MITSUBISHI

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mitsubishi

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.03.02  01:35

    « Re: 1,6 MIVEC

    ad 1/ O motoru 1,6 MIVEC 4G92 nevím vůbec nic. ad 2/ V žádném servisu nepracuji, své poznatky čerpám prakticky výhradně z vlastních zkušeností (sám jsem ojezdil už 3 Mitsubishi a další 2 vozy téže značky v současnosti úspěšně ojíždím...) a z poznatků svých přátel (řada z nich Mitsubishi vlastní nebo alespoň pravidelně používá a já jim je v rámci svého hobby více či méně úspěšně servisuji). Inu, chybami se člověk učí - ty vlastní bývají draze zaplacené!
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.03.02  15:22

    « 1,6 MIVEC

    TO Mitsi : Ve kterém servisu pracujete :o) Nevíte náhodou něco o motoru 1,6 MIVEC typ 4G92 nějaké informace o tom, jak pracuje to časování a řízení zdvihu ventilů. Já mám pouze minimum informací a na zastoupení o tom vědí kulové h...o !!! Což je dáno i tím, že do EU se modely s tímto motorem nedováží :o(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.03.02  15:10

    « Re: Galant

    Velmi fundovaný příspěvek jak vidno jste člověk velmi znalý !!
    Dovolím si pouze drobně doplnit, u modelové řady 93-97 se hydraulická stavítka ventilů používají pouze u motorů 2,0l V6 2,0l a V6 2,5l Motor 1,8l typ 4G93 má klasické seřizování ventilové vůle šroubem.
    Jinak u této řady je nutno dát velký pozor na ložiska předních a zadních kol, která nesmí mít žádnou vůli. A speciálně si nechat zkontrolovat přední nápravu, která vzhledem ke kvalitě českých silnic velmi trpí. Hlavně horní dvojté rameno a spodní příčné a také předchozím pisatelem smíněné "kosti" na příčném stabilizátoru + uložení stabilizátoru v pryžových pouzdrech. Vady na ramenech přední napravy a stabilizárotu se většinou projeví tupými ranami při přejezdech nerovností a nechají se poměrně snadno odhalit při zvednutí auta na heveru.
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.03.02  08:05

    « Lancer Kombi

    Zdravim, prave sa obzeram po nejakej novej masinke a do oka mi padol Mitsu Lancer 1600GLXi Kombi, rocnik 94, 94000km. Ake je to auto? Spolahlivost, priblizna spotreba, zivotnost... dik za info, ak mi este totiz nevyjde jeden kandidat, ktoreho som nasiel, tak ho asi po vikende zoberiem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.03.02  16:48

