Fiat Stilo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Elektrony
Zdravim vsechny po delsi odmlce. Chtel bych koupit nejake elektrony na me Stilo a tak nejak nevim jake, protoze teto problematice nerozumim. Znackove od FIATu se mi sice celkem libi, ale prijdou mi dost drahy. Mate nejaky tip na nejakou kvalitni znacku? Ceho se vyvarovat? Tip na dobry obchod? Poradte. -
"-- skrytý --" 14.05.05 18:23
« "špunt" k nádrži
No, vidím, že se tady rozproudila celkem slušná diskuze. Toto téma je fakt dost staré, ale stále aktuální. Už jsem viděl "experty", kterým se podařilo vytáhnout nádrže (Brava, Honda HRV, VW Passat, Seat Alhambra) i přes sítko (měli údajně nějaký ocelový hrot na začátku hadice). Bylo to před dvěma roky a chytli je u té Bravy. Souhlasím, že vytáhnutý benzin je maličkost proti cukru nebo vodě (i něčemu horšímu). Těch dementů se najde stále dost. Ti, kteří parkují v soukromé garáži nebo aspoň na uzavřeném prostoru, mají celkem pohodu. My, co musíme parkovat na sídlištích, kde v noci chodí podivná individua, to máme holt horší. Mimochodem, ta auta, která jsem zmiňoval (bylo jich mnohem víc) stála na veřejném oploceném a "hlídaném" parkovišti.
Ať nám STILA jezdí 8) -
« upíři nesajou
Podle mě je zamykatelná nádrž úplná zbytečnost. Jedině snad, aby tam někdo cizí nenalil (nenasypal) něco destruktivního. Na Tipu jsem se pokoušel provádět metodu gumových hadiček, měl jsem různý průměry a další pomůcky a za každej vycucnutej litr jsem si udělal čárku. A kolik jich bylo nakonec ? Ani jedna :-) -
"-- skrytý --" 13.05.05 21:42
« Bez nadpisu
V Německu se benzín rozhodně nekrade, na moji otázku na tamějšího obyvatele se mi dostalo odpovědi : "A proč by to někdo dělal?" takže evidentně to tam neznají >:D
Už jsem to asi říkal, víčka jsme na fóru rozebírali několikrát, více viz téma:
[odkaz]
Někde ze začátku je příspěvek od Pharaa, kde je docela detailní popis, kdy se která víčka dávaly... :-!
Jinak maturuju v pondělí, držte palce :!: -
"-- skrytý --" 13.05.05 19:45
« Bez nadpisu
Ahoj Stilaři,
tak už se mi to blíží, za 12 dní si jdu pro své STILO 1,4 MW Active. Píšu sem, protože vidím, že je tady trochu mrtvo, Dunlop teď někdy maturuje (držím palce) :-! , ostatní nějak mlčí, nic se neděje :?: nic vás nezlobí :?: To je dobře, svědčí to o spokojenosti majitelů. Ve vedlejším tématu PANDA se rozjela debata na téma "špunt od nádrže". Na mém budoucím STILU (1/2005) nádrž centrálem ani zámkem nebyla jištěna. Na mou připomínku byl prodejcem (IMOFA) "špunt" vyměněn (bezplatně) za uzamykatelný. Nevím, co vedlo lidičky v Turínu k tomuto řešení-úspoře ("špunt" bez zámku i centrálu), je to šetření, podle mě, na nesprávném místě. Zatím jsou u nás v CZ+SK a myslím i v ostatní EU lidé, kteří lákání "vycucnutí" sousedovi nádrže neodolají. U nás na sídlišti (Praha) je to stále aktuální problém. Napište, jaké máte zkušenosti se zloději i s varintami "špuntu" u nádrže STILA.
Ať nám STILA jezdí 8) -
"-- skrytý --" 05.05.05 21:35
« Re: rádio
to: r.c.
autorádia+CD+USBport (umí MP3) se u nás začaly ve větším měřítku prodávat někdy loni na podzim. První byl, myslím, Hyundai asi za 3.700,-Kč. Tyhle rádia, bez ohledu na jejich nesporné výhody, mají pro nás Stilaře (a nejen pro nás, prostě pro všechny, kteří mají originál rádio k vozu) dvě nevýhody. První je technického rázu, nelze je jednoduše zabudovat do palubní desky, prostě na ně není místo (možná?, že u rádia s kazeťákem to neplatí), vše je už dáno výrobcem a druhá, s tou první souvisí, je etického charakteru, prostě jsou snadno odcizitelná, budou fungovat všude jinde. Holt, dokud budou chmatáci, tak to bude problém. Kolega toho Hyundaie provozuje asi půl roku a je s ním nesmírně spokojen. Tu flash paměť (klíčenku) má s kapacitou 512MB.
