MITSUBISHI

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mitsubishi

  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.03.02  20:08

    « Re: MB 1985

    Pravděpodobnost závažné technické poruchy je u nynější automobilů dost malá. Nejvíce však nasírají ty menší, banálnější a pravidelně se opakující. Jednou nefunguje tohle, potom tamto, někde něco klepe, nebo vrže. Člověk se s tím morduje sám, případně prostřednictvím servisu a nemá to konce. Mám takovou zkušenost, že u japonských automobilů je výskyt právě těchto banálních a o to více nepříjemných závad podstatně menší než u ostatní produkce. Je to dáno hlavně používanými materiály, technologií, výroby a celkově lépe "vycvičenými" dělníky na výrobních linkách atd.
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.03.02  15:52

    « MB 1985

    Kdyby to nehnilo, tak se s tím nestydím jezdit dalších pár let. Teď mám Alfu Romeo 75 2.5 V6, super jízdní vlastnosti,vysoký výkon, ale ergonomie interiéru se na MB nechytá a poruchovost i přes to, že vůz je mladší o pět let je taky vyšší(i když zatím nic vážného).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.03.02  14:52

    « Re: Galant 1985

    Máte pravdu, že vzhledově tento model opravdu nevypadal nijak převratně. Bylo to poplatné době, kdy tento vůz vznikl.Vybavenost japonských vozů je zbytečné komentovat, někdy jsem sám překvapen jak jsou některé japonské vozy z osmdesátých let vybaveny, zvláště když si představím, že tou dobou komunistické hospodářství prodkukovalo takové skvosty jak Š 105 S, kde i polohování předních sedadel bylo luxusní výbavou :o)
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.03.02  13:19

    « Galant 1985

    Měl sem Galanta 2.0 GLS s karbecem 105 koní z roku 85. Na ten výkon jel jak vystřelenej z praku. Ukazoval sem s nim zadek novejším a výkonnějším dvoulitrům, asi to dělala váha vozu (1100 kg), jel 190kmh a vevnitř ticho. Super svezení a super výbava ( vše v elektrice, funkční ABS palubka, digit. atd). Design byl opravdu hnusnej, ale vevnitř nádhera a každej koho sem svezl se rozplýval nad tak starým autem. Škoda že shnily nosný části.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.03.02  12:40

    « Re: Galant

    Popisujete-li převahu motorů 2,0l u Galanta, jedná se pravděpodobně o modelovou řadu 88-93, kde právě tento osmiventilový motor s hydraulickým vymezením ventilové vůle dominoval. U modelové řady následující tj. 93-97 tomu bylo jinak, alespoň u vozů prodaných u nás, kde se v drtivé většině prodávaly modely s motorem 1,8 16V.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.03.02  08:18

    « Re: Lancer Kombi

    Dakujem za info. Byvaleho majitela nepoznam, nasiel som to Mitsu v bazari. Rocnik 94, 93tkm. Spotrebu nemyslim v style "jazdit za 5l", ale jazdim velmi vela dlhe streky (95% dialnica) a tak mi ide HLAVNE o spolahlivost, aj keby mala mat o liter viac ako konkurencia. Ale ak zmesti do 8l, tak pohoda. Inak neviem, ci ju vezmem, vcera som si prvykrat pozrel cele auto a zda sa mi trosku "osumene", bolo dost oskrete, co byvaly maijitel dost amatersky flekoval, aj ked burane nevyzera. Kazdopadne dam vediet, aj sa prenho rozhodnem. Ked to nebude on, tak na 100% iny Japonec ;)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.03.02  02:21

