Fiat Stilo

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT

  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 17.06.03  12:23

    « Bez nadpisu

    Ale jo, ta recenze Stila na AAA není zase až tak špatná, ačkoli tam vytýkají zcela zjevné nesmysly. Ale porovnáš-li tu recenzi s recenzí Golfa, tak zjistíš, že je Stilo mírně řečeno šmejd. Ještě se podívám na recenzi právě 307...Ciao
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 17.06.03  12:21

    « Bez nadpisu

    Ano kvalitu v tý soutěži nepoznáš. Ale to ostatní, jak bylo řečeno, jako je poměr ceny a užitná hodnota ano...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.06.03  19:12

    « Re: P 307

    Do soutěže auto roku pro ten kterej ročník může být zařazený auto, kterýho se stihne ten rok prodat x (teď nevím kolik) kusů. Švagr má P307 v práci a je šíleně spokojenej, protože tam každej měsíc něco odvaří (ŘJ dokonce už 2x) a jako náhradní vůz mu občas dávají Peugeot Coupé :-). Jinak ještě ke Golfu: vidím , že pro určitý lidi je to fetiš. A nejraději mám ty jejich kecy o kvalitě :-))
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.06.03  15:32

    « Bez nadpisu

    A to jsem tu nedavno psal, jak hezky pisou v recenzich AAA o Stilu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.06.03  14:22

    « to adyn

    Tak jest!
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 16.06.03  13:49

    « Re: P 307

    Titul Car of the Year se uděluje pro rok následující. Vyskytují se v nich tudíž převážně modely nově uváděné na trh. Kvalitu, či spíše nekvalitu 307 porota prostě posoudit nemohla.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 16.06.03  12:51

    « Bez nadpisu

    Aspoň se to rochu rozhýbalo...A pak byl to sarkasmus.P.S. Pokud jde o BMW, tak kdo ho má, tak ať si dává bacha na zrcátka, aby mu neuletěly...Pokud jde o soutěž auto roku...Opravdu si myslíte, že by měl Fiat tak silnou lobby, že by tolikrát vyhrál COTY. To, že tu soutěž teď vyhrála 307 nemusí být o tom, že by byla nejlepší na světě, ale prostě z těch konkurenčních aut asi jiné lepší nebylo...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.06.03  09:00

    « Re: Pavel_KR5

    to theo: Audi nepoužívá PD především u větších TDI motorů pro luxusnější vozy. U 2.5TDI V6 dle mého zatím zůstává u "klasického" rotačního vstřikovacího čerpadla (2.5TDI V6 110-132 kW), zatímco u větších motorů používá "common-rail" (3.3TDI/165kW od r.2000, 4.0TDI/202kW od letoška a výhledově i 6.0TDI/292kW).
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.06.03  22:37

    « Peugeot 307

    Když se tady bavíte o té 307. Tak známej s ní jezdí ve firmě a pořád něco: Trucuje klimatizace, nefungovalo ABS, el. stahování oken, teď nejde al. ovládání zadních dveří.....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.06.03  13:07

    « Re: auto roku

    presne tak, COTY je prepadak P307 o tom svedci dokonale
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.06.03  13:05

    « auto roku

    Nezapomeň, že anketu "auto roku" hodnotí "novináři", jenom na základě "sponzorských darů" - oficiálně na základě image a přínosu nového modelu automobilu. Vůbec v tom nehraje roli, zpracování, technika, vlastnosti a životnost.
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.06.03  21:40

    « Fiat a VW

    Skúste sa zamyslieť, koľkokrát vyhralo titul auto roka Fiat a koľkokrát VW. Nie že by
    bolo meradlom úrovne spoľahlivosti, techniky alebo ja neviem čoho, ale predsa. Fiat dokopy
    7 - krát, z toho 4 od roku 1984. V roku 2002 Stilo dostalo o jeden bod menej ako Laguna.
    Dodnes nechápem ako ich mohol predbehnúť P 307 (asi ten fantastický design, ale skúste sa
    začítať do fóra o P 307, niet čo dodať). VW sa podarilo vyhrať titul jediný krát v 1992
    (Golf III - možno že aj zaslúžene). A to som ešte nespomenul Alfu 156,147. Porota novinárov,
    ktorý rozhodujú o titule nie sú až taký amatéri. Amatérmi sú tí germanofilný kupujúci,
    ktorých je bohužiaľ veľmi veľa (nič proti MB a BMW, tí sú niekde úplne inde... aj cenou).
    A ešte niečo. Toto je forum o Stile a nie o parametroch traktorových motorov VW.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.06.03  00:00

    « to theo

    nemecke platky necitam, ani ziadne ine, sem tam precitam nieco na auto.cz a to je asi tak vsetko. kvalitativny rozdiel GOLF IV vs. BRAVA je priespastny a to ako v spracovani tak v kvalite, to sa jednoducho zapriet neda, o pomere vykon/cena sa teraz nebavme, to je zas ine tema. STILO tento kvalitativne rozdiel ale dokonale zmazalo a je to skutocne to najlepsie a najkvalitnejsie co som od talianov videl v tej konzumnej casti trhu. sympatizujem s FIATom hlavne vdaka Stilu, to sa im podarilo neuveritelne, jedine na co som si nezvykol pri vozeni v Stile su sedacky, su take zvlastne makke, skratka ine, radsej mam klasicke tvrde sedenie a la BMW.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.06.03  23:52

