Fiat Stilo

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.06.05  17:30

    « Re: zadní n.

    Stilo mám od roku 2003, najeto 27000 km. Čekal jsem jestli to vrzání čas nevyléčí, ale teď už je jasné, že to lepší nebude.
    Předtím UNO - ojeté, řádně vyskákané. Potom nová Brava 1.4, prodal jsem jí po šesti letech a 100.000 km. Bez závady, pouze běžná údržba a radostné zážitky, ale potřeboval jsem větší. Doufám, že Stilo vychytám v záruce a poté od něj samozřejmě očekávám totéž.
    Díky za informace, po akci dám vědět reakce servisu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.06.05  19:27

    « cena motoru?

    Nevíte někdo, kolik může stát takovej komplet novej motor ? (nejlíp do Abartha 2.4 20V :-! ). Alespoň řádově.... Aby to nebylo dražší než koupit celý nový auto... :x Převodovka, řídící jednotka, všechno je OK, jen motor je KO 8-s
    O tom, že se měnila zadní náprava, už jsem taky slyšel. Nechal bych si to zaprotokolovat, že s tím byl problém ještě v záruce, protože pak to musej vyřešit, ne ? >:D
    No a když se to neodstraní ani po třetím promazání, tak chtěj vrátit prachy za auto >:D (no myslim že by to asi neudělali...) :x
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.06.05  16:13

    « zadní n.

    Kolik máte najeto a ze kterého roku je vaše auto?
    Na to vrzání zadní nápravy je prý nějaký servisní pokyn. Mají tam dát nějaké kovové kroužky k silentblokům, a když to nepomůže, pak se prý mění celá náprava, což (není-li auto v záruce), je cca 30 tis. Kč. Takže se nenechte a trvejte na odstranění, nebo dopadnete jako já, co nebyl důsledný a auto má po zaruce a dělá mi to občas dosud.
    Jo, a dejte vědět, jak jste dopadli a co vše na tom servis dělal !
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.06.05  09:42

    « Podvozek u Stila

    Mam podobny problem, muj servis zatim jen strika WD a jinak nic...Za mesic pujdu jinam a pak dam vedet...
  • « 00 Reagovat !

    foto fangio1

    fangio1 10.06.05  08:29

    « Re: Re: Re: Re: Re: MP3 ve Stilu

    Má to i tu výhodu, že pokud jedou dvě a více spřátelená Stila, tak jim můžeš nabídnout svůj kanál (má to dosah po drobné úpravě cca 80m)
    >:D >:D >:D >:D >:D moc pěkné
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.06.05  23:14

    « Bez nadpisu

    Prosím o radu. Mám Stilo MW 1.6 a problém s vrzající a nyní už i tupé rány vyluzující zadní nápravou. Auto je ještě 6 měsíců v garančce a nerad bych podstupoval proceduru všelijakého promazávání a oddalování řešení problému. Nemáte zkušenosti se servisem, pokud možno ve středních Čechách, kde tuto závadu vyřeší rychle a radikálně?
    Kromě této, jak jsem zjistil staré bolesti Stila, s MW musím konstatovat maximální spokojenost.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.06.05  14:09

    « Re: Re: Re: Re: MP3 ve Stilu

    to: rands
    Určitě narážíš na kvalitu HiFi a vyšší. CD kvalita to rozhodně není, ale FM vysílání taky není v CD kvalitě. A pokud přehráváš MP3 s bitrate 128kbps, tak tam rozdíl není žádný, ať to hraju z playeru přímo nebo přes modulátor. Toto jsem navrhoval jako laciné a jednoduché řešení připojení stereo čehokoli k internímu rádiu ve Stilu, aniž bych musel zasahovat do instalace vozu. Má to i tu výhodu, že pokud jedou dvě a více spřátelená Stila, tak jim můžeš nabídnout svůj kanál (má to dosah po drobné úpravě cca 80m) >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.06.05  11:03

    « Re: Re: Re: MP3 ve Stilu

    OK, souhlasim. Jak hodnotis zvukovou kvalitu s pouzitim FM modulatoru v porovnani s CD reprodukci?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.06.05  10:59

    « To r.c. a plast v kufru..

