Ake ojazdene auto kupit?
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Bez nadpisu
A prof má taky pravdu.Proč by asi americká policie používala Crown Victorie,kdyby to bylytakový "šmejdy" jak se tady hlásá?!Naopak,za ty peníze je to maximální bezpečnost a pohodlí-když to srovnám s cenou těch evropskejch sraček...jinak jsem se musel dlouho smát,když jsem čet názor policejního ředitele ČR,když říkal,že u nás policisté těžko mohou stíhané auto vytlačit ze silnice,kdežto v americe mají na to o něco větší vozy...Srovnával tak de facto felicii s fordem crown victoria.No nevím,kdo by tu přetlačovanou vyhrál... -
« Re: Ford ¨- auto, nebo *
Plně souhlasím s leninem,že ty nový chryslery (a dodge,plymouthy) už jsou přesně střižený na Evropu a mají k pravejm amerikám hodně daleko.Tí m neustálým zakulacováním tvarů pak trpí hlavně vnitřní prostor a ani na první pohled to auto nijak nebudí respekt.Tváří se prostě menší,než je. -
« Re: Co mu to radíte?
florida: Budiž, vím, že v Americe se s tou kvalitou moc nemazlej, ovšem občas bejvá problém i v tom mechanikovi, kterej toho moc nezná. Základem musí být v každým případě solidní a ověřená konstrukce, která mnohdy napraví i určitej prohřešek v kvalitě při výrobě, nebo volbě mizernýho materilu. Moje zkušenosti hovoří o tom, že starý ameriky s klasickým pohonem patří k tomu nejspolehlivějšímu a nejbezpečnějšímu, co jsem zatím poznal. Taky nevím, proč by se taxkáři v NY bouřili, když GM ohlásil, že končí s modelem Caprice. Přeskákali zcela dobrovolně do Crown Victorií od Forda, stejně jako policajti. Že by to bylo z čistýho nacionalismu, se mi nezdá. Proč je podle tebe Ford řady F nejprodávanějším pickup? Proč ne třeba něco od Toyoty, Mazdy nebo Nissanu? O Taurusu tady odmítám mluvit, jelikož to je paskvil. Podle něj ale nejde házet do jednoho pytle celou produkci týhle značky. Současný modely evropskýho Fordu považuju za hračky a šidítka pro kojence, který jsou na jedno použití. Posledním solidním modelem bylo Scorpio - Merkur, v malých autech to byly Escorty a Fiesty s otorem 1,6 diesel, kterej byl nejpovedenějším a nejspolehlivějším (ne nejvýkonnějším) ve svý třídě. S těmihle auty skončila éra dobrý pověsti evropskýho Fordu. -
« Re: ojetý Ford Escort
ohledne te napravy to vazne nejsou nejak strasne polozky, jak psal tady zadek myslim tak je to okolo 7 tis za komplet cepy, silenbloky atd. ja co ho mam tak jmes na nem najel asi 40 tis co jsme jej koupil a stal mne asi tak 20tis v opravach a to je r. 94 ale mel sempech ze mi odesel starter a altik tak sem dal jen za generalku 6000 komplet za oba, pak tlumice predni a zadni dalsich 6 , no a pak ted novej vyfuk tenmam spotorvni takberu polovicni cenu 6, a pak oleje a filtry se svickama. bezna udrzba neopocitam gumy atd.
jinak ta 1,6 staci ma dobrou spotrebu ja jen jsme uz asi rozmazlenej ze bych bral silnejsiho jinak s 1,6 se daji i oktavky slusne prohnat. -
« Re:
To je asi taky dost zásadní, protoze v Cechach je průmerný plat cca 12000 Kč hrubého, a nevím, jaké auto se dá pořídit za 600 Kč/měsíčně. Když jsem měl kdysi Škodovku na leasing ( řekl jsem si že budu rozumný, starou ameriku si nechám na neděli a budu jezdit novým autem ) platil jsem 7 500 měsíčně při akontaci 35 000 Kč. což bylo poněkud více, než 5 % mého tehdejšího příjmu. po 1,5 roce odešly kabeky ke svíčkám a po dvou letech shnil výfuk. Na svém Grand Marquis 1989 mám původní výful a svíčky, kabely a tlumiče jsem měnil teď za původní Motocrafty, který tam byly zcela evidentně od počátku. Ovšem já asi ve srovnání s tebou moc nenajezdím - do 15000 mil ročně. -
« Re: ojetý Ford Escort
Kvůli přední nápravě snad nemá cenu nějak bláznit, co to obnáší? Jsou to čepy řízení, ramena a tlumiče. Když se rozšoupnu a nakoupím díly hodně draho, je to komplet za 10.000,-
