Fiat Stilo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« to Autozakomplex & věrný nohsled Huf
Konečně někdo vysoce fundovaný oživil toto skomírající téma :-)))
Nevím jestli jsem se nepřehlídl, ale Golf V. má přijít tuším až za dva roky (rozvor má být o 15 cm větší). Mě osobně se Stilo taky prvně moc nepáčilo, ale přicházím mu na chuť, ten prostor a variabilita jsou úžasný i pro borce veslařských postav (jako pro mě). Nevím, proč jsi tak úzkoprsý co se týká odlišností designů, všichni lidi nejsou zahleděni do splývající šedi - nebo máš tak šedivý i život? -
« to wolff
1. Hm, ale já nejsem s nikým v plánovaném souladu, říkám jen svůj názor, toť vše.
2. Dráhé auto to je, na to, že je to FIAT! Nepočítej nějaké +-50 tisíc, vem to tak, že všechno má svou cenu, která se neskládá jenom s tabulkových položek. Ať nejdřív Fiati dokážou, že vyrobili něco dobrého a spolehlivého a poté ať žádají peníze... Není to tak dávno, co vyráběli samé sračky s levnou cenou a nestyděli se za to, tak ať teď nedělají ramena a nesnaží se proniknout do jiné kategorie rychlostí rakety. A to že s Bravou bylo to či ono vůbec nic neznamená, nový model je nový model, dělá ho jiná linka, je složen s jiných komponentů, atd...
3. Promiň, ale netušil jsem, že se bavím s někým, komu věta "Golf 5 s rozvorem Passatu a motorem V6 TDI 180PS.." připadne těžko srozumitelná po několikatero prečtení... Vidím, že se snažíš urovnat spor za nějakého "blba", ale máš to vůbec zapotřebí...
4. Ta tvoje srovnávací tabulka má jistý význam, ale pomíjí skutečnost, že teď teprve nedávno nastal boom zvětšování zažilých rozměrů daných tříd aut a přeplácávání airbagy, atd., kterému bohužel Golf IV unikl. Proto si myslím, že to srovnání s Golfem 4 je nesmysl. Ápropos, Golf V je už hotov a testuje se a myslím, že bude dříve než 2004...
5. Když se tak dívám na Stilo co nabízí a uvedu příklad asi neprodávanějšího modelu, jež představuje 1.6 16V 103PS, 0-100 10,9, 464tkč. Přidám li mu metalízu, zimní paket, tempomat, mech. klimu, alarm a el. zadní okna, cena se vyšplhá na 550tkč, což je dost, ne? Když to vezmu jinak, v kategorii do 1850ccm můžu maximálně mít 133PS a 162Nm (bez možnosti tuningu) a top maximum je 170PS 2.4, V max 213, 0-100 8,9, a v naftě maximálně 115PS JTD (tuning friendly).
6. Multiplu, byť novou bych nechtěl ani za 50.000,-, vážně! New Beetle je cenou nesmysl, ale vypadá dobře!
-
wolff 04.02.02 16:26
« to ATX
Nevím, proč pochybuješ o kvalitách Stila. Ze statistik Brava vycházela mnohem spolehlivěji než GIV, tak nevidím důvod, proč by to mělo být u Stila jinak. Poruchy co měla Brava byly nepatrné...u 96 termostat, relátko topení, prý občas závady v elektrice. Pro porovnání u Golfa - Volné řízení, špatné brzdy a naprosto levej motor 1,8 20 v, který byl ztažený z výroby. mimochodem, totéž se stalo s Passatem W 8. A s jakou pompou ho začali prodávat. V novinách psali, že by se ve VW měli podrbat na hlavě...Já jen podotknu...ano, pokud nějakou mají....U Bravy byl taky stáhnut 1,2 12 V, ale takové problémy neměl.... -
wolff 04.02.02 16:19
« to ATX
Nikdy sem si o tobě nemyslel, že si dement, ale pokud budeš nesutále v souladu s Hufem, tak toho velmi brzy dosáhneš.
P.S. Testům nevěřím, já nic nepsal o jejich hodnocení (to by si měl vědět, když tak dobře čteš). Já sem si v první chvíli taky myslel, že je Stilo drahé, jenže ten test dokázal, že není, že je v průměru o 50 000 Kč levnější než konkurence(mnohem starší konkurence).A pokud vememe v úvahu, že xenony stojí u Stila třeba 25 000 Kč a u VW, či Fordu 40 000, tak se cenový rozdíl ještě zvýší. Pokud jde o porovnávání výběhového modelu s novým - Já bych to tak nenazval. Tvrdit o Fiatu, že je krám je sice laciné, ale záleží na tom z kterého pohledu se na to díváme. Tak třeba já se dívám asi takhle - Golf I porovnám s Ritmem, Golf II s Tipem, Golf II s Bravou a Golf IV se Stilem. Rázem se dostanu někam jinam. O tom, že by byl Golf výběhový....No výběhovou cenu nemá. Věřím, tomu, že po nástupu Stila, Corolly (což jsou tak teď dvě nejlepší auta ve třídě), se bude VW snažit uspíšit vývoj GV. Avšak 2 roky si to asi veme, protože v ohlášených novinkách na letošek GV není.
