MITSUBISHI

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mitsubishi

  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.08.01  16:16

    « Re: GDI

    Kamos ma Carismu 1.8GDI LS, dovoz Nemecko najeto 120 tis. km a nema zadny problem. Prum. spotreba 7.5l na 100 km. Cesta na autosalon do Brna, ve ctyrech lidech a pri dodrzeni rychlost limitu prumer 5.7 to mne prijde celkem slusny.
    Mimochodem panove co rikate na Lancer EVO VII,to je pekne ostra pila, ze?
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.08.01  15:00

    « GDI

    Motor GDI s přímým vstřikováním benzínu do válce, není tak velká novinka. Bylo vyrobeno již kolem 1 milionu kusů, vyrábí se celá řada od 1,5l do V6 3,5l.
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.08.01  16:17

    « Carisma 1.6 vs 1.8

    Jestli je pravda že 1.8 GDI ma japonskou převodovku=mémě problémů, tak v nabídce je Carisma 1.8GDI LX, servisní kniha+alarm+klima+DO, r.v.1998, 92tkm,za 325000Kč,nevím o kolik je lepší ten motor GDI a zda to stojí za ty peníze navíc,dle výrobce má nižší spotřebu než 1.6,ale jaké je to s životností, když je to novinka ?
    Svezeni s 1.8 bude asi větší požitek jaké máte zkušenosti ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.08.01  14:27

    « Re: Carisma vs Galant

    U modelu Carisma s motorem 1,8 GDI (přímý vstřik benzínu), nešla naštěstí převodovka Renault použít, montuje se made in Japan a problémy nejsou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.08.01  14:22

    « Re: Ceny náhradních dílů

    Naprostej souhlas, mám podobnou zkušenost, mechanické díly jednoznačně originály, kvalita je nesrovnatelná.
    Konkrétně výfuk Bosal odešel do sraček po dvou letech, stejný díl výfuku original , drží čtvrtý rok a "nema problema".
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.08.01  14:11

    « Re: Carisma vs Galant

    Koukám, že ta Renault převodovka se fakt povedla. Teď, když to slyším, jsem si teprve dal dohromady, že jeden známý si u V40 stěžoval na nepříliš dobré řazení, vibrace páky či co, no prostě se mu to nelíbilo a když mu u Volva řekli, že tam je převodovka Renault, tak zalapal po dechu a řekl, že Volvo už nechce...

    No a ten stejnej * je i v Carismě, tak to je teda tragédie. Doufám, že to bylo jen omezenou dobu a že to už vylepšili, Rendíci...
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.08.01  14:00

    « Ceny náhradních dílů

    Ohledně toho názoru, že Japonci mají dražší náhradní díly mám tento postoj:

    Ano, třeba brzdový kotouč na Mišáka origoš od Mišmechaniků vyjde třeba na 5k. Ovšem existují "značkoví" výrobci náhradních dílů, kteří nabízejí díly na všechny možné vozy. A pokud mají daný díl i na Mišáka, není většinou důvod, aby měl principielně odlišnou cenu od dílu na Ford a pod. Tak tomu taky skutečně je. Takto lze sehnat brzdový kotouč zhruba za polovic, asi i míň.

    Big problém, který mne ale trápí je: JE KVALITA TĚCHTO DÍLŮ STEJNÁ???? Všechny moje dosavadní zkušenosti naznačují, že NENÍ. Konkrétně myslím u Japonců. A tudíž je na každého zvážení, jak si posoudí nákup dílu: Jestli mu stačí levnější méně kvalitní, ale na kratší dobu, nebo dražší, ale na delší dobu.

    Co se týče cen jiných náhradních dílů (které se nedají sehnat od "OEM" dodavatelů, tam jsou ceny v průměru asi opravdu vyšší. Ty bude ale většina uživatelů potřebovat spíše jen při dopravní nehodě.

    A jaké máte zkušenosti vy?

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.08.01  08:51

    « Re: Mitsubishi nebo neco jineho ?? - 2Mirdas, 555

    Vacka, klukovka, lambda,... je ich dost, ale ako som napisal, uz je ten roziel zmazany. Dnes ich maju vsetky vozy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.08.01  20:50

    « Re: Carisma vs Galant

    Zkus se povozit s Carismou a napiš svůj názor.Ta první(se serv. knihou)nevypadá zle.
    Při troše trpělivosti se nechá sehnat Galant po prvním majiteli - do třista litrů - rok výr. cca 95-96, s kilometrama do 100 tis.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.08.01  20:45

    « Re: Carisma vs Galant

    Problémy převodovky(Renault) u Carismy byly hlavně s nepřesným řazením, které se nedalo díky nápaditému technickému řešení odstranit. Človek přesednuvší z Galanta do Carismy si připadá jako v autoškole. U brzd se jednalo o kotouče, střelci je byli schopni zlikvidovat po 30 tis. km. Po zahřátí a následné ochlazení, to nedrželo tvar, muselo se to stáčet, čímž se dostal pod min. sílu a následovala brzká výměna. U brzd desek byl použit sračkový materiál(Textar), opět střelec to zlikvidoval po 5 tis.km, což pro člověka, který měl Galanta, kde na nich bez problému najel 50 i více tis. km trochu nezvyk.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.08.01  20:30

    « Re: Ó!! (to CyborgRS)

    Ne tak k informacím, ale jedná se spíše o praktické zkušenosti. Se získáním podrobných technických dat mohu pomoci, záleží o co jde konkrétně. No a myslíš-li těmi manuály, manuály servisní, mohu býti také nápomocen, byť v omezené míře.
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.08.01  19:17

