Ake ojazdene auto kupit?
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: opět zpátky
2 Corwin: pro nové 1.8 DI u Focuse a v Německu taky Fiesty a Duratorq u Mondea a Transita to už neplatí, sám jsem byl překvapený kultivovaností chodu.
2 Kazan: tak ta cena by mohla být i vyšší Hyeňáku, přijde na to... .za utržený penízek bych doporučil třeba Escorta ropáka okolo 95-96. -
« Prodej->Koupě nebo výměna...
Ahoja,
můj kamarád Čenich má po taťkovi Transita, rok to je 93 a model CL, tedy prodloužená verze a nižší nástavba nebo tak nějak.Je to takovej ten ne na lidi, ale na věci (o:, diesel, kolik má najeto nevím, ale už s ním tři roky jezděj jen sporadicky, a teď by ho kvůli poplatkům (je na firmu) a pojistce chtěj dát pryč a koupit menšího osobáka, taky asi naftu. Je trošku rezlej, ale není to moc vidět (o:, motor v pořádku. Vozilo to jen porcelán, takže to asi ani netrpělo. Kolik byste řekli, že za to může dostat? Musí to prodat s daní. A nebo za co to vyměnit. Já tipuju, že by to mohli prodat tak 170 řekněme, ale možná mu moc fandím (o:. Co si pak pořídit za takový peníze za osobáka? Nechci mu nic nikde poradit jen tak sám od sebe, protože viděl kolikrát jsem "výhodně" koupil auto sobě (viz poslední VR6 atd.). Auto by mělo bejt hlavně spolehlivý a když už tak ne drahý na díly. Obsah kolem 1.6-1,8 asi a raději ropáček. .. jestli vyleze z něj nějaký další parametr, dám vědět....
-
« opět zpátky
2 matuS: to je sice fakt s tou výměnou, ale jenom říkám, že to jsou typické bolesti, každé auto je má někde jinde.
2 redwing: mám známé na Slovensku a vím, za kolik se tam auta zhruba pohybují, takže to podle mě nevybočuje z normálu. Díky podmínkám dovozu je import ojetin prakticky nulový a tak se na trhu točí furt ty samé auta s cenou dost nadnesenou. Já mám teďka R19 1.7 5-dvířko jednoho z posledních ročníků, myslím 93 ze Švýcar a viděl bych to tak na 45-50 tKč, samozřejmě na přestavbu.
2 cipek: tezko soudit, do plyňáku by mě asi nedostali, po 200.000 km se spíš divím, že je podpálený jenom jeden ventil. Na druhou stranu 1.8 TD moc povedný není, i když..... . běžně servisuju Mondea s 250.000km bez větších problémů. Uvědom si taky rozdíl povinného bručení od nového roku 2.0 vůči 1.8. Pokud je to Mondeo 95, tak bych se toho nebál. -
« Omega vs. Mondeo
Nazdar všichni,požádal bych vás o radu.
Řeším nákup ojetiny.
Mám nabídku Opel Omega - rok 10/1994, 2,0 16V, provoz LPG, zelená metalíza,el.okna,
el.zrcátka,el.sedadla ,TZ , najeto 210 000 km...
Ford Mondeo - rok 1995, 1,8TD, bílá barva, el. výbava, klima, ABS, TZ,
najeto 120 000 km.
Prosím o vaše postřehy co se obou vozů týče.
Díky -
« Re:
Zdravicko Smudla,stale sledujem rubriku, ale som v poslednom case dost zaneprazdneny,takze nestiham.Prave teraz som trochu jazdil na starsom Renaulte 19 Chamade 1,4.Z roku vyroby 90.Zda sa mi to celkom fajn auto.Ale chcelo by to asi 1,8 16V. Videl som taky za cca 120000 Sk.Co na to povies (samozrejme aj ostatni). -
« Re: vzit ci nevzit?
Pravdou je, že 1.8 a později 1.9 atmosféra od PSA jsou asi spolu s 1.6 a 1.9 atm. od VW jedny z nejlepších, ne-li nejlepší motory z hlediska kilometrového průběhu, potkat 205 počínaje a 405 konče auto s 400.000km s původním motorem, není žádný div. Na druhou stranu Peugeot má v těchto stavech takové problémy, že motor není to co majitele děsí. -
« Re: vzit ci nevzit?
No u mne kazdej diesel dela kadlekadle :-)) ja ho nepotrebuji na nic extra jen aby mne dopravil do prace a zpatky. hlavne aby to topilo a nezral olej,brzdil, mel slusny rizeni a mel technickou , kdyz lak bude nic moc vubec nevadi nemam to na vystavu , hlavne aby tam nebyli diry durch a netekl nikde olej.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!