, a aj spotreba je aspon o pol litra lepsia, a motor ide krajsie..vymenili mi to uz sice po zaruke, ale vraj to bola vyrobna vada, platil som iba pracu.
    S tych beznych vad mi ostalo uz len vrzgajuca zadna vlecna naprava, co sa uz aj ozyva, tak to necham premazat...
    Zmenil som rezim jazdenia, snazim sa drzat otacky nad 2500, vraj je to lepsie pre motor.
    poznamka:ci jazdim po meste s lahkou nohou, alebo drzim motor trochu v otackach cca 3000 na spotrebe to prilis nebadat...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.01.06  19:26

    « Re: Stilo Spotreba

    No 10-11 litrů mě přijde extrémně moc, řekl bych, že to auto má nějaký problém, já se nedostanu po městě teď přes zimu přes devět s pětidvířkem.
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.01.06  18:21

    « Stilo Spotreba

    Dobry den,dakujem zatial vsetkym za nazory, casom mozno este pribudnu. Ohladom tej spotreby na Stilo 1,6 a zaberu v nizsich otackach, tak pravda je naozaj taka, ze ak sa trochu drzi nad 3OOO tak to ide krasne, a zaujimavost je aj tiez, ze mimo mesta aj pri sportovej jazde, spotreba nestupne extremne nahor, drzi sa na hranici do 8l, co hodnotim na take tazke auto velmi kladne. Bohuzial ta hmotnost sposobuje spotrebu v meste.
    Inaksie rovnaku spotrebu v meste cca 10-11l, dosiahli traja rozny vodici a ani jeden z nas nechodil z tazkou nohou..
    Dakujem za odpovede.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.01.06  15:47

    « Re: Re: FIAT STilo MW 1,6 Benzin vs. ako znizit spotrebu, ch

    No jo, ale co už by jsme pak z toho života měli, kdyby jsme nechodili do hospody, jedli zdravě, jezdili s lehkou nohou... >:D >:D :D
  • « 00 Reagovat !

    foto mezek

    mezek 15.01.06  15:21

    « Re: FIAT STilo MW 1,6 Benzin vs. ako znizit spotrebu, chiptu

    Nejlevněji vyjde naučení se jezdit s lehkou nohou...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.01.06  09:20

    « Re: hm

    A proč bychom to dělali??? Di už někam... :roll: :roll: :roll:
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.01.06  23:12

    « hm

    mrkněte na [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.01.06  20:41

    « Re: FIAT STilo MW 1,6 Benzin vs. ako znizit spotrebu, chiptu

    Já bych to viděl takhle, pokud najedeš za ři roky 30.000 km, tak bych v žádném případě neřešil nějaký chip, nebo dokonce LPG za účelem snížení nákladů na spotřebu, protože se ti to prostě nemá šanci zaplatit. Stilo s motorem 1.6 se holt musí víc točit, pak jede krásně, při tom průběhu km tě přece nemůže zruinovat, když pak budeš mít o půl litru větší spotřebu, kvůli tomu, že to trochu pohoníš...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.01.06  19:59

    « Re: FIAT STilo MW 1,6 Benzin vs. ako znizit spotrebu, chiptu

    Chip na 1.6 mam, ale nemelo to smysl. Je to tezko rozeznatelne od orginalu. R.
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.01.06  13:25

    « FIAT STilo MW 1,6 Benzin vs. ako znizit spotrebu, chiptuning

    Dobry den,
    Vlastnime uz skoro 3 roky Stilo MW 1,6,cca 30000KM,z toho polovica mesto,otazka vyuzivam motor cca do 3.500ot.min, a motor nie je az tak pruzny, cim nasledne musite podradit, a tym rastie zrejme spotreba, hlavne mesto, pricom asi najviac sa na tom podiela vysoka pohotovostna hmotnost.
    Ma niekto skusenosti s chiptuningom??, resp. prestavbou na LPG? resp. nejaku inu myslienku ako setrit palivo, alebo ako dosiahnut aby bol motor pruznejsi v nizsich otackach??
    Dakujem.
    PS: inaksie spokojnost, na 20000km vymena tyciek stabilizatora, a 24000km chybnej skrtiacej klapky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.01.06  22:25

    « Spotreba oleje ...

