MITSUBISHI
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mitsubishi
-
"-- skrytý --" 09.08.04 14:01
« Re: Re: Re: Re: spotřeba
Měl jsem ten samý vůz z r.v. 1995 se stejným motorem, ale pouze FWD. Nebyl problém jet za 9 litrů v 5 lidech se 450-ti litrovou rakvičkou a s klimou naplno za 9 litrů, ale ani za 14,5 litrů jen s řidičem na palubě! Krátká byla nejen pětka, ale i čtyřka, to auto ovšem jelo "tacho 210", kdykoli jsem potřeboval - to ovšem bylo na otáčkoměru 6500 ot./min., a motor se už víc na pětku nechtěl točit...
PS: Vím určitě, že 4WD má tu pětku ještě "lehčí", než jen 2WD. Mk max. až při 4700 ot./min., takže to bude ten důvod... -
« Re: Re: Re: spotřeba
Možná je to trochu mimo diskusi, ale můj SpaceWagon '95 má motor 4G63/96 kW 2l/16v a je to 4x4. Ve městě bere 9,5l, mimo města 9l, ale při rychlosti 120-130 kolem 11l, nebo i více. Jak jsem si všim, tak není žádný rozdíl zima/léto, nebo prázdný/plný. Zdá se mi, že 5. je udělaná příliš do pomala. Třeba při 130 km/h je tam kolem 4 500 ot. Co vy na to? -
« Re: Re: spotřeba
No já mám Galanta 2l 16v. Teď nevím přesně jakej typ, ale má to 101kw. Po dovče mě vyšla spotřeba 9,4l. Ale to jsem jezdil docela naloženej, moc jsem ho nešetřil (po dálnici cca pořád 160) na normálních silnicích jsem ho taky vcelku hnal a víceméně stále s klimou. Mám rád ostřejší jízdu, normálně mám spotřebu taky kolem těch 9,5l. Tak mě to celkem překvapilo. -
"-- skrytý --" 06.08.04 21:12
« Re: spotřeba
Mám ten samý motor a při jízdě po dálnici v rozmezí 4 000 - 5 000 ot/min
což je asi 130-170 km/h mám spotřebu okolo 6,5 l/100km.V německé příručce uvadí nejlepší ekonomiku při 145 km/h.Většina nových vozů je na tom při rychlostech nad 130 km/h hůře,někdy dost podtatně kolega s Octavií 1,8 turbo při podobné jízdě skoro 12 l/100km.Tlatý myšák mám r.v.93 -
« Re: spotřeba
Jo, takovouhle spotřebu bych asi očekával taky. Já jsem na dovolené v Čechách jel celkem umírněně (běžně 100 mimo obec, max.130, dálnice jen málokdy) a průměr byl asi 6,5. BTW - při srovnání s nejnovějšími šestnáctistovkami - vymysleli ti výrobci motorů za těch posledních 11 let (stáří mého Lancera) vůbec něco nového? ;-) Pravda, nemá to regulaci ventilů, ale když vezmu základní parametry - spotřeba, zrychlení auta - tak jsem se svým stařešinou velmi spokojen :-)
Co se týče "nejlepších otáček", čili máš na mysli asi něco jako graf měrné spotřeby, tak ten rozhodně nemám a myslím, že by ti byl vcelku k ničemu. Odhaduju, že nejnižší měrnou spotřebu to bude mít někde od 2000 do 3500 otáček. -
"-- skrytý --" 23.07.04 22:43
« Lancer
Včera jsem se vrátil z Chorvatska se svým Lancerem 1,6 kombi a na cestě dlouhé cca 2100km jsem s ním dosáhl spotřeby 7.12l/km s jízdou po dálnici cca 130-160km/h, což mne příjemně překvapilo. Horší zkušenost jsem získal s pneumatikami Pirelli P2000, které tuto jízdu nepřežily a na zadní nápravě se mi na obou kolech zvlnil vzorek do "S"a objevily boule,vzorek na nich byl ještě cca 5,5mm. Přední kola vpořádku, nahuštění všech bylo stejné 2,1. Posledních 300km jsem ujel po těchto boulích za slušných vibrací. Čím to mohlo vzniknout? -
