MITSUBISHI
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mitsubishi
-
« Re: Re: Re: Re: Re: Nuda u tří diamantů
"Colt je malý" jsem myslel právě malý kufr - potřebuji kombík :-)
Jestli to je tak jak říkáš, tj. že díly můžou být kvalitativně dost různé dle dodavatele, tak to je teda smutné. Na svém starém Lanceru jsem z eletriky řešil například vadné zapalovací kabely, ale jinak origoš japan díly docela drží. Když jsem montoval repráky, tak jsem obrátil v ruce pár součástek, co byly v cestě a vždy mně zaujalo "made in japan" :shock: (to už se moc nevidí) a nějaké pěkné jméno, snad nippondenso (?) - to byly myslím spínače na okna. Žádnej boš ;-) Např. ty vypínače vypadají tak dobře udělané, že asi vydrží na věky... -
"-- skrytý --" 07.01.05 14:08
« Re: Re: Re: Re: Nuda u tří diamantů
Díly původem z Renaulta a Volva u Carismy vůbec neberu v potaz. Srovnávám "srovnatelné": např. páčky pod volantem jsou na první pohled úplně stejné, ovšem při jejich "pohmatu" (tj. jak "chodí") člověk ihned pochopí pravdivost přísloví, že "když dva dělají totéž, výsledek nemusí být vždy totožný".
MMC má fabriky všude možně po světě, ovšem v Evropě pouze a jen v NL, navíc se jedná o "společný podnik".
Nový Lancer? Co to je? Jestli ta verze, od níž přišel na trh nejprve kombík (někdy na jaře loňského roku), tak ten je "made in Japan".
Nový Colt že je malý? Běž se s ním svézt a zjistíš, že z hlediska vnitřního prostoru je plně srovnatelný s Golfem V. Výjimkou je samozřejmě velikost kufru. -
« Re: Re: Re: Nuda u tří diamantů
Moment. Teď mne napadlo, že vlastně nevím, kde se dělá Lancer. Něco mi říká, že to není v tom NurLimonade, ale v GB ? V principu to vyjde asi na stejno.
Abyste tomu rozuměli. Já vůbec netvrdím, že například auto z Turecka musí být apriori špatný. Naopak. Když si automobilka zavede svůj quality management, zkušení vyberou správné dodovatele dílů a vůbec jsou aplikovány všechny postupy a zkušenosti, včetně správného "výcviku" a konroly montážníků, tak i auto z Turecka může být dobré. Jenomže to je právě to, o čem ve spojení "MB (MitsuBishi) + MB (MercedesBenz) + NL" nevěřím. Už jen to, že některé díly na ty linky do Holandska dodával Renault (pověstné převodovky ve Volvu V40) mně přesvědčuje o tom, že to budou pouze běžná (tj. průměrná) evropská auta. -
« Re: Re: Nuda u tří diamantů
mechanika je ovšem lepší, když je přímo z Japonska
Mám tomu rozumět tak, že jsou Carismy, kde jsou mechanické díly japonské a naopak Carismy s evropskými díly?
Co se týče těch nových Micin, tak Colt je malý, ale líbil by se mi ten nový Lancer kombi. Sice nějaký pisálek na hlavní straně tvrdí, že prý ten vzhled Micin není nic moc, ale mně se nový Lancer rozhodně líbí >:D A úplně by mi stačila ta šestnáctistovečka, pro rodinku na běžné ježdění je to OK. Jen mám takovou obavu, že když už to nědělají v Japonsku, tak už to nebude ono ! -
"-- skrytý --" 06.01.05 17:09
« Re: Nuda u tří diamantů
Carisma ujde: mechanika je ovšem lepší, když je přímo z Japonska (tedy pokud má vůbec japonský ekvivalent), kastle je zase o dost lépe chráněna proti korozi, když je z NL (kupodivu...).
Nový "evropský" Colt má prima (co do velikosti) vnitřní postror, ale strašně nehezký a neútulný (škoda...). Výborné brzdy, jízdní vlastnosti motokáry, ale stejně jako motokára ovšem jen v zatáčkách (BMW1 to napráská "s prstem v nose" kdykoli), na rovině totiž nedrží stopu v přímém směru (bohužel). Nejhorší jsou ovšem motory (alespoň ty benzínové): děsně hlučné (od traktu sání) a tupé (inu původem od Mercedesu). Takže si nech zajít chuť a raději pečlivě udržuj v provozu to, co máš teď! Zdar! -
« Nuda u tří diamantů
Tak rád bych něco napsal do diskuse o Mitsubishi, aby to tu neumíralo, ale sakra nemám co. Můj pralancer rv.93 furt jezdí, byť je to dědouch, tak se ani není na co ptát. Asi ještě slušná japonská práce. Potěšila mně zprávička, že Mitsubishi slevňuje, ale na nového za půl mega stejně hned tak mít nebudu. Zajímalo by mně, zda je to slevnění dílem jen toho nového lokálního zastoupení M Motors. Možná nové koště dobře pomete, alespoň chvíli. Bylo by potřeba nejen udělat trochu lepší cenovou nabídku, ale trochu i stabilizovat servis. Mám např. z Kodecaru zkušenost, že technici se tam dost měnili, takže potom člověku stěží někdo rozumně poradí - pomůže...
