EEC-IV
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
-
« Re: Reset EEC-IV
Řídící jednotku jsem rozšrouboval- není tam žádný článek na podložení paměti, jsou tam akorát nějaké kondíky. Do přívodu napájecího napětí +12V pro řídící jednotku jsem zařadil vypínač ( zatím jen provizorně na drátkách, později zamontuji do panýlku i se signalizací chybových kódů). Těch +12V je - když se odpojí ten velký šroubovací konektor na PINU v pravém dolním rohu, když se dívám na odšroubovaný konektor zepředu.
Pro propojení s PC je na řídící jednotce DLC (Data Link Connector) označený jako J3. Jsou na něho vyvedeny spoje přímo z procesoru. Takže bude nutný nějaký převodník. Reset je na PINU J3-10.
Když by se někdo, do něčeho podobného pouštěl, doporučuji si připravit Kontox. Kontakty na konektoru se mi zdály docela zoxidované, mohla by to třeba být i příčina problémů, které jsem zaregistroval v diskuzích.-
« Re: Reset EEC-IV
B+ Battery Positive Voltage
DCL Data Communicatins Link
DLC Data Link Connector
EEC Electronic Engine Control
EFI Electronic Fuel Injection
FMP Fuel Pump Monitor
HFC High Fan Control
LPG Liquid Propane Gas
OBD On-Board Diagnosis
PCM Powertrain Control Module
PDC Power Distribution Center
PID Parameter Identifier
VIN Vehicle Identification Number -
« Re: Reset EEC-IV
Zdá se mi velice praktické takto řešené zobazení chybových kódů - šlo by z toho během jízdy vidět, že jednotka hlásí 1. vše O.K. nebo 2. nějaké chyby jsou a pak může "zastavit" a věnovat se chybám dále? Ale umístění resetovacího vypínače snad stačí u diagnostického konektoru protože resetování snad během provozu nepoužiji?-
« Re: Reset EEC-IV
Opravte me nekdo, jestli se mylim, ale zobrazovani chybovych kodu behem jizdy (alespon podle mych prirucek) neni dobre, protoze se ridici jednotka prepne do diagnostickeho rezimu (proto se musi premostit ty dva piny na konektoru) a docela to cvici s volnobeznyma otackama - nevim co by to bylo schopno delat za jizdy pokud by to bylo porad ve stavu diagnostiky-
« Re: Reset EEC-IV
RBr: Za jízdy diagnostika dělat nepůjde. Pokud bude sraz, milerád komukoliv nechám všechny kódy i s postupem a popsaným běžným chováním motoru, jak psal michalides.-
« EEC-IV
chtel bych se zeptat zvladli byjste i zjistit krpu na 1,6 16V escortu ? ridici jednotka je to stejna? udajne mam ted velky predstih nebot mi to strili do vyfuku pri podrazeni, a vykon stoji za starou belu.-
« Re: EEC-IV
nevim, kde je u escorta konektor na diagnostiku, ale jestli mas o tom paru, tak by to snad nemel byt problem - necekej ale, ze se z tech testu dobabras nejakejch skvelejch vysledku - tam jsou hlavne chyby typu spatne zastrceny konektor ci nefunkcni snimac cehosi - urcite to nebude umet merit predstih na to jsou jiny figle
-
-
-
-
-
-
Angl. zkratky
B+ Battery Positive Voltage
DCL Data Communications Link
DLC Data Link Connector
EEC Electronic Engine Control
EFI Electronic Fuel Injection
FMP Fuel Pump Monitor
HFC High Fan Control
LPG Liquid Propane Gas
OBD On-Board Diagnosis
PCM Powertrain Control Module
PDC Power Distribution Center
PID Parameter Identifier
VIN Vehicle Identification Number
Vybráno z :www.importautoparts.com/acronyms.html-
-
« Re: Angl. zkratky
Koukal jsem na ty www stránky (25.9.)ale hlásí mi to, že stránky nelze najít nebo byly odstraněny.
Koukal jsem do schématu zapojení i do auta a z obojího jsem pochopil, že konektor pro diagnostiku má trojúhelníkový tvar a má tři piny. V autě je pod baterií s krytkou proti špíně (mám kombi 2.0l i s říz.katal., 90. rok). Je to vůbec ono?
-
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Ahoj luboš