    Dnes jsem nasel zajimavy clanek, ktery se tyka spotreby oleje. Uz jsem svuj 1.6 motor skoro zatratil, protoze olej mu docela chutna, ale ted se na to divam mozna jinak. Posudte sami:
    "Nežere" olej? Chyba!
    (05. 01. 2006 13:00)
    Zdroj: Motožurnál
    Výměna oleje. Dalo by se říci - banalita. Prostě zajedeme do servisu, což dnes asi udělá většina z nás, zaplatíme příslušnou částku a za chvíli zase jezdíme. To všechno bychom měli dělat pravidelně, existuje totiž termín - výměnný interval. A ten bychom měli dodržovat. Proč?
    Začněme dekódováním výrazu: výměnný interval. Jinými slovy jde o počet ujetých kilometrů, po nichž je potřeba olej vyměnit. O něm nerozhoduje, jak bychom si mohli myslet, výrobce oleje.
    "Délku výměnného intervalu zásadně stanovují výrobci automobilů, a to po obsáhlých a nákladných zkouškách nejen na zkušebně, ale i v provozu na řadě vozidel. Tyto zkoušky se provádí dokud je motor vyvíjen," vysvětluje Vladimír Matějovský, technický poradce Ústavu paliv a maziv.
    Důležité je tedy dodržet při výměně olej doporučený a schválený výrobcem vozidla. Kdybychom použili jiný a s motorem se něco stalo, pak bychom mohli mít problémy při uplatňování případné záruky. A proč vlastně olej měníme? Je to jednoduché, protože se mění jeho vlastnosti.
    "Ke znehodnocení dochází chemickými změnami při tepelném zatěžování a oxidací. Následkem toho dochází k zvýšení kyselosti, ale zejména pak zahušťování. Je-li překročena určitá mez, pak je ohrožena mazací funkce oleje."
    A to není všechno.
    "V průběhu provozu motoru dochází ke znehodnocení také kontaminací palivem, vodou, kovovým otěrem, nečistotami, u vznětových motorů typicky sazemi, které vytváří známou černou barvu. Do oleje se může dostat netěsností chladící soustavy chladící kapalina, a tak dále. To vše znamená nebezpečí pro stav oleje."
    Postupně je tedy znehodnocován a s přibývajícím počtem najetých kilometrů se mění i jeho vlastnosti při rozdílných teplotách. To se za extrémních podmínek může v zimě vymstít.
    "Při studeném zimním startu v extrémním případě, není oběžné, není čerpadlo schopné nasát takto ztuhlý studený olej."
    A co by to mohlo znamenat pro motor asi není třeba dodávat.
    Kdo říká, že mu motor olej, jak se říká, nežere, a má z toho radost, ten si neuvědomuje jednu věc. V motoru někde něco špatně těsní a olej je ředěn. Je-li to například benzínem, pak se výrazně snižují mazací schopnosti oleje a může dojít k poškození motoru. Týká se to především starších karburátorových motorů, které v zimě startují na sytič. Ale i u moderních motorů by měl olej ubývat rovnoměrně. Jeho množství závisí na typu a výrobci motoru, ale jedná se řádově o desetiny litru oleje na 1 000 ujetých kilometrů. Někteří výrobci uvádějí očekávanou spotřebu i půl litru. Měli bychom ho tedy pravidelně kontrolovat a doplňovat. Připomeňme, že vždy stejný typ oleje, který je v motoru. A to nemluvíme jenom o nových autech, vždyť se k nám dováží v průměru 7leté ojetiny.
    "Pro tato vozidla, ale i pro starší třeba 10 až 20 let, platí jedno zásadní pravidlo: datum narození jejich motoru má odpovídat datu narození oleje, protože už desítky let se vývoj olejů řídí vývojem motorů. To je základní pravidlo. Olej nevyvíjí pro nový motor a příchodem další generace motoru se pro něj vyvíjí nový olej. Datum narození vozu zjistíme z jeho dokladů, ale pro oleje je třeba mít zvláštní tabulku. Například není problém zjistit, kdy vznikaly české oleje jednotlivých specifikací," radí Vladimír Matějovský, technický poradce Ústavu paliv a maziv.
    Výměnná lhůta by měla být hranicí, kdy k výměně oleje dojde. Mávnout nad ní rukou a jezdit ještě nějakých pár tisíc kilometrů je zbytečným ubližováním motoru. Stejně k ní bude muset dojít.
    "Zásadně se musíme řídit podle instrukcí v manuálu vozidla. Nová vozidla, která mají prodlouženou výměnnou lhůtu,mají současně senzor, který monitoruje zátěž oleje. Nikoliv jeho stav ale zátěž. Podle ní počítač rozhodne, že je třeba olej vyměnit i dříve než bylo plánováno. V takovém případě je potřeba výzvu palubní diagnostiky uposlechnout a olej vyměnit."
    V posledních letech se staly módním hitem takzvané long-life oleje. Tedy oleje, jejichž výměnu výrobce automobilu doporučuje až třeba po 30 000 ujetých kilometrech.
    "Musí mít pro vůz olej, který je schopen prodloužený výměnný interval snášet."
    Protože i tyto oleje jsou znehodnocovány, a čím víc kilometrů, tím větší znehodnocení a větší riziko poškození motoru.
    "Tady je nebezpečí větší, protože výměna přichází později. Proto je u vozidel s výměnným intervalem 20 000 kilometrů, ale dnes je to i 30 000 kilometrů, daleko důležitější dodržet všechny instrukce výrobce. Když výrobce automobilu připustí maximální dobu výměny 30 000 kilometrů, tak předepíše tomu odpovídající olej se schopnostmi tuto zátěž vydržet. Potom je důležité olej tohoto typu používat, protože při použití jiného oleje, který nesnese takovou zátěž, by se mohl motor dostat do havarijního stavu."
    Sečteno a podtrženo: pro výměnu oleje platí, že je lepší ji raději provést o něco dříve než později.
    Autor: Petr Jansa
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.01.06  22:22

