Fiat Stilo

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.07.06  13:09

    « Re: stilo.org

    Co jsem se zatím díval do LOG souborů, tak to nejspíš nejede vůbec nikomu, nejenom CZ sekci.
    Bohužel na FTP přístup nemám, to mají jen super-admini, takže jsem před chvílí psal Pharaovi (který ovšem nemá nyní PC), snad se to podaří vyřešit co nejdříve.
    EDIT:
    Tak už to vím, společnost, u které je diskuzní fórum umístěno (hostingová firma), změnila program kvůli nadměrnému downloadu (??). Provádí se tedy přenos celé databáze na jiný hosting, což bude nějakou dobu trvat, Pharao odhaduje do víkendu :roll:
    Mimochodem, společnost poskytující hosting byla německá....
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.07.06  19:59

    « stilo.org

    @ ALL
    Admin Pharao je doma v D, ale bez PC, admin CZ Dunlop, zatím nic neví, během zítřka zjistí, co se dá. Dnes po obědě jsem s Dunlopem telefonoval. Vydržet :!:
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.07.06  16:33

    « 1,6mw

    stilo.org mi také nefunguje. Dnes mi odešel ten tlumič co drží páté dveře. Nevím, jak se tomu přesně říká. Ale z toho bych velkou hlavu nedělal. Ty dveře jsou velmi těžké. Teď je to vidět, jak to třeba držet v rukou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.07.06  11:44

    « Re: stilo.org

    nie nefunguje ani mne
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.07.06  10:44

    « stilo.org

    All: funguje vám fórum www.stilo.org ??? Mě už asi třetí den ne, je chyba u mě nebo u nich??
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.07.06  08:18

    « Re: stilo

    Niektoré závady čo mal Roman, možem potvrdiť. Ja som tiež po cca 60.000km musel meniť ľavú tyčku stabilizátora - nechal som vymenit aj pravú nech mám zase pokoj do 120.000km. Cena 3000Skk.
    Škrtiacu klapku som mal tiež zanesenú, ale prejavovalo sa to len kolísaním otáčok na voľnobehu. Vyčistenie som nechal urobiť v rámci pravidelnej prehliadky, zaúčtovali si nejakých 200Skk.
    Zapaľovacie cievky na 1.6 su známa vec, na stilo.org sa to už preberalo, jedná sa konkrétne o typ SAGEM, tí čo maju inú značku mozu kľudne spávať.
    Taktiež ta hadica u klímy ma slabé miesto vpravo dole pri hrdle ako vchádza do chladiča, už som o tom čítal na stilo.org v nemeckej casti.
    O ostatných chybách som zatiaľ ešte ani nepočul. A mne sa zatial, hoci mám SAGEMy vyhýbajú aj problémy so zapalovacími cievkami a aj s klímou. Dúfam, že mi to vydrzí.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.07.06  21:16

    « stilo 1,6mw

    ještě k těm fotkám nového stila. Asi i na tom stilo.org to nejsou ty pravé. Tak sory.
    to Roman: je to nepříjemné tolik závad. Já mám 1,6mw actual r.v. 03, najeto 97tis. a auto šlape jak hodinky. Každých 20 tis km jezdím do servisu, vše měněno podle ser. knížky. Zatím mi měnili jen kost na levém i pravém kole. Spotřeba oleje na 20 000 km cca 0,2l. A to auto si kupoval nové nebo starší? A ještě v jakém servisu si to opravoval? Hodně záleží na servisu, jak ti vychází vstříc. A tobě moc nevycházeli.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.07.06  16:06

    « Bez nadpisu

    No před Stilem jsem měl Kia Sephia Leo 1,5 GTX a musím říci, že to bylo bezvadné auto a vůbec se nesypalo, se Stilem se to nedá srovnat, proto nyní pokukuji po Kia Cerato, ale ještě více se mi líbí Kia Carens
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 03.07.06  15:57