    « Re: Lancer Kombi

    Jestliže disponuje motorem 1.6 o deklarovaném výkonu 113 PS, pak neváhejte. Jinak platí v podstatě to samé, čím jsem reagoval na dotaz jiného návštěvníka kavárny ohledně Galanta. Jen pár slov ke spotřebě: v podstatě každý vůz Mitsubishi si Vás získá svým charakterem, který si sám říká o svižnější způsob jízdy. Nepočítejte proto se zázračnou spotřebou (ve smyslu nízkou)! Spíše se budete pohybovat nad průměrem konkurence vozů ve srovnatelné třídě. Sám si musíte odpovědět na otázku, zda Vám ono "jiné svezení" (v Mitsubishi) za to stojí. Jen si, a to velmi prosím, nekupujte Mitsubishi, pokud chcete jezdit vyloženě "na úsporu": tato značka to vyloženě nemá ráda a jen obohatíte vozový park o další "uškytaný" exemplář Mitsubishi, což je škoda. A propos: jak s ním vlastně jezdil jeho původní majitel?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.03.02  02:07

    « Re: Galant

    S připomínkou k absenci hydraulických zdvihátek u motoru 1.8 plně souhlasím, musím ovšem připomenout, že drtivá většina Galantů je vybavena motorem o objemu 2,0 l (přesně 1997 ccm), kde hydraulická zdvihátka jsou. Naopak mi není nic známo o potížích s ložisky: ta přední, pokud vím, jsou vyrobena z několika do sebe přesně zapadajících dílů tak, že nemají žádnou vůli - a tu také nelze nijak seřizovat, jak je tomu běžné u "obvyklých" konstrukcí. Z toho ovšem zároveň vyplývá, že nemůžete složit funkční (tj. bez vůle) náboj předního kola z dílů pocházejících z několika různých vozů - s největší pravděpodobností do sebe nebudou pasovat, a to také může být příčina Vašich potíží s předními ložisky. Pokud jde o ta zadní, nikdy jsem neměl důvod ani příležitost "do nich lézt", pouze tuším, že by se v nich měla měnit tuková náplň někdy po 80-100 tis. km. Přiznám se bez mučení, že jsem to nedělal, a přesto jsem ani po 190 tis. km neměl sebemenší problém. Ještě k nápravám: ano, gumová lůžka příčných zkrutných stabilizátorů rovněž odcházejí, ale Vaši radu zvednout při kontrole vůz na heveru bych doplnil slovy "za kola". Když totiž necháte svěšené nápravy/kola, vůle se vymezí a obzvláště na stabilizátorech nikdy žádné nezjistíte. Jestliže ovšem dokážete pomocí vhodného sloupového či plošinového heveru zvednout vůz tak, jak obvykle stojí na vozovce (nebo použít starý osvěčený systém "jáma"), pak prostým "prohmatáním" zjistíte, co přesně způsobuje ony zmiňované tupé rány. Ještě jednu věc jsem opomenul - přední ventilované kotouče. Ne, že by se tak opotřebovávaly (např. na jednom voze mi po 160 tis. km z původních 24,0 mm tloušťky ubyla jedna desetina, takže jsem měl 23,9 mm oproti povolenému max. opotřebení na 22,4 mm), ale hrozně se kroutí: u jiného vozu jsem měl vpředu ještě po 120 tis. km původní brzdové destičky, ale jednou přebroušené a jednou měněné kotouče!!! PS: Jen podotýkám, že šlo o originální destičky, ty neoriginální - ale od firmy Girling - mi ve srovnatelných podmínkách nevydržely ani 30 tis. km, přičemž kotouče "odrovnaly" stejně...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.03.02  01:35

    « Re: 1,6 MIVEC

    ad 1/ O motoru 1,6 MIVEC 4G92 nevím vůbec nic. ad 2/ V žádném servisu nepracuji, své poznatky čerpám prakticky výhradně z vlastních zkušeností (sám jsem ojezdil už 3 Mitsubishi a další 2 vozy téže značky v současnosti úspěšně ojíždím...) a z poznatků svých přátel (řada z nich Mitsubishi vlastní nebo alespoň pravidelně používá a já jim je v rámci svého hobby více či méně úspěšně servisuji). Inu, chybami se člověk učí - ty vlastní bývají draze zaplacené!
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.03.02  15:22

    « 1,6 MIVEC

    TO Mitsi : Ve kterém servisu pracujete :o) Nevíte náhodou něco o motoru 1,6 MIVEC typ 4G92 nějaké informace o tom, jak pracuje to časování a řízení zdvihu ventilů. Já mám pouze minimum informací a na zastoupení o tom vědí kulové h...o !!! Což je dáno i tím, že do EU se modely s tímto motorem nedováží :o(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.03.02  15:10

