Fiat Stilo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« engine fault
Zdravim vsechny stilaky, potreboval bych od vas radu, jsem stastnym majitelem 1,6 16V RV 2003 (auticko super :-), ale mam jeden maly (zatim) problem. Kdyz vytocim auto do vyssich otacek, tak se objevy chyba engine fault (avaria motora). Dam nohu z plynu a prestane to, ale opakuje se docela casto, zvlast kdyz chci z auta dostat vyssi akceleraci. Setkal jste se nekdo s necim podobnym? Divali se mi na to v servisu a cistily spiralky v zapalovani(?) po kterejch to na cas prestalo, ale pak se postupne problem objevil zas... Myslim, ze nakonec si s tim poradi, ale zajima me jestli jste nekdo neco podobnyho zaznamenal... -
« Re: Re: Re:Re: Tempomat
Spíš by to chtělo sehnat servisní manuál - snadbo by se přišlo na to, jestli to je jen našroubování jedné páčky, nebo jestli to je i něco víc.
Nedivil bych se, kdyby se automobilky chovaly stejně jako výrobci mobilů - upgrade Ericssonu T10 na T18 pouhým přehráním FW je dost známý, kdyby šlo takhle aktivovat některé funkce, bylo by to fajn:-) No, servisy by na to měly poněkud odlišný pohled... -
« Re: Re:Re: Tempomat
Zkusim se cvicne zeptat u Dojacka, co by chtel za dodatecnou montaz. Pro zasmani to dam vedet i sem. Tipuju 15.000. Za 8.197 je to v ceniku do noveho auta.
Na Autorevue.cz se tempomat resil dlouho, psal tam i clovek co to ma v 1,2 HTP a prej to jelo.... -
« Re: Design
Vypadá to dobře, bude to ale chtít vidět v reálu. Ten předek mi přijde "nabubřelý", ale fotky mohou dost zkreslovat. Předek tak, jak ho má Idea/nová Multipla mi přijde uhlazenejší - ale to je můj osobní názor, který se může změnit, až se s Cromou potkáme tváří v tvář. -
"-- skrytý --" 18.01.05 06:35
« Re:Re: Tempomat
Já mám Stilo s tempomatem. Je to tak, jak píše kolega u IDEI, tedy je to samostatná páčka pod volantem a umístěná níže pod páčkou blikačů. Ovládání je ryze touto páčkou a je velmi jednoduché. Tím myslím jak počáteční nastavení při najetí např. na dálnici, tak i v průběhu jízdy, kdy je nutno buď brzdit a nebo naopak přidat. Jen se najede na zvolenou rychlost a zmáčne se tlačítko. Mám z vlastní zkušenosti zjištěno, že je i úsporné. Několikrát jsem si udělal vlastní měření (podotýkám, že mám lehkou nohu), když jsem jel 130 km rychlostí s nohou na pedálu - snažil jsem se s nohou ani nehýbat a pořád jsem udržoval rovnoměrný styl jízdy, tak jsem měl spotřebu o 0,5 až 0,7 litru větší, jako při stejné rychlosti s tempomatem. Hold elektronika je přece jen citlivější jak noha. Je úplně cítit, kdy ŘJ dá povel k přidání a kdy k ubrání. Je to pohoda. Akorát ho nepoužívám v noci, neboť zde se těžko odhabuje rychlost blížící se vozidla když chci předjíždět. Mám 1,8 která má dostatečný výkon 98 kW a tak nevím jak tempomat pracuje se slabšími motory. Zatím jsem neměl problém ani s táhlými kopci na 5 rychl. stupeň - tempomat si lehce poradí.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