    « Bez nadpisu

    Romane, můžu? většina tebou uvedených "závad" byly spotřební věci. Na většině aut musíš měnit kotouče, musíš měnit spojku, musíš měnit ramena. Otázka je jestli je to nutné ve 100 000 a nebo ve 120 000. Ale každé auto takové závady má...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.07.06  15:45

    « Re: stilo

    ou.....uvidime co sa bude diat s mojim stilom 1,6 po 60 000 km....ztial ho mam len pol roka....a len 6000 km...
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.07.06  15:28

    « stilo

    Stilo 1,6 active bylo bezvadné auto cca do 60 000 km, teď mám přes 100 000 a je jen málo věcí, které si ješte neklekly, přitom v servisech fiat to není žádná láce a neznačkové servisy nechtějí stila moc brát, výpis toho, co se mi již rozbilo např: spojka - výměna 6000, obě přední ramena (vůle) po 6000, klima mechanická - prasklá hadice výměna a naplnění 5000, elektrické stahování oken - ukroucený bawden - velmi nepříjemná závada, protože nejde auto zavřít 5000, škrtící klapka - škubání, nerovnoměrné otáčky, chcípání 6000, hlavní brzdový válec 6000 - zde ho evidentně poškodili v autorizovaném servisu při výměne brzdové kapaliny po předání auto nebrzdilo a projel jsem křižovatku na červenou - okamžitě návrat do servisu - odvzdušňování nepomohlo - velké hádky, nakonec jsem to vzdal a nechal ho vyměnit v jiném servisu, výměna vlnovce na výfuku v neznačkovém servisu - celý výfuk z jednoho kusu 3000, zbytek výfuku hlavně zadní tlumič dosti značně zkorodovaný po 4 letech - výměna mě čeká, cca v 80000 km odešlo autorádio (je portugalské výroby) originální na výměnu s MC 11000, s CD 15000 - nakonec zakoupena záslepka na to velké originální a klasické SONY za 4000 - lépe vybavené než to originální za 15000, v průběhu dovolené září 2005 postupná výměna všech 4 zapalovacích cívek celkem 6000, nutno pečlivě kontrolovat zadní brzdy, protože nemají nevím proč čidlo, já jsem se o ně začal zajímat až když začaly vrzat a musel jsem vyměnit třmen, protože prasátko vypadlo z vedení a poškodilo válec 6000, výměna předních kotoučů 6000 - sjeté pod normu, nyní ve 100000 začíná také žrát olej na 5000 musím 1 l dolít, spousta jiných drobností od nesmyslných hlášek počítače o různých závadách, přes odlepující se lišty výdechů vzduchu, upadlé madlo pro posun zadní lavice, vytržené nebo vyvléknuté polstrování zadní lavice, takže látka vizí dolů ani nemluvě - udělal jsem chybu, že jsem se ho po třech letech nezbavil, dokud se nesypal, teď je mi ho spíše líto dávat pryč, když jsem doufám většinu závad už vychytal
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.07.06  14:47

    « lednice do stilo

    problémem lednice ve stilu je to, že obě zásuvky v kufru i na středové konzole se vypínají s klíčkem, což je při delších prostojích a poměrně nízkému chaldicímu výkonu lednic problém
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.07.06  19:38

    « Klima vs. výkon

    ... jak píše Beaver - markantní je to ve stoupání, když klimu vypnu (ručně) tak auto poskočí dopředu...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.07.06  17:35

    « Bez nadpisu

    Ahoj všichni Stiláci!
    Dnes jsem si prvně sedla do Stila a miluju ho! Je to k neuvěření, vybrala jsem rodině auto, ale ještě jsme nikdo z nás neměl tu čest ho vidět a ozkoušet na živo. Ale protože už máme snad na 90% auto vybrané a od prodávajícího slíbené, chtěli jsme aspoň vidět, co si vlastně chceme koupit. Takže jsme s rodinkou vyrazili do autosalonu. Prodávající se nám velmi ochotně věnoval, auto jsem si "osahala" a pořádně prohlídla a téměř jsme se i nechali přesvědčit na koupi nového. Ale ekonomické podmínky rodiny nakonec zvítězily nad touhou mít úplně nový vůz. Zase to námi vybrané je skutečně ve verzi Dynamic a jeho výbava je úplně někde jinde než to nabízené nové. Takže teď nás čeká ještě jedna cesta a to k prodávajícímu, omrknout úplně přesně to, co jsme si vybrali. Pevně věřím, že bude vše OK a my si ho budeme moci nakonec i odvézt domů. Už se moc a moc těším(e)!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.07.06  15:50

