Fiat Stilo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Re: Loose Connection
to Zdenek_C: A kde si auto zkoušel? Jestli ještě napadne sníh, tak to jedu také prubnout. Doufám, že to bude bez kontrolek. Těchnika je těchnika, ale někdy bych na to vzal kladivo. Jinak přátelé do nového roku mnoho šťastných a klidných kilometrů. -
« Re: Loose Connection
r.c. Ale žádný záhul. Prostě jsem pár minut jezdil něco mezi 30-40 kmh jakoby po oválu s tím, že jsem zkoušel v zatáčce buď brzdit, zrychlovat nebo najet do ní o něco rychleji. Když PP začal pokřikovat, motor normálně běžel a auto by asi jelo, ale z pochopitelných důvodů jsem ho okamžitě zhasnul. A k tomu CORISu - když jsem volal na FIAT Assistance (podle plastové kartičky, kterou jsem dostal k autu), operátorka se mě ptala, kdy jsem auto koupil a zda jsem první majitel. Když jsem to potvrdil, řekla mi, že auta r.v. 2003 asistenčně obhospodařuje CORIS a dala mi na ně číslo (224...). Tam operátorka reagovala bez mrknutí. Ať Ti to jezdí. Zdenek -
« Re: Teploměr
Mě se jeví teploměr jako nepřesný, když auto stojí přes den na parkovišti a večer to porovnám např. s jiným autem, tak Stilo ukazuje vždy víc. Vyhřívané zrcátka má každé Stilo, ale vzhledem k tomu, že čidlo je pod spodní hranou a vyhřívané je vlastně jen skolo, nemyslím si, že by to mělo mít vliv.A ještě k blinkrům, nastavit blikání jde pouze u prvních modelů, pak už to nejde ať máte dálku jakoukoliv, pouze u alarmu. -
"-- skrytý --" 29.12.03 19:37
« Teploměr
Mně se zdá, že čidlo teploměru ve zpětném zrcátku je dobré umístění. Měl jsem Citroen XM a Octavii a tyto auta to mají v předním nárazníku, takže když se zastaví, dýchne na něj teplo od motoru. Služební přetechnizovaná Laguna má čidlo také v zrcátku. Výhřívání má dle mého názoru zanedbatelný vliv. Moje Stilo měří teplotu dobře. -
matuS 29.12.03 19:17
« Re: kámen
r.c. nemaj strach, ze by sa okno ihned po prilozeni nalepilo. kazde lepene okno musi ostat vo firme kde lepia minimalne 4 hodiny, aby lepidlo dostatocne uschlo. takze na zarovnanie okna maju dost casu.
ja som par vymien okna absolvoval a ziadne problemy, vratane spravne nahodeneho spatneho zrkadla a prehodenej dialnicnej znamky (SR, ATS) tak, ze som nechapal ako to robia :) -
« Re: stilo 1.2 16v 11/2001
to Penka: K tomu oleji. Už jsme to tu jednou probírali a většina z nás nemá Selenii. Ty sis stěžoval, že nechceš Castrol? Já konkrétně mám Castrol 5/30. Byl bych nasranej, kdyby mi padla záruka. A nebylo by to mou vinou. Olej měnil servis. A stejně Castrol je určitě lepší.
