MITSUBISHI
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mitsubishi
-
"-- skrytý --" 07.03.02 01:35
« Re: 1,6 MIVEC
ad 1/ O motoru 1,6 MIVEC 4G92 nevím vůbec nic. ad 2/ V žádném servisu nepracuji, své poznatky čerpám prakticky výhradně z vlastních zkušeností (sám jsem ojezdil už 3 Mitsubishi a další 2 vozy téže značky v současnosti úspěšně ojíždím...) a z poznatků svých přátel (řada z nich Mitsubishi vlastní nebo alespoň pravidelně používá a já jim je v rámci svého hobby více či méně úspěšně servisuji). Inu, chybami se člověk učí - ty vlastní bývají draze zaplacené! -
« 1,6 MIVEC
TO Mitsi : Ve kterém servisu pracujete :o) Nevíte náhodou něco o motoru 1,6 MIVEC typ 4G92 nějaké informace o tom, jak pracuje to časování a řízení zdvihu ventilů. Já mám pouze minimum informací a na zastoupení o tom vědí kulové h...o !!! Což je dáno i tím, že do EU se modely s tímto motorem nedováží :o( -
« Re: Galant
Velmi fundovaný příspěvek jak vidno jste člověk velmi znalý !!
Dovolím si pouze drobně doplnit, u modelové řady 93-97 se hydraulická stavítka ventilů používají pouze u motorů 2,0l V6 2,0l a V6 2,5l Motor 1,8l typ 4G93 má klasické seřizování ventilové vůle šroubem.
Jinak u této řady je nutno dát velký pozor na ložiska předních a zadních kol, která nesmí mít žádnou vůli. A speciálně si nechat zkontrolovat přední nápravu, která vzhledem ke kvalitě českých silnic velmi trpí. Hlavně horní dvojté rameno a spodní příčné a také předchozím pisatelem smíněné "kosti" na příčném stabilizátoru + uložení stabilizátoru v pryžových pouzdrech. Vady na ramenech přední napravy a stabilizárotu se většinou projeví tupými ranami při přejezdech nerovností a nechají se poměrně snadno odhalit při zvednutí auta na heveru. -
« Lancer Kombi
Zdravim, prave sa obzeram po nejakej novej masinke a do oka mi padol Mitsu Lancer 1600GLXi Kombi, rocnik 94, 94000km. Ake je to auto? Spolahlivost, priblizna spotreba, zivotnost... dik za info, ak mi este totiz nevyjde jeden kandidat, ktoreho som nasiel, tak ho asi po vikende zoberiem. -
"-- skrytý --" 05.03.02 16:48
« Re: Galant
Uvedenou koupi mohu jen doporucit: jako ojetina - bezkonkurencni svezeni za bezkonkurencni cenu. Ale pozor - vzhledem k "blbuvzdornosti" bylo s vozem casto i tak zachazeno! Z toho vyplyva, na co si dat pozor: 1/ silne cvakajici hydraulicka zdvihatka ventilu jeste dlouho po nastartovani studeneho motoru a pak znovu o zahrateho motoru na volnobeh svedci o vynechanych terminech vymeny, pripadne o nekvalitnim motorovem oleji pouzivanem pri vymenach; 2/ prilis lehce jdouci razeni svedci o nevedomosti puvodniho majitele, totiz ze u Mitsubishi je treba v zasade vzdy radit tzv. na dve doby (to vsak neplati pro Charismu s motorem 1,6 nebo s dieselem, kde je aplikovana prevodovka Renault, ktere nevadi "bezny" zpusob razeni); 3/ trhavy zaber spojky svedci o tom, ze puvodni majitel plne vyuzival "vychytavky" vetsiny modelu Mitsubishi, konkretne moznosti rozjezdu bez pouziti plynoveho pedalu (na spojkove lamele je pak strhany tlumic torznich kmitu a hrozi poskozeni prvniho loziska na predlohovem hrideli prevodovky); 4/ naopak nefunkcnost systemu automatickeho pridavani plynu (zjistime jednoduse - pri