Fiat Stilo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Poklice
Zdravím, tak si musím poplakat. Včera v noci mi v Havířově nějaké h..... a k..... a .... ukradlo všechny 4 poklice z kol. Když jsem se ptal na cenu nových originálů Fiat, cena se pohybovala mezi 500 - 600 Kč. Takže budu jezdit s obyčejnými, co nadělám ... Jen netuším, na co komu budou - na staré Fiaty 15" nedá a na Stile je každý má ( a stejně si myslím, že majitel Stila by něco takového jinému Stilařovi nedokázal udělat :o))) ). Ať Vám to jezdí ... -
« Re: stilo 1.2 16v 11/2001
Také zdravím, mám Stilo 3/2003 (ale 1.6) a jsem na tom celkem v pohodě - za 14 tkm se projevuje pouze cvakání spojky při puštění pedálu, občas něco zavrže (PP dveře, zadní dveře), 2x se zasekly LZ dveře (po chvíli se umoudřily), nad 100 km/h trochu píská vzduch u PP dveří (je tam někde malá netěsnost) a lehce se viklá páka ruční brzdy. Toť vše. Předpokládám, že na roční prohlídce se vše odstraní. Jinak naprosto v pohodě, jezdím za 7 litrů, spíš mne štve změna výbavy od letošního modelového roku. Ať Vám to jezdí. -
« Re: stilo 1.2 16v 11/2001
Zdravím... Já mám Stilo 4/2003 musím říci že pokud opravdu nebudu bazírovat na maličkostech které mi měnili tak já jsem se svým Stilem spokojený mám najeto přes 11 tisíc km a neměl jsem jediný problém , jasně chápu 11/2001 je ta úplně první série co se k nám dodala a od toho se to také odvíjí. Vždyť Stilo bylo představeno ofic. v zaří 2001! -
« Re: stilo 1.2 16v 11/2001
to MBE: Tak sem se dnes informoval na vrzání spojky a mám v tom celkem jasno.Vrzání způsobuje kovová kulička, která tlačí přes silonové pouzdro na něco, co ovládá spojku, tak dalece jsem to už nezkoumal. Důležité je, že vrzání vniká tím, že kovová kulička prošoupe silonové pouzdro, a de kov na kov.Tyto věci jsou součástí pedálu, dá se to řešit výměnou pouzdra, prý už se to teď vyrábí nějak jinak. -
« 1.2 stilo 11/2001
Ešte by som chcel vedieť či niekto nemá skúsenosti z dodatočne montovaného alarmu originál na stilo zn.Meta. Aj ten sa mi nejako sere. Po roku mi menili celé črevá (riadiaci modul) lebo mi prestal komunikovať druhý ovládač a nevedeli ho nijako naprogramovať.Po nejakom čase mi prestala fungovať siréna.Najradšej by som im ho dal vymontovať.
Sledoval som tu diskusiu ohľadom smeroviek ,ked sa alarm zapína a vypína.Potešil som sa ,že keď ho zapnem tak ma pozdraví a hlavne večer nebudem už musieť počúvať zámky či cvaknú.Ale v servise ma sklamali a povedali že sa to dá nadstaviť ,len na originál čo je alarm na klúči. Nešlo mi do hlavy ,keď je to originál alarm na stilo,že to nejde! Má s tým niekto skúsenosti?Ďakujem a pozdravujem. -
« stilo 1.2 16v 11/2001
Tu je stilák z Bratislavy.Na budúci týžden mi idú meniť tú zapráskanú spojku 3 krát.Tá posledná mi vydržala asi 5 000km.Vŕzga a škrípe ako staré dvere.Už by to mohli začať vyrábať z niečoho iného,museli si to v tom Turíne všimnúť.Na 48 000km mi ju idú vymeniť 3 krát,je to normálne?
Ďalej mi idú meniť aj zámok na ľavých zadných dverách,po necelom roku mi vymenili všetky zámky pretože v zime mi zamŕzali a teraz postupne mi menili pravý zadný a teraz je na rade ľavý.
Mal som na tom stile už toľko drobných závad že to auto NEDOPORUČUJEM! -
« Re: Kontakt na FIAT ČR
Vyžádej si u dealera aktuální ceník a technické udaje, sou to dva dvojlisty, na těch je výbava rozepsaná dost dopodrobna. Tvůj problém bude spíš v tom, že na trhu sou ted dvě série Stila, nultá a první, a navíc mezi tím se udělalo několik set aut, které sou takoví bastardi, tzn. mají výbavu jak se podaří. Je to způsobeno tím, že při přechodu na sérii 1, něměli nějaký čas řídící jednotky pro ovládání dvou, nebo čtyř bagů, a proto se dá koupit Actual s 6 balony v ceně.Tyhle auta se ale už téměř všechny vyprodali a momentálně by prodejci měli mít už jen jedničkové série.
Co se týká cvakání pedálu, řešení je jednoduché, je nutno vyměnit uložení pedálu, je to v podstatě ložisko na kterém pedál chodí, pak bude vše OK.
Pokud se budete obracet na FIAT, přeju pevné nervy, ale vím o jednom člověku od nás, který měl nějaké problémy s Bravou a napsal dopis přímo do Turína. Asi za měsíc si ho pozval dealer na prohlídku, když tam přijel, tak tam stál v pozoru technik z FIATu čR, a fungoval jak fretka.Takže možná je tohle cesta....
Pokud vím tak technik na reklamační vady je Jaroslav Parolek, tel na FIAT 224806111 -
« Kontakt na Fiat ČR
Když už tu všichni hledáte kontakty na Fiat ČR, tak se taky přidám. Hledám nějaký mail nebo něco, kde bych se doptal na možnost dostávat mailem novinky z FIATu a následně je uveřejňovat na svých stránkách. Na jejich webu jsem sice našel nějaký formulář, kdy se člověk může zaregistrovat, ale zřejmě to nefunguje :-( Za každé info díky. -
« Bez nadpisu
a to mam v teto situaci psat, jak je Stilo uspesne v prodejich v CR ve sve tride ? Dost dobre 6. misto - Peugeot 307, Opel Astra,Ford Focus,Renault Megane,VW Golf, Fiat Stillo. Nechapu, jak se furt muze ta Astra tak dobre prodavat. Za zminku stoji i vetsi prodej Seicent nez Matizu. Podrobnosti - vsak vite kde.
-
« Re: Spojka
Zdravim MBE dlouho jsem o tobe neslysel. Co se tyka oficialniho kontaktu na FIAT CR tak sidli na Krizovnicke ulici Praha 1 Hned vedle Karlova mostu smerem ke Staromestske. Jinak technik FIATu CR se jmenuje Pokorny a je to super * mam dokonce pocit ze tomu vubec nerozumi. Viz moje problemy s vrzanim kastle (nechal rozebrat komplet strop kvuky ktermu se muselo vymontovat 60% interieru jako boky i presto ze jsme mu jasne vsichni rikali ze to jde odspodu). Mimochodem FIAT CR je s.r.o. to me taky pobavilo.
At to jezdi M. -
« Re: Spojka
Zdravím, se spojkovým pedálem mám zatím "problém" jen v tom, že je při puštění zmáčknutého pedálu slyšet kovové cvaknutí. Začalo to cca. ve 4 tkm, teď (11 tkm) je to trochu slabší ale pořád slyšitelné. Když jsem se na to ptal technika, konkrétní odpověď jsem nedostal. Uvidím, na garančce ve 20 tkm budu chtít, ať to odstraní. Spojka jinak funguje OK. Ať Vám to jezdí.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







