Fiat Stilo

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT

  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.05.05  15:39

    « Re: Kone?n? sem pat?ím

    A jak vypadá ten duhový lak, m?ní se na slunci???
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.05.05  15:33

    « Re: Re:

    benito - muzes nekam hodit fotku? dik.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.05.05  15:33

    « Kone?n? sem pat?ím

    Ahoj všem,
    práv? jsme si p?ivezli Fiat Stilo 1,4 MW Active 6speed, duhová metla 698, dual klima, seda?ka spolujezdce sklopná jako stole?ek. Nechal jsem si ud?lat p?edprodejní kontrolu geometrie a aktivaci blinkr? p?i ovládání dálkou. "Špunt" od nádrže jsem dostal gratis uzamykatelný. Více ve?er, jdeme se projet.
    A? nám Stila jezdí 8)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.05.05  15:12

    « Re:

    Mám Alessio Action 7x16, gumy 205 - bomba !!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.05.05  15:28

    « Alu kola

    Zapomel jsem se pochlubit, koupil jsem si elektrony, nechal jsem to na 15tkach, potvrzuji, ze na Stilo jsou rozmer 6,5x15 + 4x98. Koupil jsem Enzo.
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.05.05  10:11

    « EURO

    Viktor> diky, tohle sem nekde videl a mam dokonce pocit ze to mozna bylo i ve Stilo manualu, ale jist si nejsem.
    Mitsi> stale si nepochopil, ze debata nebyla o tom jake jsou parametry EURO normy, ale jestli je 1.6 ve Stilo EURO3 nebo 4, ale to uz je jedno.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.05.05  00:23

    « Sraz v Bratislavě

    souhlas s r.c. i když Euro-diskuze byla docela zajímavá a asi ještě bude pokračovat.
    Pokud budu mít konečně ve středu nové MWčko >:D , tak první "dálková" cesta povede do Blavy.
    Ať nám Stila jezdí 8)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.05.05  22:12

    « Re: Re: EURo a mitsi

    Mitsi, začněme touto tabulkou:
    EU Emission Standards for Passenger Cars (Category M1*), g/km
    Tier Date CO HC HC+NOx NOx PM
    Petrol (Gasoline)
    Euro 1† 1992.07 2.72 (3.16) - 0.97 (1.13) - -
    Euro 2 1996.01 2.2 - 0.5 - -
    Euro 3 2000.01 2.30 0.20 - 0.15 -
    Euro 4 2005.01 1.0 0.10 - 0.08 -
    * Excluding cars over 2,500 kg, which meet N1 Category standards
    † Values in brackets are conformity of production (COP) limits.
    a - until 1999.09.30 (after that date DI engines must meet the IDI limits)
    Takže Euro4 má cca poloviční exhalace oproti Euro3.
    Zdroj + další studijní materiály:
    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.05.05  21:49

    « euro

    Přátelé, tak už se vyprdnem na euro sem nebo euro tam. :roll: Spíš nadhoďte nějaké lepší téma. Třeba, kdo jede na ten sraz do Bratislavy?
    to Stilo:
    při koupi vozu jsem měl pneu pireli p6 195x65 r15, vydržely 40 000 km. Čekal jsem tak 50 tis. V autosalonu říkali, že má na to vliv váha vozu, která je 1300 kg+- :idea: Tak nevím. Co, ale vím určitě, že jdu kupovat nové. :-(
    Ať nám to jezdí.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.05.05  21:30

    « Re: EURo a mitsi

    mbe: Dobře! Abych tedy dokázal, že ta "moje pravda je opravdu ta nejpravdovatější", pokusím se zjistit, jaký je obsah norem, resp. rozdíl mezi EURO III a EURO IV u benzínového motoru, jelikož ani jeden z nás vlastně netuší, o čem to konkrétně je: Ty po tom toužíš, já to zpochybňuji - v tom je mezi námi asi tak jediný rozdíl...
    Zatím se mi ovšem podařilo zjistit pouze to, že výhradním zdrojem této informace v ČR je ÚVMV, který si ale za danou technickou normu účtuje téměř 3500,- Kč. Nevadí, budu pátrat dál. A to i za cenu, že se nakonec třeba káže, že EURO IV je opravdu o hodně "ekologičtější", než EURO III. Teprve pak totiž uznám, že jsem se hluboce mýlil. Do té doby si ale s dovolením všech přítomných ponechám svůj názor.
    PS: Jen doufám, že rozdíl mezi EURO III a IV nespočívá "jen" v jedné "chytré žárovičce" na přístrojovce navíc...
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.05.05  07:35