    « Re: Ako správne zabehnúť Stilo 1,6 16v

    Jak správně zajet nový motor ? Nehonit zbytečně.
    Jinak, ten rozdíl třídy mezi BRAVO/BRAVA a STILO skutečně je...v motorech ne - byly vždy velmi dobré, ale ve zbytku auta .... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.01.06  21:32

    « Ako správne zabehnúť Stilo 1,6 16v

    ??????????????
    Môžem porovnať s Bravou 1,2 16v.Je to o triedu lepšie auto (ak nie o dve).Trochu si človek musí zvyknúť na elektroniku.Super auto.Aj motor je super,nad 3000 otácok záťah ako v raketopláne. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.01.06  14:40

    « důkladná německá statistika

    Ked si to zoberies aj Logan sa po podrobeni dokladnym nemeckym testom prevratil. Aj brzdnu drahu mu v dokladnych nemeckych testoch namerali o 10m dlhsiu. A do tretice v dokladnych nemeckych testoch dopadol CRASH test Loganu uplne inak ako u slendrijanskej nezavislej organizacie EURONCAP.
    Takze tie katastrofalne vysledky talianskych a francuzskych aut v roznych nemeckych doveryhodnych rebrickoch je treba brat vazne.
    Je to uz raz tak, ta povestna nemecka doslednost sa neda popriet. Uz Goebbels vedel co robil. >:D >:D
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…