Jaké máte skušenosti s žárovkami H4
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Ty zábleskový světla
Jasně že se dá. Protože, zablesková jsou jen parkovačky a hlavní žárovka svítí pořád normálně. U US aut je v hlavním světlomětu nejspíš hlavní žárovka a stoboskopová trubice je někde na straně v světlomětu, neb US auta v hodně případech nemají parkovačku ve světle nýbž v blinkru. -
« Re: H4
MONASTUS-jiste ze nejsou zas tak spatny, to by se asi nedelaly! :-) Hodne zalezi na konstrukci svetlometu, ale vetsinou H7 sviti vice do sirky i do dalky. Na druhou stranu je nevyhoda, ze cim vic sviti do sirky a dalky, tim klesa ostrost svetla, avsak to zase neni na skodu! -
« Žárovky
Já mám na svém autě dělená světla. H4ky jako potkávací (což nechápu,proč nejsou zapojena jako dálkový,ale prostě nejsou) a H3 jako dálkový. Měl jsem H3 55W. Nic moc vůbec nesvítili. Koupil jsem Tungsram H3 100W a teď si připadám jako bych rentgenoval!:))Perfektně to svítí.Hlavně ostře a do dálky. Né jak otcova Felicie, kdy s dálkovýma se bojím jet rychle protože svítí míň jak můj bicykl!:)Uvidím, pokus se zapojí i ty H4ky dálky společně s H3 - To uvidím i skrz baráky:) -
« Re: Jen pro zajimavost
Drobne upresneni : H7 jsou jednovlaknove zarovky - pouzivaji je Renaulty (nejen ony) s dvouzarovkovou optikou (H7 pro potkavaci, H1 + H7 pro dalkove). Renaulty (vsechny) s jednozarovkovou optikou pouzivaji H4. Rozdil je v tom, ze auta s plastovymi svetly pouzivaji zarovky (H4 nebo H7) s nizsim vyzarovanim tepla. Tudis pri stejnem prikonu by se vic energie melo menit na svetlo a min na teplo. -
« Jen pro zajimavost
Nedavno vysel test svetlometu v autobildu. Bylo to srovnani svitivosti, dosvitu atd ruznych typu svetlometu s ruznyma zarovkama, vcetne vybojek. Bylo napsano, ze nejhorsi svitivost maji prave zastarale H4, avsak najdou se i vyjimky. Nejhorsi svetla v testu mela nova Honda Civic pouzivajici H4, ale naproti tomu napr. Renault Twingo pouzivajici take H4 mel vynikajici svitivost a bylo charakterizovano, ze Renault dostal z H4 maximum. Jinak mimochodem, Twingo je jediny Renault, ktery pouziva H4, jinak zbyle ostatni pouzivaji H7(myslim, ze je to tento typ). Obecne Renaultovy svetlomety patri k tem nejlepsim a napr. u svetlometu nove Laguny II bylo napsano, ze ze svetel tohoto auta jde primo strach(pouzity H7), Laguna s xenonem byla jeste o kus lepsi. Naopak zase propadlo BMW 3 a to i s xenonama, nejlepsi svitivost projevil novy Passat s bi-xenonovym svetlem! -
"-- skrytý --" 19.02.02 16:09
« Ad moj prispevok z decembra
Som nuteny revidovat svoj zaver ohladom PIAA PlasmaFX H7. Pociatocne zhroznenie vystriedalo nadsenie. Oni skutocne prvy mesiac svietia, ako keby boli 2xslabsie, nez obycajne H7. Potom (asi sa vypali sklo so sfarbenim) a chytia neuveritelnu intenzitu. Az taku, ze si dovolim polemizovat o vydatnosti xenonov. Pri dialkovych snastavenim vysky na max. atakuju reflexne znacky na dobrych 900m. Nenormalne. Zaver teda znie, kupujte a 2 tyzdne jazdite s rozsvietenymi vsade, aj cez den. -
« Re: Felda a árovky 90/100 W
Moje zkusenost -- svitilo mi to tak, ze mi to
snad ani nesvitilo. Koupil jsem 90/100. Nic moc.
Tak jsem umyl skla svetel -- a uz to bylo lepsi.
Ovsem nejvetsiho efektu jsem dosahl serizenim
svetel :-) Ac jsem byl pred trictvrte rokem na
technicke, svetla svitila totalne pryc (obe
do pangejtu).
A jak se zkontroluje serizeni svetel? Je k tomu
potreba zed, rovny povrch (15 m), sero a krida.
Najedete autem ke zdi, rozsvitite a nakreslite na
zed obrys svetelneho paprsku (cara se zubem). Odjedete 10 m
(kolmo ke zdi) a obraz (zub) svetla by se mel
posunout dolu, nikoliv vsak do stran (cca o 1/6
puvodni vysky).
Ja jsem mel svislou osu posunutu u leveho svetla cca o 1,5 m a u praveho tak o metr.
Nechapu, jak to mohlo projit technickou (nebo se mi to nejak "samo" pohlo?).