« Re: Re: Re: Srna v miši
Tak tohle se mi před pár lety stalo taky, se škodovkou (Rapid) a tak asi v 90-95 km/h... Mrcha mi tam skočila zprava z pole, rána veliká, maska, chladič, světla, jeden blatník v čoudu, čelo prohnuté o nějakých 15 cm. Srna odletěla tak daleko, že jsme jí nikde neviděli (že by přežila pochybuju). -
"-- skrytý --" 12.07.04 18:54
« EVO
Zdravím všechny příznivce mitsubishi.... Mám prosbičku, máte někdo zkušenost s EVO VII popř. EVO VIII? Zajímá mě hlavně porovnání se Subaru STi, nejčastější problémy, doporučení servisu..... a také možné úpravy výkonu bez zásahu do elektoniky motoru (sport výfuk bez katalyzátorů..), popř. kdo je u nás v ČR provádí. Přemýšlím o dovozu z Německa a každá informace je pro mě cenná. Předem Děkuji!!!! -
"-- skrytý --" 05.07.04 14:54
« Re: 4g93
Cidlo opravdu temer nikdy nezlobi, ale problem jsem mel: Vetsi ventilova vule pri vyraznem tepelnem zatizeni motoru byla vnimana jako detonacni spalovani a RJ snizovala predstih. Konkretne u Lanceru 1,5 12V z r. 1992 byl predpis vyrobce 0,20 mm vyfuk. ventil, 0,15 saci ventil pri teplote 20 st. C, serizovat bylo nutno na 0,10 mm vyfuk, 0,05 mm sani v lete, resp. 0,15 mm a 0,10 mm v zime. Pak bylo vse OK. -
petous 05.07.04 11:29
« Srna v miši
:cry: Včera v cca třetí hodinu ranní jsem srazil srnu, takže mám celkem dost poškozený předek auta. Sháním všechny díly na předek auta:
konkrétně chladič, nárazník plastový i vnitřní plechový, světla, blinkry, haupnu, ventilátor k chladiči, masku. Pokud má někdo manuál či servisní data (např. přesné rozměry pro rovnací stolici). Předem děkuji za případnou pomoc. Pár fotek jsem vystavil na
[odkaz] -
petous 05.07.04 11:22
« 4g93
4g93 jsou všechny 1.8čky od Mitsubishi, ne jenom GDI.
add čidlo klepání: funguje na principu mikrofonu (většinou piezoelektrický snímač ale o ten tolik nejde). Při klepání vznikají frekvence kolem 3-5kHz a ECU je vyhodnocuje. Pokud ti tam něco cinká na podobné frekvenci (to asi těžko), tak to může chybně vyhodnotit, co já vím čidlo většinou nezlobí.
Jinak mam nasledujici problem s mym lancerem 93, najel jsem s nim kolem 15tKm a posledni dobou mam pocit ze auto uz tak dobre nedrzi na silnici, napr. pri prejizdeni nerovnosti trochu pod plynem to znatelne ztraci adhezi a obcas to pri prejeti neceho vyda takovou tupou "ranu". Taky to zepredu pri znacnejsim tlumeni jakoby odfukuje. Muze to byt jenom tlumicema nebo i necim jinym? koukal jsem na ne a vytekle nejsou. Zkousel jsem taky jestli to pri zatizeni nehoupe a to se mi moc nezda. Jo ted jsou tam monroe, ale jak dlouho to nevim. Tak co myslite? Jake byste pripadne doporucili tlumice? chci aby neco vydrzeli, mam v planu s tim autem jeste hodne najezdit :-)
Jo a jaky je u toho auta interval vymeny oleje? menil jsem cca pred 9tkm