Ake ojazdene auto kupit?
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Zivotni uroven
to Con:Ted v soucasne dobe pracuji jako restaurant manager v restauraci ktera patri mezi TOP 10 seafood restaurant's v USA, driv jsem tady mel skoro 7 let svoji restauraci kterou jsem prodal, a v restaurant busyness-u delam od 15 let , kdy jsem sel po ukonceni zakladni devitilete skoly na hotelovku...:-) -
To je jasne ja bych taky asi nesel pryc odsud je tu muj domov i kdyz to tu stoji za starou backoru.
Holt snad se mi nekdy podari klovnout takovou zakazku ktera mi vydela trebas na tu oktavku :-) smim vedet co delas? ja delam web a vedu netovou kavarnu web mam placenej zvlast ten delam po nocich a podobne. plus nejake ty bokovky opravy PC a tak znas to zlate ceske rucicky. -
florido se necerti ja ti to neberu ja jen rekl jak je to , nemyslel sem to zle proti tobe, neni to tam ve statech zadnej med jinak bychtam byl taky 7 dnu v tydnu od rana do vecera to mohu i tady, proto jsme srovnal tady sousedni nemecko. Ono taky v praze nemaj jako ja od firmy 7 cistyho, teda prej. ja byt v praze tak delam asi i ve spani abych mohl aspon zit
-
no florido tak ted nevim ale tetka co zije v chicagu 5 let ma jako uklizecka mesicne cca to same co ty mozna plus minus 100 , ale berme evropu vezmu zakladni potraviny, kdyz pojedes do nemec mas tam priblizne stejne draho jak u nas mozna u nas to mas asi o 3kc levnejsi a to neberu pomer jejich platu a naseho oni vydelavaji stejne jako my ano , ale oni si za ty penize koupi mnohem vic nez my nemec ma cca 5-6tis DM mesicne , to vim presne nebot mam tam dost znamych
ho stoji dejme tomu litr benzinu (kdyz jsem v motorcafe) asi 2DM nas stoji 30KC priblizen je to stejne 2DM=28Kc reknes je drazsi u nas ale on si za vyplatu koupi 3000l benzinu a my asi 200l a to je ten zakladni rozdil kterej nechapou tady ve vlade jim je hej oni maji 100 000 mesicne maji se jak prasata v zite ale co my ten zbytek? -