    « Carisma vs Galant

    Carisma je po prvním majiteli,r.v.1998,servisní knížka,najeto 76tkm,1.6GLXi+klima+dálkové+alarm, cena 269000Kč///druhá je po prvním majiteli,1997, servisní kniha,110tkm,1.6 bez klima 233000kc/// Galant r.v.1996,79tkm,benzin1.9,+dálkové+alarm, za 199000Kč
    Díval jsem se na statistiky poruch dle (TUV)a Carisma je 80 ze 100(nic moc),Galant je na tom lépe,ale tento nemá servisní knihu ani klima.Tak nevim co je lepší. A co Mondeo?
    O Carisme jsem četl na netu problemy majitele s převodovkou a brzdama Tak jak jste psali.
    Až to koupím tak s tím chci chvíli v pohodě jezdit a ne hned měnit převodovku nebo brzdy :-).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.08.01  19:11

    « Re: Mitsubishi nebo neco jineho ?? - 2Mirdas, 555

    Řekl bych, že náhradní díly na japonce jsou jen o malinko dražší než na evropany. Nakonec stejně i evropan se sebelevnějšími náhradními díly přijde podstatně dráž, než japonec s nejdražšími náhradními díly - na toho evropana totiž budou potřeba podstatně dřív a podstatně častěji.


    Jinak k tomu odcházení snímačů - jaké myslíš? Výhoda japonců a v jejich spolehlivosti je ta, že mají většinu věcí "natvrdo", takže jediné snímače, které se můžou pokazit jsou snad akorát na ABSku - všechny ostatní jsou podstatně jednodušší a většinou se spíš jedná o jakousi programovou rutinu ECU.
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.08.01  15:32

    « Re: japonska kvalita, Carisma, atd.

    Bossini, prosím tě, nechci to fakt nějak pateticky rozmazávat, ale pokud uvedeš ve výčtu vozů i Opel Astra či Vectra, udělej, prosím, za tu čárku mnoho mezer a nejlépe středníků. To jsou totiž spolehlivostí a kvalitou nejhorší auta, se kterými mám trochu zkušeností a Hondě nebo Carismě (a Galantu) nesahají ani po kotníky. Díky (i za negativní reakce, chápu každého, ale mám svůj názor... :-) )

    K těm otazníkům u kvality Carismy bych nebyl tak pesimistický, uvádí se u ní, že to je vysloveně spolehlivé vozidlo.

    Např. viz aktuálně vydaný katalog ojetých vozidel Autohitu - chtěl jsem k tomu katalogu založit special téma, protože je to určitě zajímavý počin (byť se spornou hodnotou),ale nějak jsem to špatně udělal, nebo mi zkolaboval net, nebo co....


    Jinak zvěsti o horší kvalitě z Evropy u japonských aut jsem slyšel z více stran, holt smůla, ale pořád to vypadá, že Japonci mají i přesto navrch.
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.08.01  15:23

    « To: Mirdas

    Co to má za motor, ten Coltík 1.5L - výkon a tak. Kolik to jede, kolik žere, jak si vede ve spolehlivosti? To může být docela žihadlo (lehké a výkonné), ne?
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.08.01  15:21

    « Re: Ó!! (to CyborgRS)

    Prima, docela se tohle téma rozjelo :-) CyborguRS, mám to brát tedy tak, že máš přístup k nějakým informacím a rád se podělíš? To by mohlo být zajímavé :-) Já jsem třeba dlouho a jen částečně úspěšně pátral o podrobných technických datech svého staršího vozíku a to je to, co by mně třeba zajímalo. Anebo možnost sehnat manuály, jak se na to každou chvíli nějaký Mišivbušista ptá, to by taky nebylo od věci... :-) Anebo reference na použití náhradních dílů... atd., atd... Takže???
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.08.01  14:59

    « Re: Pořád nemám jasno....

    Když si mám vybrat mezi vozy, Tebou uvedené, tak připadá do úvahy ten Civic a Carisma. Mimochodem ta Carisma je po prvním majiteli, koupená v ČR, co výbava, GL, GLX, GLS? A co motor, nafta 1,9TD(Renault),benzín 1,6? Nebo snad 1,8 GDI (přímý vstřik benzínu)?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.08.01  10:27

    « Re: Mitsubishi nebo neco jineho ??

    Obecně vzato, japonské vozidla je možno brát, jako klasické spotřebáky. V době platnosti záruky zajistí max. spolehlivost a případné nedostatky jsou řešeny v rámci záruky. Po jejímž skončení je majiteli taktně naznačeno, aby zakoupil stroj nový. Je to dáno cenou náhradních dílů.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.08.01  08:41

    « Re: Mitsubishi nebo neco jineho ??

    Takze vesobecne najmenej napadany nazor, ku ktoremu som sa zatial dopracoval vyzera asi takto: Japonske vozy su spolahlive do cca. 200000km, ked zacnu odchadzat vsetky mozne snimace a cidla. Kedze su Japonci, maju ich pozehnane, i ked teraz to uz pomaly prestava platit...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.08.01  19:33

    « Re: Mitsubishi nebo neco jineho ??

    S tou "spolehlivostí" je to u všech japonců stejné - Toyoty, vyráběné v evropě a mající některé součástky tu vyrobené jsou taky méně spolehlivé, než kompletní japonské - ale vždycky odcházejí jen ty evropské díly, japonské drží. A většinou se ty chyby taky díky dlouhé záruce (kterou si evropani nemůžou při své poruchovosti dovolit) vychytají už v záruce, takže pak už je klid. Tudíž pokud chceš kupovat už nějak ojeté auto, tak je myslím jedno, jestli koupíš kompletně vyrobené v Japonsku a nebo jen částečně.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…