Fiat Stilo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« stilo 1,6 mw
Uf, tak jsem dočetl všechny staré příspěvky.
tu dunlop: dík za info k Brnu. A ještě tě prosím o nějaké informace k serveru stilo. org. Máš to vždy v záhlaví zprávy. Už jsem se tam několikrát díval, ale zdá se mi to nějak nepřehledné :shock: Diskutuje tam více lidí než tady? Tady se mi to zdá takové jednodušší.
A ještě k těm starším názorům. Často se psalo o špatné geometrii u nových aut. Já měl to samé. Geometrii mi pak dělali znovu při 3 000 km a pak ještě jednou při 10 000 km. Samozřejmě jsem si to vždy zaplatil. :x
Teď mám 63 tis. a zatím vše ok.
A žárovky H7, tak ty mi už také praskly 2x u řidiče a 2x u spolujezdce.
Dva krát jsem to usmlouval na záruku.
Jinak auto šlape, jak hodinky.
Ať to fičí i vám. -
"-- skrytý --" 05.04.05 07:01
« Re: meeting v Brně
Meeting v Brně byl nakonec částečně zrušen, kvůli povodním a s tím související ochranou majetku (odpadli 2 členové), 2 členové z Německa potom řekli, že se jim nevyplatí jet takovou dálku kvůli pár autům. Takže nakonec 5 aut, a co je překvapivé - 4x5D a jen 1x3D >:D >:D
Jinak 16.4. je meeting v Praze na Zličíně, kdo chcete přijet, pokoukat auta a pokecat o problémech 8-s tak se přihlaste na stilo.org ...
DUNLOP -
« stolo 1,6 mw
Zdravím ve spolek,
tak jsem se vrátil z teplých krajin a jdu hned za vámi. Tak co nového? Byla slezina v Brně? Jaké to bylo? Hned se podívám na starší příspěvky jestli o tom něco nepíšete >:D Auto už jsem byl projet. Paráda.
Chystám se koupit letní pneu. Co doporučujete? Nějaký střed. Žádné závodění. Tak dejte typ.
Zatím zdarec, jdu číst staré příspěvky. -
"-- skrytý --" 04.04.05 20:56
« Re: Re: Re: Re: disky na Stilo MW
to: Dunlop
jsem zde nováček, teprve budu kupovat Stilo MW, ale to 3Dčko jsem viděl na vlastní oči a ještě jsem se majitelky ptal na rozměr kol, potvrdila 17". Ty disky měly 5 šroubů.
to: all
je to možná troufalost, ale neví někdo, kde nebo jak sehnat schema el. instalace od Stila MW. Je fakt, že je nabité elektronikou, ale za pokus by to stálo, aspoň vědět co a kudy vede, event. barva kabelu. V Unu i Seicentu jsem měl pár el. vychytávek a rád bych je použil i v MW. -
"-- skrytý --" 04.04.05 19:38
« Re: Re: disky na Stilo MW
Ahoj,
díky za info k Alu diskům. Já ty 17" viděl na 3D u prodejce a fakt super, ale měly 5 šroubů nebo to byla jen fasáda a šrouby byly pod ní. Přakvapilo mě to, že na Stilu jsou disky 4x98 i když u Fiata je to standard. No, jsem zase o něco chytřejší.
