Fiat Stilo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« tlumiče
Zdravím všechny příznivce Stil, jsem z malého města, kde celkem jezdí 3 Stila a dvěma z nich praskly pružiny u tlumiče. S hrůzou čekám, kdy to dojde na mě. Jednomu to pěkně rozpáralo pneu, bylo by zajímavé, kdyby se to stalo na dálnici. Samozřejmě těsně po záruce při cca 35000 km. Mě za měsíc končí, tak jsem zvědav. Jaké máte zkušenosti? Jinak nedám na Fiátka dopustit až na otlučené prahy, ale to je bolest všech. -
« Re: Blinkry blikají
Buďte zdráv,drtikole v této chvíli řeším lehce nepříjemnou záležitost se spotřebou oleje.V této chvíli mám najeto cca.9000km a už jsem doléval 3.5l oleje.Od posledního dolití na 7235km - 9153km 1.5l :shock: .Na můj vkus to je hodně.V manuálu se píše ,že max.spotřeba je 400g na 1000km!!
Pěkná hovadina, neb.olej vlastně nikdy nevyměním- pouze dolévám.Jo mám 1.4 z 10/04.Tak Stilaři co s tím ?
Dle mého soudu je to nenormální stav.
Pište,diskutujte -
"-- skrytý --" 29.03.05 08:10
« Re:
Ahoj, už jsem to tu v létě psal. Nejlépe se přední žárovky před řidičem mění na zvednutém voze. Ze spodu je tam přístup i na dvě ruce. Jen ten zvedák jaksi není všude k dispozici. Takto to dělají i v servisech. A proto jsem si nyní připlatil za xenony. -
« žiarovky - výmeny
Stilo 1.2 16V mám už od 11/2001 doteraz, najazdených poctivých 88 000km. Jazdené v lete, zime no proste takmer každý deň.Sumárum vypálených žiaroviek:
1.Po 2 rokoch H7 pred šoférom.
2.Po 3 rokoch H7 pred spolujazcom a zadná jednovláknová stretávacia.
3.Po 1 roku a 4 mesiacoch už po výmene, zase menená H7 na šoférovej strane.
Každý musí posúdiť sám či je to veľa alebo málo :shock: .Svietim aj v lete,žiarovky som si menil sám >:D , ale ten prístup v predu je dosť mizerný >:-[] . -
« Bez nadpisu
tak ludia, po roku a pol dosluzila H7-cka na spolujazdcovej strane...Stilo je nas prvy Fiat za 9 rokov, ktoremu dosluzila predna ziarovka...nevydrzala moc dlho :roll:
inak som myslel, ze sa na to vy.... a dam to do servisu, ale nevedel som ci sa na to vztahuje zaruka alebo nie a chcel som to "zazit" ked kazdy na to nadava :shock:
trvalo mi to dooost dlho, ale uspesne som to zvladol :-! pristup je ale aj na spolujazdcovej strane dost mizerny..musel som odsrobovat nadrz na ostrekovac, odpojit kable a veeelmi sa snazit. najhorsie je nasadit spat ten umelohmotny kryt..fujto!
ale inak STILO 4ever 8) -
"-- skrytý --" 24.03.05 17:52
« Re: RE: Adaptivní tempomat
Ano, za 10 tisíc je pouze klasický tempomat.
Adaptivní tempomat se dodával snad jen k první sérii Abarthů, tedy někdy do konce 2001.
Mimochodem, prototypy Stila měly spoustu vychytávek, které se do finálního auta nedotaly. Třeba elektrické nastavování polohy volantu :D -
matuS 24.03.05 15:04
« Re:
v dunaute sme kupili a servisovali 166. nikdy to nebolo nic moc, privetivi tiez neboli, a ked som bol s technikom na skusobnej jazde a pocas zastavovania na cervenej tam zacal pchat P za brutalneho skripania zubov, tak som sa usvedcil ze tam nieje vsetko OK.
ale opticky tuning vedia spravit pekny a davaju na auta velke zlavy. -
"-- skrytý --" 24.03.05 09:53
« Re: Re: Re: Manualni klima
MBE ma pravdu, kompresor nebezi, pokud teplotni cidlo v zrcatku nameri min nez 4 st. a opacne: bezi vzdy, pokud je zapnuty ovladanim klimy a teplota je vyssi nez 4 st. - takhle je to ve Stilu proste navrzeno. Overeno vlastni zkusenosti s timhle autem i informacemi z Fiatu. Kdyz jsem mel auto nove take jsem to povazoval za zavadu, ale byl jsem vyveden z omylu.








Takže mu do jeho Abartha dali při 90 000 úplně nový motor v rámci záruky...
Má holt dobrej servis, no :'-(