Fiat Stilo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
"-- skrytý --" 24.02.05 21:02
« Bez nadpisu
Desky na většině aut měním tak po 25-30 tkm, ale je to jízdou na dálnici.Navíc po zkušenostech měním za orig. nebo po výměně kotoučů (cca 50-80 tkm)za desky od stelného výrobce.Olej a většinu ost. v rámci orig. servisů s ohledem na záruku a začíná to již vycházet cenově podobně.Pozor u Fiatu na kontrolu karoserie v předepsaném rozmezí a pokud dokoupíte záruku, tak stejně servis je u nich nutný.Příplatkovou záruku mají postavenou celkem solidně. -
« STILO 1.2 16V 11/2001 86000km/výmena dielov v servise
Auto mám od novoty, jeden z prvých kusov na Slovensku.Predné przdové doštičky mi menili po 61 000 km ( ešte by vraj vydržali asi tak 5 000km) ale bol som v servise na prehliadke tak ich menili. Zadné som si dal už vymeniť sám mimo značkový servis po 80 000km, boli už KO - rozhodla už cena.Sviečky mi menili vždy po 40 000km.Neviem prečo Ti menili chladiacu kvapalinu >:-[] , po dvoch rokoch mi ešte menili brzdovú kvapalinu. Peľový filter som si vymenil sám za 10 min, kúpil som si ho mimo fiatu za menej ako polovicu ( asi 400 sk ) a bol ešte aj talianský >:D .Zdravím všetkých STILÁKOV >:D a prajem veľa šťastných km... -
« stilo 1,6 mw
Zdravím přátele Stila. Nebyl jsem tady přes půl roku: Proč? Nevím, nebyl čas.?! Než se tady trochu z orientuji a přečtu vaše příspěvky (celý půlrok asi nebudu číst) tak něco k mému autu.
Mám najeto 61 000 km. rok Výroby 4/03. Dnes jsem byl na garanční prohlídce. Vše ok. Akorát ta cena 11 465,- Měnili brzd. a chlad. kapalinu, vzduch. a pylový filtr, přední i zadní brzd. destičky. Svíčky měnili už při 20 tis. Auto jede zatím super. Spotřeba 7,5l při 70% jízdy ve městě.
Tak jdu číst.
A zdravím Zdenka z Havířova. Žiješ?
R. -
« Bez nadpisu
Skrtici klapku mi cisti v servisu docela pravidelne. Problem nastane az mi za 3 mesice skonci zaruka. O skrtici klapce jsem se dozvedel, kdyz jsem v servisu reklamoval mizernej tah u studenyho motoru pri jizde do kopce. 200 m od baraku mame dost prudkej kopec (cca 15% stoupani) a navic je to do zatacky. Kde bezne jezdim s Fabii 44 kW ve trech lidech na dvojku, tak u 3d Stila 76 kW se to na dvojku dusi a musim radit jednicku.
Po nasteve servisu, kde vycistili klapku to bylo uplne v pohode. Bohuzel to vydrzelo tak 3 dny a potom se to opakovalo. U zahratyho motoru neni zadnej problem.
Jinak s tou spotrebou si muzes gratulovat, ja pri takovymhle stilu jizdy mivam spotrebu 9 - 10 l/100 km a to jezdim vetsinou sam. -
« Re: škrticí klapka
tož to jsem zvědav, kdy mi taky odejde >:D
zatím mi odešla indukční cívka na 4 válci (na Slovensku, ale asistence byla naštěstí vcelku připravena), ale po výměně mi po třech dnech odešla další >:-[]
servis nakonec vyměnil všechny (1+3), takže zase jezdím :-! a čekám ... :shock:
jinak servis musím velmi pochválit NORDEX v Havířově ... jsou to hoši zlatí ;-) a já jsem jejich noční můra >:-[] -
"-- skrytý --" 23.02.05 08:52
« Re: Skrtici klapka
To rozhodně není "zajímavá zkušenost", ale naprosto běžná věc! Ovšem kdo vůbec ví, že škrticí klapku třeba pravidelně čistit...?
