Fiat Stilo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Re: Příčníky na Stilo MW
Tenhle problém jsem řešil na svoji Mareu WE před necelým rokem. Nakonec jsem koupil příčníky na Octavii (Thule). Stály skoro 2x míň (snad to bylo do 3.000 Kč) a jsou v pohodě. Co se týče šířky, tak u Marey je na nich značná rezerva, takže tipuji, že by to mělo jíž i na Stilo, byť je o chlup širší (1,5 cm) a míň zakulacený. Rozhodně to ale před koupí vyzkoušej. -
« Příčníky na Stilo MW
Žádám o radu. Vlastním Fiat Stilo MW. Chci koupit příčníky na hagusy-originální výbava. Při předpokládaném využití 1-2x za rok se mi zdá cena originálních Fiat příčníků, asi 5000 Kč, dosti vysoká.
Nevíte někdo o rozumném a levnějším řešení? Problém je v tom, že profil hagusů je atypický - větší průměry než běžné a větší rozteč hagusů. Díky za radu. Viktor -
« Low Oil Pressure - pokračování
Zdravím všechny Stilaře. Ke kauze "Low Oil Pressure" mám nové info - volali mi ze servisu, kde jsem byl s autem, když se mi ta hláška začala objevovat. Vedoucí servisu říkal, že na Fiatu sbírají údaje, že se to projevuje u více aut. Nicméně je to kvalifikováno pouze jako "DISCOMFORT" a naprosto to prý nemůže vést k poškození motoru. Nicméně Fiat chystá řešení (neví se ještě, co) a až bude info, budou svolávat auta do servisu. Takže hlídejte displeje :o) a ať Vám to jezdí. -
« Re: Stilo 1,2 Actual nebo 1,6 Active
mbe: Jen ještě podotknu - nejezdím pořád 90 - 110 :o((((( Typicky ráno - odvezu rodinu na kraj města (cca. 4 km, studený motor), pak posbírám kolegy (3 km) a vyrazím po čtyřproudovce do Ostravy (cca 15 km, z toho ten čtyřproud asi 9 km). Odpoledne v opačném pořadí. A mezi tím občas do Tesca, obchody, atp. atp. Takže v tom mám nadpoloviční většinu město stejně jako Ty, ale není to Praha, takže žádné kolony atp. Pěkný den. -
« Re: Stilo 1,2 Actual nebo 1,6 Active
Tak to jo, pokud mas sanci nekde jezdit 90-110 tak tomu verim. Pri tyhle rychlosti to jede za 6 litru a pokud jedes dyl, tak to spotrebu dost srazi. Kdyz vyrazim nekam za mesto, tak to mam tak za 7,8, ale furt je v tom polovicka mesto. -
« Re: Stilo 1,2 Actual nebo 1,6 Active
mbe: Havířov - Ostrava denně tam a zpět, cca 40 km, jinak ve městě a kolem Havířova, občas do Beskyd atp. 6.8 je aktuální údaj průměrné spotřeby Trip Computeru (MAIN, reset co 5 tkm), jinak měřím pomocí TRIP B spotřebu mezi tankováním. tam je aktuální průměrná spotřeba 7.2 - mám takový divný pocit, jako bych poslední dobou jezdil "za víc". podotýkám, že se neloudám, mimo město 90 - 110, ve městě kolem 60. Hezký den a ať to jezdí. Z -
« Re: Stilo 1,2 Actual nebo 1,6 Active
Dobrý den, záleží na Vás a na na výbavě, jakou v autě budete chtít mít. Jak už jsem psal někdy dříve, Stila 1.2 a 1.6 mají nyní standardně jen ABS+EBD, ASR+MSR+Brake Assist je součástí ESP, které můžete mít jen u motoru 1.6. Ve výbavě Active je i mechanická klimatizace, přední mlhovky a boční airbagy. Co se týká spotřeby - mám najeto 17 tkm a s motorem 1.6 jezdím dlouhodobě průměrně za 6.8 l (převažuje městský a příměstský provoz, zapnutá aut. klimatizace). S 1.2 předpokládám průměrnou spotřebu o cca. 1/2 litrů nižší. Fakt je, že motor 1.2 je trošičku tišší, nicméně 1.6 má (podle mne) velmi hezký zvuk. Ve městě rozdíl moc nepoznáte, na dálnici ano. Přeji dobré rozhodnutí. -
« Re: Stilo 1,2 Actual nebo 1,6 Active
Ja mam 1,2 a jsem s ni spokojen samozrejmepokud mate v umyslu jezdi nejake silene dalky a jezdite fakt rychle tak si kupte 1.6 ale na bezne jezdeni bohate dvanactka staci osobne jezdim rychle a i tak se stane ze me malo tere auto predjede :-)) musite ale pocitat s timze nemaauto moc velkej kroutak coz se projevuje hlavne pri pruznem zrychleni. Ale ta prevodovka je fakt skvela na 6 4tis ot jedu 160 km/h -
