Ake ojazdene auto kupit?

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.08.01  14:32

    « Re: Hrdzavi Japonci???

    To je vtip? U starších aut je potřeba dávat bacha na spoustu jinejch věcí, kotouče stojej pár šlupek a vymění ti je skoro každej.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.08.01  14:26

    « Re: Hrdzavi Japonci???

    U Galantů si dej pozor na kotouče.Dost častá závada jejich zvlnění.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.08.01  14:16

    « Re: Hrdzavi Japonci???

    Panove chtel bych jen dodat k tem zminovanym felicim sam sem jezdil 2 takovyma jedna combi a druha klasika, kolegove co mely sve meli tentyz problem nejvice zacinala na hore nad sklem a na bokach dole okolo skla a pak panty 5 dveri.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.08.01  14:01

    « Re: Hrdzavi Japonci???

    Nejvic je to videt na tech prvnich bilejch...Ale to nic, nebudeme blokovat rubriku. :-)))

    K rubrice - asi bych se poohlydnul po Mondeu, Mazde 626 a Galantu. Ale je to tim, ze se mi libej auta z tyhle tridy a uznavam jejich bezpecnost oproti malejm mrcham...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.08.01  13:54

    « Re: Hrdzavi Japonci???

    to je presne ono. Kvuli tomu mne vyhazovali pred rokem z rubriky :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.08.01  12:32

    « Re: Hrdzavi Japonci???

    Ted se zrovna z okna na takovy Feldy koukam...:-)
    Jasna konstrukcni chyba - odtokovy kanalky na vodu z ostrikovace v tom umelohmotnym pasu se ucpou a uz to jede...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.08.01  12:09

    « Re: Hrdzavi Japonci???

    o.k. jde o to, ze mam prave na takove Accordy zrovna prave stesti. Vis, jak to je: znas jednoho rezavejici auto a nezda se ti to, protoze to auto je mlade, stredni tridy, atd. Tak se divas po jinych autech tehoz rocniku a nachazis stejna bolava mista na vice autech. Rikam konkretne Accord, mozna se to o rzi nehodi na vsechna japonska auta, ale Accordy jsou z japoncu u nas pomerne nejrozsirenejsi prodavane jako nove v CR. Nemam nejmensi proti Japoncum. Jen se mi nezda ta koroze. Kdysi jsem tu psal, ze Feliciim kolem roku 94-6 ve velkem zacinaji rezivet 5. dvere. Byl jsem okamzite zaskatulkovan jako nepritel felicii a lidi oponovali, ze takovou felicii jeste nikdy nevideli.
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.08.01  11:17

    « Hrdzavi Japonci???

    mfilip: toto sa mi nezda, urcite taktiez pozikovavaju karoserie. Mozno ta Accord bola predtym burana a zle opravena... nemyslim si, ze by Japonci hrdzaveli viac ako akekolvek ine auta (a to iste si myslim aj o Fiatoch, aby si bol kludny...)
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.08.01  10:42

    « Souhlas

    prof:Určitě,určitě.I když je fakt,že pětidveřový Scorpio už dneska nepůsobí zrovna moderně,sedan je tvarově lepší i větší (hatchback má 4669mm,sedan 4744mm),ale tváří se oba modely větší,než jsou,což je dobré.A ten automat je bez diskuze.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.08.01  10:09

    « Re: Otazka

    nic proti japoncum, ale zda se mi, ze v porovnani s Evropou rezavi karoserie podstatne vice. Sokem jsou pro mne Hondy Accord, kteych jsem uz s rezavymi zadnimi lemy, podbehy a prahy rocniku kolem 94-96 ( 95 ma sestrenice z Varu ) videl nekolik. Jednou, aniz byc vedel, ze si koupili Acco, jsme se bavili o autech, a kdyz zjistil, ze mam Fiata, povida:"ha,ha, tak to jsi v servisu jako doma, ne ?", povidam, ze v pohode, menil jsem jen preventivne rozvodak, kladky atd. Pak jsme sli do garaze, kde se chtel pochlubit svym autem, kteremu rikal, jedine poradne auto. Bylo na prvni dojem pekne, ale rezave jak kocur.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.08.01  09:30

    « Re: Otazka

    Automat ve Scorpiu bych teda neriskoval, jeden kámoš pingl s tím měl dlouho velký potíže, nakonec Scorpio radši prodal.... a pak si koupil jiný tuším 2.5 (jestli nesmysl tak se omlouvám) ale v manuálu a pak přišla ta spokojenost, dokonce předělal na plyn a nakopnec s tím začal taxikařit... Ovšem ne každej automat se musí vysr...ehm vykakat (o: A automat je prostě bomba, pohoda, nádhera.. je to holt VOLBA.

