Fiat Stilo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Re: P 307
Do soutěže auto roku pro ten kterej ročník může být zařazený auto, kterýho se stihne ten rok prodat x (teď nevím kolik) kusů. Švagr má P307 v práci a je šíleně spokojenej, protože tam každej měsíc něco odvaří (ŘJ dokonce už 2x) a jako náhradní vůz mu občas dávají Peugeot Coupé :-). Jinak ještě ke Golfu: vidím , že pro určitý lidi je to fetiš. A nejraději mám ty jejich kecy o kvalitě :-)) -
wolff 16.06.03 12:51
« Bez nadpisu
Aspoň se to rochu rozhýbalo...A pak byl to sarkasmus.P.S. Pokud jde o BMW, tak kdo ho má, tak ať si dává bacha na zrcátka, aby mu neuletěly...Pokud jde o soutěž auto roku...Opravdu si myslíte, že by měl Fiat tak silnou lobby, že by tolikrát vyhrál COTY. To, že tu soutěž teď vyhrála 307 nemusí být o tom, že by byla nejlepší na světě, ale prostě z těch konkurenčních aut asi jiné lepší nebylo... -
« Re: Pavel_KR5
to theo: Audi nepoužívá PD především u větších TDI motorů pro luxusnější vozy. U 2.5TDI V6 dle mého zatím zůstává u "klasického" rotačního vstřikovacího čerpadla (2.5TDI V6 110-132 kW), zatímco u větších motorů používá "common-rail" (3.3TDI/165kW od r.2000, 4.0TDI/202kW od letoška a výhledově i 6.0TDI/292kW). -
« Fiat a VW
Skúste sa zamyslieť, koľkokrát vyhralo titul auto roka Fiat a koľkokrát VW. Nie že by
bolo meradlom úrovne spoľahlivosti, techniky alebo ja neviem čoho, ale predsa. Fiat dokopy
7 - krát, z toho 4 od roku 1984. V roku 2002 Stilo dostalo o jeden bod menej ako Laguna.
Dodnes nechápem ako ich mohol predbehnúť P 307 (asi ten fantastický design, ale skúste sa
začítať do fóra o P 307, niet čo dodať). VW sa podarilo vyhrať titul jediný krát v 1992
(Golf III - možno že aj zaslúžene). A to som ešte nespomenul Alfu 156,147. Porota novinárov,
ktorý rozhodujú o titule nie sú až taký amatéri. Amatérmi sú tí germanofilný kupujúci,
ktorých je bohužiaľ veľmi veľa (nič proti MB a BMW, tí sú niekde úplne inde... aj cenou).
A ešte niečo. Toto je forum o Stile a nie o parametroch traktorových motorov VW. -
« to theo
nemecke platky necitam, ani ziadne ine, sem tam precitam nieco na auto.cz a to je asi tak vsetko. kvalitativny rozdiel GOLF IV vs. BRAVA je priespastny a to ako v spracovani tak v kvalite, to sa jednoducho zapriet neda, o pomere vykon/cena sa teraz nebavme, to je zas ine tema. STILO tento kvalitativne rozdiel ale dokonale zmazalo a je to skutocne to najlepsie a najkvalitnejsie co som od talianov videl v tej konzumnej casti trhu. sympatizujem s FIATom hlavne vdaka Stilu, to sa im podarilo neuveritelne, jedine na co som si nezvykol pri vozeni v Stile su sedacky, su take zvlastne makke, skratka ine, radsej mam klasicke tvrde sedenie a la BMW. -
« ještě ke Golfu
Jestli někdy čteš něco jinýho, než německý plátky, tak zjistíš, že Golf není hodnocený nijak výjimečně, spíš že má na němce ( a poněmčence) jakýsi charisma, kvůli kterýmu to kupují i když v žádným směru Golf moc nevyniká. Mimochodem - v hodnocení kvality podle reliability indexu je Golf 4 daleko za Bravou. A to je asi tak všechno, co jsem Vám dnes chtěl říct o swingu. -
« Re: Pavel_KR5
Přesně tak, první přímý vstřik u TD měl motor 2,0 l v Cromě tuším v 1987 - sakra ti němci ale mají zpoždění :-)
Jak s oblibou říkám, systém TDI-PD je jako škrabat se levou rukou za pravým uchem. Ty sdružený vstřikovače jsou složitý jak rádio a háklivý jak na olej, tak i na naftu. Takže jak tam něco odejde, tak oprava půjde do závratných výšin. O zvukovým doprovodu se nebavím vůbec - jestli jsi jel v Passatu s TDI-PD 96 kW, tak musíš potvrdit, že to je síla (kombinace dunění s nýtováním). Tak si pohodový cestování nepředstavuju. Jinak do náklaďáků, buldozerů, rypadel a kolejových vozidel TDI-PD je dobrej.
Teď to nevím jistě, ale nemá Audi taky nějakej novej turbodiesel už s CR ?
-
« Re: Pavel_KR5
to xtra: Sorry, obávám se, že na diskuzi s tebou nemám chuť. Téma "PD vs. CR" se na tomto serveru už propíralo x-krát. Občas jsem se toho účastnil a případně se i s někým přel, ale byli to lidi, od kterých jsem mohl něco nového dozvědět.
Takže, v tomto okamžiku se vůbec nesnažím "popierat objedkativne fakty ako VYKON, KRUTIACI MOMENT, SPOTREBA" TDI-PD motorů, ani to že jsi jasný vítěz.
P.S. Malé šťouchnutí na rozloučeníj: Kurňa, ještě že ten VW licenci na PD prodává aspoň těm výrobcům náklaďáků, když už výrobci osobních aut mají smůlu :o))) -
« Pavel_KR5
cituje z auto.cz
Označení pro přeplňovaný vznětový motor s přímým vstřikováním paliva, kterými jsou vybavovány automobily v rámci koncernu VW (VW, Audi, Škoda a Seat). Jeho vznik je datován na konec osmdesátých a začátek devadesátých let minulého století, kdy byl vyvinut německou automobilkou Volkswagen. Vstřikování paliva je řízeno elektronickou řídicí jednotkou, která také upravuje plnící tlak z turbodmychadla. Palivo je vstřikováno přímo do spalovacího prostoru, čímž je dosaženo lepších podmínek pro následné hoření směsi a je tak možné dosáhnout lepších výkonových charakteristik a nižších spotřeby paliva. Motory TDI poslední generace jsou vybaveny vysokotlakým vstřikování paliva systému čerpadlo-tryska (neboli Pumpe-Düse, čili PD).
TDi PD nepouzivaju ostatny vyrobcovia len z toho dovodu, ze koncern VW svoju technologiu dalej nelicencuje a pouziva ju len vo vlastnej produkcii. Zatial co CR si moze zakupit kazda automobilka, preto tuto technologiu pouziva zvysok sveta. Tvoje argumentovania tratkorovym zvukom TDi PD su smiesne, vozil som sa aj v CR dieseloch a ten zvuk je este traktorovejsi, je pravda ze TDi PD ma tvrdsi a drsnejsi zvuk.
snazis sa vsak popierat objedkativne fakty ako VYKON, KRUTIACI MOMENT, SPOTREBA, ktore su pri porovnatelnych motoroch vzdy podstatne lepsie v prospech TDi PD!
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!