"-- skrytý --" 26.08.03 12:38
« Stilo 1,2 Actual nebo 1,6 Active
Stale se nemohu rozhodnout, jestli jit do 1,2 nebo 1,6 motoru. Vim, ze s doplnkovou vybavou vyjde 1,2 na stejny peniz, ale jsou i argumenty proti: vyssi spotreba, vyssi pojistka. Udajne je motor 1,2 v kombinaci s 6-ti rychl. prevodovkou velmi dobry...PORADTE, PROSIM! -
« Re: Stilo 1.2 16v 11/2001
Takovy haraseni rucicek pozoruju hlavne pri vypnuti motoru, jak spadnou, tak v tom jako harasi, ale neni to nijak silne, tak to neresim. Spojku by mi meli delat taky, ale cekam a rovnou s tim vezmu rocni prohlidku. Mimochodem, nema tu nekdo Stilo MW, sever prahy (Dablice ci tak) v te sedomodre metalize s SPZ zacinajici 2A4? -
« Stilo 1.2 16v 11/2001
Minulý týžden som bol v servise a menili mi zámok na zadných dverach za šoferom,pretože sa mi mejako sem tam zadrhával.Objednaný som na tretiu výmenu spojkového pedálu a ešte mi idú vymeniť ofukovaciu lištu pod predným sklom akosi sa mi vydula.
Už mi raz menili budíky kvôli vrzgajúcej ručičke na otáčkomeri,od takých 2000t do 750t vrzgala ručička a teraz sa mi to zdá opat.Máte s tým niekto skúsenosti?
-
« Re: Low oil pressure
tak tuhle hlasku sem mel uz taky..
ale vsiml sem si ze vsechny hlasky co mi stilo "reklo" se udali v zime,... to auto je proste do teplych kraju...
... este jedna vec... uz sem videl svuj airbag :(
ale akorat namacklej naraznik dovnitr..
auto bylo i po havarce pojizdny a na prvni pohled nic videt...
no... neubrzdil sem to na plzensky...
ale mohlo to bejt horsi... -
« Re: Nerovnoměrné sjízdění předních pneumatik
Tento problém skutečně existuje, ale s placením pneumatik bych se rozloučil, v servisce se píše něco o tom, že se má závada hlásit hned, nikoliv když už to způsobí sjetí dohola, měl jsem ten problém taky ale naštěstí sem to zpozoroval zavčasu, udělal geometrii, přehodil zadní za přední a je to OK. -
« Nerovnoměrné sjízdění předních pneumatik
Dobré ráno, objevil jsem problém, který mne hodně, ale opravdu hodně na...l. Auto mám 4 měsíce a týden, najeto 15 800 km a v pátek jsem zjistil , že mám skoro totálně sjetou vnitřní stranu předních pneumatik - mezi krajem pneumatiky a první drážkou. Navíc rozdíl sjetí mezi vnější a vnitřní drážkou dezénu je 2-3 mm. Měl jsem jisté podezření, tak jsem to konzultoval v servisu, tak na to "hodili okem" a to je výsledek. Na dotaz co s tím jsem se dozvěděl, že je špatná geometrie, že je ji třeba změřit a nejlépe přehodit přední pneu dozadu, ať ještě chvíli vydrží. A prý je to neprokazatelné, může to být od začátku špatným nastavením nebo jsem vymetl nějakou díru a hnul s geometrií já. Což si a) nejsem vědom, b) s mým minulým Daewoo Espero žena najela na obrubník, totálně zničila ráfek a geometrie byla OK !!! Tak nevím. Dnes to budu řešit s prodejcem (auto mám z Brna, jezdím do Nordexu v Havířově) a doufám, že je dokopu k alespoň částečné spoluúčasti za nové pneu - ale opravdu jen doufám, v Nordexu se na to tvářili VELMI skepticky. Máte někdo podobnou zkušenost ??? V Polsku již takových případů několik bylo. Jinak doporučuji zkontrolovat gumy :o))) - a ať Vám to jezdí. -
« Low Oil Pressure - 2. díl
Zdravím všechny, tak jsem byl v pátek v servisu s onou veselou hláškou. Technikovi se samozřejmě neprojevila :o))), nicméně mne pochválil, že je lépe přijet se zdánlivou zbytečností, než pak mít problémy. Auto šlo na Examiner, podle něj je vše OK ... Nicméně tohle měli už i u dalšího auta (aut ?) a výpis z Examineru posílají do Prahy na Fiat ČR, který se k němu "vyjádří". Tož uvidím, o výsledku budu informovat. Ať Vám to jezdí.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







