MITSUBISHI
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mitsubishi
-
petous 10.06.03 08:04
« EGR
Ta recirkulace výfukových plynů je u GDI opravdu problémová. Včera jsem rozebral sání, vyndal škrtící klapku. Tolik sazí jsem viděl naposledy v komíně, když jsme ještě topili uhlím. Škrtící klapku a okolí jsem vyčistlil celkem v pohodě, ale celý sací trakt od klapky dále je, předpokládám, pokryt vrstvou sazí, netuším jak to vyčistit. Palivový filtr jsem asi našel, je schovaný cca před tělesem posilovače brzd, ale totálně nepřístupný, závidím mechanikům v miši, je to asi chuťovka ho měnit. -
« Autosalón
Co jste říkali na expozici Mitsubishi. Já byl velmi zklamaný. Žádný Lancer EVO VIII. ani EVO VII. Je paradox, když lokální dealer - Paukner s.r.o. z Č. Budějovic dokáže zajistit srovnatelnou expozici (konkrétně pro Mobil salon), kde měl navíc výstavní premiéru v ČR Outlanderu a svůj osobního Lancera EVO VII.
-
petous 09.06.03 10:05
« Re: Kryty
Splácanina to rozhodně není, sedany se u nás skoro neprodávají, ale motory se do nich určitě dávaly oba, mám od toho i originální techničák. Měl to jen jeden němec, 61let, bavorsko. Převodovku to má japonskou, zpátečka klasicky proti 5ce dozadu. Jinak o těch kolech: na [odkaz]
najdeš doporučené rozměry a ten co tam chci dát je povolen pro série ABE-NG ..06, 205/50 R15. -
"-- skrytý --" 09.06.03 00:00
« Re: Kryty
To petous: A není to nějaká "splácanina"? Nevím totiž o tom, že by se kdy dával motor 1.8 GDI do verze sedan, ale výhradně do 5 dv. hatchbacku. Do sedanu se snad původně dávaly jen motory 1.6 (standardní MPI) a od faceliftu pak ještě diesely. Jaké to má schéma řazení, tedy je zpátečka doprava a dozadu? Podle toho poznám, co je tam za převodovku... -
"-- skrytý --" 06.06.03 17:21
« Re: Kryty
Pokud byla bouchlá pouze na pravý přední blatník, pak nechápu, co se mohlo stát s těmi kryty. Doufám, že tam zůstal alespoň vnitřní kryt ze strany pravého podběhu. Kryje totiž na ostřik špínou od kol dost choulostivé části příslušenství motoru (alternátor, kompresor klimy, řemenice atd.). Z jakého je vlastně roku a jakou má barvu? -
petous 06.06.03 13:42
« Re: Kryty
Samozřejmě byla bouraná, z německa se nebouraná auta nevyplatí tahat. Byla bouchnutá do pravého předního blatníku. Hnutá ale nebyla a ty kryty byli asi popraskané, nechápu proč je tam ten ignor co to přitáhl nedal, já bych je spojil a přenýtoval, lepší opravovaný kryt než žádný. Koupil jsem ji za 170kKč v bazaru. Kupoval jsem ji s velikým ohledem na cenu, takže jsem musel slevit z požadavků. Chtěl jsem civic 1.5VTEC, ale ten pod 200kKč neseženeš. Papírově vypadala Carisma lepší. -
"-- skrytý --" 06.06.03 12:26
« Re: OBDII
Na tak krátké vzdálenosti (pokud se jezdí se studeným motorem) se nižší spotřeby dosáhnout nedá. Pokud od auta očekáváš hodně, proč sis kupoval Carismu s GDI motorem? Obé je totiž recept na problémy - tedy vzhledem k "vysokým" očekáváním. Na tom motoru se totiž bez "firemní podpory" (ze strany MMC) nic doladit nedá! Mně na soukromém voze měnili v záruce skoro všechno - kvůli podstatně nižším výkonovým parametrům, než deklaruje výrobce. Místo standardních tam přišly vždy tuningové díly (těch má Mitsubishi naštěstí velký výběr) a stejně to nebylo moc platné. Základní problém byl prostě v jedné špatně pálící zapalovací svíčce!!! Zato teď mám vážné problémy s adhezí, a to nejen při rozjezdu... Proč u Tvé Charismy chybějí ty kryty pod motorem? Byla snad bouraná. V každém případě je na vrakáči těžko seženeš a nové stojí hodně - celou sadu bych tipoval tak na mininálně 20 tis. Kč. -
petous 06.06.03 09:58
« Re: OBDII
Já od auta očekávám hodně, to by mi asi vyměnili celé auto. škoda, že ho nemám v záruce. Ty vačky a hlavu dávali nové proč? Auto špatně fungovalo nebo to byl tuning? Nutně potřebuji sehnat originální plasty pod motor, netušíš kolik by tak mohli stát, nebo kde sehnat použité? Zatím jezdím jen vzdálenosti do 20km a nejnižší průměrnou spotřebu jsem mněl 5.7l/100. Kdysi, když přišla Carisma GDI na trh, jsem četl v SM nějaký test a tam soutěžili novináži o nejmenší spotřebu a dostávali se běžně s průměrem pod 5. Možná je to tím, že jezdili větší dálky, ale spíš bych potřeboval doladit motor, 150k km je asi už dost. -
"-- skrytý --" 05.06.03 10:54
« Re: OBDII
Jo, přes ten konektor a dokonce stejný tester (jen se na něj nastrčila další krabička se čtečkou karet a do té pak dala karta - předpokládám, že s "mapami") se to přeprogramovávalo. Na displeji se pak objevovalo: "mažu sektor 1, nahrávám sektor 1" atd. až po sektor 8. Celé přeprogramování netrvalo déle jak 10 minut. Ale (jak jsem již napsal) k ničemu... -
petous 05.06.03 09:49
« Re: OBDII
ODBII se netýká vůbec tuningu ale diagnostiky. Je to norma pro diagnostiku z roku 1995 z USA, v Evropě přijatá jako EOBD v roce cca 2001. Japonská a další auta (v podstatě všechna) od roku 1995 mají standardní diagnostický konektor, ke kterému si se, jak níže popisuješ, už připojoval. Diagnostika je normovaná podle norem SAE J1850 a ISO9141, ISO14230, KWP2000. S chiptuningem to může mít společné jen to, že některé pokročilejší jednotky umožňují přeflashovat EEPROM po stejném kabelu, ale to už v normě není... -
"-- skrytý --" 05.06.03 08:46
« Re: OBDII
Na to kašlu, neboť na žádný chiptuning u atmosférického motoru už dávno nevěřím. Věřím totiž jenom praktickým výsledkům. A ty byly v případě mého vlastního vozu (2.4 GDI) po pěti přegramováních ŘJ výrobcem téměř nulové! Navíc mi to dnes jede na chudou směs tak v pěti procentech z celkového času běhu motoru. Inu, tam kde se fláká jeden válec (na to jsem nakonec stejně musel přijít sám) v důsledku špatné funkce zapal. svíčky (rozhodně to však nešlo tzv. "na tři", to by poznal každý, včetně "blbého testeru"), tam už pak nastupuje (a funguje) jen metoda pokusu a omylu...