MITSUBISHI
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mitsubishi
-
« Carisma 1.6 vs 1.8
Jestli je pravda že 1.8 GDI ma japonskou převodovku=mémě problémů, tak v nabídce je Carisma 1.8GDI LX, servisní kniha+alarm+klima+DO, r.v.1998, 92tkm,za 325000Kč,nevím o kolik je lepší ten motor GDI a zda to stojí za ty peníze navíc,dle výrobce má nižší spotřebu než 1.6,ale jaké je to s životností, když je to novinka ?
Svezeni s 1.8 bude asi větší požitek jaké máte zkušenosti ? -
« Re: Carisma vs Galant
Koukám, že ta Renault převodovka se fakt povedla. Teď, když to slyším, jsem si teprve dal dohromady, že jeden známý si u V40 stěžoval na nepříliš dobré řazení, vibrace páky či co, no prostě se mu to nelíbilo a když mu u Volva řekli, že tam je převodovka Renault, tak zalapal po dechu a řekl, že Volvo už nechce...
No a ten stejnej * je i v Carismě, tak to je teda tragédie. Doufám, že to bylo jen omezenou dobu a že to už vylepšili, Rendíci... -
« Ceny náhradních dílů
Ohledně toho názoru, že Japonci mají dražší náhradní díly mám tento postoj:
Ano, třeba brzdový kotouč na Mišáka origoš od Mišmechaniků vyjde třeba na 5k. Ovšem existují "značkoví" výrobci náhradních dílů, kteří nabízejí díly na všechny možné vozy. A pokud mají daný díl i na Mišáka, není většinou důvod, aby měl principielně odlišnou cenu od dílu na Ford a pod. Tak tomu taky skutečně je. Takto lze sehnat brzdový kotouč zhruba za polovic, asi i míň.
Big problém, který mne ale trápí je: JE KVALITA TĚCHTO DÍLŮ STEJNÁ???? Všechny moje dosavadní zkušenosti naznačují, že NENÍ. Konkrétně myslím u Japonců. A tudíž je na každého zvážení, jak si posoudí nákup dílu: Jestli mu stačí levnější méně kvalitní, ale na kratší dobu, nebo dražší, ale na delší dobu.
Co se týče cen jiných náhradních dílů (které se nedají sehnat od "OEM" dodavatelů, tam jsou ceny v průměru asi opravdu vyšší. Ty bude ale většina uživatelů potřebovat spíše jen při dopravní nehodě.
A jaké máte zkušenosti vy?
-
« Re: Carisma vs Galant
Problémy převodovky(Renault) u Carismy byly hlavně s nepřesným řazením, které se nedalo díky nápaditému technickému řešení odstranit. Človek přesednuvší z Galanta do Carismy si připadá jako v autoškole. U brzd se jednalo o kotouče, střelci je byli schopni zlikvidovat po 30 tis. km. Po zahřátí a následné ochlazení, to nedrželo tvar, muselo se to stáčet, čímž se dostal pod min. sílu a následovala brzká výměna. U brzd desek byl použit sračkový materiál(Textar), opět střelec to zlikvidoval po 5 tis.km, což pro člověka, který měl Galanta, kde na nich bez problému najel 50 i více tis. km trochu nezvyk. -
« Carisma vs Galant
Carisma je po prvním majiteli,r.v.1998,servisní knížka,najeto 76tkm,1.6GLXi+klima+dálkové+alarm, cena 269000Kč///druhá je po prvním majiteli,1997, servisní kniha,110tkm,1.6 bez klima 233000kc/// Galant r.v.1996,79tkm,benzin1.9,+dálkové+alarm, za 199000Kč
Díval jsem se na statistiky poruch dle (TUV)a Carisma je 80 ze 100(nic moc),Galant je na tom lépe,ale tento nemá servisní knihu ani klima.Tak nevim co je lepší. A co Mondeo?
O Carisme jsem četl na netu problemy majitele s převodovkou a brzdama Tak jak jste psali.
Až to koupím tak s tím chci chvíli v pohodě jezdit a ne hned měnit převodovku nebo brzdy :-).
-
"-- skrytý --" 07.08.01 19:11
« Re: Mitsubishi nebo neco jineho ?? - 2Mirdas, 555
Řekl bych, že náhradní díly na japonce jsou jen o malinko dražší než na evropany. Nakonec stejně i evropan se sebelevnějšími náhradními díly přijde podstatně dráž, než japonec s nejdražšími náhradními díly - na toho evropana totiž budou potřeba podstatně dřív a podstatně častěji.