Ještě jednou díky. :D -
"-- skrytý --" 04.04.05 18:59
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ALU kola
Aha, to je zajímavé... Nicméně třeba na 17" na Stilo zase tolik nevydělávají, slyšel jsem i o hodně levných nových kolech (snad za 2 a půl jedno - asi nějaká skladovka, co se potřebovala prodat). Jenže pak jsou na to drahé gumy. Jinak když jsem jel právě se Stilem na 17", tak mi to nepřišlo. Pravda, jezdil jsem s tím jen pár set kilometrů v Německu po dálnici, ne po nějakých okreskách, ale zase jsem si vyzkoušel, jak se chovají při vysokých rychlostech (gumy jsou až do 300 >:D )
Jinak věřím, že když dávali na Golfa IV osmnáctky, tak že už byly dost velký 8) -
"-- skrytý --" 04.04.05 17:02
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ALU kola a p
Ale neví, resp. ví toto: Ptal jsem se onehdy šéftechnika přes jednu nejmenovanou značku u jedné velké nejmenované obchodní společnosti (s auty), proč cpou na tak malé auto tak velká kola (široké, extrémně nízkoprofilové gumy na nádherných hliníkáčích), když se to chová jak motokára (bohužel), tj. vůbec se s tím nedá jezdit rovně. Odpověď zněla, že si to žádá trh/zákazník a že se takto vybavené auto mnohem lépe prodává. Byl upřímný. On ty varinaty s různým obutím samozřejmě důvěrně znal a přesně věděl, že právě na těch "nejpříplatkovějších" kolech se to chová bezkonkurenčně nejhůř. Inu, opět schizofrenie trhu: ten si totiž nežádá to, co je dobré, ale co se líbí, resp. na čem se dá nejvíce vydělat... -
"-- skrytý --" 04.04.05 16:47
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ALU kola a pneu
to Mitsi: Jo, to zní rozumně. Stejně v tom ale nevidím problém, když prostě jednou FIAT nabízí 17" (mimochodem, stejně jako to dělá většina ostatních výrobců aut této třídy), tak asi ví, co dělá. -
« Hagusy
Tak jsem objednal original stresni nosic i s drzaky na kolo za 7000 komplet vsectne DPH. Ptal jsem se na original elektrony a rikali 4 kola za 18 litru s dani, na coz ted nemam, takze az pristi rok na jare. Nechal jsem je resit tu klimu, tak jsem zvedav s cim prijdou. -
"-- skrytý --" 04.04.05 16:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ALU kola a pneu - vl
"Co vlastne vidis jako problem velkych kol? Jejich sirku nebo vysku?"
Moje odpověď:
1. Neodpruženou hmotu.
2. Neadekvátní postavení gum vůči vozovce v rámci celé kinematiky zavěšení kol (pokud na šikoké gumy není podvozek vyloženě stavěn).
3. Narušení parametru zvaného "poloměr rejdu", tedy opět pokud podvozek není na široké gumy stavěn - z hlediska tohoto parametru totiž dost dobře nelze postavit podvozek na úzké a současně na široké gumy! -
"-- skrytý --" 04.04.05 15:31
« ohledne bederni operky
Jak tady tak vidím, že diskutujete o kvalitách sedadel Stila, tak napište vždycky i konkrétní model auta. Vím o tom, že je těch sedadel hodně druhů. Některé se dělají i s nastavitelnou bederní opěrkou (sám si rád hraju na místě spolujezdce s jejím elektrickým ovládáním >:D ), některé bez, jiná sedadla jsou v 3D, jiná v 5D, liší se to modelovým rokem i výbavou. A na konec bych mohl zmínit sportovní sedačky prodávané za příplatek do 3D (u Abarthu v sérii). -
"-- skrytý --" 04.04.05 15:12
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ALU kola a pneu - vliv n
to Mitsi: jo, o podvozku to je taky. A o pneu. Dobře, ustupuju, tohle nebudu řešit. Stejně si ale myslím, že Stilo je na 17" stavěné, když je to napsané v technickém průkazu, dodávají se jako OFICIÁLNÍ příslušenství a jsou ve standardu k top-verzím...
mimochodem, jestli argumentujes tim, te F1 maji jen 13" kola, myslim, ze chapes, ze tady vubec nejde o velikost rafku (15"-17"), ale naopak o to, kolik zbyde na pneu. A F1 maji pneu docela nizke... Naopak nektere druhy traktoru maji pneu vysoke :-!
Co vlastne vidis jako problem velkych kol? Jejich sirku nebo vysku? -
"-- skrytý --" 04.04.05 13:13
« disky na Stilo MW
Zdravím všechny stilaře,
v květnu '05 budu kupovat svůj čtvrtý Fiat a bude to konečně velký Fiat Stilo MW (1. 600D 70 000km já najel zhruba stejně tolik a kromě koroze kastle a výměny levého závěsu zadního kola a generálky dynama super auto, 2. UNO 86 120 000km já najel cca 40 000km a opět pouze koroze kastle a z vlastní blbosti nucená výměna pravé poloosy opět super auto, 3. Seicento SX zatím najeto 40 000km a kromě utržené plácačky vůbec nic, jenom benzín, olej a kapalina do ostřikovačů, do chladiče jsem za 3 roky dolil půl litru kapaliny, jsem se značkou FIAT naprosto spokojen). Tolik k Fiatu jako značce.
Chci na MW koupit ALU kola 15" (četl jsem zde několik příspěvků a pro mé ježdění bohatě vyhoví 15") ALE, ať jsem hledal na Internetu (např. [odkaz] konfigurátor alu kol ALESSIO) sebevíc, nikde jsem nenašel jaký typ (počet šroubů a průměr kružnice šroubů) je na Stilo vhodný. Buď mi vyjel celkový výběr 15" disků nebo mi vyjel disk 15" 4x98, což si myslím, že je blbost. Podle toho, co jsem viděl, tak jsou 5 šroubové. Určitě víte, které tam patří.