    « Klima vs. výkon motoru

    Mám 1,4 16V MW s digiklimou, byly s ní zpočátku problémy, ale jsou odstraněny (zatím vše OK). Kdo tvrdí, že nijak nepociťuje vliv klimy na výkon motoru u Stila, tak nám kapánek mlží, nic ve zlém. Nemusí to přímo poznat při jízdě, ale zcela určitě to pozná na spotřebě, pokud si dělá průběžně statistiku. Já to ze začátku také nijak nepozoroval, až při dlouhodobějším sledování mi vyšlo, že spotřeba s klimou (trvale zapnuta na všech cestách - krátkých i dlouhých) narostla o cca 0,4L/100km. Co se týká výkonu motoru, tak digiklima u 1,4-ky funguje tak, že při požadavku na prudké zvýšení výkonu (zvýšení emisí) ŘJ klimatizace začne odpojovat spotřebiče dle programem daného pořadí. Na 1. místě je kompresor klimy, takže když v kopci při 150-tce na 6 speed mě začne docházet dech (rapidně), tak podřazení na 4 speed (něco přes 5000rpm) zajistí odpojení klimy a MWčko vesele poskočí vpřed (teď se nebavím o spotřebě, ale o radosti z Itala . >:D ). Bohužel, digiklimy u 1,4-ek byly smutně proslulé tím, že už se nedokázaly vrátit zpět v okamžiku, kdy nastaly opět normální podmínky (emise se ukáznily). Je jasné, že čím vyšší kubatura motoru, tím je vliv klimatizace na živost motoru hůře rozpoznatelný. Ale každý z nás to pocítíme na spotřebě (holt fyzikální zákony jsou fyzikální zákony >:D ).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.07.06  14:47

    « Re:

    no umna na 1,6 (5 d) cinnost klimi nejak neubera vykon...skoro si to nevsimnete ci klima ide alebo nie...
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.06.06  21:51

    « Bez nadpisu

    no já sem jel v bravě 1,6 16v s klimou dost rychle okolo 180 staci jen umět řadit , já razím věc tu že motor se musí točit ne převalovat a při zátěži o to víc ale vše s mírou
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.06.06  20:51

    « KLIMA a motor 1.6...

    Nevím jak ostatním, ale nám zapnutá klima (manuál) na 1.6 MW ubírá znatelně na výkonu. Ta 1.6 těch "koníků" zase tolik nemá a když je naložená a ještě s klimou tak to na nějaké velké předjíždění není...
    Jinak ale, je ten motor skvělý a pochybuji, že ten dnes montovaný "opelácký" 77 kW je lepší.... já bych ho ve Fiatu rozhodně nechtěl, už z principu... :'-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.06.06  09:07

    « Bez nadpisu

    to r.c:
    Nojo ale ty fotky na stylo.org jsou taky fotomontáže. :'-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.06.06  23:27

    « tu Dunlop

    Teď si mě zaskočil. Kde byly fotky nového stila? Myslím, že jsou na stilo.org. No nemůžu si teď vzpomenout. Ale asi tam. A k tomu názvu stilo-brava. Asi to je pravda. Četl jsem to ve Světě motorů. Prý bráva bude nástupcem nepříliš úspěšného Stila. Myslím, že v něm ani neseděli. I když pak je tam test nového punta. p207, Clio a fabka. A vyhrál Fiat. To mě překvapili. Asi se začíná ten negatívní názor na fiaty, trochu měnit. A po těch fotkách se ještě podívám. Ale vypadalo to jak větší punto. Shodné přední světla...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…