    « Re: Galant

    Velmi fundovaný příspěvek jak vidno jste člověk velmi znalý !!
    Dovolím si pouze drobně doplnit, u modelové řady 93-97 se hydraulická stavítka ventilů používají pouze u motorů 2,0l V6 2,0l a V6 2,5l Motor 1,8l typ 4G93 má klasické seřizování ventilové vůle šroubem.
    Jinak u této řady je nutno dát velký pozor na ložiska předních a zadních kol, která nesmí mít žádnou vůli. A speciálně si nechat zkontrolovat přední nápravu, která vzhledem ke kvalitě českých silnic velmi trpí. Hlavně horní dvojté rameno a spodní příčné a také předchozím pisatelem smíněné "kosti" na příčném stabilizátoru + uložení stabilizátoru v pryžových pouzdrech. Vady na ramenech přední napravy a stabilizárotu se většinou projeví tupými ranami při přejezdech nerovností a nechají se poměrně snadno odhalit při zvednutí auta na heveru.
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.03.02  08:05

    « Lancer Kombi

    Zdravim, prave sa obzeram po nejakej novej masinke a do oka mi padol Mitsu Lancer 1600GLXi Kombi, rocnik 94, 94000km. Ake je to auto? Spolahlivost, priblizna spotreba, zivotnost... dik za info, ak mi este totiz nevyjde jeden kandidat, ktoreho som nasiel, tak ho asi po vikende zoberiem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.03.02  16:48

    « Re: Galant

    Uvedenou koupi mohu jen doporucit: jako ojetina - bezkonkurencni svezeni za bezkonkurencni cenu. Ale pozor - vzhledem k "blbuvzdornosti" bylo s vozem casto i tak zachazeno! Z toho vyplyva, na co si dat pozor: 1/ silne cvakajici hydraulicka zdvihatka ventilu jeste dlouho po nastartovani studeneho motoru a pak znovu o zahrateho motoru na volnobeh svedci o vynechanych terminech vymeny, pripadne o nekvalitnim motorovem oleji pouzivanem pri vymenach; 2/ prilis lehce jdouci razeni svedci o nevedomosti puvodniho majitele, totiz ze u Mitsubishi je treba v zasade vzdy radit tzv. na dve doby (to vsak neplati pro Charismu s motorem 1,6 nebo s dieselem, kde je aplikovana prevodovka Renault, ktere nevadi "bezny" zpusob razeni); 3/ trhavy zaber spojky svedci o tom, ze puvodni majitel plne vyuzival "vychytavky" vetsiny modelu Mitsubishi, konkretne moznosti rozjezdu bez pouziti plynoveho pedalu (na spojkove lamele je pak strhany tlumic torznich kmitu a hrozi poskozeni prvniho loziska na predlohovem hrideli prevodovky); 4/ naopak nefunkcnost systemu automatickeho pridavani plynu (zjistime jednoduse - pri pootocemi volantem nebo zapnuti palubniho spotrebice s vyssim elektr. prikonem musi dojit k vyraznemu a prakticky okamzitemu stoupnuti otacek motoru / obdobne si motor musi sam zvednout volnobeh pote, co se auto da samovolne do pohybu, a drzet zvyseny volnobeh jeste kratce po uplnem zastaveni vozu) svedci o tom, ze nekdo zcela odpojil akumulator bez pouziti zalohoveho zdroje a cely system inteligentniho volnobehu tak bezi pouze na nouzovy rezim ("reset" neni snadnou ani lacinou zalezitosti!!!); 5/ ve 100 tis. km nutno preventivne vymenit rozvodovy remen + remen pohonu vyvazovaciho hridele a napinaky (jen stezi se pozna, ze tak nekdo neucinil!) a benzinovy filtr; 6/ kolem 100 tis. km, resp. 8-10 letech odchazeji manzety na hnacich hridelich (jen ty u kol), pokud se vadne nevymeni hned (jezdit s vadnymi je vsak mozno pomerne dlouho...), hrozi velmi nakladna vymena celych hnacich hridelu; 7/ rovnez kolem 100 tis. km se obvykle ozyva klepani na napravach u nezatizeneho vozu pri prejezdu drobnych nerovnosti - jde o vycochtane klouby (spise kloubecky) na tzv. "kostech" spojujicich ramena naprav s pricnymi zkrutnymi stabilizatory, pricemz vadna byva pouze "kost" vlevo vpredu na strane ridice (ten tam prece sedi vzdy...). Jinak byva vse OK, a to do te miry, ze je prakticky nemozne hodnoverne odhadnout, jaky je skutecny kilometrovy probeh daneho vozu: kdyz to nekdo dobre "zasouli", nepoznate, zda ma na konte 70 nebo 170 tis. km. Vyberu zdar a ozvete se, jak to dopadlo.
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.02.02  10:43

