Fiat Stilo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
"-- skrytý --" 19.09.06 22:40
« Re: Záměna motoru a radia za navigaci s cd?
V dnesni dobe je to nesmysl, staci se mrknout do EPERu a zjistit, ze vetsina dilu stejna neni. Vzdyt i u stejnych motorizaci ale odlisneho data vyroby mohou byt rozdily v RJ apod. Pokud nevyhovuje motor, prodal bych cely auto a koupil si jiny... -
"-- skrytý --" 19.09.06 21:54
« Re: Záměna motoru a radia za navigaci s cd?
Kdysi tady býval af, ten by ti uměl odpovědět. Pokud ti tady nikdo nedá uspokojivou odpověď, dej dotaz na stilo.org do CZ/SK sekce nebo i do D sekce, tam se najde někdo určitě (musíš se tam ale zaregistrovat). -
« Záměna motoru a radia za navigaci s cd?
Přátelé co myslíte? Jak technicky by bylo asi náročné vyměnit 1,2 16v r.v 2002 za 1,4 16v r.v. 2004, nemyslím dílensky? Je stejná převodovka, čidla, řídící jednotka, software? Dále by mě zajímalo jestli mohu zaměnit autorádio za zánovní originál fiat Stilo navigaci s cd přehrávačem? Bude potřeba také přehrát software? Nebo to spolu bude komunikovat jen po zadání kódu rádia? Díky -
"-- skrytý --" 19.09.06 09:02
« Re: Re: AGIP :-)
JA tu informaci mam od cloveka, kterej byl primo ve vyrobe - na lince, kde se z jednoho tanku stacel Madit Prima i Agip 5w40. Jestli to byl ten tvuj, to netusim. Na www.oleje.cz je nebo byl celkem zajimavy serial, ktery o globalni vyrobe oleju vypovedel hodne. Od te doby jsem si celkem jisty, ze utracet penize za "znackovy" olej je celkem blbost. -
"-- skrytý --" 19.09.06 08:52
« Re: AGIP :-)
Rands: slíbená publikovatelná část odpověďi na přirovnání Agipu k Maditu:
"... Agip patří do koncernu ENI a má vlastní rafinerie s výrobou základových olejů, např. v Livornu, Rotterdamu. (Oleje, které si kupuji pro sebe a své známé, pochází např. právě z Rotterdamu. ) Agip má vlastní výrobní základnu pro syntetické polinterní olefiny, tudíž nemá potřebu jejich nákupu, jako je tomu u některých jiných firem. Řada Tecsint je naprostou špičkou mezi současnými oleji. Jedná se o plně syntetický olej vyrobeny ze směsi esterů, PIO, PAO. Vyrábí se ve viskozitních klasifikacích 5W-30, 5W-40 a 0W-40. Je certifikován a jmenován jako olej splňující nejnáročnější požadavky výrobců, jako je Mercedes(norma MB229.3), BMW (Longlife-01), Porsche, Lamborghini atd. atd. - můžete se o tom přesvědčit na webových stránkách. Pokud jej používáte, myslím, že Vaše Stilo musí být hodně spokojené"
To je vše, tak si to nějak přeberte. ;-) -
"-- skrytý --" 18.09.06 18:45
« Bez nadpisu
@ wittman
Mám MW s 1,4 16V jezdím s tím kombinovaně město a dálnice. Roční nájezd cca 18 tisíc km. Motor není to sprinter, ale dokáže s tím MW docela slušně zacvičit. K motorizaci JTD jenom dodatek: pokud to máš jen na postrkování (tím myslím do 20km na jeden start/stop), tak je to zbytečné vyhození prachů (za auto i pojistku) a ničení motoru. Každý turbodiesel potřebuje min. 50 km aby se dostal do optima. Jestli ale lepší polovička dojíždí denně víc jak 50km (jedním směrem) pak to má význam i pro roční nájezd km a spotřebu. -
"-- skrytý --" 18.09.06 15:10
« Bez nadpisu
Klimatizaci mám, ale jakmile jedeš s plným kufrem a máš zapnutou klimu, tak to auto musíš hodně přemlouvat aby jelo... >:D
Ale na normální ježdění to opravdu stačí..
Já jsem ještě mladý kluk, který rád zavodí a tak, tak chápeš ne? :idea: >:-[] -
"-- skrytý --" 18.09.06 14:47
« Bez nadpisu
Ahoj,
jezdím s Fiatem Stilo s motorem 1.2 16V.