A k těm ručičkám. Jak vypnu rádio, přidám plyn a pustím ho tak také slyšim šramot těch ručiček. Ale já trochu hůř slyším, tak to neřeším. Když už tak rádio to jistí. Čus. -
« Re: výbava 2003
to rands: teď si mě s těma funkcema dostal. Já jsem měl vše ok. Ale jestli si dobře vzpomínám, tak u starších odkazů byl problém, že nesvítily světla ve dveřích (nebyly tam žárovky :-), pak zíňované blinkry (auto se zamklo, ale blinkry o tom nedaly vědět). No a dále si nevzpomínám. Jó u mého vozu jsem neměl pojistky na zadní dveře. Tak jsem je zavíral první den ručně. V servise nechápali. Pořád se ptali jestli jsem je nevytáhl :-) Ale já první den nevěděl ani kde ty pojistky hledat. -
« Re: stilo 1.2 16v 11/2001
penka> co se tyce teplomeru, to mam taky. Uz mi ho menili a nepomohlo to. Evidentne se ohriva od motoru, protoze rano po noci venku podle me ukazuje OK, ale po chvili jizdy mam i v -10 teplotu treba kolem nuly. Prijde mi to jako konstrukcni zalezitost. -
« Loose Connection
Zdravím všechny a posílám novou (aspoň doufám) hlášku palubního počítače. Mezi svátky jsem si řekl, že vyzkouším ESP, ať mne na horách nepřekvapí, a vyrazil jsem na prázdné parkoviště u zavřeného supermarketu. Zkouším, točím, brzdím - super. A tu náhle - Loose Connection, High Coolant Temperature, Engine Fault. Ha. Nechal jsem auto chvíli "ochladnout", zkouším nastartovat - opět totéž, navíc svítila kontrolak EOBD a nefungoval teplomět chladicí kapaliny (vyjel na polovinu stupnice a vzápětí spadl). Když to po 15 minutách bylo pořád totéž, volal jsem na FIAT Assistance. Tam jsem se dozvěděl zajímavou věc, že auta koupená v r. 2003 neobhospodařuje v případě problémů FIAT Assistance, ale CORIS. Takže další telefonát. Slečna mi nabídla maximálně odtah domů, jelikož servisy jsou zavřené. Jak to Stilo uslyšelo, náhle z původních chybových hlášek bylo už jen Engine Fault a rozsvícená kontrolka EOBD. S tím se dá jet, takže jsem pomalinku dojel domů. A to nejlepší nakonec - po hodině, až si Stilo odpočalo, startuju motor, Check in Progress ..... CHECK OK a vše je OK. Tak nevím, mám pocit, že při intenzivním zatížení ESP elektronika asi přestala stíhat. Zajímavé. Máte někdo podobnou zkušenost ??? Přeji krásný den a ať Vám to jezdí. Zdenek -
« stilo 1.2 16v 11/2001
Zdravím z Bratislavy.Mám najazdených už 60000km,práve pred sviatkami som bol 2 dni v servise. Jeden deň mi menili na záruku prístrojovú dosku, pretože mi škrkala ručička otáčkomera, potom celú palubovku, pretože sa mi odlepovala ofukovacia lišta a po jej vymenení (zle ju nažehlili) robili to prvý krát, museli pri tom rozobrať celú prístrojovku a zle to spravili , tak objednali celú novú prístrojovku a už je to "ok".Ešte mi majú meniť nejakého slimáka pod volantom, pretože mi tam niečo jemne šuchoce.Toto robili jeden deň.
Na druhý deň mi robili servis po 60000km.Cena 6300sk, menili mi olej ( vrátili sa na príkaz Talianov k oleju Selénia pokial je auto v záruke, predtým som tam mal castrol 5W30 softek magnetic)cena za 1l je polovičná približne 300sk, ďalej olejový filter, peľový filter,brzdovú kvapalinu a predné brzdové doštičky.
Predĺžil mi predajca záruku o pol roka,pretože som u nich kúpil prvé auto a vyskytovalo sa tam veľa závad.
Nevedeli mi v servise spojazdniť tie blinkre,asi preto že nemám v aute originál centrál, dokupoval som tam originál Mettu (centrál aj s alarmom) a že to nato nejde , len na originál z fabriky.
Ďalej mám problém s teplomerom ukazuje tak všelijako.Ke´d naštartujem ,tak už ukazuje o 1,5 až 2 stupne viac ako je v skutočnosti a potom pri jazde postupne aj 3 4 stupne viac ?
Ďakujem za odpoveď, nech Vám to jazdí ...







