Fiat Stilo

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT

• « 00 Reagovat !

foto

25.10.04  12:30

« Re: Re: Re: Dojáček

Fakt, že jeden z mála případů (jestli ne jedinej), kdy jsem byl dost nespokojenej s Dojačkem, byla situace, kdy jsem na ně časově tlačil.
    To když nám měnili oboje levé dveře u Tempry (do manželky najel na parkovišti taxikář) a na nějakej materiál týden nebo dva čekali, pak jsem to auto už na víkend potřebaval a tak jsem na onoho technika telefonicky tlačil. Dopadlo to tak, že něco uvnitř LP dveří špatně uchytili (při zavírání tam něco bouchalo) a museli to za týden znovu rozdělat. A taky se mi moc nelíbilo, jak nalepili boční černé lišty.
  • « 00 Reagovat !

foto

24.10.04  22:46

« Re: Re: Dojáček

2 Pavel_KR5: Už jsem trochu vychladnul, ale nemůžu s Tebou ve všem souhlasit. Pan Štěpánek mě osobně slíbil, že oprava bude na počkání a že se mi budou věnovat hned jak dorazím mezi 9:00 - 10:00. Na otázku, jak to dlouho bude trvat, řekl do 20 minut. Druhý den z toho nesplnil vůbec nic. A dneska jsem si všimnul, že jak šroubovákem vylamovali ovládání okna, pěkně to okolo dojebali. Asi to dělal učeň nebo co.
  • 00 Reagovat !

foto

24.10.04  16:21

« Zvetseny forum otevren

rozsahla zmena na nejvetsim STILO FORUM www.stilo.org je konecne provedena.
    >:D
    nyni mate v CZ/SK verzi 8 RUBRIK do ketrych muzete psat vase prispevky.
    uvidite i hodne fotek z posledniho STILO MEETINGU na strahove a doctete se hodne jinych zajimavosti o stilu.
    :-!
    takze se tam hned kouknete, primy link je tady:
    [odkaz]
    nebo si zapamatujte www.stilo.org
    PS: muj stilo JTD 115 ma uz 90.000 km najeto - je skoro 3 roky stary a nema porad zadnou poruchu.
    pozdravy PHARAO
  • « 00 Reagovat !

foto

23.10.04  12:15

« Re: Re: náprava

Vrzání - mám silentbloky nové - všechny, pozor na vyměněný počet - a stále kvoká, stále kvoká ... Ale musím říct, že pan Pavel se opravdu snaží, to vyřešit.
  • « 00 Reagovat !

foto

23.10.04  12:12