    Plast v kufru mám poškrábaný taky docela dost, ale nějak to neřeším, je to v kufru, není to vidět, a navíc auto je spotřební věc, i když je to Stilo >:D :-!
    Nevím ale, jak máš ten škrábanec hluboký, já moc ne, ale zase jich tam mám víc
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.06.05  11:26

    « Re: Re: MP3 ve Stilu

    Nebylo, protože:
    1) není to impedančně přizpůsobené,
    2) není to stereo,
    3) není to autorizovaná změna v zapojení
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.06.05  10:55

    « Re: MP3 ve Stilu

    A nebylo by levnejsi pripojit ext. audio signal na vstup pro HF sadu?
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.06.05  22:11

    « stilo 1,6 mw

    to Beaver2000
    souhlasím s tvým hodnocením k čemu má sloužit stilo mw. I já mám rád klidnou a bezpečnou jízdu. Moc rychlá jízda z toho mám trochu ztrach. Respektive ty naše cesty na to nejsou. Na nich se nedá jezdit rychle a ještě bezpečně.
    Malý problém. Vezl jsem sklo v kufru a špatně jsem ho uchytil. Odřelo mi plast na dveřích kufru. Je to vcelku hodně poškrábané. Co na to použít? Dá se to nějak zahladit. Poraďte. Dík.
    Ať nám to jezdí.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.06.05  21:46

    « MP3 ve Stilu

    Je to už nějaký čas, co jsem tady prezentoval možnost přehrávání MP3 i ve Stilu, které to ve výbavě nemá. Řešení je několik, já zvolil metodu nejmenšího odporu. Toto řešení jsem zvolil z několika důvodů:
    1) je odzkoušené na profesionální bázi (dálkové autobusy)
    2) umožňuje připojit libovolný analogový stereo audio zdroj = discman, walkman, changer, MP3player USB, PC i video
    3) snadná montáž i obsluha
    4) relativně nízká cena
    Jedná se o FM modulátor se stereo vstupem jack 3,5mm. FM modulátor je vestavěn do malé celkem vkusné krabičky, kterou položíte na palubní desku a dáte ON (indikováno drobnou červenou ledkou). Do vstupu připojíte jeden konec propojovacího kabelu, jeho druhý konec zasunete do výstupu např. sluchátek discmana, na kterém dáte PLAY (samozřejmě, že je v něm vložen disk). Na rádiu, které má snad každé Stilo (originál nebo dodatečná montáž), naladíte v pásmu FM frekvenci A=88,7 nebo B=89,1MHz (záleží na obsazenosti tohoto kanálu stanicemi v dosahu přijímače, podle toho ji zvolíte přepínačem na FM modulátoru) a pak už jenom poslucháte a posloucháte. Napájení FM modulátoru je interní 3V (2x 1,5V AAA baterie) nebo externí 12V z palubní sítě (většinou zásuvka zapalovače).
    Vyzkoušel jsem obě frekvence v Praze a okolí, vše OK, naprostá spokojenost. MP3 formát může tedy poslouchat každý i když nemá CD s MP3. FM modulátor jsem pořídil u firmy www.stualarm.cz na těchto stránkách se sice neobjeví jako obrázek, ale pouze jako položka, cena je 1281,- Kč s DPH, mají ještě jeden asi za 1450,-Kč s DPH, ten má 4 volitené frekvence, je o něco větší, ne tak hezký a je bez napájecího kabelu. Info vám poskytnou mailem, pro Pražáky - sídlí na Bohdalci v jedné vilce na tou pitomou křižovatkou k STK.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.06.05  10:55

    « Re: Re: Mitsi a MWčko jeho sestry

    Tak to bys měl školit, školit, školit >:D
    Auto i motor si to zaslouží 8)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.06.05  08:44

    « Re: Mitsi a MWčko jeho sestry

    Vždyť já to taky tak beru! Ostatně si ho koupila na mé doporučení. Jen mi je ho líto: předtím jezdila s automatem a dodnes jaksi nepochopila, k čemu že to má spojku - neumíte si představit, jaký záhul ten agregát dostává...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.06.05  08:14