    « Re: Galant

    Uvedenou koupi mohu jen doporucit: jako ojetina - bezkonkurencni svezeni za bezkonkurencni cenu. Ale pozor - vzhledem k "blbuvzdornosti" bylo s vozem casto i tak zachazeno! Z toho vyplyva, na co si dat pozor: 1/ silne cvakajici hydraulicka zdvihatka ventilu jeste dlouho po nastartovani studeneho motoru a pak znovu o zahrateho motoru na volnobeh svedci o vynechanych terminech vymeny, pripadne o nekvalitnim motorovem oleji pouzivanem pri vymenach; 2/ prilis lehce jdouci razeni svedci o nevedomosti puvodniho majitele, totiz ze u Mitsubishi je treba v zasade vzdy radit tzv. na dve doby (to vsak neplati pro Charismu s motorem 1,6 nebo s dieselem, kde je aplikovana prevodovka Renault, ktere nevadi "bezny" zpusob razeni); 3/ trhavy zaber spojky svedci o tom, ze puvodni majitel plne vyuzival "vychytavky" vetsiny modelu Mitsubishi, konkretne moznosti rozjezdu bez pouziti plynoveho pedalu (na spojkove lamele je pak strhany tlumic torznich kmitu a hrozi poskozeni prvniho loziska na predlohovem hrideli prevodovky); 4/ naopak nefunkcnost systemu automatickeho pridavani plynu (zjistime jednoduse - pri pootocemi volantem nebo zapnuti palubniho spotrebice s vyssim elektr. prikonem musi dojit k vyraznemu a prakticky okamzitemu stoupnuti otacek motoru / obdobne si motor musi sam zvednout volnobeh pote, co se auto da samovolne do pohybu, a drzet zvyseny volnobeh jeste kratce po uplnem zastaveni vozu) svedci o tom, ze nekdo zcela odpojil akumulator bez pouziti zalohoveho zdroje a cely system inteligentniho volnobehu tak bezi pouze na nouzovy rezim ("reset" neni snadnou ani lacinou zalezitosti!!!); 5/ ve 100 tis. km nutno preventivne vymenit rozvodovy remen + remen pohonu vyvazovaciho hridele a napinaky (jen stezi se pozna, ze tak nekdo neucinil!) a benzinovy filtr; 6/ kolem 100 tis. km, resp. 8-10 letech odchazeji manzety na hnacich hridelich (jen ty u kol), pokud se vadne nevymeni hned (jezdit s vadnymi je vsak mozno pomerne dlouho...), hrozi velmi nakladna vymena celych hnacich hridelu; 7/ rovnez kolem 100 tis. km se obvykle ozyva klepani na napravach u nezatizeneho vozu pri prejezdu drobnych nerovnosti - jde o vycochtane klouby (spise kloubecky) na tzv. "kostech" spojujicich ramena naprav s pricnymi zkrutnymi stabilizatory, pricemz vadna byva pouze "kost" vlevo vpredu na strane ridice (ten tam prece sedi vzdy...). Jinak byva vse OK, a to do te miry, ze je prakticky nemozne hodnoverne odhadnout, jaky je skutecny kilometrovy probeh daneho vozu: kdyz to nekdo dobre "zasouli", nepoznate, zda ma na konte 70 nebo 170 tis. km. Vyberu zdar a ozvete se, jak to dopadlo.
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.02.02  10:43

    « Galant

    Ahoj všichni, chci si koupit nějakou káru a dost se mi líbí Galant. Co říkáte tak na rok výroby 93 - 94? Má smysl tohle auto kupovat? Co můžu od něho očekávat a na co si mám při koupi dávat pozor? díky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.02.02  13:54

    « Re: 3000 GT

    V6 biturbo, 4WD, 4WS to je pěkný svezeníčko, ale pouze v novém autě. V Česku se toho prodalo jenom několik nových kousků, většinou tady jezdí pouze zbastlený sráče od kterých raději dál !!
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.02.02  19:34

    « 3000 GT

    Ahoj lidičky! Zajímal by mé váš názor a zkušenosti na Mitsubishi 3000GT. Mám na něj zálusk, ale k dispozici je málo informací. Díky!
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.02.02  18:25

    « Galant 2,4 TD

    Nazdar, nikdy jsem tu nebyl, ale myslím, že tady je místo, kde by někdo mohl mít zájem o doklady, SPZ, štítky a kus plechu s číslem na Galanta 2,4 TD rok 1987. Jsou napsaný na mě, nejsou v depozitu, jdou přepsat a jsou levný (5tis.). Kdyby, tak privbox@seznam.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.02.02  16:59

    « Re: Mitsubisho Galant - problemy s razenim

    Panove, diky za informace, pri nejblizsi prilezitosti se jimi budu ridit a "sveho prodejce" budu informovat. Nastesti je komunikativni, i kdyz mirny dohled v tomto pripade nezaskodi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.01.02  17:44