    « Galant

    Ahoj všichni, chci si koupit nějakou káru a dost se mi líbí Galant. Co říkáte tak na rok výroby 93 - 94? Má smysl tohle auto kupovat? Co můžu od něho očekávat a na co si mám při koupi dávat pozor? díky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.02.02  13:54

    « Re: 3000 GT

    V6 biturbo, 4WD, 4WS to je pěkný svezeníčko, ale pouze v novém autě. V Česku se toho prodalo jenom několik nových kousků, většinou tady jezdí pouze zbastlený sráče od kterých raději dál !!
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.02.02  19:34

    « 3000 GT

    Ahoj lidičky! Zajímal by mé váš názor a zkušenosti na Mitsubishi 3000GT. Mám na něj zálusk, ale k dispozici je málo informací. Díky!
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.02.02  18:25

    « Galant 2,4 TD

    Nazdar, nikdy jsem tu nebyl, ale myslím, že tady je místo, kde by někdo mohl mít zájem o doklady, SPZ, štítky a kus plechu s číslem na Galanta 2,4 TD rok 1987. Jsou napsaný na mě, nejsou v depozitu, jdou přepsat a jsou levný (5tis.). Kdyby, tak privbox@seznam.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.02.02  16:59

    « Re: Mitsubisho Galant - problemy s razenim

    Panove, diky za informace, pri nejblizsi prilezitosti se jimi budu ridit a "sveho prodejce" budu informovat. Nastesti je komunikativni, i kdyz mirny dohled v tomto pripade nezaskodi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.01.02  17:44

    « Re: Mitsubisho Galant - problemy s razenim

    Pokud nebyl Vas problem s razenim v mezidobi vyresen, doporucuji nasledujici sadu opatreni: 1/ striktne se drzet doporuceni vyrobce ohledne viskozity prevodoveho oleje, tj. vyhradne a pouze 75W-90 (na "bezny olej" 80W-90 to jiz neradi!!!) 2/ je zbytecne, ba dokonce kontraproduktivni, jit s kvalitou oleje prilis vysoko - vyrobce predepisuje kvalit. tridu mineral GL-3, ja rikam radeji syntetika tridy GL-4, ale rozhodne ne GL-5, protoze obsahuje prilis mnoho aditiv pro hypoidni soukoli (ve Vasi prevodovce stejne zadna takova nejsou), ktera "lepi" synchrony 3/ proverit serizeni a volny chod (nejsou zarezle?) lanovodu/bowdenu radiciho ustroji 4/ proverit, resp. radeji rovnou seridit "mrtvy" krok spojkoveho pedalu (s najetymi kilometry roste vule v zaveseni spojkoveho pedalu a spojka pak "nevystavuje" na 100%). S pranim hodne zdaru a "to by v tom byl cert, aby to u Mitsubishi neradilo"!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.12.01  12:16

    « Re: Zimáky

    Možná, že bych o jedněch elektronech věděl, ale to bude chvilku trvat, jestli to bude aktuální, napíšu sem nabídku. Jinak ty zimáky 15" jsou stále ještě aktuální, je to originál z Hondy a má k tomu i originál Honďácký poklice.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…