pootocemi volantem nebo zapnuti palubniho spotrebice s vyssim elektr. prikonem musi dojit k vyraznemu a prakticky okamzitemu stoupnuti otacek motoru / obdobne si motor musi sam zvednout volnobeh pote, co se auto da samovolne do pohybu, a drzet zvyseny volnobeh jeste kratce po uplnem zastaveni vozu) svedci o tom, ze nekdo zcela odpojil akumulator bez pouziti zalohoveho zdroje a cely system inteligentniho volnobehu tak bezi pouze na nouzovy rezim ("reset" neni snadnou ani lacinou zalezitosti!!!); 5/ ve 100 tis. km nutno preventivne vymenit rozvodovy remen + remen pohonu vyvazovaciho hridele a napinaky (jen stezi se pozna, ze tak nekdo neucinil!) a benzinovy filtr; 6/ kolem 100 tis. km, resp. 8-10 letech odchazeji manzety na hnacich hridelich (jen ty u kol), pokud se vadne nevymeni hned (jezdit s vadnymi je vsak mozno pomerne dlouho...), hrozi velmi nakladna vymena celych hnacich hridelu; 7/ rovnez kolem 100 tis. km se obvykle ozyva klepani na napravach u nezatizeneho vozu pri prejezdu drobnych nerovnosti - jde o vycochtane klouby (spise kloubecky) na tzv. "kostech" spojujicich ramena naprav s pricnymi zkrutnymi stabilizatory, pricemz vadna byva pouze "kost" vlevo vpredu na strane ridice (ten tam prece sedi vzdy...). Jinak byva vse OK, a to do te miry, ze je prakticky nemozne hodnoverne odhadnout, jaky je skutecny kilometrovy probeh daneho vozu: kdyz to nekdo dobre "zasouli", nepoznate, zda ma na konte 70 nebo 170 tis. km. Vyberu zdar a ozvete se, jak to dopadlo. -
« Galant 2,4 TD
Nazdar, nikdy jsem tu nebyl, ale myslím, že tady je místo, kde by někdo mohl mít zájem o doklady, SPZ, štítky a kus plechu s číslem na Galanta 2,4 TD rok 1987. Jsou napsaný na mě, nejsou v depozitu, jdou přepsat a jsou levný (5tis.). Kdyby, tak privbox@seznam.cz -
"-- skrytý --" 30.01.02 17:44
« Re: Mitsubisho Galant - problemy s razenim
Pokud nebyl Vas problem s razenim v mezidobi vyresen, doporucuji nasledujici sadu opatreni: 1/ striktne se drzet doporuceni vyrobce ohledne viskozity prevodoveho oleje, tj. vyhradne a pouze 75W-90 (na "bezny olej" 80W-90 to jiz neradi!!!) 2/ je zbytecne, ba dokonce kontraproduktivni, jit s kvalitou oleje prilis vysoko - vyrobce predepisuje kvalit. tridu mineral GL-3, ja rikam radeji syntetika tridy GL-4, ale rozhodne ne GL-5, protoze obsahuje prilis mnoho aditiv pro hypoidni soukoli (ve Vasi prevodovce stejne zadna takova nejsou), ktera "lepi" synchrony 3/ proverit serizeni a volny chod (nejsou zarezle?) lanovodu/bowdenu radiciho ustroji 4/ proverit, resp. radeji rovnou seridit "mrtvy" krok spojkoveho pedalu (s najetymi kilometry roste vule v zaveseni spojkoveho pedalu a spojka pak "nevystavuje" na 100%). S pranim hodne zdaru a "to by v tom byl cert, aby to u Mitsubishi neradilo"! -
« Mitsubisho Galant - problemy s razenim
Mam Galanta, 2.0, posledni model, celkem bez potizi, az na razeni. Dokonce mi menili prevodovku pred ukoncenim zaruky, ale moc se to nezlepsilo. Razeni z 3 na 4 na temer hrozne, u zmrzleho auta totez z 1 na 2. Kdyz to porovnam napr. s BMW, tak katastrofa. Jinak jsem ale spokojeny, prostorne spolehlive auto, s mirne sporotvnim smrncem,a nejezdi jich stovky. Dokazete nekdo poradit, co stim razenim?