Na normální ježdění to stačí, má to i malou spotřebu, já jezdím kombinovaně kolem 6,5l/100km. Ale jestli máš sportovně založenou manželku >:D , tak jí kup 1.9 JDT, protože s 1.2 si sportovní svezení moc neužiješ.
Přeji hodně štěstí při koupi Fiatka.
Ahoj Fikuss -
« Fiat Stilo kupit?
Dobry deň, riešim práve problem kupy auta pre manželku na denné posuvanie sa do prace a s5.
Jedným z kandidátov je Fiat Stilo ročník 2002 1,9 JTD.
Vie mi niekto sprostredkovať skúsenosti s autom s tymto motorom ale aj so Stilom celkovo?Alebo doporučiť inú motorizáciu?Pozeral som aj niake s motorom 1,2, ale to mi pride na taketo auto už dosť málo.
Budem vdačny za každy prispevok, dík. -
"-- skrytý --" 18.09.06 09:03
« Re: AGIP :-)
Rands: to jsi mne tedy překvapil. Agip Tecsint mi doporučil člověk ze serveru oleje.cz, (nebyl to prodejce a jevil se, že ví o čem mluví) jako lepší verzi než Selenia. Olej Agip Tecsint by měl být skutečně plně syntetický, bez minerálních přísad s obsahem esterů. Což se prý o většině jných "tzv. syntetických" olejů říct nedá, včetně Selenie. Tabulkové parametry Tecsintu jsou zhruba stejné jako Selenia K. A cena nižší. Díky, vznesu dotaz u olejářů. Jsem zvědav jak stráví to přirovnání k Maditu Prima - dám vědět. -
"-- skrytý --" 17.09.06 22:58
« Re: Malý Ratmírov FIAT MEET - 23. 9. - 24. 9.
Já to mám kousek, přijedu se jen podívat a otrkat se, asi sebou vezmu synka a jednoho známého, kterého auta a Fiaty speciálně zajímají, manžel není doma, tak musím pak zase odjet a postarat se o rodinku, pít tudíž asi nebudu, max. jedno. Už se moc těším, doufám že vyjde počasí. Hezkou dobrou noc všem! -
"-- skrytý --" 17.09.06 22:19
« AGIP :-)
Italský auto, italskej olej, že jo? >:D >:D >:D Jenze pro AGIP jej vyrabi nadnarodni MOL ve fabrice u budapesti a z jednoho tanku s agipem staci treba Madit a jiny dobrutky :-) Jen cena je krapet vyssi. Madit Prima se da v 5l baleni (napr. www.vasoil.cz) koupit asi za 150Kc/l... -
"-- skrytý --" 17.09.06 17:14
« Malý Ratmírov FIAT MEET - 23. 9. - 24. 9.
Dnes jsem mluvil s majitelem kempu a dostal jsem povolení točit si sám pivo v "pitevně", tzn. že je možné si dovézt svůj vlastní sud. Potřebuji vědět, zda bude zájem více o Plzeň 12° PU nebo 10° G (event. oba ?) a kolik nás zhruba bude (na ten sud). Ve čtvrtek pojedu pro sud, tak do té doby pište. >:D >:D :D -
"-- skrytý --" 15.09.06 15:05
« Bez nadpisu
Teď tam mám Agip Tecsint, plná syntetika 5w40, 270 Kč/l po internetu od Agipu. Ale jestli to máš v záruce zůstal bych u Selenie. Selenia doporučuje pro Stilo Selenia K 5w40, Fiat doporučuje Selenia 20K 10W40.
Vrátil jsem se z Chorvatska. Svělá jízda po skvělých dálnicích. Vystoupil jsem ze Stilouše po 13ti hodinách jízdy a moje tělesná schránka nevykazovala žádné projevy únavy. Zpátky to bylo horší, 2,5 hodiny jsme poskakovali na jedničku před ucpanými tunely - v září bych to nečekal. Stilo v pohodě, šlapalo jak švýcary. -
"-- skrytý --" 09.09.06 13:44
« Re:
Prípravkov je dosť, skoro každá firma, čo sa zaoberá autokozmetikov vyrába aj čističe. Ja som mal teraz podobný problém a vyriešil som ho "svojsky" a hlavne lacno. Stačí obyčajná nafta a handrička. Funguje to rovnako ako iné výrobky na čistenie. Čierne škvrny zmizli celkom ľahko. Takže skús obyčajnú naftu na handričku.