Jaké máte obecně zkušenosti s novými Mitsubishi z Holandska? Myslím tedy Colt, ale ona je z Holandska i Carisma, že jo. To už asi tak precizní "japonská práce" nebude, co? -
« Re: Re: Ložisko
Podle tachometru má 176tis. ale taky se mě to zrovna moc nezdá. Ono taky záleží jak se s ním předtím jezdilo. Podle papírů to bylo služební auto na ministerstvu. Na druhou stranu mě to zase až tak moc nezajímá. Kupuji si auta vždy tak 5-6let a pak jde auto obvykle dál do světa. Má to jednu výhodu, vždy si koupím auto o něco mladší a vyšší technologické úrovni. Matka pořád nadává, že kdybych si radši koupil na lízink nějakou feldu nebo fabii tak mám s opravama klid. No, to je jen její názor. Jenom na pojistce bych zaplatil ročně kolem 30tis, který dám radši do opravy a mám pořádný auto. -
« Ložisko
Ještě mě vcelku dostalo zadní ložisko. Měnili ho před půl rokem na pravý straně. Poslední dobou se zase zezadu začalo ozývat. Když jsem jel do levé zatáčky tak se uzývalo, rovně, nebo v pravý nic. Včera jsem to zvednul na hever a ono je v čoudu levý. Takže se začalo ozývat, když bylo kolo odlehčený. No, samý překvapení.
Chtěl jsem jít to pravý ložisko reklamovat, ještě že jsem to včera zvednul. Asi by se smáli a já byl za blba. -
"-- skrytý --" 28.12.04 15:25
« Re: Vrakoviště
To není "rejdový", ale svislý čep. Pokud se jedná o spodní (na rozvidleném hlavním rameni), tak ten vydrží v pohodě 200-250 tis. km, a pokud už je potřeba ho měnit, pak se stejně vyplatí vyměnit celé rameno, jelikož s ním získám i oba silentbloky zavěšení ramene vůči pomocnému rámu, které už jsou v této kilometráži stejně hin. Výrobce to má totiž spočítané... Tady bych náhradu dílem z vrakoviště řešil pouze v případě, že spolehlivě zjistím, kolik mělo to auto najeto a že nebylo bourané na příslušnou stranu.
Horší je to u horního silentbloku svislého ramene zavěšení multi-link (teď nehovořím o uchycení vzpěry McPherson v podběhu, ale o horním konci uchycení "oblouku" multilinku vůči spodnímu talíři McPhersonu), který v podmínkách našich silnic odchází nepoměrně častěji. Údajně se to dá řešit přelisováním vhodného silentbloku z jiné značky auta, ale nevím z jaké... Tady bych do dílu z vrakoviště už vůbec nešel, poněvadž bude s největší pravděpodobností rovněž špatný.
V každém případě ovšem vím, že originální náhradní díly jsou povětšinou o dost lacinější v rakousku (rovněž Denzel, ale za jiné ceny...) nebo ještě lépe v Německu, kde je nižší DPH. -
« Vrakoviště
Neznáte někdo nějaký slešnější vrakoviště na Myšáky v okolí Prahy?
Třeba mě ukamenujte, ale potřebuju na Galanta 95 rejdovej čep. problém je v tom, že je vlisovanej do celýho ramínka. To se prodává samozřejmě jako komlet. V Elitu atd. thle vůbec nevedou a origo stojí 8500. To už je fakt moc. -
« Katalyzátor K.O.
Zjistil jsem, že neprojdu na emisích a že je K.O. katalyzátor. Nevím, zda se odporoučel časem (Lancer r.v.93), nebo zda tomu někdo (snad ne já :-( ) pomohl.
Originál je vcelku drahý špás, tak mi nabídli takový ten univerzální bazmek, který tam asi přivaří místo původního vnitřku. Má někdo nějaké zkušenosti s těmito katalyzátory?
profectus.kamil@gmail.com