Fiat Stilo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Re: airbag failure
Chyba je na 99.9% v niektorom oranzovom konektore, bud pod sedadom (bocny airbag) alebo vzadu v kufri pod bocnym calunenim (hlavovy airbag). Presne ktory konektor to je, zistis az z examineru. Problem je ze tieto oranzove konekty su z makkeho plastu a casom ten spoj uz nema dostatocnu pevnost. Airbagy su podobne ako alarm stale periodicky monitorovane a tak pocitac odhali vaklavy kontakt.
Vraj pomaha, ked sa ten konektor stiahne takym tym plastovym pasikom so zubkami, neviem ako sa to vola.
Ja som to uz tiez mal 2x. Vzdy to bol konektor pod sedadlom spolujazdca. Prestriekali mi to cistiacim sprejom, zacvakli a bol zase pokoj. -
« stilo 1.2 16V 2001 92 000km hláška Airbag stop failure
:evil: Už ma zasa otravuje táto hláška ! Po roku od novoty sa začala prvý krát objavovať hláška, čistili kontakty v zástrčkách , chvíľku bol relatívny pokoj , neskôr sa to opakovalo až mi vymenili celý sedák u spolujazdca.Zasa bol pokoj necelé dva roky pokoj a teraz nadskočím na nejakej jame hláška sa zapne neskôr zhasne a tak dookola. Rozoberal som zásuvky pod sedadlami a nič >:-[] Včera som bol objednaný do servisu a akurát som tam hlášku nemal a dnes ju tam mám ! Ešte že nemám tých airbagov 8 ale iba 6. Asi by mi stačili aj dva :*) Má stým niekto nejaké skúsenosti ? Ináč auto jazdí OK. -
"-- skrytý --" 15.06.05 10:07
« Pokus o krádež Stila...
Tak už je to tady: i Fiaty se začínají krást! Mé sestře se o víkendu pokusili ukrást Stilo 1,6 MW v uzamčené garáži, kde je to jinak úplně nejlacinější auto ze všech v dané garáži parkujících. A zřejmě šlo o krádež na objednávku. Naštěstí ty byl "jen pokus", zatím... -
« Bez nadpisu
to Dunlop: mě se ta cena zdá podezřele nízká. Za takovou cenu je to těžce lukrativní. Když vidíš, jaký totálky se tahají a jak se pak pěkně prodají, tak tohle by byla opravdu hračka. A nebo si vem zůstatkovou cenu, když si to někdo vezme na ND - jenom té elektroniky (všechny ŘJ OK, čidla, ...) - tak na tom musí mít pořádnej vývar. -
"-- skrytý --" 14.06.05 14:59
« Re: Abarth už není ke koupi...
Já si myslím, že to byla velmi výhodná nabídka, s tím Abarthem, jenže se za celou dobu nepodařilo majitele kontaktovat ani po telefonu, ani e-mailem, takže jsem prostě nevěděl, co tomu přesně je...
Jinak souhlasím, že asi nebylo nutné kupovat nový motor, ale já s v tomhle vůbec, ale vůbec nevyznám 8-s >:D :? -
"-- skrytý --" 14.06.05 14:01
« To r.c., wolff, af
Abarth je nejlepší verze Stila, na našem trhu byla až donedávna dodávána pouze s motorem 2.4 20V, v tomto případě s automatickou převodovkou Selespeed s možností ručního řazení...
Co tomu motoru je, to právě nevíme, v inzerátu je napsáno "bohužel porucha motoru".
To af: SPZ... Ono to auto totiž stojí v Německu, skoro u nizozemských hranic, takže docela daleko, musí se kalkulovat ještě s dopravou.. :-( Ale jinak je na dokladech, prostě auto, napsáno u něj "úplně v pořádku včetně selespeed, bohužel porucha motoru".
Dle mého kamaráda, který zná tamější podmínky, stojí hodina ve FIAT servisu v Německu asi 80 !!! EUR, takže se tam absolutně nechtějí nic opravovat...
Cena za vůz je tedy stále 1500 EUR... :-! včetně německé 16% MSWT nebo jak se to značí :roll:
No a když někdo bude chtít víc info, a nebude sám schopen si ten inzerát najít, napiště mi privátní zprávu >:D
P.S: výbava : Abarth + vše myslitelné extra :P (prý, ale už jen podle fotky auta je poznat, že tomu něco chybí - nemá xenony - nejsou ostřikovače, nemá boční lišty, má jen 16" kola,... ) -
« to Dunlop
ten plast v kufru mám podřený dost. Ale řešení není zatím žádné. Jizvy nejsou hluboké, ale je jich hodně. Plast v kufru mám černý, tak je to samá bílá jizva.
A prosím tě, možná to bude znít legračně co je to Abarth? Výbava?
to MW16:
na servis tlač. Jestli ti končí záruka za šest měsícu, tak to uteče raz dva.
Ať ti to dobře dopadne. -








To je bolest např. i u Opel Astra. Problém je ve štekru pod sedadlem. Řešení je buď nějaká lepší fixace, aby při posunu sedadla nedošlo ke krátkodobému rozpojení (pak v počítači nějaký čas visí ta hláška), nebo ho vyřadit a natvrdo to sletovat. Ten konektor je tam v podstatě z nouze (kvůli montáži sedadla při výrobě), aby kabel nemuseli vkuse táhnout od čidel v sedačce až kdesi k řídící jednotce. Já jsem u Stila (3D, 6xABG) zvolil letování a od té doby je pokoj.