Fiat Stilo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Re:
No,já mam verzi s klimou,všechny okna v el.,dešťovej senzor,zrcátka a kliky v barvě,koženej paket(volant řadící páka),ovládání rádia na volantu atd..ale nevim přesně co je to za verzi,nikde jsem označení verze nenašel,je to dovoz z něměcka.Předpokládám ,že to první majitel koupil s DO ale pak ho ztratil a nechtěl dávát velkej balík peněz za DO a tak dokoupil jen obyčejnej klíč. -
"-- skrytý --" 17.11.06 22:25
« Bez nadpisu
Myslím, že bys za ten klíček dal docela dost, pokud mě paměť neklame 3-4 tisíce. Mě by to za to nestálo, nedostat ho v základu základní výbavy Active:) Z toho lze i soudit, že příprava je v základu, aspoň u MY 2005, kt. máme my. zkus se poptat na stilo.org ;-) -
« Stilo klíče a DO
Zdravim,
tak jsem si koupil Stilo MW JTD,dostal jsem k němu dva klíčky a oba bohužel nejsou na dálku,takže mi chybí tzv.multifunkční klíč s DO.
Nevíte někdo ,jestli se ten multifunkční klíč s DO dá nechat přidělat a kolik by to asi stálo?
Doufám jen ,že auto už má nějakou přípravu na Dálkové ovládání,protože ve všech prospektech jsem DO viděl v základní výbavě.
předem díky -
« Fiat STILO MW
Zdravím fiatisty,
chci teďko přesedlat z Opelu Astra G Caravan do Stila MW,vždycky jsem měl Fiaty v benzínu (obě verze Punta,Uno)a teď jsem rozhodl pro JTD,mám dobrou nabídku na MW JTD 59KW ale nevím jak se ten motor chová,jestli je to dost silný na stilo v kombíku nebo raději volit složitější 85kW verzi.
Dál bych se chtěl zeptat na orientační cenu rozvodů u Stila JTD.
Poradíte mi někdo na co si dát u JTD motorů pozor při koupi?
Předem mockrát děkuji. :roll: -
"-- skrytý --" 27.10.06 12:15
« Bez nadpisu
Režim FULL AUTO se mě moc neosvědčil v chladnějším i mrazivém počasí, ne vždy dostatečně rychle a správně reaguje na situaci uvnitř vozu. Používám pouze AUTO a distributor vzduchu mám převážně přepnutý "nahoru" na sklo.
Co se týče kontrolky (vločka) - zapnutý kompresor, zatím mi nikdo ani tady ani na stilo.org ani v servisu nedokázal zodpovědně říct, když tato kontrolka svítí a venku je méně než +4°C, zda pracuje kompresor nebo ne. Podle mě je to stejná situace jako při zapnutém režimu CITY, na displeji svítí nápis i když jedete více jak 60km/h a režim je evidentně vypnut. Je to věc názoru, ale dle mě by kontrolky měly indikovat činnost zařízení a ne zda bylo zařízení zapnuto v nějakém režimu i když momentálně v tomto režimu nepracuje. -
Mr.Murphy_ 27.10.06 10:25
« Jarous, Rands, Beaver
Pánové, díky za vaše tipy. Asi to vyřeším tak, že najedu ještě cca 500km a přehodím to na zimní... třeba při té výměně něco objevím nebo aspoň to hučení zmizí a budu vědět, že to bylo pneumatika. No uvidíme... Měl bych ještě jeden dotaz: v jakém režimu digi-klimatizace jezdíte přes zimu? Nabízí se samozřejmě "full-auto", ale pak pořád svítí symbol "vločky", tedy že pracuje kompresor klimatizace. To je ale přes zimu zbytečné, ne? (když není třeba chladit...) Nezvyšuje tedy režim full-auto přes zimu zbytečně spotřebu? -
"-- skrytý --" 26.10.06 10:48
« Bez nadpisu
@ Kubas
Měl jsem před 2 roky podobný problém na Seicu. Nakonec jsem zjistil, že mám zlomenou větvičku zaraženou mezi závity pera a tlumiče a ohnutou směrem ven, tedy do vnitřku disku. Na chatě jsem při otáčení přejel otýpku dřeva od stříhání stromků >:D >:D :D -
"-- skrytý --" 25.10.06 22:21
« Re: Re: Kubas
Neco podobneho jsem resil asi pred 2 tydny, par dnu po navsteve jednoho aut. servisu. Ukazalo se, ze pricinou zvlastniho hluku je ulomeny drzak hlinikoveho krytu prvni casti vyfukoveho potrubi, ktery chrani manzetu poloosy. Myslim, ze ten drzak musel nejaky supermechanik urazit. Opravu jesem si provizorne udelal sam a napsal servisakum dost nasrany mail a ted cekam, co se stane. Doufam, ze je novy kryt na ceste. Nastesti jsem si toho vsiml pomerne brzo, jinak by ten kryt byl schopen prodrit manzetu. -
Mr.Murphy_ 23.10.06 16:43
« hluk od přední nápravy....
Ahoj vážení, mám následující problémek: je slyšet hučení od přední nápravy. Zní to jako hluk od odvalujících se pneu, ale zničeho nic je to o dost silnější než dříve. Ložiska to podle mě nebudou, protože ten hukot je konstantní jak na rovince tak v zatáčkách (ložisko se většinou ozve třeba při zatáčení a tak, ne?) S motorem to nesouvisí, protože to hučí i na neutrál. Je to slyšet ve všech rychlostech, od cca 50km znatelně a po cca 120 už to neslyším kvůli aerodynamickému hluku... Žádnou velkou díru jsem v poslední době netrefil a začalo se to ozývat opravdu zničeho nic... Netušíte náhodou někdo, čím by to mohlo být? Díky za tipy :-) (jo a auto má najeto 175tkm)
Mám stilo JTD. Můj problém je následující. Jedu-li dolů z nějakého delšího kopce se zařazenou rychlostí (brzdím motorem), okamžitá spotřeba paliva poklesne a po chvilce se ustálí na hodnotě 2,0 l/100 km, pod níž již déle neklesá.
Pokud z však téhož kopce sjíždím se zařazeným neutrálem a přibržduji brzdami, okamžitá rychlost, zobrazovaná na displeji se rovněž, stejně jako v předešlém případě, ustálí na hodnotě 2,0 l / 100 km.
Zdá se mi to poněkud nelogické, v prvém případě bych podle mého vlastního nekvalifikovaného úsudku očekával zobrazení okamžité spotřeby v hodnotě 0,0 l/ 100 km.
Jestli by mi to někdo odborně vysvětlil, proč tomu tak je, byl bych vděčný. Pokud se toto téma zde již probíralo a bylo dosaženo všeobecné shody na problém, omlouvám se za opětovné vytažení mrtvoly ze skříně. V daném případě bych uvítal odkaz na dotyčné stránky.
Moc díky. Wimpi.