    « EURo a mitsi

    mitsi> myslim, ze jsi mimo. Ja nemam problem uznat nazor nekoho jineho. Naopak, co ja jsem resil je moje osobni preference a nevydaval jsem ji za obecnou pravdu, kazdy ma jiny nazor. Ty ale neustale resis potrebu me poucit, protoze jen ta tvoje pravda je ta nejpravdivejsi. A o tom to je. Zatimco ja resil svuj pohled na vec, ktery nepopiram se muze od jinych lisit, ty me neustale mas potrebu poucit. Takze o tom, kdo tu bere ci nazor by se dalo diskutovat. A navic si evidentne stale nepochopil, ze ja se te neptal na tvuj nazor ohledne EURO4, ale na to jestli nekdo vi jak je to u Stila 1.6 a tohle ty vytrvale ignorujes. Ale dost uz, konec diskuze, evidentne to nema smysl.
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.05.05  16:13

    « STILO MEETING BRATISLAVA

    WWW.STILO.ORG pozýva na 1. bratislavský STILO zraz!
    Miesto stretnutia: Bratislava – TESCO LAMAČ (externé parkovisko)
    Kedy a o koľkej? 18.6.2005 (sobota) o 12.00h
    Program: spoločný obed, výmena skúseností, fotografovanie, spoločná jazda mestom a okolím...
    Stačí priniesť dobrú náladu a prísť na Stile :-) Kludne zavolajte aj kamarátov, známych a iných Stilo majitelov.
    Podrobnejšie info na: www.stilo.org (CZ/SK fórum) alebo www.milan.konzum.sk (milan@konzum.sk)
    Tesime sa na Vasu ucast. Radi uvidime kazdeho. autoholik.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.05.05  08:14

    « Re:

    Mám podobný problém, mám sice benzín 1,8, ale sjíždí se také dost, sice rovnoměrně, ale po ujetí cca 25000 km je vzorek tak ze 2/3 pryč. Mám na to 17-ky, takže už se vzhledem k ceně gum nemůžu dočkat, až pojedu pro nové >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.05.05  16:34

    « Re: Re: euro a mitsi

    Viktor: (cit.) "Jo, a odpad třídím"
    - Představ si, že já také! Ale docela mne dostalo, když jsem onehdy seděl u McDonalda v německém Garmischi: několik "třídících děr", každý ze zákazníků pečlivě vybíral, kam který druh odpadu patří. Jenže pak přišla uklízečka, otevřela útroby onoho zařízení a ejhle - speciální kanály ode všech třídících děr se sbíhaly v jednom velikém igelitovém pytli!!! Jen jestli to s EURO3 a EURO4 není v praxi velmi podobné...
    PS: Přesto se mi chce věřit, že netřídím odpad zcela zbytečně, takže připouštím, že někdo v dobré víře může věřit na EURO4 spíše, než na EURO3.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.05.05  15:51

    « Re: euro a mitsi

    naprosto klíčové ovšem je, zda z něj neuniká olej či jiné kapaliny, zda máš dostatečně těsné víčko nádrže (tzn., že z ní neunikají těkavé uhlovodíky), zda používáš palivo a maziva nezbytné kvality a parametrů, kde, čím a jakým způsobem ho myješ atd. atd., což je už starost především Tvoje. Docela by mne zajímalo, zda je právě to Tvoje auto ze shora uvedených hledisek zcela bez poskvrnky...?
    Ano, s tím souhlasím.
    Jakákoliv unikající kapalina (brzdy, tlumiče, posilovač, motor, převodovka...) z auta je pro mě signálem možných problémů, zejména u brzd či automatické převodovky. Při otevření nádrže to zasyší, neboť tam je podtlak, takže to nejspíš těsní dobře. Palivo beru u značkových pump nebo u řetězců (Makro a spol.), tam snad proboha se sračky neprodávají. Maziva odpovídající motoru a výměně po 20 000 km. Auto jde do myčky, dnes v rámci Opel akce ho budou mýt u Srby.
    Takže si troufám tvrdit, že mě Euro 4 může zajímat.
    Jo, a odpad třídím:-))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.05.05  12:38