    « Re: Pavel_KR5

    jsou složitý musí tam být vlastně vstřikovací vačka atd atd.. Jinak nechci říci, že PD je špatný. Ale zdá se mi, že ho nabízaj za strašný sumy peněz. CR je levnější!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.06.03  21:51

    « ještě ke Golfu

    Jestli někdy čteš něco jinýho, než německý plátky, tak zjistíš, že Golf není hodnocený nijak výjimečně, spíš že má na němce ( a poněmčence) jakýsi charisma, kvůli kterýmu to kupují i když v žádným směru Golf moc nevyniká. Mimochodem - v hodnocení kvality podle reliability indexu je Golf 4 daleko za Bravou. A to je asi tak všechno, co jsem Vám dnes chtěl říct o swingu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.06.03  21:44

    « Re: Pavel_KR5

    Přesně tak, první přímý vstřik u TD měl motor 2,0 l v Cromě tuším v 1987 - sakra ti němci ale mají zpoždění :-)
    Jak s oblibou říkám, systém TDI-PD je jako škrabat se levou rukou za pravým uchem. Ty sdružený vstřikovače jsou složitý jak rádio a háklivý jak na olej, tak i na naftu. Takže jak tam něco odejde, tak oprava půjde do závratných výšin. O zvukovým doprovodu se nebavím vůbec - jestli jsi jel v Passatu s TDI-PD 96 kW, tak musíš potvrdit, že to je síla (kombinace dunění s nýtováním). Tak si pohodový cestování nepředstavuju. Jinak do náklaďáků, buldozerů, rypadel a kolejových vozidel TDI-PD je dobrej.
    Teď to nevím jistě, ale nemá Audi taky nějakej novej turbodiesel už s CR ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.06.03  20:05

    « Re: Pavel_KR5

    Nic proti, ale PRVNÍ SÉRIOVĚ VYRÁBĚNÝ automobil s diesel který měl PŘÍMÉ vstřikování byla FIAT CROMA!!!!!!!!!!
    Mimoto četli jste AutoTip test Fabia 100tisíc km?
    Tak po 42tisícich jí museli vyměnit převodovku!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.06.03  18:26

    « Re: Pavel_KR5

    Pavel_KR5> ty si s tym prudenim zacal ;o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.06.03  16:56

    « Re: Pavel_KR5

    to xtra: Sorry, obávám se, že na diskuzi s tebou nemám chuť. Téma "PD vs. CR" se na tomto serveru už propíralo x-krát. Občas jsem se toho účastnil a případně se i s někým přel, ale byli to lidi, od kterých jsem mohl něco nového dozvědět.


    Takže, v tomto okamžiku se vůbec nesnažím "popierat objedkativne fakty ako VYKON, KRUTIACI MOMENT, SPOTREBA" TDI-PD motorů, ani to že jsi jasný vítěz.


    P.S. Malé šťouchnutí na rozloučeníj: Kurňa, ještě že ten VW licenci na PD prodává aspoň těm výrobcům náklaďáků, když už výrobci osobních aut mají smůlu :o)))

  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.06.03  13:47

    « Pavel_KR5

    cituje z auto.cz


    Označení pro přeplňovaný vznětový motor s přímým vstřikováním paliva, kterými jsou vybavovány automobily v rámci koncernu VW (VW, Audi, Škoda a Seat). Jeho vznik je datován na konec osmdesátých a začátek devadesátých let minulého století, kdy byl vyvinut německou automobilkou Volkswagen. Vstřikování paliva je řízeno elektronickou řídicí jednotkou, která také upravuje plnící tlak z turbodmychadla. Palivo je vstřikováno přímo do spalovacího prostoru, čímž je dosaženo lepších podmínek pro následné hoření směsi a je tak možné dosáhnout lepších výkonových charakteristik a nižších spotřeby paliva. Motory TDI poslední generace jsou vybaveny vysokotlakým vstřikování paliva systému čerpadlo-tryska (neboli Pumpe-Düse, čili PD).


    TDi PD nepouzivaju ostatny vyrobcovia len z toho dovodu, ze koncern VW svoju technologiu dalej nelicencuje a pouziva ju len vo vlastnej produkcii. Zatial co CR si moze zakupit kazda automobilka, preto tuto technologiu pouziva zvysok sveta. Tvoje argumentovania tratkorovym zvukom TDi PD su smiesne, vozil som sa aj v CR dieseloch a ten zvuk je este traktorovejsi, je pravda ze TDi PD ma tvrdsi a drsnejsi zvuk.

    snazis sa vsak popierat objedkativne fakty ako VYKON, KRUTIACI MOMENT, SPOTREBA, ktore su pri porovnatelnych motoroch vzdy podstatne lepsie v prospech TDi PD!
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…