Pokud máš své rádio+mgf jen v šuplíku, tak máš velkou šanci takové rádio+CD+USB port provozovat. Poměr cena x výkon je výborný. Pokud máš své rádio zabudované jako součást středové konzoly, tak máš trochu smůlu.
Ať nám Stila jezdí 8) -
« rádio
V minulém týdnu jsme rozebírali téma radio, mp3 ... V novém čísle "Jak na počítač" představujou autorádio Medion, které má USB výstup. Takže stačí mp3 přehravač, nebo USB klíčenku a můžou se přehrávat písničky. To možná není špatná volba. Klíčenka s pamětí 256mb stojí kolem 1000,- a tam už se pár písniček vleze. Co vy na to? :idea:
Ať nám to jezdí. -
"-- skrytý --" 04.05.05 09:30
« Re: Re: chladící kapalina
A ještě k problému s chlazením: Podle mého mínění se s největší pravděpodobností jedná o netěsnost v chlad. systému, která neumožňuje vznik potřebného přetlaku - při vhodném přetlaku se totiž chlad. kapalina vaří až při vyšší teplotě. A začal bych hledat hned u přetlakového víčka chlad. systému! Jen nevím, zda ho Stilo má přímo na chladiči, nebo na expanzní nádobce.
PS: To, co jsem napsal shora, ještě vůbec nemusí znamenat, že dochází k úniku chlad. kapaliny! -
"-- skrytý --" 04.05.05 09:24
« Re: Re: chladící kapalina
Já jen, že se mi jednou na stejné trase podařilo zajet průměr 147! Jenže to znamenalo jet všude tam, kde to dopravní situace dovolovala (o rychl. limitech samozřejmě nehovořím...) opravdu hódně přes 200. Pokud jsi jel tak, jak popisuješ, pak jsi byl na průměru cca 110. A přidat potom každý jeden každý km/h na průměru je velký problém - a čím je ten průměr vyšší, tím těžší je pak každý kilometřík navíc přidat. -
« Re: chladící kapalina
to af: myslim, ze to zni nejpravdepodobnejc, co se asi stalo
jinak i vsem diky za odpovedi
Ohledne prumeru 150km/h :-) jsem to myslel tak, ze kdyz to slo, tak jsem se snazil jet mezi 140-160 (max 180 - uplnej max), jinak samo litr opravdovej statistickej prumer by byl uplne nekde jinde - takze zadnej fitipaldy -
"-- skrytý --" 04.05.05 07:28
« chladící kapalina
to: Xko & Vojta
tenhle jev jsem zažil pravidelně u Škodovek, ale u Seica jen 1x a vždy pomohlo toto:
ještě za teplého motoru velmi opatrně povolit víčko u vyrovnávací nádobky a nechat to odsyčet, počkat třeba i 2-3minuty, pak zkontrolovat hladinu chladící kapaliny a případně dolít. Já jsem doléval tak 1-2dcl(u Seica u Š to bylo i půl litru). Vždy to pomohlo a byl pokoj. Domnívám se, že je to způsobeno mikroúniky v chladící soustavě a následným zavzdušněním, zvláště po zimě nebo extrémním zátížením motoru. Chce to chvilku (stačí tři dny provozu) kontrolovat stav kapaliny, pokud se jev (vaření & úbytek) opakuje -> servis.
Error hlášky s tím nemají nic společného, pravděpodobně jsou následkem lokálního poklesu palubního napětí, ale to už se tady probíralo.
to: Xko
tobě se podařilo na našich dálnicích Pha - Blava udělat průměr 150, to jsi teda kanec >:D . Mě se kdysi podařilo Brno - Pha (od cedule k ceduly 199,5km) za 1h 37min. Se všema šikanama a "pilotama v klobouku" :roll: to představovalo jet v podstatě trvale 140 a místama až 170. "Fáčko" za 8,6l/100km. Bylo to na hranici možnosti auta. Stilo je podstatně modernější a rychlejší auto, ale řidiči a stav dálnice je stejný, ne-li horší.
Ať nám Stila jezdí 8)








Gumy kupovat nebudu, necham to obout na stavajici. Spis mi slo, jaka znacka je OK.