MITSUBISHI

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mitsubishi

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.06.03  13:00

    « Re: Stahování oken

    To je normalni. Deaktivuje se to samo po nejakem case. "Centrala" je v krabicce za pojistkovou skrinkou pred levym kolenem ridice, ale stejne se tam neda nic nastavovat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.06.03  12:59

    « Re: EGR

    A tos'jeste nevidel usazeniny na ventilech (hlavne sacich)!
  • 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 10.06.03  08:07

    « Stahování oken

    Po vypnutí motoru mi nějaký čas (cca minutu) funguje ovládání oken a šíbru, je někde uvedeno, jak dlouho to ovládání funguje?
  • 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 10.06.03  08:04

    « EGR

    Ta recirkulace výfukových plynů je u GDI opravdu problémová. Včera jsem rozebral sání, vyndal škrtící klapku. Tolik sazí jsem viděl naposledy v komíně, když jsme ještě topili uhlím. Škrtící klapku a okolí jsem vyčistlil celkem v pohodě, ale celý sací trakt od klapky dále je, předpokládám, pokryt vrstvou sazí, netuším jak to vyčistit. Palivový filtr jsem asi našel, je schovaný cca před tělesem posilovače brzd, ale totálně nepřístupný, závidím mechanikům v miši, je to asi chuťovka ho měnit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.06.03  23:34

    « Re: Kryty

    OK! Jinak ten web je opravdu dobrý.
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.06.03  22:49

    « Autosalón

    Co jste říkali na expozici Mitsubishi. Já byl velmi zklamaný. Žádný Lancer EVO VIII. ani EVO VII. Je paradox, když lokální dealer - Paukner s.r.o. z Č. Budějovic dokáže zajistit srovnatelnou expozici (konkrétně pro Mobil salon), kde měl navíc výstavní premiéru v ČR Outlanderu a svůj osobního Lancera EVO VII.
  • « 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 09.06.03  10:05

    « Re: Kryty

    Splácanina to rozhodně není, sedany se u nás skoro neprodávají, ale motory se do nich určitě dávaly oba, mám od toho i originální techničák. Měl to jen jeden němec, 61let, bavorsko. Převodovku to má japonskou, zpátečka klasicky proti 5ce dozadu. Jinak o těch kolech: na [odkaz]
    najdeš doporučené rozměry a ten co tam chci dát je povolen pro série ABE-NG ..06, 205/50 R15.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.06.03  00:00

    « Re: Kryty

    To petous: A není to nějaká "splácanina"? Nevím totiž o tom, že by se kdy dával motor 1.8 GDI do verze sedan, ale výhradně do 5 dv. hatchbacku. Do sedanu se snad původně dávaly jen motory 1.6 (standardní MPI) a od faceliftu pak ještě diesely. Jaké to má schéma řazení, tedy je zpátečka doprava a dozadu? Podle toho poznám, co je tam za převodovku...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.06.03  23:38

    « Re: Kryty

    chodim do roboty kazdy den iba mazdou. kupte si ju tiez, chalani, nema chybu. bezporuchovo a spolahlivo jazdi. prajem vela stastnych kilometrov.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.06.03  23:36

    « Re: Kryty

    mazda je naprosto spolahlive auto. pozrite si tabulky ADAC. alebo ine zdroje!
  • « 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 08.06.03  22:51

    « Re: Kryty

    Je červená, sedan z roku 1998. Kryty nezůstaly. Z jakého důvodu nevím, ale předpokládám ignoranství toho co ta auta tahá.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.06.03  17:21

    « Re: Kryty

    Pokud byla bouchlá pouze na pravý přední blatník, pak nechápu, co se mohlo stát s těmi kryty. Doufám, že tam zůstal alespoň vnitřní kryt ze strany pravého podběhu. Kryje totiž na ostřik špínou od kol dost choulostivé části příslušenství motoru (alternátor, kompresor klimy, řemenice atd.). Z jakého je vlastně roku a jakou má barvu?
  • « 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 06.06.03  13:42

    « Re: Kryty

    Samozřejmě byla bouraná, z německa se nebouraná auta nevyplatí tahat. Byla bouchnutá do pravého předního blatníku. Hnutá ale nebyla a ty kryty byli asi popraskané, nechápu proč je tam ten ignor co to přitáhl nedal, já bych je spojil a přenýtoval, lepší opravovaný kryt než žádný. Koupil jsem ji za 170kKč v bazaru. Kupoval jsem ji s velikým ohledem na cenu, takže jsem musel slevit z požadavků. Chtěl jsem civic 1.5VTEC, ale ten pod 200kKč neseženeš. Papírově vypadala Carisma lepší.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.06.03  12:26

