Fiat Stilo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Bez nadpisu
STILO 1.4
Engine fault se mi objevila dvakrát,a to než jsem si našel polohu spojky při rozjezdu u funglovky a motor zhas.Od té doby nikdy.
Dvojí zobrazení - má na něco vliv?
Mám dotaz na přichitření.
V údajích o výkonech je max.r. u 1.4 180 Km.Včera (18.02.) jsem zkusil prohnat auto na max.,z Lbc do Boleslavi.Víc jak 170 nešlo a prům.spotřeba podle palub.PC je cca 8.3 l/100 Je něco špatně?
Mám najeto 7.400Km. -
« Re: Hlášky závad Stila
Auto ( Stilo 3D 1.9 JTD ) jsem měl odstavené cca 2 měséce, kdy jsem byl v zahraničí a při startu jsem neměl žádné problémy. Také jsem nikdy neměl žádné problémy s chybovými hláškami systému při startu. Jediné chybové hlášení, které mám je "Engine fault" - to je ale způsobené přečipováním motoru a stává se jen při teplotě pod -10 a při rychlém sešlápnutí plynu naplno a jedině při 5. rychl. stupni když se motor pomaleji dostává do otáček( tuto zimu jsem ho měl 3 x ). -
"-- skrytý --" 17.02.05 23:09
« Hlášky závad Stila
Nesmyslné hlášky Stila v zimě jsou asi dána odběrem v klidovém stavu 50-100mA, které zatěžují baterii.Při otočeni klíčku odběr při vlastním testování dosahuje 2-3A ještě před nastartováním.Pokud nastartujete ve fázi testování, dojde k poklesu na baterii na 8-9V,dojde k vyvolání hlášky poruchy airbegu.Dále doporučuji nenechávat auto stát víc jak 3 týdny, nebo máte po baterii. -
"-- skrytý --" 17.02.05 07:55
« Tak to je sila....
silne mi to zacina pripominat potrebu upgrade biosu v IT svete >:D No mame se na co tesit. FIAT je jedna z prvnich automobilek , ktera hodla zacit pouzivat Windows Automotive ;-) Kazdopadne jestli je to tak , tak gratuluju k odstarneni zavady 8) -
"-- skrytý --" 17.02.05 07:09
« Pochvala servisu
Vážení kolegové,
dnes mám velkou radost >:D a musím pochválit servis DUDA Náměšť nad Osl. :!: Jak jsem již několikrát popisoval své problémy (podotýkám od pořízení nového auta v 10/2003 až po včerejšek) se signalizací závady na ESP a ASR a tedy i jejich nefunkčnosti, tak tento servis se k problému postavil přímo a dá se říci, že během 14 dnů závadu detekoval a odstranil (že jsem se na něj obrátil dříve!). Samozřejmě by byli schopni to odstranit ještě rychleji, ale protože auto s jejich počítačem nějak nekomunikovalo, museli si objednat nový software. Po jeho dodání zjistili, o jakou závadu jde, ale i tak ji nemohli napoprvé odstranit a tak zajišťovali ještě další úroveň software a potom dlouhodobou závadu, kterou domovský servis nebyl shopen skoro 1,5 roku odstranit :-( , odstranili ze dne na den >:D . A teď zjednodušeně, co bylo příčinou - v technické dokumentaci (rodném listě) mého vozu byl uváděn brzdový systém ABS Bosch 7 - tedy verze v době výroby mého auta zcela normální, ale nový SW (viz výše) zjistil, že mám již vyšší verzi, tedy ABS Bosch 8 a v tom byl údajně celý problém nemožnosti odstranění závady, protože počítač v těchto bezpečnostních systémech s mým vozem nechtěl komunikovat a i když závadu nakonec objevil, tak ji neuměl odstranit. Takže ještě jednou pochvala servisu DUDA Náměšť nad Osl. >:D za velmi přívětivý přístup k zákazníkovi a hledání závady za každou cenu i přes překážky. Svítá se na lepší časy :idea: . -
« Re: Re: FIAT servis
Svoji Bravu jsem dával do Autoklempířství Šafář-Říha (Praha 4, Kavčí Hory), nedělají jen Fiaty. Rovnou řekli, co jsou schopni udělat a co ne, co udělali, udělali dobře. Jednak jsem to měl blíž, jednak měli lepší přístup. V žádném značkovém servisu mi nebyli schopni/ochotni odhadnout, co by bylo dobré vyměnit - Š+Ř byli v odhadech docela přesní, co se týče dílů, používají optimální variantu. Standardně tedy mají orig. díly nebo od prvovýrobců, podle toho, co je levnější. Je zajímavé, o kolik může být orig. díl levnější, když se bere u Auto Goldstein (čelní sklo na Bravu cca za 50%)
