Ake ojazdene auto kupit?
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Jaké kombi ?
Požadavky: Combi,palivo nerozhoduje -radši naftu.Když bude benzín, čeká mě zřejmě plyn.
Pořizovačka nafťáku se zhruby vyrovná nákladům na LPG.Věk cca 5-6 let.Je to individualní dle značky vozu.Platba hotově,líznout ho nechci. Také záleží na spotřebě, dost jezdím - tak 40 000 km/rok. -
« Dobrá kampaň...
Tak musím říct,že ste tady rozjeli slušnou kampaň proti Fordu,to se musí nechat...Jinak já se Fordu obecně nijak zvlášť nezastávám,ačkoliv v jednom jezdím.Není Ford jako ford...Ale přece si nenamlouvejte,že Ford je tak špatná značka,když je druhej na světě v prodeji aut.Jinak nevím co máte proti Taurusu.
to zadek:Píves=Podběrák,oba nicky střídám podle nálady -
« Re: Co mu to radíte?
Tak předně, americký Ford má s tím evropským opravdu společné jen to pojmenování, Cougar, což je vlastně Mondeo jsem zažil jako US Forda ale i Mercury a byl to fakt proti Mondeu děs. Mezi prodejci Fordu u nás panuje taková hrůza, aby dodané auto nebylo z Anglie, kvalita stojí vždycky za ..... . Ka je sice ze Španělska , ale u tak malého "auta" se to dá ještě omluvit, továrny v Saarlouis a Genku mají myslím stejnou kvalitu výroby jako Kolín n.R. -
Saab 11.09.01 07:19
« Re: Co mu to radíte?
to Podběrák: většině problémů s autem se dá předejít správnou údržbou. A taky si musíš dát bacha na podvodníky, kteří přivezou vrak dají ho nějak dohromady a pak prodají. Pak ti může jezdit spolehlivě i Ford nebo Opel. Ti japonci jsou spolehlivější, protože evropani mají větší výběr motorů, převodovek a výbavy na přání a čím víc kombinací tím je riziko nespolehlivosti větší. Navíc japonci neinovují a neexperimentují tak často a většinou si novinky otestují na japonském trhu. A hlavně si hlídají kvalitu, obzvláště v Evropě. Japonci vyrobení v Evropě jsou na tom o něco hůř než vyrobení v japonsku - asi nejsme pěčlivý jako japonci. Ale kvalita japonců se brzy Evropanům vyrovná, vždyť příští generace Mazdy 323 a 626 se budě dělat ve Španělsku na linkách Fordu :-) -
« Re: Co mu to radíte?
Podberak:Ja jsem nenapsal ze jsem odbornik, ale o auta se trochu zajimam a muj jedinej a nejlepsi kamarad ma autoopravnu a prodava ojety auta (delaji pro neho 4 automechanici) a Ford ODMITA spravovat, teda kdyz k nemu do opravny prijede nekdo s jakymkoli Americkym autem tak neni moc nadsenej, ale Ford opravovat rika ze je opravdova lahudka.....A kvalitou je Ford jasne nejhorsi...A Saturn se ani neda povazovat za auto, i kdyz nema ani tolik problemu jako Ford... -
« Re: Co mu to radíte?
Saab:No tak osobně považuju koupi starýho japonce za nejrizikovější,kdoví co tam s tím ti kluci šikmoocí vyvedli - pak jsou tu drahý náhradní díly a té pověstné spolehlivosti japonců moc nevěřím,když jsem někde viděl táhnout auto,tak to byl pokaždý japonec... -
« Re: Co mu to radíte?
Florida:Co ty seš za odborníka na ameriky,prosím Tě? Ford rozhodně nepatří mezi nejhorší značky,spíš vyrábí "masové" modely,to ale neznamená,že nekvalitní...Nejhorší ameriky jsou Saturny.A skutečně takovej Ford Crown Victoria nebo novej Taurus jsou hodně dobrý koráby,na který se ňáký BMW nebo MB nemůže vůbec hrabat... -
Saab 09.09.01 19:06
« Re: Auto kolem 150 tisíc
to Hoover: já před 4 měsíci koupil Corollu 1.3 (1.332 ccm) ročník 1993 za 135.000,- kč a zatím jsem velmi spokojen. Pokud chceš spolehlivé auto se super benzínovým motorem, tak ti ve výběru zústane jen Corolla nebo Civic. Ta 1.3ka v Corolle má 65kW (88 koní) a je velice živá a jde nádherně a klidně do otáček. V kopcích nebo při plném obsazení samozřejmě pocítíš obsah, ale můžeš zvolit třeba 1.6ku s 81kW. Oba motory jsou samozřejmě 16V a s elektronickým vstřikováním. Ale stejně jako u všech aut si musíš dát pozor na to v jakém je stavu. A drahých ND se moc bát nemusíš, Toyota totiž nabízí pro starší modely tzv. díly Optifit - jsou to levnější díly dělané přímo pro Toyotu, originál je samozřejmě lepší, ale i tyto stačí. -
"-- skrytý --" 08.09.01 19:22
« Re: prof
tak jsem to nemyslel,ale předsudky lidí nezmněníš ze dne na den viz japonská auta a rčení japonec až nakonec,přitom je to pitomost.Ber to tak,že pokud najedu méně než 10 000 km ročně tak si asi nejspíš na normální denní jezdění nepořídím ameriku pokud nejsem příznivcem,ale normálním ekonomicky uvažujícím člověkem,čímž nechci říci,že když si pořídíš ameriku tak jsi blázen.Je mnoho aspektů,které rozhodují o tom co si koupím a to platí i v případě koupě vozu.Někdy je to právě ten,který rozhodne o tom,že právě amerika ať už Lincoln či Chevrolet a další,mohou být tím správným kočárem,kterým chci vozit pozadí své případně i pozadí své rodiny.
Sežeň informace o tom Passatu.Rok,stav,ujeté km,původ... Možná uděláme kšeft.
Díky