Až budu mít MW, stanu se pravidelným účastníkem debat.
Díky za pomoc. -
Lubos.1 04.04.05 10:12
« Re: report 40.000km
Mne prave tie sedacky v Stilo liezli poriadne na nervy. Stacila 50 km cesta a bol som ako dolamany. Nechapem, ako moze niekto navrhnut sedacky s dierou miesto bedrovej opierky. V mieste kde konci sedak a zacina operadlo je nieco ako diera. Strasne. Mal som na 3 dni pozicane 3dv. zlte Stilo. 1.8, 17" kolesa, otvaracia cela strecha.
Motor usiel, na 1.8 sa mi zdal trosku slaby a dost zravy. Super design + farba , dost ludi sa otacalo :)
Az na tie sedacky slusny voz. -
« report 40.000km
Tento vikend je to tak daleko, 40.000km na tachometri prekrocenych. Takze je cas na kratku sumarizaciu. Auto ma 2 a pol roka (11/2002), model Dynamic. Spotreba 6.4l az 7.1l (leto, zima). Na Stile sa mi paci obrovsky vnutorny priestor (najvacsi v triede), interier je vo verzii Dynamic velmi pekny, mam velurove sedacky, povysavane a umyte auto vyzera stale ako nove, lak sa ligoce a interier vonia.
Poruchy:
Zahmlievalo sa mi zadne prave svetlo, v ramci prvej servisnej prehliadky na poziadanie pretesnene, odvtedy bez problemov.
Za cely ten cas sa objavilo asi 5 falosnych hlasok, ktore okamzite zase zmizli (vzdy "loose connection atd..") - rovno som ich pustil z hlavy.
Musel som dva krat vyhladat servis mimo plan (Airbag failure), vzdy bol na vine oranzovy konektor pod sedadlom spolujazdca (tipujem vyroba SIEMENS), oprava trvala zadazdym asi 10 minut, konektor v servise rozpojili, nastriekali kontaktnym sprejom a zase zacvakli, po com hlasenie poruchy airbagu zmizlo.
Na aute je vsetko v orginalnom stave, okrem sviecok, obidvoch prednych H7 ziaroviek (odisli tuto zimu, mesiac po sebe) a filtrov nebolo nic menene.
K pozitivam radim:
- tichy a pruzny motor
- super komfortne cestovanie, idealne auto na dlhe cesty
- velky priestor
- vynikajuce sedacky
K negativam:
- "nemecky" design prednej masky
- nachylnost na kamienky (musel som nechat striekat podbehy), potom prelepit specialnou foliou
- ten oranzovy konektor
V lete mam 16'' 205/55 DUNLOP a v zime 15'' 195/65 MATADOR a musim dat za pravdu Dunlopovi, rozdiel je citit v prospech 16'', sice je auto tvrdsie, ale v zatackach sa "citim" istejsie na tych 16''. -
"-- skrytý --" 04.04.05 08:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ALU kola a pneu - vliv na po
To dunlop: Skutečnost, že se tam ty 17-ky vejdou, ještě neznamená, že je to "na ně stavěné", resp. že s nimi bude mít daný vůz lepší jízdní vlastnosti. Osobně jsem se projel s pár auty (Stylo mezi nimi ale bohužel nebylo) s "nejmenšími" a také s "největšími" (samozřejmě povolenými) koly, a tak v 80% případů to bylo právě na těch největších hrozné.
Konstatování, že (cit.) "bál bych se projíždět dálniční zatáčku ve 220km/h na patnáctkách", se mohu tak akorát zasmát... To totiž není o kolech, ale o podvozku!!!
PS: F1 jezdí na 13-kách!









Další rozdíl je ve větší privátnosti stilo.org - kromě diskuze o autech občas mluvíme i o životě (samozřejmě v tématu "Jiná témata" >:D ), takže se známe docela osobně, děláme meetingy a podobně.
Včera jsem začal s překladem ovládání celého fóra, než upravím link v mém podpisu pod čarou, tak použijte [URL=[odkaz] Je to odkaz přímo do CZ části fóra, tam vám to bude třeba bližší, a ovládání už je taky částečně v češtině.
Jinak si myslím, že lidí tam chodí dost, asi tak jako sem, osobně prohlížím obě fóra, abych byl vzdělaný 8)