P.S. Brava se začala vyrábět v 95 a Golf IV v 98. Takže i ona byla o 3 roky starší. A co já mám zkušenosti, tak s výjimkou TDI motorů je Brava lepší v mnoha parametrech (prostor, benzínové motory...).Stejně vybavená Brava nová se srovnatelným motorem stojí o 250 000 Kč míň než GV. Pokud jde o to co jsi psal o tom passatu s tím, že nový Golf bude mít jeho rozměry - Napsal si dost zmateně a pokud někdo neměl chuť si tvůj příspěvek číst 3x, tak ho opravdu nemusel pochopit.
Mimochodem Multipla mi rozhodně připadá mnohem méně úchylná, než New Beatle za 700 000 Kč. -
« to mickf
Mimochodem, v jedné té tolálce byl Huf obět a druhou zavinil sám, nikoho nezabil, kromě ježka, a na druhou stranu Huf a jeho rodina nasypali do pojišťoven na pojistkách tolik, že se nemusíš obávat zvyšování sazeb díky jemu... P.S. Znám lidi, co havarují více či méně, pravidelně jednou za měsíc... -
« to mickf
No vidíš. 2 totálky říkáš... Já ale nejedu na absolutní skóre. Jen jednu jsem zavinil, tak se prosím nauč počítat (pořípadě číst - kdo ví, kde se stala chyba).
Jestli máš problém s placením pojistky, tak nejezdi. Kvůli řidičum, jako jsi asi Ty, jsou na cestách takové šroty jaké jsou.
Ad zamyšlení> Ano, to dokážu a občas to i dělám. Jen nechápu lidi, jako Ty, co berou všechno tak strašně vážně ;o) -
« Hufovi
teda, sleduju tě tady už delší dobu a myslím, že většího mezka jsem ještě na internetu nepotkal. Pozoruhodná studie neschopnosti tolerovat jiný názor, narcisismus a absolutní přesvědčení o vlastní pravdě ... Mimochodem, kvůli takovým "řidičům" jako ty, platíme tak vysoké pojistky (2 totálky za jak dlouho - 2 roky?) a na silnicích je tolik mrtvých, kolik je. Zamysli se nad sebou - jestli to ještě vůbec dokážeš. -
« to wolff (internetová karikatura člověka s malým ohanbím)
Odpadlíku, kdy dáme závody? pokud nejsi uplný * (já teda myslím, že jsi), tak bys mohl nakopnout tu Tvou herku a nechat se porazit. Můžeme to zkloubit třeba s tím, kdo koho dřív vytočí do červena :o))) Myslím, že v obou disciplínách jsem už teď jasný vítěz. Necháme to na kontumační porážce nebo to alespoň zkusíš? ;o) -
« to dall
1. Pokud si dobře vzpomínám, nepsal jsem prapůvodně odpověď tobě, ale pampalinimu, a byl jsi to ty, který se se mnou do diskuze přimotal, tak tady teď neplácej slovy typu "končím s diskuzí", když ti docházejí argumenty!
2. Ano, tupý skutečně jsi a mile rád ti to zopakuji tisíckrát, neboť ani neumíš číst! A když tě na to upozorním, tak by jsi se mohl alespoň omluvit za svůj přehmat s Passatem...
3. No vídíš, jak jsi šikovný, že jezdíš se Stilem každý den... Takovou vymoženost já nemám! Když jsme u té ceny a výbavy, Stilo je na Fiata drahé. A to není jen můj názor, ale všech, kdo se o toto auto nějakým způsobem zajímají. A prosím, neargumentuj mi tu způsobem výbava/cena, nebo bych mohl začít argumentovat korejskou produkcí!
4. To tvou větu o VW-nejlepším autě na světě nehodlám komentovat! -
« to wolff
1. Já osobně si myslím, že všechny testy v komerčních autočasopisech jsou velmi zavádějící a snadno zmanipulovatelné... Tak stejně jako zvláštní klíč k poskládání zástupců té a oné automobilky při testech. Nehledě na to, že Stilo je velmi mladé a těžko soudit jeho chyby a nemoci, vyskytnoucí se po určité době provozu. Nakonec, jediným měřítkem budou pordejní výsledky po nějakém čase.
2. K té ceně, to je taky velká otázka, kterou rozluští čas. Na můj vkus, na tradici a pověst Fiatu je Stilo drahé. Nebo, že by bylo opravdu superkvalitní a věděli do čeho jdou... Uvidíme...
3. No, golf je etalonem snad proto, že byl prvním autem této koncepce a prodalo se ho co do kusů nejvíc. To je nepopíratelné. Tak stejně uznej sám, že srovnávat výběhový konkurenční model, přičemž nový model je už nachystán, s úplně novým autem je zavádějící a trošku laciné argumentování.
Stilo je z mého pohledu designově podařené auto s vyjímkou zadku, ten mi tam nějak nesedí. Třeba se konečně Fiatu podaří napravit pověst nekvalitního auto, uvidíme.
to wolf: jak na tom byla Brava s elektrikou? Já totiž potkal během hodiny dvě Bravy, kterým spolu s blinkrem blikali všechna zadní světla na straně kam odbočoval. Každé auto má své mouchy.