Fiat Stilo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
"-- skrytý --" 15.02.06 19:22
« "Loose connection"
@ fido
tahle hláška se objevuje i při vyšších teplotách, pokud je hodně vybitá baterie, viz. příspěvek od Dunlopa a pmpolise, když tady ještě aktivně působili. Mrkni ještě na stilo.org, hlášku způsobuje pokles napětí při startování pod únosnou mez a BC to takto komentuje :D. Další problém je v typu jednotky Bosch (Dunlop po 2 letech potíží konečně prosadil výměnu jednotky a veškeré failure message zmizely!!!) -
« Poruchovost nejen u Fiatu;) + alarm
Tak jsem se pobavil u clanku jednoho anglickeho nebozaka, ktery ma/mel problemy se svym Pažoutem 307 skoro stejny jako ja s elektronikou Stila - [odkaz]
Btw. muj problem se samovolnym spinanim alarmu (vzdy signalizuje vloupani do haubny) se v servisu pred 2,5 mesicem vyresil tak, ze cely alarm po predchozich snad 10 navstevach v servisu a pokazdy nalezeni "nejaky" chyby a ujisteni, ze uz to bude OK, byl odpojen (zacatek prosince 2005) s tim, ze v pulce ledna bude novy software, ktery houkani zamezi. A doposud stale odkladaji, odkladaji, ze soft jeste neni... jeste tyden, jeste tyden. Esli mi o ty 2 mesice neprodlouzi zaruku, poleju jim kram snad kyselinou:) -
« 1,6 mw
to Lumpy: samozřejmě jsem myslel ASR, a samozřejmě tupě nespoléhám na elektro. :shock:
Myslím, že se stilo v kopci na sněhu necítí moc jistě. Možná má na to vliv i váha? Já vyjíždím z garáže a mám takový malý brdek a mám s tím problém. Na jedničku kola prokluzujou a na dvojku nemůžu motor dostat do otáček. Nereaguje hned na plynový pedál. Mám ho zmáčkly, ale reakce není okamžitá. Jak jsem v kopci a chci trochu přidat plyn, tak to zareaguje později no a mezitím auto zpomalí a už musím podřadit na jedničku no a ta zase prokluzuje. Teď vyjíždím rovnou na jedničku, pomalu, tak aby se kola nepřetočila.
Možná je to v řidiči. :roll: -
« Re: Re: Re: Re: Re: mw1,6
To je jedno, jaký je to model. Pokud je ASR součástí výbavy, je na tunelu vedle tlačítka CITY tlačítko ASR. Není-li tlačítko ASR přítomno, nemá auto ASR. ABS Bosch 5.7 mělo i v základní verzi funkci ASR, novější Bosch 8.0 ji má jen v kombinaci s ESP. -
CuoreNesportívo 10.02.06 10:05
« Re: mw1,6
ASP systém neznám, znám jen ESP a ASR,chtělo by to aspoň správně opsat 8-s Zřejmě píšeš o protiprokluzu,tedy ASR - ten je dobrý na rovné cestě.Pokud zapadneš nebo potřebuješ projet větší vrstvu sněhu,je lepší ho vypnout (určitě pokud nasadíš řetězy),jinak samozřejmě nejdřív přibrzdí prokluzující hnací kolo a pak začne event.ubírat výkon - proto je třeba trochu více přidat plyn,ať má z čeho ubírat a nedusí se...
Jel jsem nedávno do prudšího kopce,byl nucen zastavit na uježděném sněhu sypnutém škvárou - ASR On,bez šance.Trochu jsem couvl na tvrdší sníh ke krajnici,pomalým pouštěním spojky se gumy "chytly" a bylo vyhráno.Tím chci říct,že je třeba taky používat mozek,ne jen tupě spoléhat na elektroniku! Když vletíš do zatáčky na sněhu 120, nepomůže ti ani jinak skvělé ESP 8) -
« mw1,6
Ctěl bych znát vaši reakci na systém ASP teď v zimních podminkách. Jak napadl ten sníh, tak ho mám pořád vypuntý. Nejde se s tím rozjet. Pořád ubírá výkon a jak je nějaký malý kopec, tak to hned chcípne. Nebo to mám nějak špatně nastavené. Pneu mám nové firestone. Tam by problém neměl být. -
« Re:
No tak prevodovky boli trochu upravené.
Vítanou novinkou již základních modelů Stila jsou šestistupňové manuální převodovky. Proti motoru 1.2 16V byl změněn čtvrtý (z 1,21 na 1,12) a šestý převod (z 0,765 na 0,77)
1,4 16v
Zdvihový objem (ccm): 1368
Nejvyšší výkon (kW / ot/min): 70 / 5800
Nejvyšší toč. moment (Nm / ot/min): 128 / 4500
1,2 16v
Zdvihový objem (ccm):1242
Nejvyšší výkon (kW / ot/min):60/5500
Nejvyšší toč. moment (Nm / ot/min): 113/ 4250
kde jste se všichni poděli? Jste na stilo org? Nemůžu tomu servru přijít na chuť. Je to moc rozčleněno. Samé odkazy, moc otázek, moc odpovědí a nejde se v tom vyznat.
Včera jsem dal auto do servisu. Budou měnit ty bourané části. Snad vše dobře dopadne.
Jo a odešly mi vzpěry pátých dveří. Najeto 95 tis. Budou to také měnit.
Ať se všem daří.