Fiat Stilo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Re: FAILURE
JirkaV: No ja osobne bych to pripojoval na kontakty u toho
spinace varovnych svetel (proste ten cerveny trojuhelnicek, co zapina vsechny blinkry).
A kvuli tomu se nemusi vyndavat radio (podotykam, ze
jsem to jeste nezkousel. Ale na vyzkouseni/otestovani
by to melo stacit. To relatko stejne budes spinat
tim dalkovym modulem, takze tam odsad se da na pokusy
tahnout 0 a +12V... Asi prekonam svoji lenost a
pojedu si koupit take nejake relatko a budu zkouset :-) -
« Re: FAILURE
Jo, presne tak, jak pises. Mam 12V relatko s 3 sek. pridrzi. Chci ho pripojit paralelne k motorum odemykani/zamykani a presne jak pises spinat ty 2+2 kontakty. Kvuli tomu ale musi radio ven (nebo ne??) a zatim na to nejak nemam cas. Myslim ale, ze by to melo takhle jednoduse fungovat. Kdyz to rikas i Ty... -
« Re: FAILURE
JirkaV: Odemykam dobre, jeste jednou diky :-)
K vanocum jsem dostal od tchyne Koppa -- Jak na to (Brava)
a uz jsem na ty blinkry koukal (jsou tam schemata,
tak ti je mohu pripadne ofotit). Podle mne by stacilo
nejake relatko, s doukontakty (alespon tak jsem
pochopil schemata, ze je kazda strana blinkru
spinana oddelene). Zatim jsem ale nemel cas a
chut neco zkouset. Ovladani spinani relatka by se
delalo tim modulem DO (jiz presne nevim jaky pin
to je, ale na schematech to je) a v podstate by se
relatkem "preklemoval" ten spinac varovnych svetel,
co je na strednim panelu (cerveny trojuhelnik). -
« Re: RETEZY
Ja mam sice smejdy za 500 KC z Carrefouru, ale bavil jsem se s lidma a ti mi doporucili, ze jsou vyborne Pewag ( ceska firma tusim z Ceske Trebove, protoze jsem tam videl napis na jedne budove ). Delaji na vsechny rozmery, maji stranky www.pewag.cz, ale neni tam cenik. Zda se mi, ze jsi z Ostravy a Pewagy prodavaji v Ostrave v arealu nakladni nadrazi v Privoze, firma MS Auto. Pokud chces dojet autem, musis dvorem nadrazi, pokud pesky muzes primo z Marianskohorske, jsou dost videt. Cena bude kolem 2 tKc. Ale budou na furt. -
« Re: FAILURE
Zdravim panove, ja taky Bravu startuju okamzite a kolikrat jeste neco sviti a uz se rozjizdim. Nikdy zadny problem.
BoB_: Jak zamykas a odmykas? Ja v pohode. Uz jsem vymyslel, jak na to blikani, jen az bude tepleji... Jo a taky az se mi povede vydloubnout radio. -
Adyn 14.01.03 12:19
« Re: FAILURE
Nikdy v životě jsem nestartoval žádného ze svých Fiatů (Punto a Marea) s prodlevou a nikdy jsem neměl problém že by mi zůstala svítit žádná kontrolka.
Vzhledem k tomu, že to není uvedeno ani v návodu, tak se domnívám, že se jedná jen o oblíbenou výmluvu servismanů - "máte nějaký problém? Že vy startujete ještě než to zhasne! Tak to vyzkoušejte jinak a příjďte jindy"
-
« Re: FAILURE
mbe: Mam Bravu (a MM bude asi stejny ci obdobny jako u Stila)
a docela mne stve to otoceni klickem, cekani a startovani.
To uz jsem si mohl kojupit diesela a pred startovanim zhavit :-)
Ale uz mam startovaci ritual: nastoupit, pootocit klickem,
nandat pasy, nastartovat, zastrcit panel autoradia a vyjet. Ma to tu vyhodu,
ze to nandavani pasu trva presne tak dlouho, nez zhasnou kontrolky (vstrikovani a AirBag)
a nemusim "blbe cumet" a kdyz zandavam panel autoradia (mam
neFiatacke), tak se alespon motor "vzpamatuje"
(provede se zakladni promazani).
No a kdyz tohle neudelam, tak to za prve blbe startuje a za druhe
se mi jiz stalo, ze se mi take po nastartovani
objevila/nezhasla nejaka kontrolka (jednou vstrikovani, onehda imobilizer).
Ale protoze nestartuji bez cekani casto (povedlo se mi asi tak 6x a to hlavne ze zacatku),
nevim, zda to bylo kvuli tomu.
Nekdo kdysi ale rikal, ze ta prodleva je tam kvuli tomu, nez
palivove cerpadlo natlakuje okruh. Pri malem tlaku pak blbne vstrikovani atd. To by pak ale bylo divne,
proc se rozsvecuje ASR. Engine failed by snad s
tim mohlo souviset, ale to ASR... ? -
« Re: FAILURE
Me to dela obcas taky, respektive trochu jinou hlasku. V servisu me upozornili, ze kdyz otocim klicek a nahodi se elektrika, mam tak 2 vteriny pockat, nez se inivializujou vsechny systemy a pak startovat. Kdyz se na to vykaslu, obvykle mi to hodi alternator failed, ale hned to zmizi. ASR failed uz mi to jednou hodilo taky, Engine failed uz jsem psal. -
« Re: FAILURE
Podle mě se občas může stát že při nastartování se ne všechny systémy správně načtou a nastartují a pak to může blbnout.Pokud není chyba stálá, tak s tím nikdo asi nic neudělá a závada jako taková to není. Mě to občas taky hodí při startu nějakou hlášku ale pak se už nic neděje. -
« FAILURE
.. problemy s teplomerem mam samozrejme taky..
kdyz to porovnam s ukazateli na silnicich tak muj teplomer ukazuje vzdy cca +3 stupne...
trapi me ale jinej problem, casto se mi stava ze po nastartovani rano ujedu tak cca 300 m a pocitac hodi hlasku: ASR Failure, hned na to VDC Failure.. a nedavno pribudla i novinka ABS Failure..... tak zastavim, vypnu motor a pak znovu nastartuju a vse je ok,
v servisu hodili auto na pocitac a v logu se nachazeli zaznamy o obcasnych chybach..
pry pokud to neni chyba stala je to v poradku..
o chybe VDC nevedeli vubec nic,, a ani jsem se o necem takovem nedocet v manualu-...
mate nekdo podobne zkusenosti???
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
je na strane 176 "Jestlize kontrolka
spolu
s kontrolkou zustane v okamziku, kdy se klicek v zapalovani nachazi v poloze
MAR, rozsvicena, otocte klickem do polohy STOP
a pote jej vratte do polohy MAR". Takze je to asi
jedno a muze se startovat ihned po vsunuti klicku do spinaci skrinky... Pouze v pripade, ze jsou rozsvicene
obe (code i injection), je nejaky problem a proto
ho zkuste vyresit po "pocitacovsku" -- provedte
reset (vypnete a zapnete zapalovani).