    BTW teorie o japoncich co psal někdo kousek níže.. moje řeč...
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.08.01  08:08

    « Ad P205

    Vypsal jsem pár závad, který považuju za naprosto běžný a nepovažuju je za žádný tragedie. Bob píše, že to je snad všechno, co se může na tom podělat. Tak to máš teda s autama v životě asi veliký štěstí. Auta dělám už dost let na to, že považuju tyhlety spotřební díly fakt za srandy. Bavíme se tady o autě starém zhruba 10 let??? Tak necekej Bobe, že to bude nějaká extra funglovka, kde bude všechno jako nový, z lecčehos musí člověk slevit, přimhouřit oči a domrsknout doma. Auta dělám a kromě výfuků, poloos, kotoučů a podobně je takovejch průserovitejch závad, mám snad jmenovat takový ty běžný závady, který taky bejvaj, ale předtím jsem je vynechal? Nejsou to žádný hrůzy, jen to mám furt dokola na očích: tak třeba prasklý hlavy, těsnění pod hlavou, vyběhaný motory, úniky oleje, hlučný převodovky s nutností opravy nebo výměny, nutný výměny spojky (bere až nahoře a už klouže), špatný ložiska v kolech, problémy s elektroinstalací, vyčvachtanej kardan nebo jeho uložení, vyčvachtaný všechny silentbloky, který se na autě najdou, vymletý řízení, u Peugeotů se s oblibou serou zadní nápravy, který nemaj normální pérování, ale přiblblý skrutný tyče.... Třeba takový servo, ABS nebo klimato je paráda, ale taky další zdroje problémů. Takže se mi nikdo nedivte, že kotouče, výfuk atd. považuju za téměř spotřební materiál skoro jako výměny oleje!!! Pozor u těch P205XP309 - je mezi nima velkej cenovej rozdíl u náhradních dílů a taky v sehnatelnosti. Scorpio je hezký, taky se mi s ním hezky jezdilo, ale i když ho tu chválí leckdo až do nebe, já osobně nemohu, mě s ním potkalo hodně závažnejch průserů, ale to nakonec je skoro s každým autem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.08.01  05:49

    « Re: Otazka

    redwing: Plně podporuju Pívese, ví o čem mluví, to auto pořídíš za půlku uvažovaný investice a neseženeš nic lepšího v poměru užitná hodnota/cena. Doporučuju pětidveřák, i když to není zrovna "in", zato cena je o to příjemnější. Nebouraný a pečlivě udržovaný Ford Scorpio 2.0DOHC, klidně v automatu, a máš klid.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.08.01  19:48

    « Re: Otazka

    Dneska je to všechno o penězích.Pokud máš na to abys měnil každých 5-7 let automobil(nový)je úplně jedno jakou značku si koupíš,dnes prakticky nenarazíš na vyložený šmejd je to spíš otázka co od toho chci a kolik hodlám investovat.Ceny náhradních dílů se taky vyrovnávají,rozdíl je v tom,že co u evropana vyměním třeba 2x až 3x podle stáří vozu,tak u japonce 1x ale musím počítat,že to bude dražší jednorázová investice a když vemu průměr 15 000 km ročně u normálního smrtelníka tak třeba oprava na př.nápravě u japonce zřejmě přežije automobil.Japonci pokud dáte co by měl mít,tak se opravdu odvděčí nesmírnou spolehlivostí ke které mají evropani daleko.Podívejte se na statistiky třeba od TÜV nebo ADAC klub.A pro člověka,který se bojí ojetin
    a korejců "zkus SUZUKI" jedno jestli Swift nebo Wagon R+ budeš překvapen jak cenou nových vozů tak spolehlivostí,spotřebou atd.Dnes se již dají některé díly sehnat i v druhovýrobě problém je spíž servisní síť,která zdaleka nedosahuje počtem jak je tomu evropských značek jako je Peugeot,Opel,Fiat apod.A závěr "kdo se bojí ať nechodí do lesa" ale při koupi japonce si každopádně nechte poradit od někoho kdo již má zkušenosti,jinak si postavíte před barák "zlatý"více či méně pojízdný pomník.
    Čau
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.08.01  16:33

