Fiat Stilo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
"-- skrytý --" 03.08.04 20:50
« Re: A4 Avant vs. Stilo
Cit.: "Narust vykonu turbomotoru neni harmonicky, redaktorum chcipal pri rozjezdu.
Vsichni ridici se shodli, ze ctyrvalec je hlucny, bruci a duni. (Haha PD)"
- Ta samá osobní zkušenost (A4 PD 96 kW): "Dole mrtvo", pak krátce všechno, nahoře opět mrtvo. Od světel jsem napřed zahrábl (aby mi to nechcíplo, jako několikrát předtím); pak mohutně zakouřil (z výfuku) poté, co zasáhl ASR; následně jsem se mohl uřadit (6-ti kvalt); a přesto ta posra.. japonská benzínová patnásctistovka, co jela vedle mne, stále držela krok, navíc evidentně v o dost větší pohodě (řidiče i vozu)... No nekupte to, za ty peníze! Vždyž je to přece AUDI!!! -
« A4 Avant vs. Stilo
Cau, jsem tu novy, auto bych mel dostat tento tyden. Bude to JTD115 MW. Uz se tesim jaq svin. Procetl jsem si tay to forum a jsem rad, ze jsem nakonec vybral Stilo. Mel jsem jeste moznost Focus TDDi.
Ted co mne zaujalo v novem Autotipu c. 16. Je tam test 100tkm Audi A4Avant 1,9 TDI 96kW. Cely clanek ma nadpis "Chybami se clovek uci"
Cituji par veci z hodnoceni:
Auto je moderni, rychle, usporne.
Kritika smeruje ke stisnenemu prostoru pro nohy cestujicich vzadu.
Aretace dveri nedrzi dostatecne, dochazelo k priskripnuti nohou.
Pri sviznejsi jizde se spokoji s osmi litry nafty.
Cena testovaneho vozu 991.800,-
Zakladni cena 805.000,-
Priplatek za elektrony 28.535,- (Stilo 3.279,-)
Pro ctyrclennou rodinu s kocarkem je kufr maly. (1.184l / 1.480 Stilo MW)
Priplatek za stresni lyziny 9.558,- (Stilo zdarma)
Pod prednimi sedadly jsou lapmicky pro osvetleni prostoru pro nohy cestujicich vzadu. Sponky jsou slabe a svitilny vypadavaji.
Narust vykonu turbomotoru neni harmonicky, redaktorum chcipal pri rozjezdu.
Vsichni ridici se shodli, ze ctyrvalec je hlucny, bruci a duni. (Haha PD)
Odchazejici zarovky parkovacich svetel.
Elektromotor v zrcatku ochromil centralni zamykani.
Cidla davala nespravne signaly, ridici jednotky samocinne klimatizace a navigacniho systemu musely byt vymeneny, radio se necekane vypinalo, spinace selhavaly... (Citace vcetne tech 3 tecek :))))
Ted perla: " Dalsi mozny zdroj chyb, telematicky system SOS za priplatek 47.100,-, byl z vozu odstranen. Kdyz se totiz v redakci Auto Bildu opakovane objevovali technici Audi, nechali nasi nemecti kolegove zarizeni pri prvni servisni prohlidce vymontovat. Rozsahle vybaveni je tedy prijemne, ale take poruchove. Presto vsak stale plati, ze chabami se clovek uci. A v Ingolstadtu se jak znamo uci velice rychle". Konec citatu.