    « Re: OBDII

    Na tak krátké vzdálenosti (pokud se jezdí se studeným motorem) se nižší spotřeby dosáhnout nedá. Pokud od auta očekáváš hodně, proč sis kupoval Carismu s GDI motorem? Obé je totiž recept na problémy - tedy vzhledem k "vysokým" očekáváním. Na tom motoru se totiž bez "firemní podpory" (ze strany MMC) nic doladit nedá! Mně na soukromém voze měnili v záruce skoro všechno - kvůli podstatně nižším výkonovým parametrům, než deklaruje výrobce. Místo standardních tam přišly vždy tuningové díly (těch má Mitsubishi naštěstí velký výběr) a stejně to nebylo moc platné. Základní problém byl prostě v jedné špatně pálící zapalovací svíčce!!! Zato teď mám vážné problémy s adhezí, a to nejen při rozjezdu... Proč u Tvé Charismy chybějí ty kryty pod motorem? Byla snad bouraná. V každém případě je na vrakáči těžko seženeš a nové stojí hodně - celou sadu bych tipoval tak na mininálně 20 tis. Kč.
  • « 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 06.06.03  09:58

    « Re: OBDII

    Já od auta očekávám hodně, to by mi asi vyměnili celé auto. škoda, že ho nemám v záruce. Ty vačky a hlavu dávali nové proč? Auto špatně fungovalo nebo to byl tuning? Nutně potřebuji sehnat originální plasty pod motor, netušíš kolik by tak mohli stát, nebo kde sehnat použité? Zatím jezdím jen vzdálenosti do 20km a nejnižší průměrnou spotřebu jsem mněl 5.7l/100. Kdysi, když přišla Carisma GDI na trh, jsem četl v SM nějaký test a tam soutěžili novináži o nejmenší spotřebu a dostávali se běžně s průměrem pod 5. Možná je to tím, že jezdili větší dálky, ale spíš bych potřeboval doladit motor, 150k km je asi už dost.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.06.03  14:47

    « Re: OBDII

    Dělali mi to v rámci záruky, tj. zdarma. SW měli souběžně několik verzí, podle toho, co od auta člověk očekává a co mu ještě měnili (mně vačky, hlavu 2x, spec. výfukový systém atd.).
  • « 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 05.06.03  13:09

    « Re: OBDII

    Kolik si za to dal nebo to dělají zdarma ? Každopádně mám rád poslední verze softwaru, nějaký důvod proto aby je draze vyvíjeli přece mají nebo ne?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.06.03  10:54

    « Re: OBDII

    Jo, přes ten konektor a dokonce stejný tester (jen se na něj nastrčila další krabička se čtečkou karet a do té pak dala karta - předpokládám, že s "mapami") se to přeprogramovávalo. Na displeji se pak objevovalo: "mažu sektor 1, nahrávám sektor 1" atd. až po sektor 8. Celé přeprogramování netrvalo déle jak 10 minut. Ale (jak jsem již napsal) k ničemu...
  • « 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 05.06.03  09:49

    « Re: OBDII

    ODBII se netýká vůbec tuningu ale diagnostiky. Je to norma pro diagnostiku z roku 1995 z USA, v Evropě přijatá jako EOBD v roce cca 2001. Japonská a další auta (v podstatě všechna) od roku 1995 mají standardní diagnostický konektor, ke kterému si se, jak níže popisuješ, už připojoval. Diagnostika je normovaná podle norem SAE J1850 a ISO9141, ISO14230, KWP2000. S chiptuningem to může mít společné jen to, že některé pokročilejší jednotky umožňují přeflashovat EEPROM po stejném kabelu, ale to už v normě není...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.06.03  08:46

    « Re: OBDII

    Na to kašlu, neboť na žádný chiptuning u atmosférického motoru už dávno nevěřím. Věřím totiž jenom praktickým výsledkům. A ty byly v případě mého vlastního vozu (2.4 GDI) po pěti přegramováních ŘJ výrobcem téměř nulové! Navíc mi to dnes jede na chudou směs tak v pěti procentech z celkového času běhu motoru. Inu, tam kde se fláká jeden válec (na to jsem nakonec stejně musel přijít sám) v důsledku špatné funkce zapal. svíčky (rozhodně to však nešlo tzv. "na tři", to by poznal každý, včetně "blbého testeru"), tam už pak nastupuje (a funguje) jen metoda pokusu a omylu...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…