Na Dojáčka si v podstatě nemůžu stěžovat, ale tátovi předchozí Punto nalakovali tak, že to je docela dost vidět (teď ho používají U seřadiště jako služební, červené Punto I, pozornost věnujte pravému zadnímu blatníku). Mě Bravu nalakovali dobře, tak nevím, co je u nich standard. Taky u nich nemám jistotu, že technik, který vše opravil naprosto perfektně, tam bude i za půl roku - pánové Š+Ř tam buď budou, nebo zavřou krám. Také objednací doba na cca 10minutový úkon (výměna pneu letní za zimní) 14 dnů mi přijde dost dlouhá (navíc u auta, které jsem měl přes ně půjčené od Fiat ČR, neb moje Idea putovala do Prahy jak Švejk do Budějovic) mi přijde jako dost dlouhá. -
Adyn 11.02.05 10:28
« Re: FIAT servis
Nemůžu souhlasit s tím, že značkové díly jsou příliš drahé. Moje zkušenost je v podstatě opačná. Například výměna brzdových destiček a kotoučů (Marea 1,6 SX) by mě vyšla v neznačkovém servisu na 5.000,- - ověřoval jsem si na více místech, v Karlíně mi udělali i přímo rozpis na 4,982,- nebo tak nějak. Na brzdách se ale nemá šetřit, tak jsem to dal do aut. servisu a platil jsem 4.200,- Kč >:D
Velká část druhovýrobců náhradních dílů pochází z Itálie a tudíž je na italské vozy největší nabídka druháků. Fiat proto zvolil vcelku dobrou politiku, že u modelů vyběhlých z výroby nahodí cenu na ND těsně nad úroveň druhovýroby. Originál není tedy dražší násobně jako u VW apod, ale je v rozumných relacích. Mluvím samozřejmě o kvalitní druhovýrobě.
U výfuků to ale moc neplatí, i když tam jsem s druhákem na Puntu nedopadl dobře - hlučnější, tak jsem šel s Mareou do originálu (cca 10.tis)
Se servisy mám dobré zkušenosti s Motortecem v Brně na Cejlu (domovský servis) a v Praze s Dojáčkem. U dojáčku mají na auta starší 4 let jiný ceník a chtějí cca 300 za normohodinu (možná i méně, už nevím) -
« 60 000
Zdravím všechny Stilaře po trochu delší době.
Právě dnes mám Stilo na 60 000 prohlídce, a to mu ještě nejsou 2 roky :shock: Utíká, to, utíká.
Dříve popisované problémy s elektronikou už jsou minulostí, ale vyvstal nový problém >:-[]
Začala mi vrzat přední náprava, vždy při přejezdu nerovností. Bylo to stále nepříjemnější, takže jsem se stavil v servisu - a dnes mi mění obě ramena. A FIAT to neuznal jako záruční opravu >:-[] >:-[] >:-[] , prý je to opotřebením.
Cena 10 000 !!! Takže ještě tento týden píšu do Turína, protože takhle tedy ne. Navíc - mailoval jsem si v té věci s někým z FIATu - jménu znám, ale zatím neřeknu - a poté, co jsem popsal dosavadní problémy s autem, komunikace ustala bez varování a úplně >:-[] >:-[] >:-[]
Budu prodlužovat záruku, tož jsem velmi, velmi zvědav, co bude zahrnovat.
Ať Vám to všem jezdí. -
"-- skrytý --" 08.02.05 10:36
« Odcizena vozidla
Na www.mvcr.cz se da stahnout seznam odcizenych aut. Udelal jsem to a filtrovanim v excelu zjistil zajimave skutecnosti:
Felicia 5500x
Octavia 3500x
Golf 2500x
Mazda 626 194x
Peugeot 307 78x
Punto 183x
Stilo 7x
Bohuzel nevim k jake zakladne prodanych modelu se ta cisla vztahuji... -
"-- skrytý --" 08.02.05 10:33
« Prodlouzeni zaruky
Ptal jsem se na prodlouzeni zaruky u Dojacka. Je o to zatim pry maly zajem. Rozhodne se ale nevztajuje na napr. na podvozek. Tu smlouvu jsem nevidel, ale bylo by dobre, aby obsahovala taxativni vycet casti vozu, na ktere se zaruka vztahuje.









Mám Stilo 5D 1.2, ale ten motor je podobný, má jen jiný objem.
Max Speed se dosahuje opravdu velmi těžko, zatím jsem to nezkoušel, ale potenciál k dosáhnutí v-max tam je - doporučuju točit, točit, točit ;-)
Jinak spotřeba závisí na stylu jízdy, já v létě jezdím klidně za 5,5 l/100 s větším podílem mimo město, teď v zimě se jezdí jen takové popojížďky, navíc na zimních gumách, takže 6,5 l/100 - hodnota přesně udávaná výrobcem.... (najeto 15000)
*** visit www.stilo.org ( diskuzní forum ) ***