Ake ojazdene auto kupit?
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Díky
To plutonium: No ja nevim, Seat r.v. 86 patril maximalne tak do koncernu Fiat. Nebo se pletu ? BTW nevim kolik do toho auta chces investovat, ale v prubehu podzimu budu prodavat Fiestu 1.8D r.v. 93, v ty dobe bude mit najeto cca 145000. Jinak ma novej vejfuk (vsechny tri dily), v lete starej upad :-( a novou baterku (v unoru stara dodelala). -
« Re: Díky
Ten Seat fakt nedoporučuju, přivez jsem letos z Německa fakt moc pěknou lehce naťuknutou Ibizu r.v.'92 1,7D, najeto měla se serviskou 90.000km, fakt auto krasavec, ale připadalo mi to takový divný, asi bych to nechtěl. Ten motor je v tom Fiat a podle toho to vypadá... -
« Díky
Díky, tak nějak jsem s těmito odpověďmi počítal. Z Fiata mám strach, podle mne jsou s ojetyma italskyma autama často problémy. Lákal mne ten Seat, vypadá fakt dost slušně, pokud by se jednalo o koncernové auto, asi bych neváhal, jenže v roce 86 Seat ještě do koncernu nepatřil, ne? -
"-- skrytý --" 14.09.01 13:02
« Re: Jake auto?
Jestli koukáš po r.v okolo 86, tak budeš potřebovat hooodně velkou dávku štěstí. Neshnilé Uno diesel s dobrým motorem se podle mě nesežene už ani zázrakem. Z tvého výčtu bych asi volil Fiestu, ale kdybych se měl rozhodovat podle sebe, byl by to Peug. 205 1,8D. -
« Re: Jake auto?
No co ja mohu rict za sebe tak asi opel kadett mel jsme ho jedne cas celkem spolehlivej , nebo ford at uz fiesta nebo escort, ale co bych ti nejvic doporucil pokud mas krapet vic asi tak kolem 150tis Opel Vectra 1,7 TD r.92-94 je jich sice u nas par ale motor super vlastnosti a auto pohodlne. kamos ho ma koupil ho sice po bouracce za 120 ale to bylo v 97 a je to 94, ale je to jak rekl jeden nemec v rakousku na benzice gut diesel , raketa diesel :-)) -
« Re: Jake auto?
Z vozů poháněných motorem 1,6D doporučuju Fiestu, Escorta, Volvo 3xx, Golfa, Audi 80, Opel Kadett. Uno a Ibizu příliš nedoporučuju. Ale chce to taky velkou dávku štěstí při koupi, jak koupíš ruinu s blbym nebo nic moc motorem, pos... se z toho, pokud nejsi mechanik!!! -
« Jake auto?
Zdravím, pánové...
Uvažuju o koupi nějaké ojetiny, jsem na 100% rozhodnutej, že by to měla být nějaká 1,6 Diesel.
Uvažoval jsem o VW Golf, Fiat Uno, Ford Fiesta, nebo mam moznost sehnat Seat Ibiza r.v. 86 1,7D.
Máte nějaké zkušenosti s těmito auty a které byste mi doporučili? Díky -
« Re: mimo tema
to lenin:Dik, mel jsem vcera volno a byl jsem z toho co se stalo tak spatnej ze jsem za celej den ani nevystrcil paty z baraku.....Dnes uz jedu za chvilku do prace tak doufam prijdu na jiny myslenky....Nevim jaka je atmosfera v NYC, ale na TV se snazi lidi povzbuzovat...Doufam ze vlada v cele s Mr. presidentem Bush-em podnikne v co nejblizsi dobe opatreni, po kterych si uz NIKDO nedovoli to , co tyhle hyeny!!!!! -
« Bez nadpisu
A prof má taky pravdu.Proč by asi americká policie používala Crown Victorie,kdyby to bylytakový "šmejdy" jak se tady hlásá?!Naopak,za ty peníze je to maximální bezpečnost a pohodlí-když to srovnám s cenou těch evropskejch sraček...jinak jsem se musel dlouho smát,když jsem čet názor policejního ředitele ČR,když říkal,že u nás policisté těžko mohou stíhané auto vytlačit ze silnice,kdežto v americe mají na to o něco větší vozy...Srovnával tak de facto felicii s fordem crown victoria.No nevím,kdo by tu přetlačovanou vyhrál... -
« Re: Ford ¨- auto, nebo *
Plně souhlasím s leninem,že ty nový chryslery (a dodge,plymouthy) už jsou přesně střižený na Evropu a mají k pravejm amerikám hodně daleko.Tí m neustálým zakulacováním tvarů pak trpí hlavně vnitřní prostor a ani na první pohled to auto nijak nebudí respekt.Tváří se prostě menší,než je. -
« Re: Co mu to radíte?