U staršího auta nikdy nepočítejte, že tam budou naservírovaný nový tyhle díly. Většinou se auto prodává, když už původní majitel z nějakýho důvodu není s autem spokojenej. -
« Bez nadpisu
Jinak kdyz bych mel HODNE penez a uz opravdu nevedel co s nima, tak bych si koupil Mercedes 2002 S 600, nerikam ze bych na neho nemel ani ted, ale nechci platit mesicni splatku na auto vic nez 5 procent meho mesicniho vydelku, ne jako nekteri lidi kteri plati 20 procent, nekteri ojedineli "vytecnici" i 30 procent!!!!:-) -
« Re: Ford ¨- auto, nebo *
lenin:Samozrejme ze jsou Americky auta , jak pises, bytelnejsi, ale o tech motorech bych se s Tebou hadal, podivej treba na Lexus LS 400 nebo 430, ten ma nejlepsi 8 cyl. motor kterej byl kdy vubec vyrobenej!!!Ja osobne kdyz kupuju auto tak se divam na SPOLEHLIVOST a POHODLI, co je me platny ze je auto postaveny jako "TANK" kdyz ma porad nejakej problem!!!:-) -
« Re: Ford ¨- auto, nebo *
Jestli to náhodouu není taky tím, ze jsi mel veškerý evropy a japonce pro ameriku, a ty budou asi jiny, než ty co se prodavaji tady. Ale stejne ti budu oponovat již konstrukce us vozu je daleko bytelnejsi, vubec nemlvě o nizkootačkových velkoobsahových motorech... -
« Re: ojetý Ford Escort
Dej si pozor na predni napravu je na nich haklivejsi, sam ma jednoho presne toho 1,6 16V , pohlidej si cepy, a pak si skus razeni v jakem je stavu a spojka, jinak je to docela spolehlive auto , u tech 120 tis pocitej ze ta naprava ztech nasich silnic bude mozna chtit nejakou tu investici, ale zalezi jak kdo stim jezdil. kdybych ja se mel znova rozhodovat zase bych bral escorta mozna ale 1,8 -
"-- skrytý --" 11.09.01 14:23
« Re: Ford ¨- auto, nebo *
Ford Taurus Kombi 3.0V6 jsem měl, v automatu, a už bych ho nechtěl. Ne že by se až tak " sral" , ale když už něco přestalo fungovat, bylo to DOST drahý. Koupil jsem ho za 60t, nacpal do něj 30t a byl jsem rád, když jsem ho za 30t po roce provozu prodal. Dnes už koupuju pouze "evropany", servis a hlavně rychlá dostupnost dílů je zásadní věc u starších aut ... alespoň pro mne. Jinak Mondeo není zas tak špatný tip :-) -
« Re: Ford ¨- auto, nebo *
Lincoln je vyssi trida Fordu, Mercury je Ford akorat jinak pojmenovanej...Ja ziju v USA skoro 14 let , Ameriku jako ZEMI miluju, nedam na ni dopustit, ale nezlob se Americky auta jsou katastrofalni, i kdyz je pravda ze se v poslednich trech ctyrech letech i jejich kvalita trochu zlepsila.Ja kdyz si koupim novy auto, tak nemam zajem minimalne tri- ctyri roky jezdit do servisu, krome vymeny oleje teda!!!Americky auta maji problemy at jsou novy nebo starsi, ja jsem jich za tu dobu mel dost, mam s nima dost zkusenosti!!!:-) -
« Re: ojetý Ford Escort
No, tzn. rv. 97-98, to už je výroba v Anglii, takže hlavně na korozi, dobré by bylo Unfall-frei auto, airbagy jsou totiž standart.Pokud má vyhřívané čelní sklo, tak si to vyzkoušej za chladného rána, jak topí- bolestí je disfunkce co 10 cm a pak to vypadá jak výhled z Mírova. -
« Re: Ford ¨- auto, nebo *
To Florida:
hele, co počítáš do Fordů Je Mercury Ford?, je Lincoln Ford? je Volvo nebo Nissan Ford?
Taurus je nejprodávanější Ford, protože nabízí za cenu holátka GM auto v plný.
Ale full size Fordy jsou podvozek Lincoln, zatímco Mercury Sable je podvozek nějaký evropy.
Souhlasím s tebou, že nejlepší ojetý je nový auto, bohužel na něj nemám a ani se mi nezdá, že bych si vybral. Mám rád klasické americké fullsize vozy, které si mně zíslaly svým bezpečím pohodlím a hlavně spolehlivostí. Nevím jak ve státech, ale v Evropě za stejný peníze pořídíš Caprice z počítku 80. let jako CH LHS 1997. Porotože to už nemá s amerikou nic společnýho - je to malý, vypadá jako nějakej japončík a je nesmyslně narvanej elektronikou, takže je to auto pro někoho, kdo ho po roce vymění.
Poslední slušná amerika je IMPALA.