Fiat Stilo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
"-- skrytý --" 07.10.06 23:45
« Re:
No u jiných značek nevim ale myslim si že to bude stejne no a s tou zarukou jsou 2 možnosti 1) to muže byt vyčuranost protože s ležakama to je problem a za 2) musíš vzít v potaz že ikdyž jsou ty auta nejeté tak už je to auto jako by z druhe ruky a tudíž zaruka už normálne bežela takže zbyvá poslední rok kdyby to bylo koupeno přímo u fiatu tak záruka beží ode dne prodeje. Takže na zaver si myslim že vyčuranost to nejspíš není -
« Bez nadpisu
To Tomáš Broda
O těch vymazaných km jsem psal já.Jsem rád že to jde do 400km.Ještě dotaz je to u všech značek stejný?A druhá věc u těch ležáků se zkracuje délka záruky jak tam uváděli v tom příspěvku dole,nebo je to vyčuranost toho prodejce že nabízí zbytkovou záruku fiatu? -
"-- skrytý --" 06.10.06 01:52
« Vymazaní tachometru
Ahoj pročítal jsem si tuto diskusi a narazil na prispevky o 2letých ležácich které se prodávájí o 200 klacku mín a nekdo psal o mazani tachometru ano jde to ale pouze do 400 km po překročení tetohranice už to pak nejde takže nikdo nemusí mit strach že by melo jeho auto pri koupi nalitane treba 3000 km na převozkach. -
"-- skrytý --" 22.09.06 10:28
« M. Ratmírov - FIAT MEET - 23. 9. - 24. 9.
Vážení kolegové,
vzhledem k téměř nejednotnému názoru co by se mělo pít, jsem se rozhodl, že sud nemá smysl kupovat. Je tudíž na každém z vás, vzít si s sebou ten mok, který vám vyhovuje v množství, které hodláte vypít. Já sám beru G10 i PU12, ani u nás doma nejsme jednotni :-)
Počasí, jak to vypadá, nám bude přát, takže stačí s sebou vzít jen dobrou náladu a ty správné zásoby.
Těšíme se na vás
Beaver & Ajasheck -
« Bez nadpisu
Odpovídám na dotaz FiatFora co se silentbloků týče:
Náhrada zdá se existuje >:D , POWERFLEX (www.powerflex.co.uk) nebo www.mk-racing.cz. No,na Stilouše zatím nic nedělají :(. Stálo by za to jim napsat (e.sales@powerflex.co.uk) a zeptat se, vzhledem k tomu,že má angličtina je total k ničemu, tak ten kdo umí a zná, ať se za nás ostatní poptá..Dík
Už jsem kontaktoval org.Fiat Fora,ať pošle zapomenuté heslo :D -
« Re: Záměna motoru a radia za navigaci s cd?
K technické stránce - podle mě to šlo naposledy u Š105/120, pak už nikoliv.
Druhá věc je, že z hlediska práva to je přestavba a i na tu Š105/120 jsi musel mít souhlas výrobce (který mohl být vydán jednou jako typový). Silně pochybuju, že něco takového Fiat vydal nebo vydá.
Jestli ti ten motor je málo, tak by mohlo jít ho "přečipovat" (není to ale TDI, takže otázka, jestli to někdo dělá a jaký bude výsledek). Někdy stačí "ptákovina" - v Bravě 1.2 je vhodné po čase měnit kabely ke svíčkám, výsledek byl ohromující.
Pokud vše selže, doporučuji prodat/koupit.
Na stilo.org se určitě v českém nebo něneckém fóru probíraly možnosti výměny rádia za navigaci, nejspíš tam někde bude i návod/odkaz na něj. -
"-- skrytý --" 20.09.06 10:16
« Re: Záměna motoru a radia za navigaci s cd?
Pozri stilo.org /historiu/ tam sa už výmena za navigáciu preberala, vymeniť to nie je veľký problém, ak si dobre pamätám, bolo treba iba dáke maličkosti zohnať - mikrofón a pod.
A výmena motora? Určite by to išlo, stačí mať dobrého fachmana, ktorý sa vyzná. Dnes, keď do Š 120 dokážu dať motor 1.9 z Ockávky, alebo do Golfa II motor zo Seatu, do Golfa II 1.1 motor dostanú motor 1.9 TDI z Golfu III a pod. Tak si myslím, že by to bolo určite jednoduchšie ako tieto výmeny.
Tak vcera som mal tu cest konecne menit svetla na Stile. Poviem Vam vacsiu onaniu som este nezazil. Ruky kompletne dobite, dorezane. Ale aspon viem ako na to a rad poradim Vam ktorych to caka.
Svetlo pred spolujazdcom: ocelovym perom je uchyteny kryt za ktorym su ziarovky. Pred tym je potrebne odistit a vytiahnut konektor ktorym sa napajaju svetla ( aby to nezavadzalo ). Potom treba pero uplne stiahnut aby sa dal ten kryt pohodlnejsie dat dolu. Vymenit ziarovku uplne klasicky postup, stiahnut napajaci konektor, odblokovat pero co drzi ziarovku, zahodit staru, vlozit novu, zapnut poistne pero ( popis je v manuale na strane 280 tusim ) a napajaci konektor. Treba si dat velky pozor aby to poistne pero pri ziarovke nevypadlo, lebo jeho nasadenie nazad je dost krko(prsto)lomna cinnost :)
Po vymene sa zalozi zadny kryt, nasadi za zachytne pero do otvorov, zaisti sa a jedna strana je hotova.
Teraz k nocnej more. Svetlo pred soferom doporucujem menit nasledovne:
Zhodi sa kryt baterky, zhodi sa uchytka vodica co ide z baterky, a dost zavadza, odpoji sa napajanie svetiel. Nasledovne procedury vyzaduju sebaobetovanie lebo priestoru tam je tak malo ze ludia s hrubsimi rukami sa nemusia ani dostat k niektorym miestam.Nasledne treba s trochou nasilia zhodit dolu pero co drzi kryt priestoru so ziarovkami a nasledne dat dolu kryt. Artisticky sa podla navodu zhodi konektor napajania, odisti pero na ziarovke, vymeni sa ziarovka, zaisti sa a nahodi sa na nu napajanie. Teoreticky uz staci len nasadit kryt a zaistit ho perom. Ale napriek dvojhodinovej snahe sa mi nepodarilo kryt nasadit cez motorovy priestor zvrchu. Preto som sa rozhodol zhodit lave predne kolo, podlatnik, a za 15 sekund bol kryt zasadeny, pero zaistene a svetlo plne funkcne :)
Tiez Vam pride uchylne kvoli vymene ziarovky zhadzovat koleso ? Si celkom neviem predstavit robit vymenu niekde v zlom pocasi, a v inom obleceni ako monterkach.
Takze ako som v lete slubil, tak som sem ten popis dal. A vlastne este stale je leto :)
Sportu zdar !