    « Re: Mitsubisho Galant - problemy s razenim

    Pokud nebyl Vas problem s razenim v mezidobi vyresen, doporucuji nasledujici sadu opatreni: 1/ striktne se drzet doporuceni vyrobce ohledne viskozity prevodoveho oleje, tj. vyhradne a pouze 75W-90 (na "bezny olej" 80W-90 to jiz neradi!!!) 2/ je zbytecne, ba dokonce kontraproduktivni, jit s kvalitou oleje prilis vysoko - vyrobce predepisuje kvalit. tridu mineral GL-3, ja rikam radeji syntetika tridy GL-4, ale rozhodne ne GL-5, protoze obsahuje prilis mnoho aditiv pro hypoidni soukoli (ve Vasi prevodovce stejne zadna takova nejsou), ktera "lepi" synchrony 3/ proverit serizeni a volny chod (nejsou zarezle?) lanovodu/bowdenu radiciho ustroji 4/ proverit, resp. radeji rovnou seridit "mrtvy" krok spojkoveho pedalu (s najetymi kilometry roste vule v zaveseni spojkoveho pedalu a spojka pak "nevystavuje" na 100%). S pranim hodne zdaru a "to by v tom byl cert, aby to u Mitsubishi neradilo"!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.12.01  12:16

    « Re: Zimáky

    Možná, že bych o jedněch elektronech věděl, ale to bude chvilku trvat, jestli to bude aktuální, napíšu sem nabídku. Jinak ty zimáky 15" jsou stále ještě aktuální, je to originál z Hondy a má k tomu i originál Honďácký poklice.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.12.01  19:55

    « Re: Zimáky

    A co hliníkové disky 13ti palcové, rozteč 4 x 114 mm nenajdou se ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.12.01  12:38

    « Zimáky

    Kamarád má na prodej 4 ks zimních pneu obutých na ráfkách a připravených na sezonu. Rozměr 195/65R15, cena 4.500,-, je to v Praze a tel. pro případné zájemce je 0603/155 196.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.12.01  16:07

    « Re: Mitsubishi Galant - problemy s razenim

    Co se změnilo po výměmě převodovky? Moc tomu nevěřím, že se vůbec nic nezměnilo! Až ti skutečně vymění synchron na druhém a čtvrtém převodovém stupni a nezapomenou tam nalít pořádný olej,tak auto bude řadit jako nové.
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.12.01  18:21

    « Galant - doplnky vybavy, upravy motoru

    V servisu mi tvrdi, ze nelze doobjednat destovy senzor pro Galanta, vite nekdo neco blizsiho? Mate nejakou zkusenost s upravami 2.0 motoru u posledniho modelu Galanta (chip, atd.)?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.12.01  17:50

    « Re: Mitsubishi Galant - problemy s razenim

    jednalo se puvodne o nove auto, zakoupeno v CR a ta dalsi vymena v servisu nevim, to je otazka..
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.12.01  17:38

    « Re: Mitsubisho Galant - problemy s razenim

    Netvrdím, že pomohu, ale mohu se o to pokusit :o)
    Pro začátek, byla ta skříň úplně nová, nebo to byl použitý kousek ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.12.01  00:00

    « Mitsubisho Galant - problemy s razenim

    Mam Galanta, 2.0, posledni model, celkem bez potizi, az na razeni. Dokonce mi menili prevodovku pred ukoncenim zaruky, ale moc se to nezlepsilo. Razeni z 3 na 4 na temer hrozne, u zmrzleho auta totez z 1 na 2. Kdyz to porovnam napr. s BMW, tak katastrofa. Jinak jsem ale spokojeny, prostorne spolehlive auto, s mirne sporotvnim smrncem,a nejezdi jich stovky. Dokazete nekdo poradit, co stim razenim?
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.12.01  20:58

    « Mitsubishi Starion 2.6 Turbo

    Zdravim, hledam nekoho kdo vlastni nejakou technickou dokumentaci k Mitsubishi Starion. Prosim ozvěte se mi. Zaplatim. Dohodneme se. Muzete mailovat na AmiGo22@seznam.cz, nebo volat a posilat SMS na tel 0603 387 246. Diky, Michal
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…