Fiat Stilo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Re: Mechanické zabezpečení pro Stilo
no ja mam na M6 Medved blok, kterej je vyrobenej primo pro MAzdu a jsem spokojenej, na jinym aute jsem mel i Defend Lock a ten je taky super. Jenom ten Construkt se mi zda na houby. Ten nebrat. Hlavne aby tam prave nebyla ta zasouvaci tyc, to je velice nepohodlny. Proste pri zamykani ten zamek zamacknes a pri odemykani otocis klickem. -
« Re: Mechanické zabezpečení pro Stilo
Tezko rict, o Constructu se rika, ze je udajne "relativne" snadne ho prekonat. Alespon ty prvni verze, dneska uz to asi bude lepsi. Ja mam Mul-T-lock, jeste ten s tou zasouvaci tyci. Ani ne tak proto, ze bych na nem trval, ale proste mi ho nabidli u dealera. Bylo mi to nejak jedno. -
« Re: závady
Ten posilovac mozna bude ono. Me v tom u dorazove pozice jako cinkne. Nevim jestli to dela od zacatku, obvykle mam pusteny radio a neslysim to. Dela to na obou stranach, ale nijak to neresim. BTW, skoda ze uz nemam to nove zprevodovani, pravdepodobne to bude vyrazne lepsi. Mimochodem, v tomto tydnu ma byt v autohitu test MW, tak uvidime co se dozvime :-) -
« Re: závady
Nevím co máte s posilovačem, tam problém nemám, ani sem o tom nikdy neslyšel, nejedná se náhodou o zvuk, který se ozývá v dorazové pozici??? Tam se ozývá dojetí na doraz, a protože je posilovač elektrický a motorek se točí, tak se řízení při vytočeném volantu zkouší pořád vytáčet a cvaká to.Tak to aspoň vidím já...
TEST: srovnávání s koktávkou bych pochopil, přece jenom je to v naší zemičce pořád pro řadu lidí modla, a takovým lidem nikdo nevysvětlí, že jde o auto 2 generace pozadu.Ale porovnávat prostor pro kolena a říct že je stejný je STUPIDITA největšího kalibru. Co se týká dílenského zpracování, tak možná má rezervy, ale objektivně řečeno je má každý, včetně modly VW a kdo to nevidí je zaslepenec, nebo hlupák.Ono to Stilo není žádný zázrak, ale je to hodně vysoký standart za výbornou cenu s bohatou výbavou bez příplatků. Testy na Stilo sou opravdu v každém časopise uplně jiné, a kdyby to člověk porovnával, tak si myslí že je pokaždé řeč o uplně jiném autě.Co se týká motoru 1.6, tak POZOR!!! Ten má v MW jiné zpřevodování a snad i elektroniku a auto jede výrazně jinak než 3/5 dv, je o hodně víc pružnější a nemá pod 2500 ot takové hluché místa.Výbavy se taky poměnily, takže bederní opěrka v základu ani za příplatek opravdu není, FIAT se na našem trhu vydal cestou nízké ceny, a podlě mě je to dobře, protože image je mizerná, tak je potřeba podbízet se. To je můj, doufám objektivní názor, tak mě nekamenujte...
-
JTF 14.03.03 11:17
« Af
Já jsem tomu redaktorovi posílal mail. Jestli mi odpoví, tak to zde zveřejním. V tom 100t.testu je také listárna majitelů prvních vyrobených vozů Stilo. Je pravda že nějaké problémy tam byly, zejména s zadní nápravou a s hlučností el.posilovače řízení což prý je již vyřešeno. -
« Re: Kvalita
Zaroven taky nechapu, pc vsude vsechny auta porovnavaji s Oktavkou. At uz je to skoro jakekoli auto. Vzdyt uz je to stary typ, tak co to porad srovnavaji. Kdyz porovnaji Stilo, jeste to chapu, ale tuhle byl v Euru maly test na Mazdu 6 a kdyz ji nakonci srovnavali s Oktavkou, tak psali, ze Oktavka je trochu levnejsi. Ze je to auto o tridu jinde ve stejne vybave za skoro stejne penize jim jaksi nedoslo. -
« Re: Kvalita
A uplne nejlepsi je kritika designu. Kdyz je test Golfa, napisou ze palubka je stroha, nemecky obycejna, ale kvalita a bla bla. Stilo vevnitr, palubka je nemecky obycejna, coz je skoda, driv to Italove meli lepsi. A kdyz hodnotili Fiaty driv, tak psali, ze jsou to vystrelky a ze trochu konzervatismu by neuskodilo. To same s designem auta. Kdyz delal Fiat experimenty, tak to bylo furt ze jako joo, ale zase ze uz je to moc a ze radsi ta klasika. Kdyz udela klasiku, tak zase, no ale trochu experimentu by neuskodilo :-) -
« Re: Kvalita
Stp> jo to cvakani ve volantu mi zaclo delat taky, ale jenom v maximalni poloze vpravo i vlevo. Je to jenom takovy cinknuti. Ta palubka me dost sere, i kdyz ji dotahnou, zase to zacne delat.
AF> ten test v SM je fakt komickej. Dilensky zpracovani Stila ma opravdu jeste rezervy, ale ty jejich duvody jsou dobry. Ono uz to s tim mistem vzadu, prej jako Oktavka, to me fakt pobavilo. Paradoxni je, ze ty ruzne testy co jsem na Stilo cetl jsou tak rozdilne, ze to snad ani neni mozne. Nekde hanili sedacky, tady je chvali. Vetsinou motor 1.6 vsude kritizujou, tady ho vicemene pochvali. Prostor vsude chvali, tady pisou ze je ho malo. Pak si vyber :-) -
« Re: Kvalita
Občas hláška Avaria Motore, dotáhnutá palubka, oprava stahování oken,silentbloky v zadní nápravě, najeto 20000km, motor 1.6, jinak plná spokojenost. Když čtu fórum P 307, tak se směju :-) Jinak sem dnes četl ve světě motorů test Multiwagonu a podobnou snůžku hovadin sem už dlouho neviděl. Kecy typu podprůměrné zpracování, které má byt odůvodněno použitím suchých zipů v nákladovém prostoru mě velmi pobavily. Ale stěžování si na místo pro kolena vzadu mě fakt dojalo. Asi se naštvu a pošlu do SM nějaký mail kde budu asi sprostý :-))) -
« Re: Kvalita
tak to je slusny...
... taky se pokusim o list mych problemu ,
mam stilo 1,9 JTD, najeto 32000 km
- vymeneny posilovac rizeni, dotahnuta palubovka, nedolehani listy na celnim skle, cyklovac steracu se zblaznil, podivne hlasky palubniho pocitace jako alternator fail * VDC fail * a dalsi:)
podivne cvakani pri toceni volantem
jinak pohoda :)
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