    « Re: Otazka

    Tak Fiata bych bral fakt jen v aspoň 90procentním stavu, viděl jsem jich už hodně, co vypadaly "jakžtakž" a po půlroce se doho ten člověk složil za balík, že mohl mít třeba stajně starýho golfa ve výbavě. Ale každýho věc. Peugeot je opravdu spolehlivé a hlavně rozšířené "lidové vozítko" -> levné díly, dokonce i ty nový.A ono se v něm taky toho nemá moc co rozbít. Když sem poprvé zkoumal kdysi jeho motor, připomělo mi to lego(o:
    Jak tu píše myslím Lancer o japonci...no, japonec je bomba, ale díly jsou drahý, to vím sám ze svejch pěti Hond, neuvěřitelný prachy mne stály. Ovšem je to povozeníčko, navíc až na výjimky dobrá výbava, super motory, při dobrým zacházení se auto odvděčí...ale který? To bych neporadil
    Ovsem pokud te nekdo necha s autem co ti chce prodat vyzkouset vsecky tyhle psi kusy co psali tady prede mnou, tak si asi narazil na seriozniho cloveka. Rada s setrenim pripominek a pak vychrlenim najednou a razne a hlavne mit uz v hlave vykalkulovanou cenu (chce to mit trochu prehled o tom co kolik stoji, kolik bude stat oprava laku, predni naprava, ktera je hotova takrka vzdy...) abys vedel kolik do toho jeste zahucis (a ze zahucis dycky,ikdybys byly sejistejsi, ze to auto je OK, to mi ver, testovano na kazanech:), a pak ho postavit pred hotovou vec, .. "Jak to tak vidim todle todle todle a todle, bude dost "doladovani" mohu vam za to dat TOLIK..." "nechces? CAU, ojetin je spousta". Tohle fakt funguje, kazdej to zkusi nadsadit. Dokonce mame jeste takovou testovacku.. nejdriv volame na inzerat s dotazem: Za kolik? A ta cena, ta je pevna? Jak rekne, ze je pevna, je to na houby, ale jak se zahoupe, ze by se domluvilo, tak vis na tuty, ze ho sejmes o nejakou tu desitku dolu (o:
    Opravdu si pořádně prohlídni lícování dílu a ty gumy jak psal tuším BOB. Lidi sou svině a lakýrové jsou někdy až božsky bezchybný, časem bys mohl zjistit, že máš auto ne jedno ale tři v jednom. Taky se mi stavalo, že neseděly zámky. Klíč pasoval jen do řidičových dveří a zapalování, ale už třeba ne do kastlíku a kufru a zámku zadních sedaček a spolujezdcovi, prkotiny, ale taky to není zas až tak normální....
    Ač fordy moc nežeru tak nějaký parádní Scorpio, ovšem max ten dvoulitr, by bylo super fáro, co znám, tak docela spolehlivý a je to fakt loď. Jinýho Forda si nebrat (snad nikoho nenaštvu). Co se toerie "Kup si německý auto" týče, něco na tom je, hlavně v cenách a dostupnosti dílů...(nemyslím teď A8 :-) takovej Golf je vděčnej výběr.. proto jsem taky do něj skočil místo další Hondy. Kdybych na nějakým japonci nebo třeba Renaultu kupoval tolik novejch věcí jako sem koupil svýmu Golfu (z lásky k němu), tak bych asi musel přepadnout dvě tři pošty (o: . Když už jsem u těch Renaultů, obecně se o nich tvrdí, že maj na naše poměrymoc měkký podvozky, který odcházej.. ale nemám zkušenost, jezdil jsem jen se služební Lagunou a u tý to nebylo podvozkem ale lidma, že byla totalně vylágrovaná a pak Twingem a to nepočítám mezi plnohodnotný auta (o:
    Hlavně dej vědět co vybereš a nebo až si budeš jistější, tak to sem napiš, jistě ti rád poradí někdo kdo s konkrétní károu má zkušenost. PS:Pořádně proklepni brzdy, u silnějšího auta preferuj kotouče i v zadu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.08.01  16:32

    « Re: Otazka

    koukni třeba do statistik poruchovosti (japonci na špici) a zkus vzít v úvahu třeba něco odtud; možná tě překvapí swift (dělá se v Maďarsku) a na P309 jsem taky slyšel jenom chválu - zejm.v dieslu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.08.01  13:52

    « Re: Otazka

    a co takhle japonec?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.08.01  11:45

    « Re: Otazka

    A ešte niečo som zabudol pri odhalení jednotlivých chýb nevychádzaj s každou hneď navrch nechaj si to pre seba a nakoniec si to v hlave zosumarizuj pouvažuj na cene za ,čo by sa dali odstrániť.Až teraz vídi so všetkými chybami von (nezabudni ani na jednu)skús predávajúceho prekvapiť a zasypať množstvom chýb a tvrdo a nekompromisne zjednávaj zľavu z ceny.Prvé ceny sú vždz obyčajne max. ak by sa chytil nejaký blbec.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.08.01  11:35

    « Re: Otazka

    Súhlasím s bobom a nezabudni si prekontrolovať spojku. Tak ,že najprv zatiahni ručnú brzdu naplno(a preskúšaj ako drží napr.silnejším potlačením alebo nejak inak) potom naštartuj zaraď jednotku a skús sa pohnúť (ako do kopca) musíš cítiť prenos sily motoru na kolá (najlepšie to poznať u predného náhonu ,pri zadnom náhone začne motor rýchle dusiť ,lebo kolá ručná brzda nedovolí pretočiť,pri prednom náhone sa auto bude úplne hojdať to znamené ,že ručná brzda i spojka sú OK.)
    A inak ak sa budeš striktne držať bob-ových rád mal by si veľa na tom skúšanom aute odhaliť a skrzté závady ,ktoré sa nedajú odhaliť zostávajú na velkosti šťastia. Tak ahoj a napíš ,čo si kúpil.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.08.01  08:53

    « Re: Otazka

    redwing:No tak Scorpio za 130 litrů,to už může bejt pěknej kousek,bude to eště ta minulá generace,ale po faceliftu,resp. tahle cena je zvláštní,protože novej model za ni nepořídíš a starej by byl předraženej.Ale jinak je to super kára,neuvěřitelný vnitřní prostor,komfort,já mám 2,0 DOHC z r.93 kufr,koupil jsem ho za 75000(!).Automat,klima,ABS,servo,centrál atd.,spotřeba 8-10 litrů - no nekup to.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…