    « Mitsi a MWčko jeho sestry

    to: Mitsi
    tvůj report nepostrádá objektivitu, ALE!!!
    Mnoho záleží na účelu za jakým je auto pořizováno. Z toho, co se dalo vyčíst o tvé sestře a MW, bych soudil, že chtěla velké pohodlné auto za rozumné peníze. MW rozhodně není "sporťák" na závodní jízdu. Je to auto, které je určeno pro rodinu nebo podnikatele, kterým vyhovuje malý velký vůz. Po necelých 7.000 km se nesmíš divit (divím se, že zrovna tebe toto udivuje), že motor je v horním pásmu tupý, není zajetý "odborníkem". Ženské, ve většině případů skutečně motory podtáčí, nemají tu naší agresivitu a bohatě jim stačí, že to jede.
    Ruční brzda: je to stejné jako výše uvedeno, toto auto není určeno pro závodní dráhu nebo kaskadérské představení, je pro lidi, kteří auto potřebují pro každodenní činnost jako spolehlivého dopravního parťáka.
    Pneumatiky: nevím, jak výrobce určuje dodavatele pneu, já mám na MWčku Dunlopky a spokojenost, že jsou Bridgestonky "hlučné" nemohu posoudit, ale domnívám se, že při stylu jízdy tvé sestry to nebude zase až tak velký problém.
    Hlučnost agregátu: mohu dát pouze subjektivní hodnocení u svého MWčka. Zhruba do 130km/h uvnitř vozu o motoru nevím, začíná být citelně slyšet až kolem 150km/h. Při točení motoru při rozjezdu nebo podřazení zvuk motoru naopak vítám.
    Posilovač řízení: opět subjektivní hodnocení, mě dualdrive plně vyhovuje jak na dálnici, běžné silnici i ve městě (režim CITY je super). CITY určitě tvá sestra oceňuje.
    Resumé: mnoho záleží na tom, kdo auto posuzuje a z jakého hlediska. Tebe, který preferuješ více než sportovní jízdu, tento vůz nemůže absolutně oslovit. Mě, který už z toho vyrostl, mám rád pohodlí, bezpečí, prostornost pro sebe, spolucestující a psy, svižnou ne ostrou jízdu, tak toto auto oslovuje velice kladně. 8)
    Append: vyzkoušej si fábku combi a pak napiš něco o tuposti v horním pásmu otáček :P
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.06.05  23:43

    « Stilo po dvou letech

    Takže tady je ta zpráva o Stilu mé sestry (1,6 MW, najeto 6700 km):
    - proč si někdo kupuje nové auto, aby s ním za 2 roky najezdil necelých 7 tis. km (?!);
    - motor v horním pásmu otáček absolutně tupý (podtáčí, jezdí jako ženská, tj. všechno naopak...), naopak si libuje "dole" a částečně i ve "středu";
    - na pětku při 140-145 točí 4 tis., což je docela dost;
    - "nahoře" je agregát poměrně hlučný, což ale úspěšně maskuje velice dobré utlumení (je to opak úplný Mitsubishi - agregát nahoře velmi tichý, ale žádné utlumení - z motorového prostoru do kabiny prolne každý pazvuk - vč. např. cvaknutí spojky kompresoru klimy, u Fiatu jsou pazvuky slyšet jen při otevřených předních bočních oknech);
    - orig. letní pneu Bridgestone jsou velmi hlučné a celkově "nepohodlné", v zatáčkách a na brzdách ovšem OK;
    - na řízení je znát "nepřirozenost" elektrohydraulického posilovače, tj. lze snadno identifikovat moment, kdy začne pracovat (všeobecně ten systém nemám rád...), ale na rozdíl od jiných aut se s ním u Fiatu po překročení meze adheze pneu "nemusím prát" (jako např. u Hondy Civic) a režim City je naprosto super;
    - jízdní vlastnosti OK, brzdy (až na účinek ruční brzdy - pro smykování na suchu nepoužitelná...) OK, řazení OK, ovládání OK, ergonomie (až na naprosto debilně/nedosažitelně umístěnou páku posunu sedačky) OK, za výhled z vozu a prostornost interiéru a kufru dávám jedničku s hvězdičkou;
    - závady/nedostatky žádné (jak by také - po necelých 7 tis. km).
    Závěr: za ty peníze naprosto super auto, pro milovníky "dobrého svezení" ovšem motor postrádá "štávu v hodním pásmu otáček" (ale věřím, že bych ho "vycvičil"). Osobně bych si dopřál "lepší pneu" - teď však nehovořím o změně rozměru, jelikož 195/65x15 považuji za optimální kompromis.
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.06.05  23:17

    « Bez nadpisu

    měl raději vyměnit manželku >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.06.05  23:52

    « Bez nadpisu

    Taková stará je na zabití... :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.06.05  18:54

    « Re:

    No jasně: věc má sloužit a ne být pouze na parádu! Poté, co jsem děsně toužil po "pořádné elektrické střeše" a konečně si ji (dokonce opakovaně) dopřál (v obou případech jaksi "navíc" - byla v ceně výbavy, kterou bych koupil tak jako tak i bez střechy), jsem dospěl k názoru, že je to něco, co nepotřebuji, protože to jaksi nelze moc používat. A to jsem v té době žil v hornaté zemi s krásnými výhledy (právě tou staženou střechou) na okolní velikány...
    PS: Docela mne baví lidé, kteří jsou stále ještě schopni stavět na roveň klimu a střechu. Dokonce můj kolega měl možnost koupit za tytéž peníze stejné nové auto buď s klimou, nebo se střechou. Zvolil střechu, jelikož se to manželce moc líbilo. Nakonec měnil auto právě proto, že mu (resp. především jeho manželce) chyběla klima!
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…