PS: Týká se to prakticky všech vozů se vstřikováním paliva, které mají alespoň trochu vyspělou řídící elektroniku. Na problém "špinavosti klapky" ovšem většinou poukáže až "absence volnoběhu" po nějakém problému s akumulátorem... -
« Skrtici klapka
Zdravim. Mam zajimavou zkusenost, mel jsem problem, ze mi auto nedrzelo dobre volnobeh a kolisalo. Dal jsem do servisu a prisli s tim, ze byla zanesena skrtici klapka. Prej hodne, nechapali jak je to mozny po 35tkm. No vycistili a musim rict, ze jsem mel dojem, jako by mi dali jinej motor. Auto tahlo citelne lepe a na dalnici jelo jako blazen. Jel jsem ve 3 lidech asi 300 km, ted v mrazu, hodne jsem to hnal, misty az 190, bezne 150, no a spotreba 7,7 litru, coz mi pri tomhle tempu prijde velmi solidni. Docela me to prekvapilo. Mam 1.6, 5 dveri. -
« Re: Re: Re: Hlášky závad Stila
Kejml: Ten chip mám od Kerschera ( dělal mi to v Brně ATX ). Na examineru jsem byl - řídicí jednotce se nezdá množství nasávaného vzduchu. Chyba ale není způsobena váhou vzduchu ( měl jsem na zkoušku novou váhu vzduchu )- možná je to změnou datové mapy v řídící jednotce. Když přidávám plyn postupně, tak to chybu nenahlásí. Když to nahlásí chybu a dále držím plym, tak to po několika sekundách nahlásí chybu znovu, ale nic jiného se neděje ( necítím žádný pokles výkonu ). Závada není příliš častá, tak to raději neřeším.
Smile: Neřekl bych, že je diesel ve Stilu příliš tichý. Na můj vkus by měl být mnohem tišší. -
« Bez nadpisu
Diesel ve Stilu je fakt žůžo. Velmi velmi tichý. Ale trochu drahý. A ne tak zábavný jako benzín. Mám zkušenosti s čipem v Puntu 1.2 16V. Zajímavý to bylo hlavně v nízkých otáčkách, kdy auto znatelně ožilo a při městském provozu dokonce klesla spotřeba. Na dálnici to líp táhlo v kopci, ale víc to žralo. Výsledkem byla zlepšená dynamika a v průměru stejná spotřeba. Mohu vřele doporučit. Je pravda, že diagnostika palubního počítače u Punta nebyla tak složitá jako u Stila. Další drobností je, že auto nekomunikovalo s examinerem >:-[] -
"-- skrytý --" 20.02.05 23:12
« Bez nadpisu
Baterie pro JTD má kapqcitu o 50% větší jak pro benzín a psal jsem o problémech v zímě, kdy kapacita bateri je 50% léta.
Pro majitele 1.2 benzínu. Auto je schopné jet cca 190, ale je nutné jej v prvních 5tkm točít na maximum.Kdo hledí na palubnípočítač a jede na spotřebu udělá z motoru plečku. -
« Bez nadpisu
Dobrý nedělní den všem Stilařům.
Rád bych taky přidal pár "chytrostí" >:D
Musím připomenout, že Stilo s motorem 1.2 a 1.4 nejsou špatnou volbou pro ekonomicky uvažující řidiče, řidičky nebo taky pro pohodáře. Motory jedou tak do 90-100 a pak už to je vlažný. Takže trhání silnic a překonávání rychlostních rekordů nehrozí. Faktorů ovlivňující rychlost kromě motoru je víc, např. hmotnost :-( , rozměry vozidla (aerodynamika), šířka pneu, převodovka atd. Takže u Stila mnoho záporů najednou :x
ALE nezapomínejte že Stilo je Ital - točit točit točit znamená nešetřit ho a frčet!!! Ta 1.4 je hodně zvláštní motor - dole úplně mrtvá ale vrchol je fakt zajímavej (ale neúspornej a trochu hlučnej). 7500 km to je pořád nezajetý motor :idea: . Doporučuju zatím netrat rekordy z kopečka, ale motor pořádně zajet. Nechat ohřát a pohybovat se v rozmezí 3500 - 6000, často řadit a učit motor vyšším teplotám. Ideální trasa LBC - Harrachov. Po pár stovkách km bych znovu zkusil rovinky mezi LBC a MB. Určitě to pojede o trochu líp. ( S 1.2 jsem jel z kopce na Brno téměř 200 >:-[] ) Tím šnečím tempem 50 km/h po městě ty motory prostě krní 8-s
P.S. Jezdím 1.6 3dv. frčí to líp, ale spotřeba je +- 8 l normal, na dálnici při max.speed >:-[] taky 16-17 l. :'-(







