Stěrače
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: sterače
Řešil jsem to samý, přímo u dealera Bosche mi řekli, že náhradní gumičky nevedou. Loni jsem gumičky kupoval u dealera /Auto Jarov/, problém je ale v tom, že jedna stála cca 200 !!! Letos jsem sehnal po 80, made in USA, a to takový, že místo těch nerezových pásků co jsou vsazený do gimičky je celá gumička v takovém umělohmotném bazmeku, co jí pruží a zároveň se za něch přichytává ke stěrači. Pak se to jen ulomí, zařízne na správnou délku a na konce se cvaknou takový úchyty, aby to nevypadlo. Fakt super. -
"-- skrytý --" 22.10.03 09:12
« Re: sterače
Po dojetí (když jste za jízdy použili stěrače) zvedněte raménka stěračů a zas je pusťte na sklo. Zvýšíte tak životnost gumiček zhruba dvojnásobně. Když se to takhle nedělá, gumička "po dojetí stěračů" zůstane ohnutá jedním směrem, to si "zapamatuje" a pak se jí moc nechce ohýbat se na druhou stranu, tudíž jedním směrem špatně stírá. -
« Re: Starostlivosť o sklo a stierače
ja myslim, ze spravny uhel je jedna s nejpodstatnejsich veci. moje sterace jsou idealne sladene a nevrzou nikdy. ani na suchem skle (tomu se radsi vyhybam.. skrabe to sklo a pak to sklo v noci moc lame svetlo a jsem oslnen) kdyz to tak rikas, tak bych si to mohl rovnou naolejovat... :-) -
Diamant 10.02.02 18:57
« Starostlivosť o sklo a stierače
Ja mám na vŕzganie stieračov iný názor. Zdá sa mi, že ide o príliš odmastené sklo, ktoré kladie gumičke vyšší odpor. Gumička sa tak nemôže plynulo šmýkať, ale podskakuje. Potvrdzuje to jednak rýchla jazda (= ešte väčší prítlak). Rovnako stierače nevŕzgajú ani po ostreknutí ostrekovačom asi 1-2 cykly, teda kým je medzi sklom a gumičkou vodný film. Rovnako po aplikovní vosku v autoumývárke je to omnoho lepšie. Podľa mňa je jediným riešením pravidelné aplikovanie toho tekutého stierača. Ja používam ArmorAll a rozhodne si nemyslím, že by to poškodzovalo lak. A inak ja tým prípravkom ošetrujem aj samotnú gumičku a vždy z nej dostanem dole kopu špiny a zdá sa mi, že je povrch gumy aj taký "živší". Teda už nemá na sebe takú mikroškrupinu. Len pre zaujímavosť mám v zadu 4 roky ten istý stierač a v predu je to druhá sada za 4 roky. A ešte jedna finta - občas treba premazať aj pohyblivé časti ramienka, nakoľko sa časom najmä u zadného stierača znižuje pohyblivosť a tým pádom sa zhoršuje aj účinok stierača. -
« Re: Ostrikovace
jo, tak to je smula, ale myslim, ze si poradis. ta namaha za to stoji. a neboj se pouzit izolepu. rok vydrzi a tak draha neni. fakt jo. uz me nebavilo pridelavat hadicku nebo ten ostrikovac puvodnimi drzatky, ktere se stejne furt lamaly, tak jsem to prilepil a funguje to. a dokonce lip, je to peknejsi a drzi to tvar.. proste lepsi. cerna izolacni paska a bylo.. i zimu prezila. -
« Re: Ostrikovace
nevim jak jsou dlouhe ty raminka u peugeota, ale myslim, ze v delce hlavni problem neni. hadicka je treba pripevnit k raminkum, ale jde to i jinym zpusobem. vsak cesi si poradi, ze. tak se podivej, jak to ma 405ka udelane u raminka. jezdi jich tady dost. -
« Re: Ostrikovace
ja mam taky ostrikovace na steracich na 405Mi a je to sqela vec. nevim, proc se to nerozsirilo. treba mercedes V to ma taky, ale trosicku jinak. pak jsem si nevsiml. je to super vec. zkuste servis peugeot, tam to budou mit. no, ale nevim co bych udelal s tema dirama na kapote. a hadicky je treba prodlouzit vyvest az ke kloubum a mit i ramena s drzackem. takze komplet cele. nevim, jak to udelat, kdyz bude hadicka volne ve vzduchu.. snad prilepit.. hih.. -
« Ostrikovace
Nevite nekdo nahodou,kde se daji koupit sady na ostrikovace primo na raminka steracu?Ted je mam u svy kary original (ty ostrikovace) na predni haubne a chtel bych to predelat primo na ty raminka,jako to ma napr.Peugeot 405.Toho Peugeota jsem mel a bylo to super.Podle me to pak daleko lip ostrikuje.Ja kdyz jedu rychle,tak se mi tvori jen takova mlha a ta dosahuje sotva nad sterace v klidove poloze.Prosim piste na mail radek.plisek@seznam.cz.Dikes Trona