florida: Budiž, vím, že v Americe se s tou kvalitou moc nemazlej, ovšem občas bejvá problém i v tom mechanikovi, kterej toho moc nezná. Základem musí být v každým případě solidní a ověřená konstrukce, která mnohdy napraví i určitej prohřešek v kvalitě při výrobě, nebo volbě mizernýho materilu. Moje zkušenosti hovoří o tom, že starý ameriky s klasickým pohonem patří k tomu nejspolehlivějšímu a nejbezpečnějšímu, co jsem zatím poznal. Taky nevím, proč by se taxkáři v NY bouřili, když GM ohlásil, že končí s modelem Caprice. Přeskákali zcela dobrovolně do Crown Victorií od Forda, stejně jako policajti. Že by to bylo z čistýho nacionalismu, se mi nezdá. Proč je podle tebe Ford řady F nejprodávanějším pickup? Proč ne třeba něco od Toyoty, Mazdy nebo Nissanu? O Taurusu tady odmítám mluvit, jelikož to je paskvil. Podle něj ale nejde házet do jednoho pytle celou produkci týhle značky. Současný modely evropskýho Fordu považuju za hračky a šidítka pro kojence, který jsou na jedno použití. Posledním solidním modelem bylo Scorpio - Merkur, v malých autech to byly Escorty a Fiesty s otorem 1,6 diesel, kterej byl nejpovedenějším a nejspolehlivějším (ne nejvýkonnějším) ve svý třídě. S těmihle auty skončila éra dobrý pověsti evropskýho Fordu. -
« Re: ojetý Ford Escort
ohledne te napravy to vazne nejsou nejak strasne polozky, jak psal tady zadek myslim tak je to okolo 7 tis za komplet cepy, silenbloky atd. ja co ho mam tak jmes na nem najel asi 40 tis co jsme jej koupil a stal mne asi tak 20tis v opravach a to je r. 94 ale mel sempech ze mi odesel starter a altik tak sem dal jen za generalku 6000 komplet za oba, pak tlumice predni a zadni dalsich 6 , no a pak ted novej vyfuk tenmam spotorvni takberu polovicni cenu 6, a pak oleje a filtry se svickama. bezna udrzba neopocitam gumy atd.
jinak ta 1,6 staci ma dobrou spotrebu ja jen jsme uz asi rozmazlenej ze bych bral silnejsiho jinak s 1,6 se daji i oktavky slusne prohnat. -
« Re:
To je asi taky dost zásadní, protoze v Cechach je průmerný plat cca 12000 Kč hrubého, a nevím, jaké auto se dá pořídit za 600 Kč/měsíčně. Když jsem měl kdysi Škodovku na leasing ( řekl jsem si že budu rozumný, starou ameriku si nechám na neděli a budu jezdit novým autem ) platil jsem 7 500 měsíčně při akontaci 35 000 Kč. což bylo poněkud více, než 5 % mého tehdejšího příjmu. po 1,5 roce odešly kabeky ke svíčkám a po dvou letech shnil výfuk. Na svém Grand Marquis 1989 mám původní výful a svíčky, kabely a tlumiče jsem měnil teď za původní Motocrafty, který tam byly zcela evidentně od počátku. Ovšem já asi ve srovnání s tebou moc nenajezdím - do 15000 mil ročně. -
« Re: ojetý Ford Escort
Kvůli přední nápravě snad nemá cenu nějak bláznit, co to obnáší? Jsou to čepy řízení, ramena a tlumiče. Když se rozšoupnu a nakoupím díly hodně draho, je to komplet za 10.000,-
U staršího auta nikdy nepočítejte, že tam budou naservírovaný nový tyhle díly. Většinou se auto prodává, když už původní majitel z nějakýho důvodu není s autem spokojenej.