    « Re: Re: Re: euro

    rands: Ne, to není ona. Ta, kterou mám já na mysli, hovoří o cíleném vytváření potřeb (a tím i poptávky), podle toho, na co potenciální zákazník tzv. "slyší". A je úplně jedno, jestli je ten či onen výrobek vůbec potřebný a co ve skutečnosti splňuje či nesplňuje: v USA totiž funguje systém "autocertifikace", tj. výrobce prohlašuje, že jeho výrobek má nějaké vlastnosti, jenže "neplnění slibů" může sankcionovat pouze soud, a to jen v případě, že se poškozenému zákazníkovi skutečně podaří prokázat, že byl výrobcem programově obelhán...
    mbe: Věřím, že se Ti těžko dýchá. Ne každý je totiž ochoten a schopen strávit názor tzv. "z druhé strany barikády". Já se tady už několik let (viz počet a hlavně obsah mých příspěvků) snažím vyvracet marketingem (studoval jsem jej...) programově budovaný systém všeobecně vžitých mýtů a omylů. Pokud se mi alespoň v několika málo případech podařilo zdejší návštěvníky donutit k tomu, aby začali sami trochu přemýšlet a kriticky hodnotit to, co je jim marketingovými inženýry předkládáno, jsem spokojen. Ti ostatní ať si klidně žijí ve "šťastném stavu bezpečí = nevědomosti", kam se pod marketingovým tlakem uchýlili a kde je jim evidentně dobře.
    Pokud jde speciálně o Tebe, možná jsem se nevyjádřil dostatečně přesně: Tvé ekologické přesvědčení mi nejen nepřekáží, dokonce mne naopak těší, jen mi vadí, že bys možná byl schopen kvůli záchraně zrnka rýže obětovat její hromadu, z níž ono zrnko původně vypadlo. Jinými slovy: z hlediska ochrany životního prostředí není vůbec podstatné, zda je Tvůj (zdůrazňuji, že benzínový) motor v EURO3 nebo EURO4 (opakuji, že toto je věcí výrobce, státní legislativy a kontrolních orgánů), naprosto klíčové ovšem je, zda z něj neuniká olej či jiné kapaliny, zda máš dostatečně těsné víčko nádrže (tzn., že z ní neunikají těkavé uhlovodíky), zda používáš palivo a maziva nezbytné kvality a parametrů, kde, čím a jakým způsobem ho myješ atd. atd., což je už starost především Tvoje. Docela by mne zajímalo, zda je právě to Tvoje auto ze shora uvedených hledisek zcela bez poskvrnky...?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.05.05  12:05

    « Re: stilo

    To vs. Nemohu ti jednoznacne schvalit tvuj vyber. Stilo je pekne, dobre vybavene, ale to moje zrovna spolehlive neni, bohuzel. Jsem v servisu castym navstevnikem, stale se resi nejake problemy. Spousta veci se podari opravit az na potreti atd.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.05.05  12:02

    « Re: Re: euro

    Byla míněna kniha od Dale Carnegie - Sales Advantage (Jak prodat více a stát se skutečným profesionálem) ???
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.05.05  11:31

    « Mitsi

    Ale Mitsi, to uz je snad trochu moc ne???? Ty jsi zda se opravdu zcela presvedcen o tom, ze nejen ze vsechno vis nejlepe, ale hlavne tve preference by automaticky mely byt ty nejlepsi. Tebe emisni norma u auta nezajima, nekoho ano. To ale prece nezaznamena, ze ten dotycnej je blbej, protoze ty si to myslis. Kniha jak prodat cokoli komukoli je bezpochyby poucna, ale jeji zavery zcela jiste budou ve finale pasovat na kazdeho z nas, protoze kazdy se podle neceho rozhodujeme at kupujeme cokoli. Takze obchodnikovi jen staci zjistit, co je pro nas to urcujici a muze prodat. Jediny kdo bude imuni je ten kdo nic nekupuje. Tak si prosim nech ty svoje poucky jak jsme vsichni ovce, protoze nas zajima i neco jineho nez tebe.
    Omlouvam se vsem, ale tohle uz jsem nejak nevydejchal.
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.05.05  11:17

    « stilo

    děkuji za názor, já mám úplně stejnou volbu mezi auty,které uvádíš. Tak snad se rozhodnu správně.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…