Jinak k tomu odcházení snímačů - jaké myslíš? Výhoda japonců a v jejich spolehlivosti je ta, že mají většinu věcí "natvrdo", takže jediné snímače, které se můžou pokazit jsou snad akorát na ABSku - všechny ostatní jsou podstatně jednodušší a většinou se spíš jedná o jakousi programovou rutinu ECU. -
« Re: japonska kvalita, Carisma, atd.
Bossini, prosím tě, nechci to fakt nějak pateticky rozmazávat, ale pokud uvedeš ve výčtu vozů i Opel Astra či Vectra, udělej, prosím, za tu čárku mnoho mezer a nejlépe středníků. To jsou totiž spolehlivostí a kvalitou nejhorší auta, se kterými mám trochu zkušeností a Hondě nebo Carismě (a Galantu) nesahají ani po kotníky. Díky (i za negativní reakce, chápu každého, ale mám svůj názor... :-) )
K těm otazníkům u kvality Carismy bych nebyl tak pesimistický, uvádí se u ní, že to je vysloveně spolehlivé vozidlo.
Např. viz aktuálně vydaný katalog ojetých vozidel Autohitu - chtěl jsem k tomu katalogu založit special téma, protože je to určitě zajímavý počin (byť se spornou hodnotou),ale nějak jsem to špatně udělal, nebo mi zkolaboval net, nebo co....
Jinak zvěsti o horší kvalitě z Evropy u japonských aut jsem slyšel z více stran, holt smůla, ale pořád to vypadá, že Japonci mají i přesto navrch. -
« Re: Ó!! (to CyborgRS)
Prima, docela se tohle téma rozjelo :-) CyborguRS, mám to brát tedy tak, že máš přístup k nějakým informacím a rád se podělíš? To by mohlo být zajímavé :-) Já jsem třeba dlouho a jen částečně úspěšně pátral o podrobných technických datech svého staršího vozíku a to je to, co by mně třeba zajímalo. Anebo možnost sehnat manuály, jak se na to každou chvíli nějaký Mišivbušista ptá, to by taky nebylo od věci... :-) Anebo reference na použití náhradních dílů... atd., atd... Takže??? -
« Re: Pořád nemám jasno....
Když si mám vybrat mezi vozy, Tebou uvedené, tak připadá do úvahy ten Civic a Carisma. Mimochodem ta Carisma je po prvním majiteli, koupená v ČR, co výbava, GL, GLX, GLS? A co motor, nafta 1,9TD(Renault),benzín 1,6? Nebo snad 1,8 GDI (přímý vstřik benzínu)? -
« Re: Mitsubishi nebo neco jineho ??
Obecně vzato, japonské vozidla je možno brát, jako klasické spotřebáky. V době platnosti záruky zajistí max. spolehlivost a případné nedostatky jsou řešeny v rámci záruky. Po jejímž skončení je majiteli taktně naznačeno, aby zakoupil stroj nový. Je to dáno cenou náhradních dílů.
-
"-- skrytý --" 07.08.01 08:41
« Re: Mitsubishi nebo neco jineho ??
Takze vesobecne najmenej napadany nazor, ku ktoremu som sa zatial dopracoval vyzera asi takto: Japonske vozy su spolahlive do cca. 200000km, ked zacnu odchadzat vsetky mozne snimace a cidla. Kedze su Japonci, maju ich pozehnane, i ked teraz to uz pomaly prestava platit... -
"-- skrytý --" 06.08.01 19:33
« Re: Mitsubishi nebo neco jineho ??
S tou "spolehlivostí" je to u všech japonců stejné - Toyoty, vyráběné v evropě a mající některé součástky tu vyrobené jsou taky méně spolehlivé, než kompletní japonské - ale vždycky odcházejí jen ty evropské díly, japonské drží. A většinou se ty chyby taky díky dlouhé záruce (kterou si evropani nemůžou při své poruchovosti dovolit) vychytají už v záruce, takže pak už je klid. Tudíž pokud chceš kupovat už nějak ojeté auto, tak je myslím jedno, jestli koupíš kompletně vyrobené v Japonsku a nebo jen částečně.
Mimochodem panove co rikate na Lancer EVO VII,to je pekne ostra pila, ze?