MITSUBISHI
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mitsubishi
-
« Data
To CyborgRS> Takže k těm manuálům... já taky, tak jako nás většina majitelů ojetin, nemám k autu žádný manuál, takže někdy i obyčejný jednoduchý údaj prostě nemám kde zjistit. Například točivý moment (ten už teda vím, ale chvíli to trvalo), jeho křivku, velikost nádrže (!!!), atd.atd., to prostě v techničáku není... Máš-li tedy možnost někde mi takový soubor údajů zajistit pro Lancery 1.6 (motor 4G92) rv. 93, řekni a určitě se nějak domluvíme... Stejně tak i s těmi servisními, ale je fakt, že já do toho hrabat asi nebudu, na to ani nemám čas.
-
« Re: GDI
Kamos ma Carismu 1.8GDI LS, dovoz Nemecko najeto 120 tis. km a nema zadny problem. Prum. spotreba 7.5l na 100 km. Cesta na autosalon do Brna, ve ctyrech lidech a pri dodrzeni rychlost limitu prumer 5.7 to mne prijde celkem slusny.
Mimochodem panove co rikate na Lancer EVO VII,to je pekne ostra pila, ze? -
« Carisma 1.6 vs 1.8
Jestli je pravda že 1.8 GDI ma japonskou převodovku=mémě problémů, tak v nabídce je Carisma 1.8GDI LX, servisní kniha+alarm+klima+DO, r.v.1998, 92tkm,za 325000Kč,nevím o kolik je lepší ten motor GDI a zda to stojí za ty peníze navíc,dle výrobce má nižší spotřebu než 1.6,ale jaké je to s životností, když je to novinka ?
Svezeni s 1.8 bude asi větší požitek jaké máte zkušenosti ? -
« Re: Carisma vs Galant
Koukám, že ta Renault převodovka se fakt povedla. Teď, když to slyším, jsem si teprve dal dohromady, že jeden známý si u V40 stěžoval na nepříliš dobré řazení, vibrace páky či co, no prostě se mu to nelíbilo a když mu u Volva řekli, že tam je převodovka Renault, tak zalapal po dechu a řekl, že Volvo už nechce...
No a ten stejnej * je i v Carismě, tak to je teda tragédie. Doufám, že to bylo jen omezenou dobu a že to už vylepšili, Rendíci... -
« Ceny náhradních dílů
Ohledně toho názoru, že Japonci mají dražší náhradní díly mám tento postoj:
Ano, třeba brzdový kotouč na Mišáka origoš od Mišmechaniků vyjde třeba na 5k. Ovšem existují "značkoví" výrobci náhradních dílů, kteří nabízejí díly na všechny možné vozy. A pokud mají daný díl i na Mišáka, není většinou důvod, aby měl principielně odlišnou cenu od dílu na Ford a pod. Tak tomu taky skutečně je. Takto lze sehnat brzdový kotouč zhruba za polovic, asi i míň.
Big problém, který mne ale trápí je: JE KVALITA TĚCHTO DÍLŮ STEJNÁ???? Všechny moje dosavadní zkušenosti naznačují, že NENÍ. Konkrétně myslím u Japonců. A tudíž je na každého zvážení, jak si posoudí nákup dílu: Jestli mu stačí levnější méně kvalitní, ale na kratší dobu, nebo dražší, ale na delší dobu.
Co se týče cen jiných náhradních dílů (které se nedají sehnat od "OEM" dodavatelů, tam jsou ceny v průměru asi opravdu vyšší. Ty bude ale většina uživatelů potřebovat spíše jen při dopravní nehodě.
A jaké máte zkušenosti vy?
-
« Re: Carisma vs Galant
Problémy převodovky(Renault) u Carismy byly hlavně s nepřesným řazením, které se nedalo díky nápaditému technickému řešení odstranit. Človek přesednuvší z Galanta do Carismy si připadá jako v autoškole. U brzd se jednalo o kotouče, střelci je byli schopni zlikvidovat po 30 tis. km. Po zahřátí a následné ochlazení, to nedrželo tvar, muselo se to stáčet, čímž se dostal pod min. sílu a následovala brzká výměna. U brzd desek byl použit sračkový materiál(Textar), opět střelec to zlikvidoval po 5 tis.km, což pro člověka, který měl Galanta, kde na nich bez problému najel 50 i více tis. km trochu nezvyk. -
« Carisma vs Galant
Carisma je po prvním majiteli,r.v.1998,servisní knížka,najeto 76tkm,1.6GLXi+klima+dálkové+alarm, cena 269000Kč///druhá je po prvním majiteli,1997, servisní kniha,110tkm,1.6 bez klima 233000kc/// Galant r.v.1996,79tkm,benzin1.9,+dálkové+alarm, za 199000Kč
Díval jsem se na statistiky poruch dle (TUV)a Carisma je 80 ze 100(nic moc),Galant je na tom lépe,ale tento nemá servisní knihu ani klima.Tak nevim co je lepší. A co Mondeo?
O Carisme jsem četl na netu problemy majitele s převodovkou a brzdama Tak jak jste psali.
Až to koupím tak s tím chci chvíli v pohodě jezdit a ne hned měnit převodovku nebo brzdy :-).
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!