MITSUBISHI
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mitsubishi
-
petous 12.06.03 12:12
« Reset ECU
Funguje resetovani autoadaptivni pameti ECU u misaka tak jako u jinych znacek? U Hondy staci odpojit comp. na cca 30sec. Asi by to chtelo, kdyz mam jine svicky a palivo. Filtr objednam taky, ale nemohu se rozhodnot jestli Green, K&N, KingDragon, Jamex nebo něco podobneho, větsinou je to za cca 2tisice, nemate nekdo dobrej link na dealera? -
petous 12.06.03 12:09
« V-Power99+
Uz jsem s nim odjezdil 1/2 nadrze a mam za to, ze si GDI vyssi predstih nevyhledava, nebot necitim ani trochu zlepseni nebo u Shellu cepujou stary slitky.
add. sira v benzinu: moje auto ma 150k km nalitano v Bavorsku, predpokladam, ze na benzin s nizsim obsahem siry a stejne ma sani samej karbon. Podle mne je EGR krok stranou, ne dopredu. Stezujou si na to i majitele jinych znacek (Prelude atd.) -
petous 12.06.03 12:02
« Re: spotreba
Zalezi cim jezdis, ale bez PP to lze opravdu tezko, dojezdy rozhodne ne na volnobeh ale brzdit motorem, akcelerace v co nejkratsim casu a radit nahoru, netrapit 5-ku do kopecka ale zrychlovat na nizsi stupen, atd. GDI ma sva specifika, ale neslysel jsem, ze by ho nekdo koupil bez pocitace? 5l neni zadny zazrak, kdyz to v 98' prislo k nam, tak to novinari v testu se soutezi dostali na 4l, asi se pripojili lasem za nakladak. -
« spotreba
Petous: Spominas, ze sa ti za pomoci pal.pocitaca dari jazdit s vybornou spotrebou. Kedze nemam PP, akych praktik radis vyvarovat sa, ktore nejak velmi zvysuju spotrebu? Predpokladam, ze hlavne treba udrziavat plynulu jazdu, dojazdy na semafor na volnobeh, brzdenie motorom, atd. -
"-- skrytý --" 12.06.03 10:16
« Re: EGR
Samotne saci potrubi nema smysl cistit (krome skrtici klapky a prostoru kolem ni). Nejvic opravdu hutnych usazenin je totiz na talircich ventilu (ze strany vstupu do valce, tj. ze strany kanalu) a v samotnych kanalech v bezprostredni blizkosti ventilu. Tam se bez sundani hlavy nedostanes! Na tu trubicku juknu. -
"-- skrytý --" 12.06.03 09:09
« Re: EGR
Drž se viskozity 10W-40, prodlouží to život "hydroštelům". Pokud jde o vyčištění sacího traktu, je na to nějaká nová technologie (otryskáváním granulemi z ořechových skořápek - to není vtip!), ale moc to prý nefunguje. Jediné spolehlivé vyčištění je sundat hlavu a "projet to mechanicky". Následně je však třeba jezdit výhradně na benzín bez síry a pokud možno s odpojeným EGR ventilem (pokud ale dokážeš teď zajet za 5 l, pak Ti to zvedne "spodní průměr" o více jak litr), jinak se to časem opět zase... Sundání hlavy a mechanické vyčištění kanálů, ventilů atd. je ovšem časově i finančně velmi nákladné řešení. Já bych do toho po předchozích zkušenostech nešel. -
"-- skrytý --" 12.06.03 09:02
« Re: Lambda
"Stará" Carisma měla pouze jednu lambdu, a to před katem. O jaký typ šlo, to opravdu nevím. Současně jsem slyšel, že tohle je u Mitsubishi díl, který "nikdy" neodchází. Novější modely pak už mají jednu před a druhou za katem. Můžeš mi blíže popsat, jakou trubičku máš na mysli? Nějak si to neuvědomuji, třebaže jsem to právě včera viděl rozdělané (při výměně "hydroštelů"). GDI v každém případě nemají přívěru v sacím traktu/sacích kanálech, na rozdíl např. od VW FSI motorů (licence MMC s drobnými vylepšeními, z nichž právě přívěra k nim patří). -
petous 12.06.03 07:17
« Re: EGR
Co s tím? Rád bych to vyčistil, ale je to asi chuťovka. Včera jsem obdržel Densa SK20BR11. Vymněnil jsem olej, nalil jsem do toho polosyntetiku 10W40 API SL. Jede to super, už to tolik necuká, na obvyklé trase cca 25km jsem se dostal na 5.0l/100, ale musel jsem to zatraceně vlažit. Bez zpětné vazby přez pal. počítač bych jezdil odhadem tak za 9l. -
petous 10.06.03 08:04
« EGR
Ta recirkulace výfukových plynů je u GDI opravdu problémová. Včera jsem rozebral sání, vyndal škrtící klapku. Tolik sazí jsem viděl naposledy v komíně, když jsme ještě topili uhlím. Škrtící klapku a okolí jsem vyčistlil celkem v pohodě, ale celý sací trakt od klapky dále je, předpokládám, pokryt vrstvou sazí, netuším jak to vyčistit. Palivový filtr jsem asi našel, je schovaný cca před tělesem posilovače brzd, ale totálně nepřístupný, závidím mechanikům v miši, je to asi chuťovka ho měnit. -
« Autosalón
Co jste říkali na expozici Mitsubishi. Já byl velmi zklamaný. Žádný Lancer EVO VIII. ani EVO VII. Je paradox, když lokální dealer - Paukner s.r.o. z Č. Budějovic dokáže zajistit srovnatelnou expozici (konkrétně pro Mobil salon), kde měl navíc výstavní premiéru v ČR Outlanderu a svůj osobního Lancera EVO VII.
-
petous 09.06.03 10:05
« Re: Kryty
Splácanina to rozhodně není, sedany se u nás skoro neprodávají, ale motory se do nich určitě dávaly oba, mám od toho i originální techničák. Měl to jen jeden němec, 61let, bavorsko. Převodovku to má japonskou, zpátečka klasicky proti 5ce dozadu. Jinak o těch kolech: na [odkaz]
najdeš doporučené rozměry a ten co tam chci dát je povolen pro série ABE-NG ..06, 205/50 R15. -
"-- skrytý --" 09.06.03 00:00
« Re: Kryty
To petous: A není to nějaká "splácanina"? Nevím totiž o tom, že by se kdy dával motor 1.8 GDI do verze sedan, ale výhradně do 5 dv. hatchbacku. Do sedanu se snad původně dávaly jen motory 1.6 (standardní MPI) a od faceliftu pak ještě diesely. Jaké to má schéma řazení, tedy je zpátečka doprava a dozadu? Podle toho poznám, co je tam za převodovku...