Porizovaci cena 998.300,- Odhadni cena po 100tkm 630.000,-
Dost mne to pobavilo -
« Re: Re: Pruduch
martinac: neboj, vrzani neni v zadnem pripade problemem pouze u Fiatu. Mam Octavii, celkove skripe min, vyrazne min pri naklonu auta v podelne ose. Rekl bych to tak, ze celkove je sice Octavie min skripava, zatimco Fiat se skladal z vice lepe snesitelnych slabsich pazvuku, v Octavii mam hlavne v zime par intenzivni pazvuku z palubky. -
« Re: Pruduch
a to je právě to, co mě na to Fiatu sere. Prostě hoši italský nedbají na maličkosti, i když pouhým pohledem muselo být jasný, že takto zkonstruovaná palubovka s tolika částmi z různých plastů bude muset časem začít vrzat. Jen by mě zajímalo, jestli se v tomto ohledu něco změnilo u aut r.v. 03 či 04 ? -
"-- skrytý --" 02.08.04 13:52
« Re: Pruduch
Doufam, ze si Autotyp neponechal vykonneho reditele. Vloni v zari jsem ho pri reseni reklamace skolil ze zakladnich znalosti obcanskeho prava. Taky by mu neskodil kurz prodejnich dovednosti, protoze moji reklamaci komentoval: "Pane, co chcete, koupil jste si italsky auto..." -
« Pruduch
Tak jsem se o vikendu maximalne vytocil. Zase mi zacal vrzat ten pruduch pod prednim oknem, ale tentokrat to vypada, ze se to pri dovolene ve vedrech nejak zkroutilo, protoze na jedne strane se to nejak zacalo ohybat. O vikendu to vrzalo tak, ze to neprehlusilo ani radio a myslel jsem, ze to vzteky vyrvu. Vcera se to nejak uklidnilo, ale pres to jsem se rano objednal do servisu. Jezdim k Vavrincovi na Prahu 9 a pri te prilezitosti jsem zjistil, ze uz to neni Vavrinec, ale ze to prodal a je to Autotyp. Nekteri zamestnanci zustali, neco je nove, tak uvidime jak jim to pujde. -
« Re: náprava, záruka a jiné
ad 1:vynulovat servis se dá jen přes examiner
ad 2: myslím, ře záruka se vztahuje i na provedenou práci, tak snad nevadí že se žádný díl neměnil. Já sem tohle zažil u Punta, kde něco pořád vzadu vrzalo a nakonec sem zjistil, že to byl lanovod ruční brzdy, který vrzal o průchodku na ramenu.U Stila naštěstí nic nevrže... S palubovkou sem problém měl, vrzalo to kolem průduchu ventilace, spraveno na poprvé, teď se mi objevuje nový zvuk, když mám stáhlé okno řidiče a pok ho vytáhnu, tak to okno v zatáčkách vrže, jako by špatně sedělo, ale když na něj zatlačím rukou, tak tam žádná vůle není, po nějakém čase to přestane, do doby než zase stáhnu okno, tak nevím... A asi dvakrát se mi stalo, že nefungoval park. senzory, nevím, jestli to bylo zašpiněním auta, že by ale nefungovaly všechna čidla naráz se mi nezdá, ale málem sem díky tomu naboural při parkování. -
« náprava, záruka a jiné
Poradíte mi? je to týden co mi skončila záruka Stila 3d. Někdy v květnu jsem reklamoval pár závad, konk. vrzání zadní nápravy, palubovky a aj. A jako na potvoru je to začalo opětovně objevovat až nyní po záruce. Ohledně nápravy mi v květnu řekl technik že to prý (stilo) není nultá serie kde se měnila celá náprava, a že to promazali silikonem a OK. Ale já si myslím, že to zakamufluje problém jen na dobu než se ten silikon smyje. A co teď? když to budu reklamovat, co s tím udělají? Mám nárok na opravu zdarma? Kdyby to byla vyměněná věc tak to asi jo, ale takhle? Jakou máte vůbec zkušenost s povrzáváním zadní nápravy? Něco podobného se mi začalo ozývat i od pravého předního kola, zvl. při zhoupnutí nebo při průjezdu po kruhovém objezdu, na normálních nerovnostech nic.
Stejně tak palubovka - snad je lepší to nechat bejt, aby to nebylo jen horší...
tak díky za názory...







