Fiat Stilo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Bez nadpisu
hmm, ale vies povedat nejak konkretnejsie??s cim mam nabehnut do grifu? >:D ako ich mam presvedcit? :x
alebo myslis, ze pochopia, ked im poviem, ze na to treba kodovaciu karticku??..ja viem, je to prkotina, ale je to fakt prakticke...ved cez den nevidis lampicku,ci zhasla alebo nie... -
« Re:
hehe, to je sranda..prave sa cez mail hadam s niekym z autotypu-nejaky "odbornik" predajca a presvedcam ho,ze to ide.
on si ale stoji za svojim, ze ludia z fora sa nevyznaju a nepresli ziadnym skolenim...tak som ho sprdol,nech sa ukludni a ide si to do sevisu vyskusat!ze ked to vedia v cechach,preco by to neslo aj u nas :P ..uvidim,co odpise-ci odpise :D -
« to DRTIKOL
zdar.pocuj, vies presnejsie povedat k tym blinkrom??ked som to hovoril priamo mechanikovi, ktory vo fiate montuje alarmy tak na mna cumel, ze co od neho chcem...zevraj sa to neda.je mi jasne, ze prt vie, ale ako mu mam povedat, nech to zapne??to blikanie bez alarmu??je nejaky postup??alebo ako ho mam presvedcit, ze sa to da??
diiik. -
"-- skrytý --" 21.03.05 11:02
« Re: Re: drčení
Taky jsem mel pocit, ze mi zacala drncet palubka, ale pak se ukazalo, ze zvuk vydava uvolneny plast u prave predni sedacky. Chystam se to prichytit silokonem ve spare mezi dvema plastovymi dily. Takze pozor, v kabine se zvuky siri dost zvlastne a mnohdy tezke skutecne misto urcit. -
« Rozjizdeni